Salutare.
Am 85 000 de km la un pajero 3.2 din 2007 cutie automata. am decis sa schim uleiul din cutie. in carte scrie 9.8 litri. au iesit cam 6. stie cineva cum il scot pe tot afara?
A doua problema e cu filtrul de cutie. baia de ulei a cutiei este lipita cu un fel de silicon. stie cineva ce fel de silicon sau pasta etansaza capacul?
Uleiul Din Cutie
Tot uleiul din cutie a curs cei aproximativ 4 L care au ramas sunt pe instalatia de racire a uleiului(raditor,termoflot,conducte).Ca sa il schimbi pe tot se face o operatie denumita de meseriasi ''spalare'' dar iti trebuie cam 22-25 de litri de ulei de transmisie.Referitor la baia de ulei de la cutie iti trebuie orice silicon de baie de ulei care se foloseste si la motoare,costa cam 15 lei tubul.
e ca si cum ai schimba uleiul la motor fara filtru, eu am schimbat la cutie automata uleiul iar filtrul mi-a venit cu garnitura de baie in pachet, cutiile automate sunt foarte delicate , ai grija ! Eu unul nu cred ca merge orice silicon de baie la asa ceva, orice bucatica mica desprinsa de silicon poate bloca capilarele din cutie.
QUOTE (cristi4x4 @ Jun 7 2012, 07:40 AM) Tot uleiul din cutie a curs cei aproximativ 4 L care au ramas sunt pe instalatia de racire a uleiului(raditor,termoflot,conducte)
Cei aproximativ 4 litri care au ramas, sunt in convertizorul cutiei de viteze si fara "pompa speciala" nici nu ai cum sa-i scoti, decat cu probleme pe viitor.
In radiator si conducte nu intra mai mult de 300 ml, care curg pe retur cand desfaci busonul.
Cei aproximativ 4 litri care au ramas, sunt in convertizorul cutiei de viteze si fara "pompa speciala" nici nu ai cum sa-i scoti, decat cu probleme pe viitor.
In radiator si conducte nu intra mai mult de 300 ml, care curg pe retur cand desfaci busonul.
- titel cojocaru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator