Defecte posibile COLT - rezolvare
QUOTE (cocolino)Colt 7500 km :
1. zgomot ambreiaj la cuplare/decuplare, deocamdata nu e suparator, e un mic clack, sper sa nu se agraveze.
3. zgomot urat al volanului la bracarea maxima a rotilor. Zici ca se rupe, nu alta...
8. nu prea pot sa fac flash-uri (nu ca sa se dea lumea la o parte ca trece Gigi pericol, doar pt atentionari) pt ca maneta de lumini e f sensibila si ramane pe faza lunga cum o ating.
idem si la mine. la astea mai adaug scartaitul rotilor de pe spate cand e frana de mana trasa, alta problema din categoria "asa face toate" care nu s-a rezolvat indiferent de locul unde au dat ei cu vaselina si inca una, din categoria "mai venise una cu aceeasi problema" si anume un scartait dat cica de arcurile care leaga sabotii de frana de pe spate . si aici s-a uns dar fara rezultat. solutii nu am la astea pentru ca inca se comporta la fel masina dupa 2 drumuri in service
1. zgomot ambreiaj la cuplare/decuplare, deocamdata nu e suparator, e un mic clack, sper sa nu se agraveze.
3. zgomot urat al volanului la bracarea maxima a rotilor. Zici ca se rupe, nu alta...
8. nu prea pot sa fac flash-uri (nu ca sa se dea lumea la o parte ca trece Gigi pericol, doar pt atentionari) pt ca maneta de lumini e f sensibila si ramane pe faza lunga cum o ating.
idem si la mine. la astea mai adaug scartaitul rotilor de pe spate cand e frana de mana trasa, alta problema din categoria "asa face toate" care nu s-a rezolvat indiferent de locul unde au dat ei cu vaselina si inca una, din categoria "mai venise una cu aceeasi problema" si anume un scartait dat cica de arcurile care leaga sabotii de frana de pe spate . si aici s-a uns dar fara rezultat. solutii nu am la astea pentru ca inca se comporta la fel masina dupa 2 drumuri in service
QUOTE (robbycar)Per ansamblu,sunt f multumit de masina, chiar daca are niste sunetele,niste scartaieli.La partea mecanica totusi e foarte rezistenta.Eu nu o protejez deloc.Mi-ar fi placut doar o cutie mai performanta.Dar aceasta nevoie o simt doar in primele 3 trepte de viteze si cand merg f agresiv.
Eu am un service auto si cunosc f bine problemele de la f multe marci.Poate veti rade de mine dar nu as da coltuletul meu pe un polo gti sau pe un golf V de 140 CP.
Si inca ceva:mi se pare f ieftin de intretinut aceasta masina.Bucsele de la bara de torsiune care imi tot pica m-ar costa pe original cam 15 lei bucata.Discul de ambreiaj ma costa cam 350 lei.Placutele de frana ma costa cam 200 lei setul.Sa recunoastem ca luand in calcul ce ne ofera si cat ne costa Coltul e o alegere f buna(zic eu).
cu problema cu rulmentu in cutie ma vait si eu si cu un scartit la ambreaj si bataie pe fata dar am fost pe la service si am rezolvat cate ceva de ex. cu rulmentu o sa mi-l schimbe la fel ca si ambreaju ,amortizoarele le-am schimbat pe fata dar nu prea sunt multumut .iar cutia terbuie sa o inveti putin si apoi nu mai pierzi
Eu am un service auto si cunosc f bine problemele de la f multe marci.Poate veti rade de mine dar nu as da coltuletul meu pe un polo gti sau pe un golf V de 140 CP.
Si inca ceva:mi se pare f ieftin de intretinut aceasta masina.Bucsele de la bara de torsiune care imi tot pica m-ar costa pe original cam 15 lei bucata.Discul de ambreiaj ma costa cam 350 lei.Placutele de frana ma costa cam 200 lei setul.Sa recunoastem ca luand in calcul ce ne ofera si cat ne costa Coltul e o alegere f buna(zic eu).
cu problema cu rulmentu in cutie ma vait si eu si cu un scartit la ambreaj si bataie pe fata dar am fost pe la service si am rezolvat cate ceva de ex. cu rulmentu o sa mi-l schimbe la fel ca si ambreaju ,amortizoarele le-am schimbat pe fata dar nu prea sunt multumut .iar cutia terbuie sa o inveti putin si apoi nu mai pierzi
QUOTE (COObra)tot rulment e si ala. ideea e sa fie identic sa faca aceeasi treaba.
am inteles.
asta asa e.
fiind in Ro, eu parca si vedeam pe unu cu o plasa de rulmenti ieftini cumparati de nu stiu unde...
totusi eu cred ca e vorba de rulmentul si placa de presiune si cred ca e o problema super cunoscuta dar acum nu se pot schimba doar pentru un zgomot, ca altfel 90% dintre colturi ar trebui sa intre in service.
cine ne poate spune cat costa un kit de ambreiaj ?
as vrea sa nu mai ma tiganesc cu nimeni si sa mi-l iau eu daca nu costa foarte mult.
robby, ai idee ?
am inteles.
asta asa e.
fiind in Ro, eu parca si vedeam pe unu cu o plasa de rulmenti ieftini cumparati de nu stiu unde...
totusi eu cred ca e vorba de rulmentul si placa de presiune si cred ca e o problema super cunoscuta dar acum nu se pot schimba doar pentru un zgomot, ca altfel 90% dintre colturi ar trebui sa intre in service.
cine ne poate spune cat costa un kit de ambreiaj ?
as vrea sa nu mai ma tiganesc cu nimeni si sa mi-l iau eu daca nu costa foarte mult.
robby, ai idee ?
QUOTE (Cristi)cum or sa-ti schimbe rulmentul din cutie ?
au aparut piesele de schimb pentru ele ?
sunt foarte interesat sa aflu aceasta informatie!
rulmentul din cutie si ambreiajul si la mine sunt in neregula...
multumesc!
mie asa mi-au zis ca mi-a venit rulmentu mai trebuie sa vina ambreaju. deci sunt piese de schimb
au aparut piesele de schimb pentru ele ?
sunt foarte interesat sa aflu aceasta informatie!
rulmentul din cutie si ambreiajul si la mine sunt in neregula...
multumesc!
mie asa mi-au zis ca mi-a venit rulmentu mai trebuie sa vina ambreaju. deci sunt piese de schimb
Am fost cu masina in service inca de pe la 4000km cand au fost schimbate amortizoarele fata, bucsele de la bara stabilizatoare pe la 8000km. Principala problema este zgomotul produs de suspensia fata dreapta la trecerea peste denivelari mici, de genul celor produse in asfalt datorita stationarii masinilor la semafor, rosturi de dilatare poduri, santuri transversale etc. Dupa multe drumuri la service problema este inca nerezolvata, cateodata zgomotul il aud doar eu, alteori imi dau dreptate dar "asa face toate".Acum masina are 25000km si in curand tebuie dusa iar pentru verificare.
Probleme mai mici si enervante: bancheta scartaia (rezolvata cu un spray de ungere WD40); fluieratul aerului conditionat - fara rezolvare; computerul de bord nu ramane pe modul manual la pornirea motorului trece pe automat.
Probleme mai mici si enervante: bancheta scartaia (rezolvata cu un spray de ungere WD40); fluieratul aerului conditionat - fara rezolvare; computerul de bord nu ramane pe modul manual la pornirea motorului trece pe automat.
Incerc sa va raspund la toti.
Mi-am adus deja un disc de ambreiaj(sa fie acolo) pt ca la cei 185 CP si la stilul meu ma astept ca il voi schimba curand.Pe colt se monteaza piese facute de diferiti producatori.Discul pe care l-am primit e facut de SACHS si echipeaza mitsubishi colt,mercedes a class si smart.
Am dat pe el 350 lei(pret de achizitie, ca sunt autoservice)
Se gasesc toate consumabilele si multe piese pt reparatii.
Rulmentul care se aude nu este un rulment de presiune de la ambreiaj(ar fi f simplu asa) ci este un rulment care se afla pe unul din axele din cutie.Nu e de ajuns sa se potriveasca dimensiunile . Rulmentii au f multe caracteristici de sarcina si turatie de lucru.Stiu f multe cutii de audi si bmw care au acelasi zgomot si merg asa de ani de zile.Eu nu mi-as desface cutia doar pt acest rulment.Stiu sa repar cutii de viteze dar recunosc ca 1 din 5 imi iese ca la carte.Sunt de facut din reglaje(jocuri axiale) care se realizeaza cu niste saibe de diferite dimensiuni care se intercaleaza in anumite locuri(f putini le fac).Asa ca... o voi lasa asa pana consider ca merita bagata in seama.
Bucsile de la bara stabilizatoare deja ma gandesc la o solutie mai inginereasca pt ca nu am chef sa le schimb in fiecare luna.
Ele costa cam 15 lei bucata.
Va mai tin la curent.Totusi Coltul isi merita banii.
Va salut!
Mi-am adus deja un disc de ambreiaj(sa fie acolo) pt ca la cei 185 CP si la stilul meu ma astept ca il voi schimba curand.Pe colt se monteaza piese facute de diferiti producatori.Discul pe care l-am primit e facut de SACHS si echipeaza mitsubishi colt,mercedes a class si smart.
Am dat pe el 350 lei(pret de achizitie, ca sunt autoservice)
Se gasesc toate consumabilele si multe piese pt reparatii.
Rulmentul care se aude nu este un rulment de presiune de la ambreiaj(ar fi f simplu asa) ci este un rulment care se afla pe unul din axele din cutie.Nu e de ajuns sa se potriveasca dimensiunile . Rulmentii au f multe caracteristici de sarcina si turatie de lucru.Stiu f multe cutii de audi si bmw care au acelasi zgomot si merg asa de ani de zile.Eu nu mi-as desface cutia doar pt acest rulment.Stiu sa repar cutii de viteze dar recunosc ca 1 din 5 imi iese ca la carte.Sunt de facut din reglaje(jocuri axiale) care se realizeaza cu niste saibe de diferite dimensiuni care se intercaleaza in anumite locuri(f putini le fac).Asa ca... o voi lasa asa pana consider ca merita bagata in seama.
Bucsile de la bara stabilizatoare deja ma gandesc la o solutie mai inginereasca pt ca nu am chef sa le schimb in fiecare luna.
Ele costa cam 15 lei bucata.
Va mai tin la curent.Totusi Coltul isi merita banii.
Va salut!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori