Bataie 4h Cuplat
azi am iesit cu tractorul un pic la plimbare ... drumul e cu ceva zapada asa ca am cuplat 4H ...
am observat ca in a 2-a si a 3-a (ca pe a 4-a n-am apucat s-o folosesc), in accelerare a aparut un zgomot/bataie/smucitura cumva in fata ...
daca tin turatia constanta zmuciturile/bataie se estompeaza sau dispar ...
zgomotul de care vorbesc nu e ritmic sau in relatie cu viteza/turatia ci e ca si ca si cum ar merge pe polei si ar avea intermitent tractiune (portiuni alunecoase/nealunecoase) ...
recunosc ca pina acum am circulat detul de putin cu masina (o am de 2 luni) iar cu 4x4 cuplat am folosit-o si mai putin avind in vedera ca nu era cazul ...
fara 4x4 cuplat nu are zgomotul asta ...
presupun ca nu e tocmai normal sa faca asa si pina ajung la un service poate primesc vreun sfat de la oameni cu experienta ...
am observat ca in a 2-a si a 3-a (ca pe a 4-a n-am apucat s-o folosesc), in accelerare a aparut un zgomot/bataie/smucitura cumva in fata ...
daca tin turatia constanta zmuciturile/bataie se estompeaza sau dispar ...
zgomotul de care vorbesc nu e ritmic sau in relatie cu viteza/turatia ci e ca si ca si cum ar merge pe polei si ar avea intermitent tractiune (portiuni alunecoase/nealunecoase) ...
recunosc ca pina acum am circulat detul de putin cu masina (o am de 2 luni) iar cu 4x4 cuplat am folosit-o si mai putin avind in vedera ca nu era cazul ...
fara 4x4 cuplat nu are zgomotul asta ...
presupun ca nu e tocmai normal sa faca asa si pina ajung la un service poate primesc vreun sfat de la oameni cu experienta ...
scuze, am Easy Select ...
asa ca gluma, acum am schimbat nucile de la ambele pirghii schimbator si selectare tip tractiune (erau uzate) si am pus unele de la un L200 dezmembrat ... asa ca am si eu Super Select cam cum sunt "3M"-urile alea cumparate din tirg si lipite pe BMW-uri
hmm, bucse cardan, nu suna foarte scump ...
merci mult flyer ! daca ai chef sa dezvolti subiectul si sa incerci sa luminezi un neavenit, respectivul neavenit (recte io) te saluta !
asa ca gluma, acum am schimbat nucile de la ambele pirghii schimbator si selectare tip tractiune (erau uzate) si am pus unele de la un L200 dezmembrat ... asa ca am si eu Super Select cam cum sunt "3M"-urile alea cumparate din tirg si lipite pe BMW-uri
hmm, bucse cardan, nu suna foarte scump ...
merci mult flyer ! daca ai chef sa dezvolti subiectul si sa incerci sa luminezi un neavenit, respectivul neavenit (recte io) te saluta !
Faptul ca nu ai super select te scapa de cateva probleme dedicate acestui tip de transmisie.
Zgomote in timpul rulajului la easy select apar de la crucile, suruburile si bucsile de la cardanul fata care este supus fortelor doar in momentul cuplari tractiuni integrale.
Revin cu un raspuns mai lung maine ... ma cheama datoria de craciun sa fac bradul .
Zgomote in timpul rulajului la easy select apar de la crucile, suruburile si bucsile de la cardanul fata care este supus fortelor doar in momentul cuplari tractiuni integrale.
Revin cu un raspuns mai lung maine ... ma cheama datoria de craciun sa fac bradul .
am mers ceva mai mult astazi cu 4H cuplat, pe drumuri dintre campuri sau pe citeva miristi, toate cu zapada (am fost la vinatoare)...
zgomotul nu a mai aparut insa nu am mers foarte tare, cu citeva exceptii cind am ajuns la cam 50 km/h ...
zgomotul ala de care spuneam, zmuciturile, apar in acceleratie; practic daca nu ma dau la ea sau la viteza constanta nu am simtit nimic suspect ... afara de un mic joc plus un zgomot in volan care evident n-are treaba cu problema de fata ...
intre timp am schimbat cauciucurile cu unele de iarna
zgomotul nu a mai aparut insa nu am mers foarte tare, cu citeva exceptii cind am ajuns la cam 50 km/h ...
zgomotul ala de care spuneam, zmuciturile, apar in acceleratie; practic daca nu ma dau la ea sau la viteza constanta nu am simtit nimic suspect ... afara de un mic joc plus un zgomot in volan care evident n-are treaba cu problema de fata ...
intre timp am schimbat cauciucurile cu unele de iarna
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
cauciucurile de iarna sunt noi Bridgestone Blizzak DM V1... cu ele nu am simtit nimic suspect ...
cele vechi sunt niste all season GENERAL ... n-as putea spune cit de mare e diferenta la uzura mai ales ca am pierdut unul cind veneam de la vulcanizare ... n-am inchis bena bine se pare si s-a deschis pe drum ...
m-am intors dupa 15 minute si nu mai era ... cine naiba se opreste sa ia un cauciuc de pe marginea drumului !? acum am un motiv suficient de bun sa le schimb
cele vechi sunt niste all season GENERAL ... n-as putea spune cit de mare e diferenta la uzura mai ales ca am pierdut unul cind veneam de la vulcanizare ... n-am inchis bena bine se pare si s-a deschis pe drum ...
m-am intors dupa 15 minute si nu mai era ... cine naiba se opreste sa ia un cauciuc de pe marginea drumului !? acum am un motiv suficient de bun sa le schimb
- alexalexl200
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 13, 2012 11:24 pm
update:
am scos-o din nou pe cimpuri: bataia apare constant cu 4H cuplat in sarcina, ca sa zic asa (panta, accelerare, etc); in mers constant se estompeaza sau dispare ...
am incercat-o in diverse scenarii (gheata, zapada, panta cu noroi, panta cu zapada, etc); as zice ca cu cit e mai "incarcata" masina cu atita mai pregnanta e aceasta bataie pe fata ...
cu siguranta trebuie sa ajung la un diagnostic ...
la multi ani la toata lumea !
greselile de ortografie puneti-le va rog pe seama Cabernetului amicului Marius, asa ca fiti clementi
am scos-o din nou pe cimpuri: bataia apare constant cu 4H cuplat in sarcina, ca sa zic asa (panta, accelerare, etc); in mers constant se estompeaza sau dispare ...
am incercat-o in diverse scenarii (gheata, zapada, panta cu noroi, panta cu zapada, etc); as zice ca cu cit e mai "incarcata" masina cu atita mai pregnanta e aceasta bataie pe fata ...
cu siguranta trebuie sa ajung la un diagnostic ...
la multi ani la toata lumea !
greselile de ortografie puneti-le va rog pe seama Cabernetului amicului Marius, asa ca fiti clementi
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (alexalexl200 @ Dec 26 2012, 01:44 PM) scuze ca intreb.....sunt nou posesor de l200 eu pana acum avand nissan patrol .spuneti-mi si mie care e super select si easy select masina e 2002 cutie manuala
super select e masina care daca te uiti la reductor ai patru pozitii nu trei
sunt doua pozitii pentru 4H una cu dif central blocabil si una clasica
modelele cu agatatori pentru prelata pe bena sunt easy select si sunt facute pentru arabi
tabla mai proasta uneori nu se poate conecta la masina computerul de la service Mitsu.
super select e masina care daca te uiti la reductor ai patru pozitii nu trei
sunt doua pozitii pentru 4H una cu dif central blocabil si una clasica
modelele cu agatatori pentru prelata pe bena sunt easy select si sunt facute pentru arabi
tabla mai proasta uneori nu se poate conecta la masina computerul de la service Mitsu.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori