Motorina In Baia De Ulei - Mitsubishi Lancer 1.8 Did-mivec 2011
QUOTE (cocolino @ Aug 7 2011, 10:49 AM) Am intrebat si eu pe cineva de la service-ul Mcar din Metalurgiei ce stie despre problema si mi-a spus ca apare din cauza AS&G si ca recomanda dezactivarea lui cel putin in Bucuresti. Cei care ati patit-o puteti confirma ?
mie mi s-a intamplat faza cu motorina desi nu am AS&G deci pica traeba...eu chiar nu inteleg echiparile astora de la mitsubishi, avand model 2011 nu pot inchide geamurile din telecomanda iar cei de la service au spus ca a fost scoasa aceasta optiune din motive de siguranta iar pe cele vechi toate si inform si invite aveau.
mie mi s-a intamplat faza cu motorina desi nu am AS&G deci pica traeba...eu chiar nu inteleg echiparile astora de la mitsubishi, avand model 2011 nu pot inchide geamurile din telecomanda iar cei de la service au spus ca a fost scoasa aceasta optiune din motive de siguranta iar pe cele vechi toate si inform si invite aveau.
dap.ms n.vasiliu pt sustinere!sorry dey.dar intradevar se poate rezolva cu un kit nou de alarma(am avut un logan mcv si kitul de alarma facea minuni-maat-sper ca nu fac publicitate,in trei ani n-a dat gres nici macar odata.pe mitsu am viper si mi-i l-au schimbat dupa 3 resoftari in 2 luni-nu la mitsu ci la o firma autorizata)
@DeBogdan si @Vibe
eu am un lancer din 2008 2.0 Did
si are filtru de particule (este cumparat din romania, de la Mcar expozitiei)
si dupa aproape 4 ani de functionare (4 ani in care cei de la Mcar mi-au spus ca nu am filtru de particule) au inceput problemele
P2455 si P2002 (una da eroare la unul din senzorii de preseiune diferentiala "Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit High " iar a 2-a eroare "P2002 particle trap bank 1 efficiency below threshold"
daca nu apareau codurile astea de eroare nu as fi aflat niciodata ca masina mea este doata cu filtru de particule
ca sa nu mai zic ca taxa de inmatriculare am platit-o pentru euro4(nu pentru euro5 cum ar fi cazul....doar vreo 550euro diferenta, baieti simpatici la Mcar....)
poze:
ca sa elimin discutiile
in pag 3 a topic-ului legat de turbine @alexutzu a atasat niste poze cu motorul lui
link: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3487&st=80
mai jos sunt cateva poze de la motorul meu (da, in talon scrieMOtorul Tipul: BWC... dar din pacate nu scrie si ce sistem de evacuare gaze are )
http://itbroker.ro/0240.JPG
http://itbroker.ro/0240.JPG
http://itbroker.ro/0242.JPG
http://itbroker.ro/0243.JPG
http://itbroker.ro/0244.JPG
http://itbroker.ro/0245.JPG
SI VA ROG SA NU COMENTATI LA CUM ARATA MOTORUL (NU L-AM SPALAT NICIODATA, prea multi senzori, prea multe lucruri care o pot lua razna)
are cineva idee cat costa o regenerare manuala(fortata la mitsubishi in service)?
eu am un lancer din 2008 2.0 Did
si are filtru de particule (este cumparat din romania, de la Mcar expozitiei)
si dupa aproape 4 ani de functionare (4 ani in care cei de la Mcar mi-au spus ca nu am filtru de particule) au inceput problemele
P2455 si P2002 (una da eroare la unul din senzorii de preseiune diferentiala "Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit High " iar a 2-a eroare "P2002 particle trap bank 1 efficiency below threshold"
daca nu apareau codurile astea de eroare nu as fi aflat niciodata ca masina mea este doata cu filtru de particule
ca sa nu mai zic ca taxa de inmatriculare am platit-o pentru euro4(nu pentru euro5 cum ar fi cazul....doar vreo 550euro diferenta, baieti simpatici la Mcar....)
poze:
ca sa elimin discutiile
in pag 3 a topic-ului legat de turbine @alexutzu a atasat niste poze cu motorul lui
link: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3487&st=80
mai jos sunt cateva poze de la motorul meu (da, in talon scrieMOtorul Tipul: BWC... dar din pacate nu scrie si ce sistem de evacuare gaze are )
http://itbroker.ro/0240.JPG
http://itbroker.ro/0240.JPG
http://itbroker.ro/0242.JPG
http://itbroker.ro/0243.JPG
http://itbroker.ro/0244.JPG
http://itbroker.ro/0245.JPG
SI VA ROG SA NU COMENTATI LA CUM ARATA MOTORUL (NU L-AM SPALAT NICIODATA, prea multi senzori, prea multe lucruri care o pot lua razna)
are cineva idee cat costa o regenerare manuala(fortata la mitsubishi in service)?
- boier4ever
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm
Buna ziua tuturor, in primul rand.
In al doilea, in ceea ce priveste problema cresterii nivelului de ulei din baie, prin adaos de motorina, va confirm teoria expusa de cei de la Mitsubishi, potrivit careia acest fenomen este rezultatul unei serii de regenerari a filtrului de particule, incepute si intrerupte de fiecare data... A intrebat cineva cum ajunge motorina in ulei; foarte simplu: procesul de regenerare la acest model (si nu numai) se realizeaza prin ceea ce se numeste "postinjectie", adica - mai pe romaneste - prin injectarea unei cantitati suplimentare de motorina, dupa ce arderea din cilindru a avut loc, in timpul procesului de evacuare a gazelor catre galeria de evacuare; astfel, cantitatea suplimentara de motorina, "spala" cilindrul de ulei si ajunge partial - dar intr-o proportie redusa - in baie, partial pe filtrul de particule incins, loc in care arde, conducand la o "descarcare" de particule a acestuia. Daca acest proces este intrerupt, el va fi reluat urmatoarea data cand filtrul de particule va ajunge la temperatura optima pentru regenerare... Astfel, intrerupand in mod repetat regenerarea, cantitatea de motorina care va ajunge in baie va creste treptat.
In al doilea, in ceea ce priveste problema cresterii nivelului de ulei din baie, prin adaos de motorina, va confirm teoria expusa de cei de la Mitsubishi, potrivit careia acest fenomen este rezultatul unei serii de regenerari a filtrului de particule, incepute si intrerupte de fiecare data... A intrebat cineva cum ajunge motorina in ulei; foarte simplu: procesul de regenerare la acest model (si nu numai) se realizeaza prin ceea ce se numeste "postinjectie", adica - mai pe romaneste - prin injectarea unei cantitati suplimentare de motorina, dupa ce arderea din cilindru a avut loc, in timpul procesului de evacuare a gazelor catre galeria de evacuare; astfel, cantitatea suplimentara de motorina, "spala" cilindrul de ulei si ajunge partial - dar intr-o proportie redusa - in baie, partial pe filtrul de particule incins, loc in care arde, conducand la o "descarcare" de particule a acestuia. Daca acest proces este intrerupt, el va fi reluat urmatoarea data cand filtrul de particule va ajunge la temperatura optima pentru regenerare... Astfel, intrerupand in mod repetat regenerarea, cantitatea de motorina care va ajunge in baie va creste treptat.
@Varcolac,
Interesant. trebuiau sa vada ca e diferit. Totusi, exista atat motoare Euro 4 cat si Euro 5 cu filtre de particule. Diferentierea se face, pe langa particule, prin nivelele de emisii de HC, NOx, CO pe care le emit respectivele motoare.
@boier4ever,
Radacina reala a problemei o reprezinta legislatia europeana care obliga producatorii sa instaleze astfel de sisteme. Toate functioneaza la fel, indiferent de marca si modelul de masina pe care sunt instalate.
Fenomenul este accentuat cand filtrul se incarca si cresc substantial fluxul de gaze arse recirculate - care se intorc via egr in cilindri.
Ideea de baza - din momentul in care s-a aprins becul de regenerare, in cel mai scurt timp sa se faca regenerarea filtrului. In acest fel se reduce sansa contaminarii uleiului de motor.
Interesant. trebuiau sa vada ca e diferit. Totusi, exista atat motoare Euro 4 cat si Euro 5 cu filtre de particule. Diferentierea se face, pe langa particule, prin nivelele de emisii de HC, NOx, CO pe care le emit respectivele motoare.
@boier4ever,
Radacina reala a problemei o reprezinta legislatia europeana care obliga producatorii sa instaleze astfel de sisteme. Toate functioneaza la fel, indiferent de marca si modelul de masina pe care sunt instalate.
Fenomenul este accentuat cand filtrul se incarca si cresc substantial fluxul de gaze arse recirculate - care se intorc via egr in cilindri.
Ideea de baza - din momentul in care s-a aprins becul de regenerare, in cel mai scurt timp sa se faca regenerarea filtrului. In acest fel se reduce sansa contaminarii uleiului de motor.
- a_liverpool
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm
- boier4ever
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm
@ a-liverpool
Corect !!! Bine gandit !
Am avut doua Mitsubishi Pajero cu injectie clasica pe benzina, unul 3.5l V6 si unul 3.0l V6, ambele cu 24 valve si ... ghici ce ? au functionat peste 200.000km fiecare, in toate regimurile de mers, atat pe benzina cat si pe GPL, FARA NICI O PROBLEMA !!! Pe benzina consumau 15-18l/100km in Bucuresti si vreo 12-13l/100km in afara, dar pe GPL consumul crestea cu vreo 2l/100km, dar pretul combustibilului consumat scadea la jumatate, devenind mai rentabil chiar decat diesel-ul ...
Daca as fi putut opta pentru un L200 (Triton / Strada) pe benzina, l-as fi luat "cu ochii inchisi", dar cum acest model nu s-a importat in Europa, ar fi trebuit sa-l iau de pe unde s-a importat (Japonia, Australia, Noua Zeelanada, etc.) cu volan pe dreapata si cu vama... Asa ca m-am last pagubas si "m-am pricopsit" cu un common rail...
E drept ca n-am avut nici o problema cu asta, INCA, dar are abia 70.000km... pana pe la 200.000 km mai sunt destui...
Corect !!! Bine gandit !
Am avut doua Mitsubishi Pajero cu injectie clasica pe benzina, unul 3.5l V6 si unul 3.0l V6, ambele cu 24 valve si ... ghici ce ? au functionat peste 200.000km fiecare, in toate regimurile de mers, atat pe benzina cat si pe GPL, FARA NICI O PROBLEMA !!! Pe benzina consumau 15-18l/100km in Bucuresti si vreo 12-13l/100km in afara, dar pe GPL consumul crestea cu vreo 2l/100km, dar pretul combustibilului consumat scadea la jumatate, devenind mai rentabil chiar decat diesel-ul ...
Daca as fi putut opta pentru un L200 (Triton / Strada) pe benzina, l-as fi luat "cu ochii inchisi", dar cum acest model nu s-a importat in Europa, ar fi trebuit sa-l iau de pe unde s-a importat (Japonia, Australia, Noua Zeelanada, etc.) cu volan pe dreapata si cu vama... Asa ca m-am last pagubas si "m-am pricopsit" cu un common rail...
E drept ca n-am avut nici o problema cu asta, INCA, dar are abia 70.000km... pana pe la 200.000 km mai sunt destui...
- Fişiere ataşate
-
- Image0624_1307_S_Video_.jpg (68.68 KiB) Vizualizat de 6672 ori
-
- Photo006.jpg (568.27 KiB) Vizualizat de 6670 ori
-
- Photo003.jpg (792.28 KiB) Vizualizat de 6670 ori
-
- Photo002.jpg (918.17 KiB) Vizualizat de 6669 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori