Martor Srs
- Marius ghiurea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 04, 2012 8:28 am
- boier4ever
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm
boier4ever are dreptate , atata timp cat e aprins in bord becul ala , NU sare nici un airbag in caz de accident.
Revenind on topic , mi-a venit clock spring shit comandat din america si fiind de evo 8 NU s-a potrivit , macar m-a costat cu totul doar 60 $ incercarea asta. Astept idei in continuare , pt ca nu am de gand sa dau la M car 1000 lei pt cacatul asta.
Revenind on topic , mi-a venit clock spring shit comandat din america si fiind de evo 8 NU s-a potrivit , macar m-a costat cu totul doar 60 $ incercarea asta. Astept idei in continuare , pt ca nu am de gand sa dau la M car 1000 lei pt cacatul asta.
Salutare,
De curand am patit si eu treaba cu martorul SRS aprins numai pe pozitia de centru a volanului. Cauza a fost clara de la bun inceput: clockspring-ul. Cost piesa (MR583930), diagnoza si inlocuire 900lei... cam mult pentru un cablaj flexibil.
Atasez mai jos pozele cu "vinovatul". Sa nu fiti surprinsi de cat de primitiv e.
De curand am patit si eu treaba cu martorul SRS aprins numai pe pozitia de centru a volanului. Cauza a fost clara de la bun inceput: clockspring-ul. Cost piesa (MR583930), diagnoza si inlocuire 900lei... cam mult pentru un cablaj flexibil.
Atasez mai jos pozele cu "vinovatul". Sa nu fiti surprinsi de cat de primitiv e.
- Fişiere ataşate
-
- 2013_08_30_13.08.26.jpg (971.45 KiB) Vizualizat de 7368 ori
-
- 2013_08_30_13.06.52.jpg (1.05 MiB) Vizualizat de 7361 ori
-
- 2013_08_30_13.06.02.jpg (1.09 MiB) Vizualizat de 7361 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori