viteza maxima atinsa cu mitsu colt
Am trimis ECU la o firma din "afara" pt a-l resofta.Aia mi-au spus ca ajung la 185 CP .Ar trebui sa-l primesc inapoi cam miecuri-joi.Sper sa nu am vreo surpriza neplacuta pt ca vineri vreau sa merg cu ea la BV la intrunirea de un an a mitsu.ro.
Despre viteza maxima a unei masini pot sa iti spun urmatoarele(din modestele mele cunostinte):
Constructorul,in functie de puterea motorului si de fortele de rezistenta a aerului,frecarilor etc,hotaraste o viteza maxima la care poate ajunge masina si calibreaza ultima treapta de viteze.Probele se fac in anumite conditii.Este adevarat ca daca avem bafta de a avea un vant din spate putem depasi viteza maxima declarata de constructor dar nu cu mult,in astfel de conditii motorul turandu-se un pic mai mult adica peste turatia la care are puterea maxima.
Sincer nu am incercat niciodata sa vad maximul pe care il atinge CZT-ul meu dar am mers cu 210 si nu am insistat mai mult avand in cap ideea ca nu se va mai duce .
Cei care imi resofteaza ECU mi-au spus ca voi castiga 10 km pe ora adica voi atinge 220.E f realista afirmarea avand in vedere ca puterea maxima a motorului nu o voi mai avea la X ci la turatia X+200.
Ar fi foarte multe de povestit .Cel mai corect ar fi sa vorbesc in baza testelor.Masina mea a trecut deja de rodaj si o voi testa cu noul soft si va voi povesti.
Despre viteza maxima a unei masini pot sa iti spun urmatoarele(din modestele mele cunostinte):
Constructorul,in functie de puterea motorului si de fortele de rezistenta a aerului,frecarilor etc,hotaraste o viteza maxima la care poate ajunge masina si calibreaza ultima treapta de viteze.Probele se fac in anumite conditii.Este adevarat ca daca avem bafta de a avea un vant din spate putem depasi viteza maxima declarata de constructor dar nu cu mult,in astfel de conditii motorul turandu-se un pic mai mult adica peste turatia la care are puterea maxima.
Sincer nu am incercat niciodata sa vad maximul pe care il atinge CZT-ul meu dar am mers cu 210 si nu am insistat mai mult avand in cap ideea ca nu se va mai duce .
Cei care imi resofteaza ECU mi-au spus ca voi castiga 10 km pe ora adica voi atinge 220.E f realista afirmarea avand in vedere ca puterea maxima a motorului nu o voi mai avea la X ci la turatia X+200.
Ar fi foarte multe de povestit .Cel mai corect ar fi sa vorbesc in baza testelor.Masina mea a trecut deja de rodaj si o voi testa cu noul soft si va voi povesti.
Abia am primit ECU care s-a resoftat in Elvetia. A durat 2 saptamani(bineinteles din cauza transportului).A costat 590 euro plus TVA.Nu am facut nici o masuratoare insa sunt multumit de rezultat.Nu sunt curios daca sunt reali cei 185 de CP pe care ii consider suficienti daca vrei sa pastrezi masina mai mult timp.
Am rulat f putin cu acest ECU insa mi se pare ca mi-a crescut consumul.E inca devreme sa ma pronunt mai ales luand in calcul ca din cand in cand o mai accelerez doar pt placere.
Toate bune!
Am rulat f putin cu acest ECU insa mi se pare ca mi-a crescut consumul.E inca devreme sa ma pronunt mai ales luand in calcul ca din cand in cand o mai accelerez doar pt placere.
Toate bune!
Propun ca cei care posteaza pe acest topic sa ne spuna in afara de viteza maxima cu care "s-au dat" cu Coltul si feelingul pe care l-au avut .....adica impresii despre stabilitatea si siguranta pe care le-o inspira sau nu masina la viteza respectiva. Eu de ex., desi masina are pana in 10 000km, deci suspensiile sunt inca destul de ferme, nu m-am simtit prea stapan pe situatie la 190 km/h, daca ar fi trebuit sa fac o mica manevra de evitare sau sa franez violent cred ca as fi iesit repede "la plimbare". Nu-mi place prea mult nici felul in care se comporta la vant lateral sau la depasirea unui TIR ,la viteze peste 140...dar probabil asta este dezavantajul inaltimii caroseriei si al centrului de greutate mai ridicat.
Sa fiu sincer,ma simt destul de sigur pe masina chiar si la viteze mari. Pana acum am mers cel mai mult cu 210/h . Masina raspunde f bine la comenzi dar trebuie sa mentionez ca am un alt tip de suspensie fata de colturile normale. Suspensia mea e f rigida. Simt toate pietricelele de pe carosabil insa masina imi raspunde f bine la comenzi chiar si bruste.Intr-adevar simt si eu f bine vantul lateral insa.......deh....masina e inaltuta.
195km/h maxim de viteza la drumurile din perioada asta.
Nu-i nimic, mai incercam!
Ne-am cam lenevit cu traficul asta din bucuresti.
Constant insa ca suspensia e mult mai moale ca la inceput si la asemenea viteze, franari mai bruste cand idiotii trec de pe o banda pe alta fara sa semnalizeze in prealabil...in aceste situatii a inceput sa se lase foarte mult de fata, distributia greutatilor se face destul de aiurea, axa fata trebuie sa suporte o greutate mult prea mare, spatele devine mai usor, scade eficienta la franare, manvrabilitatea scade, o simt mai instabila, la anumite denivelari, inclinari ale carosabilului, tinde sa traga in laterale.
De asemenea a inceput sa se aplece cam mult pe viraje.
Incepe sa imi dea emotii.
Nu-i nimic, schimbam suspensia!
Oare cat costa o suspensie de czt ?
Nu-i nimic, mai incercam!
Ne-am cam lenevit cu traficul asta din bucuresti.
Constant insa ca suspensia e mult mai moale ca la inceput si la asemenea viteze, franari mai bruste cand idiotii trec de pe o banda pe alta fara sa semnalizeze in prealabil...in aceste situatii a inceput sa se lase foarte mult de fata, distributia greutatilor se face destul de aiurea, axa fata trebuie sa suporte o greutate mult prea mare, spatele devine mai usor, scade eficienta la franare, manvrabilitatea scade, o simt mai instabila, la anumite denivelari, inclinari ale carosabilului, tinde sa traga in laterale.
De asemenea a inceput sa se aplece cam mult pe viraje.
Incepe sa imi dea emotii.
Nu-i nimic, schimbam suspensia!
Oare cat costa o suspensie de czt ?
Topicul acesta si cel cu "lancer diesel victim's list" au atras atentia multor forumisti. Totusi eu consider ca nu sunt chiar ok. Astea sunt povestide spus la intalniri beri si alte cele. Ganditi-va ca ca sunt si foarte multi incepatori care citesc aceste povestioare. Si oricum se cred zmei. Mai vad si aici ce vad si probabil maine o sa ii vedem noi la stiri incercand sa duca coltul la 300km/h sau pe magheru suiti pe trotuare pt ca au facut nu stiu ce liniutza cu vreun logan sau mertzan. riscurile sunt foarte mari cand faci asa ceva si vad ca nimeni nu vb despre ele. Cum e sa conduci cu 200 la ora si sa tii volanul cu o mana si cu cealalta sa te chinui sa faci poze cu telefonul la vitezometru. Unde sunt ochii in momentul ala, pe sosea sau sa iasa bine poza?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori