Service story
Codul de eroare exista, a existat, si nu are nici o legatura cu filtrul de aer, doar cu circuitul de recirculare aer la interior si este datorat motorasului care nu inchide sau nu inchide complet circuitul de aer din exterior.
A mai fost depistat de mcar vara trecuta (2007), dar in loc sa remedieze problema, l-au sters in speranta ca poate nu mai apare.
Probabil ca era un nimic pentru ei, nu s-au complicat cu asa ceva...
Intelegeti domnu' Harbu de ce sunt rau cu service-ul D-voastra ? )
De atunci nu am mai verificat codul de eroare, dar cu siguranta a aparut imediat cum am folosit recircularea, evident, cu precadere in anotimpul cald.
De la acel moment (~ iunie 2007) si pana la testarea efectuata de voi, au trecut luni bune in care eroarea, care nu este deloc aleatorie, a aparut din nou.
Sunt convins de asta pentru ca recircularea nu functiona...
Din toamna - iarna nu am mai folosit recircularea, deci codul era cu siguranta demult si nu a aparut in perioada celor doua testari efectuate la interval de 2-3 luni pentru ca nu ar fi avut cum...
Una peste alta, eu apreciez foarte mult firmele/persoanele serioase care in momentul in care se implica intr-o treaba, afirma ceva...se tin de acea treaba, o duc la bun sfarsit daca este posibil, dar mai ales, informeaza corect clientul in asteptare asupra statusului lucrarii.
S-au inventat atatea modalitati de comunicare....
A mai fost depistat de mcar vara trecuta (2007), dar in loc sa remedieze problema, l-au sters in speranta ca poate nu mai apare.
Probabil ca era un nimic pentru ei, nu s-au complicat cu asa ceva...
Intelegeti domnu' Harbu de ce sunt rau cu service-ul D-voastra ? )
De atunci nu am mai verificat codul de eroare, dar cu siguranta a aparut imediat cum am folosit recircularea, evident, cu precadere in anotimpul cald.
De la acel moment (~ iunie 2007) si pana la testarea efectuata de voi, au trecut luni bune in care eroarea, care nu este deloc aleatorie, a aparut din nou.
Sunt convins de asta pentru ca recircularea nu functiona...
Din toamna - iarna nu am mai folosit recircularea, deci codul era cu siguranta demult si nu a aparut in perioada celor doua testari efectuate la interval de 2-3 luni pentru ca nu ar fi avut cum...
Una peste alta, eu apreciez foarte mult firmele/persoanele serioase care in momentul in care se implica intr-o treaba, afirma ceva...se tin de acea treaba, o duc la bun sfarsit daca este posibil, dar mai ales, informeaza corect clientul in asteptare asupra statusului lucrarii.
S-au inventat atatea modalitati de comunicare....
- andreyutzz
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Apr 02, 2008 2:05 pm
Am fost la service-ul din Metalurgiei si nu ma impresionat cu nimic. Nimeni nu a sarit la intampinare, un singur baiat la receptie service in schimb 3 la vanzari
Am pus problema si lor cu scartzaietura mea si replica ma pus la zid "pai daca-i de la o bucsa sau ceva asemanator nu merita sa ne uitam .. ce-o sa platiti dumneavostra atata manopera daca se dovedeste ca-i doar de uns pe ici pe colo?" ... am ramas ca la dentist si fara cuvinte.
Sa vedem cum se comporta in continuare dar prima impresie nu le este favorabila.
Am pus problema si lor cu scartzaietura mea si replica ma pus la zid "pai daca-i de la o bucsa sau ceva asemanator nu merita sa ne uitam .. ce-o sa platiti dumneavostra atata manopera daca se dovedeste ca-i doar de uns pe ici pe colo?" ... am ramas ca la dentist si fara cuvinte.
Sa vedem cum se comporta in continuare dar prima impresie nu le este favorabila.
Salutare!
Haideti sa va spun micile mele povesti cu service-ul MCAR din Romexpo.
In primul rand am avut probleme cu cei de la MCAR de cand mi-am cumparat masina deoarece aceasta mi-a fost data fara accesorii (care cica tin de service dupa cum am aflat si eu astazi).
Acum 3 saptamani printr-o intamplare nefericita am reusit sa imi lovesc Coltul. M-am dus frumos in service la cei de la Romexpo si le-am amintit de optionalele care inca nu imi sunt montate pe masina. Mi s-a spus "Da stati linistit ca le avem pe toate in stoc si vi le montam". Cand ma duc sa ridic masina observ 2 probleme majore:
- directia la masina nu a fost facuta, ba mai rau trebuia sa stau cu volanul inclinat rau ca sa am rotile drepte(mai rau ca inainte zic eu)
- jumatate din accesorii se montau in momentul la care am ajuns eu sa ridic masina.
I-am intrebat ce se intampla cu restul. Ei foarte linistiti "Pai cum sa va spunem ele fictiv exita la noi dar fizic nu" faza la care m-a busit rasul rau de tot chiar isteric. A ramas ca ma vor suna cand sunt si restul de accesorii.
La 3 zile dupa a reusit o pisi de CT sa nu ma vada si sa intre in mine (Nu aveam o parere prea buna despre femei inainte dar acum va dati seama ce parere am). Duc masina in service in vre-o 2 zile intreband anterior daca au si restul de accesorii. Normal raspunsul a fost pozitiv. Am lasat masina in service. Ma duc in service dupa ce primesc telefonul lor caci e gata si ma duc sa o ridic. SURPRIZA: nu mi-au montat restul de accesorii. Colac peste pupaza la directie pot sa spun ca s-au jucat nu ca mi-au facut-o.
Cand am vazut caci nu se mai poate cu ei am sunat direct la un dorector de la ei si astazi dimineata am fost sa ma intalnesc cu el.
Concluzia a fost asa:- Nu prea e vina lor caci mi-a fost data masina fara optionale la care le-am spus ca nu am platit masina cu totu ca sa vin sa o iau pe bucati.
- Restul de accesorii mi-au fost montate in timpul discutiilor cu el si cu directorul de service.
- Cand am timp sa ma duc sa le las masina pentru directie ei oferindu-mi in schimb pentru ziua repectiva o masina pe care sa o folosesc.
- Eu le-am spus caci astept sa am montat pe masina ori deflectoare de vant ori cotiera pentru tot "damage"-ul pricinuit de catre ei. Mi s-a raspuns caci voi fi anuntat cu alegerea lor.
Ca o mica concluzie tind sa cred caci sunt multi care au patit la fel ca mine dar care nu au avut curajul sa TIPE. NU! Nu e o alegere buna! Luati atitudine oamenilor si sariti-le la gat caci totul e pe banii nostrii!
Haideti sa va spun micile mele povesti cu service-ul MCAR din Romexpo.
In primul rand am avut probleme cu cei de la MCAR de cand mi-am cumparat masina deoarece aceasta mi-a fost data fara accesorii (care cica tin de service dupa cum am aflat si eu astazi).
Acum 3 saptamani printr-o intamplare nefericita am reusit sa imi lovesc Coltul. M-am dus frumos in service la cei de la Romexpo si le-am amintit de optionalele care inca nu imi sunt montate pe masina. Mi s-a spus "Da stati linistit ca le avem pe toate in stoc si vi le montam". Cand ma duc sa ridic masina observ 2 probleme majore:
- directia la masina nu a fost facuta, ba mai rau trebuia sa stau cu volanul inclinat rau ca sa am rotile drepte(mai rau ca inainte zic eu)
- jumatate din accesorii se montau in momentul la care am ajuns eu sa ridic masina.
I-am intrebat ce se intampla cu restul. Ei foarte linistiti "Pai cum sa va spunem ele fictiv exita la noi dar fizic nu" faza la care m-a busit rasul rau de tot chiar isteric. A ramas ca ma vor suna cand sunt si restul de accesorii.
La 3 zile dupa a reusit o pisi de CT sa nu ma vada si sa intre in mine (Nu aveam o parere prea buna despre femei inainte dar acum va dati seama ce parere am). Duc masina in service in vre-o 2 zile intreband anterior daca au si restul de accesorii. Normal raspunsul a fost pozitiv. Am lasat masina in service. Ma duc in service dupa ce primesc telefonul lor caci e gata si ma duc sa o ridic. SURPRIZA: nu mi-au montat restul de accesorii. Colac peste pupaza la directie pot sa spun ca s-au jucat nu ca mi-au facut-o.
Cand am vazut caci nu se mai poate cu ei am sunat direct la un dorector de la ei si astazi dimineata am fost sa ma intalnesc cu el.
Concluzia a fost asa:- Nu prea e vina lor caci mi-a fost data masina fara optionale la care le-am spus ca nu am platit masina cu totu ca sa vin sa o iau pe bucati.
- Restul de accesorii mi-au fost montate in timpul discutiilor cu el si cu directorul de service.
- Cand am timp sa ma duc sa le las masina pentru directie ei oferindu-mi in schimb pentru ziua repectiva o masina pe care sa o folosesc.
- Eu le-am spus caci astept sa am montat pe masina ori deflectoare de vant ori cotiera pentru tot "damage"-ul pricinuit de catre ei. Mi s-a raspuns caci voi fi anuntat cu alegerea lor.
Ca o mica concluzie tind sa cred caci sunt multi care au patit la fel ca mine dar care nu au avut curajul sa TIPE. NU! Nu e o alegere buna! Luati atitudine oamenilor si sariti-le la gat caci totul e pe banii nostrii!
Prima intalnire cu service-ul MCD Expozitiei:
Am fost acum cateva zile sa-mi iau dvi-ul. Aveam (deja) o zgarietura pe capota, slava Domnului ca nu prea adanca - probabil s-a enervat cineva ca are masina botul prea agresiv sau e prea neagra si / sau prea noua si si-a sters ghiulu' nedebavurat pe acolo.
Imi rezolv problema cu actele si intreb intr-o doara (cu teama din cauza a tot ce am citit pe forum) daca se poate programare pentru polishat zgarietura. Sansa ! M-au preluat imediat, un super-baiat de la caroserie era liber si s-a ocupat de masina, spalat fara atingere urgent, polishat, lustruit, nici nu se mai vede vreo urma, n-a lasat nici un halou, in suma - super ok. Si mai ales (ca eu sunt cam nebun cu chestia asta, pe banii mei nu stau in showroom) m-au lasat sa stau langa masina, fara sa cer voie sau sa comenteze cineva ceva.
Prind curaj si intreb si de niste accesorii. Iarasi ma preiau imediat, sansa din nou - le aveau pe toate pe stoc (mai putin ornamentul de toba finala care va sa vie in vreo 10 zile - pana acum nu s-au adus decat pentru modelele Diesel).
Iar intreb daca se poate montaj atunci - sigur ca se poate, zic ei, acelasi super-baiat se ocupa de masina, le pune pe toate repede si bine (eleron elegant "lip type", ornament argintiu capac portbagaj, folie protectie bara spate, aparatoare noroi fata - spate si ornamente interioare praguri otel inox fata - spate / unde, btw, s-a chinuit omul ca naiba sa curete pragurile fata ca apucasem eu sa-i lipesc niste ornamente de pe la Cora, sa nu se zgarie).
Meseriashul - cu M mare, si nu e deloc o denumire ironica ci semn de respect - imi mai recomanda niste accesorii care s-ar potrivi pe negru, le aduce de la magazie pe cele disponibile ca sa vad cum dau pe masina, mi se arata in catalogul online cele neexistente pe stoc. Ma opresc la ce am enumerat mai sus, ca unele din propuneri erau pe o nota prea sportiva pe gustul meu, iar altora le vine randul la urmatoarea disponibilitate de finante pe acest capitol.
Toata povestea a durat sub doua ore, inclusiv facturare etc. Si se mai lucra la niste masini pe-acolo. Doar cand sa-mi iau cheia nu stiau la receptie unde e - era in contact, nu apucase omul s-o aduca.
Am fost realmente super-impresionat (fata de dezastrul citit pe forum despre acest service, alaturi de experientele mele anterioare cu alte service-uri / am mai avut pana acum vreo cateva masini straine, toate luate de noi). Sper sa nu fi fost doar o intamplare (fericita pentru mine) si sa ma tina "impresionarea de bine" si la urmatoarele vizite la MCD Expozitiei.
Cred ca multa lume patita de pe forum o sa ma injure - va asigur insa ca nu sunt neam cu Tiriac, nu sunt frate cu MCD-ul si nici nu stiam dinainte pe nimeni in service acolo. Dar exact cum spun s-a intamplat. Poate ca i-a mobilizat colegul sharkone, caruia ii dau dreptate - daca imi face cineva ce i-au facut lui, si eu tip, si inca rau de tot...
Va doresc tuturor sa nu mergeti in service decat la pus de accesorii si la revizii curenta, si sa fiti toti tratati asa bine cum am fost eu.
Am fost acum cateva zile sa-mi iau dvi-ul. Aveam (deja) o zgarietura pe capota, slava Domnului ca nu prea adanca - probabil s-a enervat cineva ca are masina botul prea agresiv sau e prea neagra si / sau prea noua si si-a sters ghiulu' nedebavurat pe acolo.
Imi rezolv problema cu actele si intreb intr-o doara (cu teama din cauza a tot ce am citit pe forum) daca se poate programare pentru polishat zgarietura. Sansa ! M-au preluat imediat, un super-baiat de la caroserie era liber si s-a ocupat de masina, spalat fara atingere urgent, polishat, lustruit, nici nu se mai vede vreo urma, n-a lasat nici un halou, in suma - super ok. Si mai ales (ca eu sunt cam nebun cu chestia asta, pe banii mei nu stau in showroom) m-au lasat sa stau langa masina, fara sa cer voie sau sa comenteze cineva ceva.
Prind curaj si intreb si de niste accesorii. Iarasi ma preiau imediat, sansa din nou - le aveau pe toate pe stoc (mai putin ornamentul de toba finala care va sa vie in vreo 10 zile - pana acum nu s-au adus decat pentru modelele Diesel).
Iar intreb daca se poate montaj atunci - sigur ca se poate, zic ei, acelasi super-baiat se ocupa de masina, le pune pe toate repede si bine (eleron elegant "lip type", ornament argintiu capac portbagaj, folie protectie bara spate, aparatoare noroi fata - spate si ornamente interioare praguri otel inox fata - spate / unde, btw, s-a chinuit omul ca naiba sa curete pragurile fata ca apucasem eu sa-i lipesc niste ornamente de pe la Cora, sa nu se zgarie).
Meseriashul - cu M mare, si nu e deloc o denumire ironica ci semn de respect - imi mai recomanda niste accesorii care s-ar potrivi pe negru, le aduce de la magazie pe cele disponibile ca sa vad cum dau pe masina, mi se arata in catalogul online cele neexistente pe stoc. Ma opresc la ce am enumerat mai sus, ca unele din propuneri erau pe o nota prea sportiva pe gustul meu, iar altora le vine randul la urmatoarea disponibilitate de finante pe acest capitol.
Toata povestea a durat sub doua ore, inclusiv facturare etc. Si se mai lucra la niste masini pe-acolo. Doar cand sa-mi iau cheia nu stiau la receptie unde e - era in contact, nu apucase omul s-o aduca.
Am fost realmente super-impresionat (fata de dezastrul citit pe forum despre acest service, alaturi de experientele mele anterioare cu alte service-uri / am mai avut pana acum vreo cateva masini straine, toate luate de noi). Sper sa nu fi fost doar o intamplare (fericita pentru mine) si sa ma tina "impresionarea de bine" si la urmatoarele vizite la MCD Expozitiei.
Cred ca multa lume patita de pe forum o sa ma injure - va asigur insa ca nu sunt neam cu Tiriac, nu sunt frate cu MCD-ul si nici nu stiam dinainte pe nimeni in service acolo. Dar exact cum spun s-a intamplat. Poate ca i-a mobilizat colegul sharkone, caruia ii dau dreptate - daca imi face cineva ce i-au facut lui, si eu tip, si inca rau de tot...
Va doresc tuturor sa nu mergeti in service decat la pus de accesorii si la revizii curenta, si sa fiti toti tratati asa bine cum am fost eu.
QUOTE (paco)Cred ca multa lume patita de pe forum o sa ma injure
Stai linistit ca nu o sa te injure nimeni.
Daca ai citit toate povestile de mai sus o sa vezi ca nu sunt numai critici, insa posturile negative predomina.
Daca nu ai inteles pana acum iti spun eu, toti cei care au interactionat cu service-ul mcar, printre care si eu...au avut si experiente pozitive, nu numai negative, si aria asta, topicul acesta nu reprezinta "concurs anti-reclama/denigrare mcar" desi asa pare la prima vedere...
Probabil ca asta cred si cei din mcar care privesc "printre gard" la tot ce se scrie pe aici...
"Ba, uite-l p-ala de a venit ieri in service...da, da, ala cu gura mare...aha, ala de se plangea ca-i scartaie...baaa data viitoare sa folositi o cutie de vaselina ca uite. iar se plange nemultumitu' asta...baaa ai dreacu, astia nu are alta treaba decat sa scrie pe forumu' asta....am zis bine forum ? asa se pronunta ?...aha, ce dastept sunt...ba...unde sunt cheile da la pajero ca veau sa plec...m-au enervat idiotii astia...cum sefu ?...hai ba ca am glumit, tu crezi ca eu pun botu la ce zic taranii astia ?...ii iert si de data asta ca sunt generos baaaa...ba, astia nu stie cum functioneaza motoru Toto si isi da ei cu parerea...Otto sefu!...baaaa, tu ai chef de poante cu mine ? crezi ca daca ai facultatea de mecanici ejti tare ?....ia da cu capu in ghiulu asta sa vedem cat esti de tare!".
)
Am glumit...intr-adevar sunt cativa meseriasi prin service, despre unii am impresie mai buna, despre altii mai putin buna, dar consider ca toate neplacerile si daunele (pentru ca asa s-ar fi numit daca aici ar fi fost o tara civilizata si cu legislatie clara in domeniu) provocate sunt determinate de un management...romanesc.
Ultima data cand am fost in service a fost OK si am fost tratat prieteneste in ciuda posturilor scrise de mine aici.
Imi pare rau, eu am ajuns sa scriu experientele negative din service dupa ce au intins coarda prea mult.
Cine nu intelege ce inseamna coarda intinsa prea mult sa citeasca tot topicul asta.
Si asta e numai o parte...
E clar ca nu este cea mai corecta atitudine sa scrii pe forum, rufele se spala in familie...dar care familie ?
Cat de mult este luat in seama feedback-ul clientului dupa ce isi scoate masina din service ?
In cazul meu nu a insemnat nimic.
Si atunci mai sunt si alte variante...forum, opc, presa, MM Europe.
Eu am ales prima varianta pentru ca problemele nu au fost grave...
Forumurile de afara sunt ceva mai "curate" din multe motive...inclusiv din acela ca acolo un telefon rezolva problema daca ai dreptate.
Sigur ca raportat la numarul de clienti Mitsubishi, numarul celor cei care se plang pe aici nu reprezinta nici 0.01%.
Deci tot ce se scrie aici e doar pentru amuzamentul lor.
Daca scria aici, Lobont sau Jugaru...atunci se schimba treaba.
Dar astia sunt oameni seriosi si nu or sa scrie pe forum...poate doar pe blog-urile personale.
Daca si data viitoare cand o sa merg in service cu o lista foarte lunga de probleme...o sa fie OK, atunci criticile mele or sa se incheie aici!
Numai bine!
Stai linistit ca nu o sa te injure nimeni.
Daca ai citit toate povestile de mai sus o sa vezi ca nu sunt numai critici, insa posturile negative predomina.
Daca nu ai inteles pana acum iti spun eu, toti cei care au interactionat cu service-ul mcar, printre care si eu...au avut si experiente pozitive, nu numai negative, si aria asta, topicul acesta nu reprezinta "concurs anti-reclama/denigrare mcar" desi asa pare la prima vedere...
Probabil ca asta cred si cei din mcar care privesc "printre gard" la tot ce se scrie pe aici...
"Ba, uite-l p-ala de a venit ieri in service...da, da, ala cu gura mare...aha, ala de se plangea ca-i scartaie...baaa data viitoare sa folositi o cutie de vaselina ca uite. iar se plange nemultumitu' asta...baaa ai dreacu, astia nu are alta treaba decat sa scrie pe forumu' asta....am zis bine forum ? asa se pronunta ?...aha, ce dastept sunt...ba...unde sunt cheile da la pajero ca veau sa plec...m-au enervat idiotii astia...cum sefu ?...hai ba ca am glumit, tu crezi ca eu pun botu la ce zic taranii astia ?...ii iert si de data asta ca sunt generos baaaa...ba, astia nu stie cum functioneaza motoru Toto si isi da ei cu parerea...Otto sefu!...baaaa, tu ai chef de poante cu mine ? crezi ca daca ai facultatea de mecanici ejti tare ?....ia da cu capu in ghiulu asta sa vedem cat esti de tare!".
)
Am glumit...intr-adevar sunt cativa meseriasi prin service, despre unii am impresie mai buna, despre altii mai putin buna, dar consider ca toate neplacerile si daunele (pentru ca asa s-ar fi numit daca aici ar fi fost o tara civilizata si cu legislatie clara in domeniu) provocate sunt determinate de un management...romanesc.
Ultima data cand am fost in service a fost OK si am fost tratat prieteneste in ciuda posturilor scrise de mine aici.
Imi pare rau, eu am ajuns sa scriu experientele negative din service dupa ce au intins coarda prea mult.
Cine nu intelege ce inseamna coarda intinsa prea mult sa citeasca tot topicul asta.
Si asta e numai o parte...
E clar ca nu este cea mai corecta atitudine sa scrii pe forum, rufele se spala in familie...dar care familie ?
Cat de mult este luat in seama feedback-ul clientului dupa ce isi scoate masina din service ?
In cazul meu nu a insemnat nimic.
Si atunci mai sunt si alte variante...forum, opc, presa, MM Europe.
Eu am ales prima varianta pentru ca problemele nu au fost grave...
Forumurile de afara sunt ceva mai "curate" din multe motive...inclusiv din acela ca acolo un telefon rezolva problema daca ai dreptate.
Sigur ca raportat la numarul de clienti Mitsubishi, numarul celor cei care se plang pe aici nu reprezinta nici 0.01%.
Deci tot ce se scrie aici e doar pentru amuzamentul lor.
Daca scria aici, Lobont sau Jugaru...atunci se schimba treaba.
Dar astia sunt oameni seriosi si nu or sa scrie pe forum...poate doar pe blog-urile personale.
Daca si data viitoare cand o sa merg in service cu o lista foarte lunga de probleme...o sa fie OK, atunci criticile mele or sa se incheie aici!
Numai bine!
Sunt unul din cei care au criticat prestatia service-urilor Mitsubishi. Insa ma bucur ca sunt si aprecieri pozitive si va invit sa le postati si pe acestea. La urma urmei daca criticam atunci cand avem dreptate, trebuie sa fim obiectivi si sa laudam oamenii atunci cand merita. Doua concluzii reies care sa explice neprofesionalismul: fie ca angajatii sunt prost platiti si e oarecum logic sa prestezi o munca proportionala cu banii pe care ii primesti, fie ca e o boala romaneasca lucratul de mantuiala. Sau amandoua. Va rog sa imi recomandati un service in Brasov sau in Bucuresti (sunt de langa Valenii de Munte) pentru ca nu imi merge ABS-ul, iar la Ploiesti la service nu ma mai duc in nici un caz. Pentru cei ca mine care nu stiu ce service sa aleaga, va invit pe cei care ati fost in mai multe locatii sa faceti un fel de top...valabil, cred, in special pentru Bucuresti, pentru ca sunt mai multe. Cei cu experiente pozitive, postati-le aici! Poate vor avea si altii astfel de surprize placute.
Cu stima!
Cu stima!
Hai sa spun si eu ceva legat de service. Bagat ieri dimineata masina in service frumos pentru montat senzori de parcare si alarma. Le spun frumos, ma cind e gata dati un telefon ca eu lucrez alaturi si oricum nu are rost sa o frec citeva ore pe acolo ca si asa nu prea e loc de stat. Se face intrarea in service, explic ce trebuie pus si se da OK-ul si plec. Pe la 4 pm deja nu mai aveam rabdare si imi iau liber si ma duc. La fix, ca tocmai terminasera masina si se facea inchiderea fisei de intrare. Mi s-au aratat devizele am spus ok, platesc scurt vreo 20 de mil la casierie si dupa ce ma intorc cu factura la consilierul de service ma sperii. Erau vreo 8 persoane care voiau sa isi scoata masinile. Auch! Tocmai se aglomerase putin si cel putin o persoana nu avea o figura tocmai zimbitoare. Mergem la masina, imi da cheile si ii spun ca vreau sa pastrez folia de pe scaun. Totul ok si ma lasa si se intoarce la balamuc. Fac o verificare de rutina sa vad ca totul este la locul lor in masina. Totul Ok. Pe scaun gasesc cartile de la alarma. Ungo cu pager. Buna, doar ca ma enerveaza ca daca e armata si mai apas o data pe lacatel nu se intimpla nimic. La viperu meu se armeaza din nou. si asa stiu daca am semnal si o verific asa. Daca stiti voi o alta metoda de verificare fara sa pornesc alarma, ascult bine . Senzorii de parcare personal ma dispera. Sint obisnuit cu ai mei.
Acu:
- dupa ce spal masina o sa ma uit mai bine la doi senzori ca e posibil sa nu fi fost tocmai bine vopsiti. Se cunoaste pe marginea lor ca e putin luata vopseaua.
- nu mi s-a facut instructajul la alarma. Nu-i bai ca nu m-am nascut ieri, insa totdeauna trebuie facut de catre instalator, inclusiv explicat locatia butonului valet si functionarea in mare a alarmei. Daca cineva citeste acest forum, e bine de stiut ca sint si multi tantalai sau pur si simplu persoane fara cunostinte elementare. Si se evita pe viitor multe probleme.
- in showroom-ul ala de pe Expozitiei chiar nu este loc. Daca eu vreau sa astept, nu prea am unde.
- cel mai probabil nu poti intra in service sa asisti la operatiunile ce se fac pe masina si asta pe mine nu ma incinta.
Insa, din puctul meu de vedere, lucrurile au mers bine si chiar nu am ce sa le reprosez. Deocamdata. Ca inca nu am deschis capota.
Si sincer inca un bonus pentru sinceritate privind programarile la service. Li se propune o data reala cind se poate face intrarea in service si rezolvarea. Din ce am vazut eu pe acolo.
Acu:
- dupa ce spal masina o sa ma uit mai bine la doi senzori ca e posibil sa nu fi fost tocmai bine vopsiti. Se cunoaste pe marginea lor ca e putin luata vopseaua.
- nu mi s-a facut instructajul la alarma. Nu-i bai ca nu m-am nascut ieri, insa totdeauna trebuie facut de catre instalator, inclusiv explicat locatia butonului valet si functionarea in mare a alarmei. Daca cineva citeste acest forum, e bine de stiut ca sint si multi tantalai sau pur si simplu persoane fara cunostinte elementare. Si se evita pe viitor multe probleme.
- in showroom-ul ala de pe Expozitiei chiar nu este loc. Daca eu vreau sa astept, nu prea am unde.
- cel mai probabil nu poti intra in service sa asisti la operatiunile ce se fac pe masina si asta pe mine nu ma incinta.
Insa, din puctul meu de vedere, lucrurile au mers bine si chiar nu am ce sa le reprosez. Deocamdata. Ca inca nu am deschis capota.
Si sincer inca un bonus pentru sinceritate privind programarile la service. Li se propune o data reala cind se poate face intrarea in service si rezolvarea. Din ce am vazut eu pe acolo.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori