Ce Ulei De Motor Ati Pus?
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
Aral 5w40 HiTronic (parca asa se scrie).
De doua ori (adica ultimile 2 schimburi).
De ce ? Ieftin si Made in Germany.
Lancer 1.6 din 2006 (achizitionat in 2005 ) cca 80.000 km la bord.
Cat a fost in garantie a fost intarcata cu Mobil 1 (Turkey sau EU -aka Spania, Dumnezeu stie + cei de la reprezentanta).
Intotdeauna a pornit la sfert (inclusiv iernile geroase - mai ales ultima).
Surprinzator in ultimul timp ( cam de 2 ani) a scazut consumul de benzina. Adica pt un drum lung + AC+masina plina=vacanta contam pe un 7-7,2 acum am 6.5-6.6 ( stiu si eu , poate masina tine cont de pretul carburantului - daca e asa atunci pot sa creasca OMV pretul la benzina cat de mult, ca o sa ajung sa consum 0.5 ).
N-am idee daca e de la ulei sau nu dar altfel nu am umblat la masina deloc.
Nu am remarcat sa pape ulei.
De doua ori (adica ultimile 2 schimburi).
De ce ? Ieftin si Made in Germany.
Lancer 1.6 din 2006 (achizitionat in 2005 ) cca 80.000 km la bord.
Cat a fost in garantie a fost intarcata cu Mobil 1 (Turkey sau EU -aka Spania, Dumnezeu stie + cei de la reprezentanta).
Intotdeauna a pornit la sfert (inclusiv iernile geroase - mai ales ultima).
Surprinzator in ultimul timp ( cam de 2 ani) a scazut consumul de benzina. Adica pt un drum lung + AC+masina plina=vacanta contam pe un 7-7,2 acum am 6.5-6.6 ( stiu si eu , poate masina tine cont de pretul carburantului - daca e asa atunci pot sa creasca OMV pretul la benzina cat de mult, ca o sa ajung sa consum 0.5 ).
N-am idee daca e de la ulei sau nu dar altfel nu am umblat la masina deloc.
Nu am remarcat sa pape ulei.
Eu folosesc pentru Lancerul '93 1.6L ulei cu aditivi Divinol 10w-40 cam din 2009-2010 si sunt extrem de multumit de el, pana atunci am folosit Aral sau Mobil1 de care nu am fost prea multumit in conditiile in care benzina pun de la aceiasi statie iar uleiul schimbat arata mult mai bine acum si motorul este mult mai curat.
Ulei sintetic 5w50 folosesc la Golf pentru ca are cerinte mai ridicate fiind fabricat in 2008 iar acest ulei este foarte bun deasemenea.
http://www.divinol.com.ro/divinol-multilight-10w-40.php
Va recomand sa-l incercati si dupa o sa folositi aceasta marca.
Ulei sintetic 5w50 folosesc la Golf pentru ca are cerinte mai ridicate fiind fabricat in 2008 iar acest ulei este foarte bun deasemenea.
http://www.divinol.com.ro/divinol-multilight-10w-40.php
Va recomand sa-l incercati si dupa o sa folositi aceasta marca.
Am pus Motul X-cess 5w40. Dupa 2000km inca arata ok. La vechea masina am pus acest ulei la 135k km, pana atunci am folosit doar Mobil 10w40>De atunci pana la 180k km am folosit acest ulei fiind extrem de multumit pentru ca motorul devenise mai silentios plus o scadere destul de simtitoare la consum 0,3-0,8l/100km. Asta ca sa nu va mai zic ca nu existau depuneri in motor. Am schimbat prima data garnitura de capac culbutori si era nenorocire ce era pe ea din cauza depunerilor iar la schimbarea celei de-a doua garnituri de capac culbutori exact inainte de vanzare arata perfect.
Acum nu zic ca ar fi cel mai bun ulei, am vazut ca se mai plang unii pe vwclub ca se dilueaza si il mananca repede, dar pentru mine deocamdata e solutia ideala.
Acum nu zic ca ar fi cel mai bun ulei, am vazut ca se mai plang unii pe vwclub ca se dilueaza si il mananca repede, dar pentru mine deocamdata e solutia ideala.
- dorianakis
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 20, 2008 12:26 am
Mitsubishi Lancer Clasic 1.6
Cat timp a fost in garantie au pus ulei DIAMOND PROTECTION 10W-40 (X1200101)
Acesta era in recipiente de 1 litru de culoare gri-albastru (recipientul, nu uleiul), cu sigla Mitsubishi pe ele (Mitsubishi Motors - Genuine Parts), dar oricat m-am uitat la ele si oricat le-am invartit nu am reusit sa gasesc tara de provenienta. Am intrebat pe specialistul de la service unde este facut, iar acesta a spus ca este original. Eu personal nu am vazut scris pe recipient ceva de genul "Made in Japan", sau ceva care sa semene cu o litera japoneza.
Dupa ce am iesit din garantie, folosesc ulei REPSOL COMPETICION 5W40
Acesta este in recipiente de 1 litru de culoare turcuaz-metalic (recipientul, nu uleiul) si scrie in clar: Made in Spain.
Nu am avut probleme cu acest ulei.
Si inca o chestie: dupa ce l-am schimbat, motorul a scos un mic zgomot - se simtea la sunet, dar dupa 200 Km parcursi a revenit din nou silentios.
Cat timp a fost in garantie au pus ulei DIAMOND PROTECTION 10W-40 (X1200101)
Acesta era in recipiente de 1 litru de culoare gri-albastru (recipientul, nu uleiul), cu sigla Mitsubishi pe ele (Mitsubishi Motors - Genuine Parts), dar oricat m-am uitat la ele si oricat le-am invartit nu am reusit sa gasesc tara de provenienta. Am intrebat pe specialistul de la service unde este facut, iar acesta a spus ca este original. Eu personal nu am vazut scris pe recipient ceva de genul "Made in Japan", sau ceva care sa semene cu o litera japoneza.
Dupa ce am iesit din garantie, folosesc ulei REPSOL COMPETICION 5W40
Acesta este in recipiente de 1 litru de culoare turcuaz-metalic (recipientul, nu uleiul) si scrie in clar: Made in Spain.
Nu am avut probleme cu acest ulei.
Si inca o chestie: dupa ce l-am schimbat, motorul a scos un mic zgomot - se simtea la sunet, dar dupa 200 Km parcursi a revenit din nou silentios.
QUOTE (ossu @ Jun 4 2012, 03:44 PM) salutare, azi am facut schimbul anual de ulei si am constatat ca ENEOS Premium Hyper 5W40 era inchis bine la culoare. Am in total peste 50k parcursi, iarna asta "grea" a pornit bine motorul, in rest nimic de mentionat.
alti utilizatori de eneos (sau nu) ce pareri aveti de el?
bafta
Salut!
In sfarsit vad pe cineva care utilizeaza ENEOS Premium Hyper 5W40. Eu am pus si ultima data tot acelasi lucru fiindca mi-a placut cum a a mers prima data. Cat despre culoare, sincer sa fiu, si Mobil 1 5W50 sau 5W40 se inchideau la culoare dupa cateve mii de km. Oricum, a fost OK pana in prezent. Pret: pe la 120 lei cu tot cu filtru de ulei (MANN).
Succes!
alti utilizatori de eneos (sau nu) ce pareri aveti de el?
bafta
Salut!
In sfarsit vad pe cineva care utilizeaza ENEOS Premium Hyper 5W40. Eu am pus si ultima data tot acelasi lucru fiindca mi-a placut cum a a mers prima data. Cat despre culoare, sincer sa fiu, si Mobil 1 5W50 sau 5W40 se inchideau la culoare dupa cateve mii de km. Oricum, a fost OK pana in prezent. Pret: pe la 120 lei cu tot cu filtru de ulei (MANN).
Succes!
Salutare!
Sursa mea de incredere pentru ENEOS a disparut. Nu stiu ce a patit, dar pur si simplu nu mai e unde era.
Ulei de transmisie 75W 85... nu se gaseste. Unii imi spun ca e cam greu, altii care n'are treaba imi spune ca n'am retinut io bine, da' ca el vinde de secole fluide auto si ca n'a auzit de asa ceva. No, bine!
Mai caut...
Daca prin Craiova ati auzit careva de asemene fluide va rog sa-mi dati si mie de stire.
Oricum, mai caut...
Bafta!
Sursa mea de incredere pentru ENEOS a disparut. Nu stiu ce a patit, dar pur si simplu nu mai e unde era.
Ulei de transmisie 75W 85... nu se gaseste. Unii imi spun ca e cam greu, altii care n'are treaba imi spune ca n'am retinut io bine, da' ca el vinde de secole fluide auto si ca n'a auzit de asa ceva. No, bine!
Mai caut...
Daca prin Craiova ati auzit careva de asemene fluide va rog sa-mi dati si mie de stire.
Oricum, mai caut...
Bafta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori