Probleme Ac, Baga Caldut
Salut la toata lumea, am o problema la pinini al meu este din 2001 , 1.8 GDI, am facut toate cele la instalatia de aer ( unplere, ungere, etansare, vidare) si totul este ok, doar ca nu baga suficient de rece si in momentu in care dau ventilatia pe parbriz si picioare , pe parbriz vine rece iar la picioare cald. Are careva o ideie ce asi putea sa ii fac?
- gic_trucker
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Apr 17, 2011 9:19 pm
- gic_trucker
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Apr 17, 2011 9:19 pm
Am ajuns pana la urma cu masina in service, intial s-a crezut ca nu inchide bine clapeta de caldura, pt a putea verifica asta a trebuit dat bordu jos, clapeta functioneaja perfect. Dupa ceva timp baieti au zis ca este problema electrica pt ca nu merge in permanenta compresoru , merge 40 de secunde se opreste dupa care iar porneste,mergand pe traseu am observat ca pe radiatoru de aer din bord este o rezistenta de temperatura care da comanda la compresor, am scos rezistenta si am pus una norma si functioneaza ok, intrebarea mea este : compresoru trebuie sa mearga in continuu atat timp cat este AC pornit s-au are niste perioade in care se opreste si porneste din nou?
Compresorul de AC functioneaza pana cand in habitaclu se ajunge la temperatura setata de pe consola. Acea rezistenta de temperatura e de fapt un termometru care iti masoara temperatura in habitaclu. Daca e arsa sau pozitionata incorect(poate a cazut de pe suportul ei), atunci Compresorul va functiona eronat.
QUOTE (crystyy @ Jul 5 2012, 01:03 PM) De pe suportu ei nu este cazuta sigur, in momentu cand o conectez merge putin se opreste si tot asa, inlocuita cu o rezistenta mica compresoru merge in continuu, acum nu stiu daca las sa merga incontinu compresoru daca nu apar alte probleme?
Ce ati facut voi acolo a fost cea mai ieftina metoda sa transformati un aer conditionat automat intr-unul cat se poate de manual.
De cautat in manualul de service care e domeniul minim si maxim de rezistenta pentru acel senzor. Daca manualul e scris ca lumea, probabil va specifica ceva de genul:
- X Ohmi la Y grade Celsius.
Se masoara, daca nu e in limite, cumperi altul si gata.
Ce ati facut voi acolo a fost cea mai ieftina metoda sa transformati un aer conditionat automat intr-unul cat se poate de manual.
De cautat in manualul de service care e domeniul minim si maxim de rezistenta pentru acel senzor. Daca manualul e scris ca lumea, probabil va specifica ceva de genul:
- X Ohmi la Y grade Celsius.
Se masoara, daca nu e in limite, cumperi altul si gata.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori