Un Lancer 2.0 Did Izbit De Stalp. Poze
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Daca lovea stalpul in plin la mijlocul capotei 100% sareau "pungile de siguranta" plus se misca si motorul si cutia...si atunci ii dadea dauna totala...
Dar daca costul reparatilor o sa treaca de suma asigurata o sa ii dea dauna totala...
Mie pt o lovitura mult mult mult mai minora...unde s`a spart spoiler si a fost schimbat intercooler, radiator, suport radiator, ventilatoare, plus revopsit capota + spoiler ... am avut aviz de reparatie de 23.000 de RON...
Dar bine ca nu a patit nimeni nimik...
Dar daca costul reparatilor o sa treaca de suma asigurata o sa ii dea dauna totala...
Mie pt o lovitura mult mult mult mai minora...unde s`a spart spoiler si a fost schimbat intercooler, radiator, suport radiator, ventilatoare, plus revopsit capota + spoiler ... am avut aviz de reparatie de 23.000 de RON...
Dar bine ca nu a patit nimeni nimik...
salutare,
bine ca nu ai patit nimic ca fierul se indreapta , bine ca masina si-a facut treaba , insa nu ai mai spus daca ai trimis mail in Japonia pt ca nu s-au deschis pungile .
in cazul accidentului tau cred ca, CAPUL tau a avut o oscilatie - mica sau mare , dar a avut - nu cumva a fost de la dr la stg? cred ca cel putin pungile de la usi ar fi trebuit sa se deschida pt a-ti proteja capul .
daca in spate ai fi avut un copil ti-ai fi dorit sa se deschida pungile de la usi ?
eu zic sa faci plangere atat in Japonia la producator cat si la OPC si oriunde mai crezi de cuvinta , pentru ca nu este normal ce ai patit tu acolo si neaparat sa ceri daune ... o lovitura la cap oricat de mica ar fi poate cauza mari neplaceri chiar daca pare minora.....nu a fost insa cazul tau , dar poate fi daca se intampla la alti posesori de mitsu .
oricum puse una peste alta bine ca ai fost in mitsu .
bine ca nu ai patit nimic ca fierul se indreapta , bine ca masina si-a facut treaba , insa nu ai mai spus daca ai trimis mail in Japonia pt ca nu s-au deschis pungile .
in cazul accidentului tau cred ca, CAPUL tau a avut o oscilatie - mica sau mare , dar a avut - nu cumva a fost de la dr la stg? cred ca cel putin pungile de la usi ar fi trebuit sa se deschida pt a-ti proteja capul .
daca in spate ai fi avut un copil ti-ai fi dorit sa se deschida pungile de la usi ?
eu zic sa faci plangere atat in Japonia la producator cat si la OPC si oriunde mai crezi de cuvinta , pentru ca nu este normal ce ai patit tu acolo si neaparat sa ceri daune ... o lovitura la cap oricat de mica ar fi poate cauza mari neplaceri chiar daca pare minora.....nu a fost insa cazul tau , dar poate fi daca se intampla la alti posesori de mitsu .
oricum puse una peste alta bine ca ai fost in mitsu .
QUOTE (santto @ Apr 22 2012, 08:25 AM) .... cred ca cel putin pungile de la usi ar fi trebuit sa se deschida pt a-ti proteja capul .
daca in spate ai fi avut un copil ti-ai fi dorit sa se deschida pungile de la usi ?
eu zic sa faci plangere ...... pentru ca nu este normal ce ai patit tu acolo si neaparat sa ceri daune ... o lovitura la cap oricat de mica ar fi poate cauza mari neplaceri chiar daca pare minora.....nu a fost insa cazul tau , dar poate fi daca se intampla la alti posesori de mitsu .
.....
DEEEEECCCIII.... Ce ziceam eu fix in topicul asta?
QUOTE (driverx @ Apr 19 2012, 12:38 PM) Pe mine ma enerveaza deja cand oamenii una doua decid ei cand trebuie sa se deschida un airbag. Se fac foarte multe studii, se analizeaza CAND trebuie sa se deschida un airbag, CAND sa nu sa deschida (DA...am scris bine), CUM sa se deschida, CARE sa fie gradul de umplere, CAT sa stea umflat si cat de repede sa inceapa sa elibereze din presiune pentru a nu rani omul. MULTE variabile, multe cazuri, aspecte complexe. Dar omul din ziua de azi, tot mai atehnic, dar tot mai expert in a decide ce e bine si ce nu e bine.
Nu spun ca toate merg perfect la toti fabricantii auto cand vine vorba de airbaguri, dar vad mai mult zgomot de 2 lei decat probleme reale (unele se mai rezolva prin rechemari).
Acuma ce sa zic.....sa raspund si la intrebarea ta "De ce....?". Nu exista "Pentru ca....", "De aia...". Calculatorul a luat niste decizii. Un mod simplist (REPET .... SIMPLIST) de a trage cat de cat o concluzie daca decizia calculatorului a fost buna sau nu este sa vezi daca gasesti sange pe volan, bord si apoi sa te uiti la radiografiile soferului. Daca astea nu arata nimic traumatizant, atunci cel mai probabil calculatorul a luat cea mai buna decizie de a NU actiona airbagurile. Daca nu stiati, astea pot face ele rau in sine, in rare cazuri chiar sa omoare oameni.
NU este normal? Si ma rog....pe baza a CE afirmi tu asta? Eu nu spun ca masina s-a comportat 1000% exemplar pentru ca nu am argumentele sa afirm asa ceva, dar in ce baza afirmi tu ca nu e normal? Ca basmele urbane spun ca daca ai 81 airbaguri, trebuie sa sara toate sa fie fericit proprietaru' ca are masina care il protejeaza?
daca in spate ai fi avut un copil ti-ai fi dorit sa se deschida pungile de la usi ?
eu zic sa faci plangere ...... pentru ca nu este normal ce ai patit tu acolo si neaparat sa ceri daune ... o lovitura la cap oricat de mica ar fi poate cauza mari neplaceri chiar daca pare minora.....nu a fost insa cazul tau , dar poate fi daca se intampla la alti posesori de mitsu .
.....
DEEEEECCCIII.... Ce ziceam eu fix in topicul asta?
QUOTE (driverx @ Apr 19 2012, 12:38 PM) Pe mine ma enerveaza deja cand oamenii una doua decid ei cand trebuie sa se deschida un airbag. Se fac foarte multe studii, se analizeaza CAND trebuie sa se deschida un airbag, CAND sa nu sa deschida (DA...am scris bine), CUM sa se deschida, CARE sa fie gradul de umplere, CAT sa stea umflat si cat de repede sa inceapa sa elibereze din presiune pentru a nu rani omul. MULTE variabile, multe cazuri, aspecte complexe. Dar omul din ziua de azi, tot mai atehnic, dar tot mai expert in a decide ce e bine si ce nu e bine.
Nu spun ca toate merg perfect la toti fabricantii auto cand vine vorba de airbaguri, dar vad mai mult zgomot de 2 lei decat probleme reale (unele se mai rezolva prin rechemari).
Acuma ce sa zic.....sa raspund si la intrebarea ta "De ce....?". Nu exista "Pentru ca....", "De aia...". Calculatorul a luat niste decizii. Un mod simplist (REPET .... SIMPLIST) de a trage cat de cat o concluzie daca decizia calculatorului a fost buna sau nu este sa vezi daca gasesti sange pe volan, bord si apoi sa te uiti la radiografiile soferului. Daca astea nu arata nimic traumatizant, atunci cel mai probabil calculatorul a luat cea mai buna decizie de a NU actiona airbagurile. Daca nu stiati, astea pot face ele rau in sine, in rare cazuri chiar sa omoare oameni.
NU este normal? Si ma rog....pe baza a CE afirmi tu asta? Eu nu spun ca masina s-a comportat 1000% exemplar pentru ca nu am argumentele sa afirm asa ceva, dar in ce baza afirmi tu ca nu e normal? Ca basmele urbane spun ca daca ai 81 airbaguri, trebuie sa sara toate sa fie fericit proprietaru' ca are masina care il protejeaza?
QUOTE (radu-lancer @ Apr 19 2012, 09:36 PM) [...]Oricum japoneza, a tinut cu mine. Cred ca daca eram in alta masina??.[...]
In schimb dupa impact, am dat centura jos, (care s-a tras ca si cum nu s-a intamplat nimik), am oprit motorul, si am vrut sa deschid usa sa vad aunele , moment imi care imi era o teama ca se blocase usa, ca stiu ca in marea majoritate a accidentelor usile se blocheaza, ma si vedeam cu Smurd ul cu descarcerarea. Usa s-a deshis fara probleme( nu stiu daca se armase alarma cand am plecat de acasa sa se inchida) si cand am vazaut ca eu sunt ok , prima reactie a fost sa ma gandesc doar ca nu pot ajunge la intalnirea cu voi de la Brasov.
Masina inauntru este intacta, nu are nimik. Daca nu era botul masinii avariat nici nu zici ca a fost accident.[...]
Bine ca nu ai patit nimic. Adevarul este ca masina a reactionat asa cum trebuia sa o faca. Avand in vedere cele spuse de tine, inseamna ca nu a fost nevoie sa se deschida vreun airbag.
Chiar daca la exterior masina este sifonata rau, asta nu inseamna nimic. Dimpotriva, masina e facuta sa absoarba socul impactului, deformandu-se cat mai mult la exterior, dar salvand viata ocupatilor.
In plus, airbagul nu trebuie sa se deschida la orice impact. Daca ne gandim, de exemplu, la un impact frontal, airbagul are rolul de a proteja soferul (si pasagerul) impotriva unor fracturi ale coloanei verteblale in zona cervicala. Imaginati-va ca, in momentul unui impact, centura te tine lipit de scaun, insa capul nu este tinut de nimic si, datorita inertiei, merge in fata, existand riscul de a se rupe coloana si a ramane paralizat. Aici trebuie sa intervina airbagul. Insa, exista un anumit prag peste care trebuie sa treaca forta impactului pentru a se deschide airbagul. Daca impactul nu este suficient resimtit in interior (chiar daca masina este sifonata rau la exterior), atunci airbagul nu se deschide. Si, pana la urma, este bine ca nu se deschide.
Sunt convins ca stiti filmuletul asta, dar asta se intampla cand airbagul se deschide fara sa fie nevoie de el. Observati ce lovitura incaseaza soferul la nas!
http://www.youtube.com/watch?v=D-ogrMr4lWc
In schimb dupa impact, am dat centura jos, (care s-a tras ca si cum nu s-a intamplat nimik), am oprit motorul, si am vrut sa deschid usa sa vad aunele , moment imi care imi era o teama ca se blocase usa, ca stiu ca in marea majoritate a accidentelor usile se blocheaza, ma si vedeam cu Smurd ul cu descarcerarea. Usa s-a deshis fara probleme( nu stiu daca se armase alarma cand am plecat de acasa sa se inchida) si cand am vazaut ca eu sunt ok , prima reactie a fost sa ma gandesc doar ca nu pot ajunge la intalnirea cu voi de la Brasov.
Masina inauntru este intacta, nu are nimik. Daca nu era botul masinii avariat nici nu zici ca a fost accident.[...]
Bine ca nu ai patit nimic. Adevarul este ca masina a reactionat asa cum trebuia sa o faca. Avand in vedere cele spuse de tine, inseamna ca nu a fost nevoie sa se deschida vreun airbag.
Chiar daca la exterior masina este sifonata rau, asta nu inseamna nimic. Dimpotriva, masina e facuta sa absoarba socul impactului, deformandu-se cat mai mult la exterior, dar salvand viata ocupatilor.
In plus, airbagul nu trebuie sa se deschida la orice impact. Daca ne gandim, de exemplu, la un impact frontal, airbagul are rolul de a proteja soferul (si pasagerul) impotriva unor fracturi ale coloanei verteblale in zona cervicala. Imaginati-va ca, in momentul unui impact, centura te tine lipit de scaun, insa capul nu este tinut de nimic si, datorita inertiei, merge in fata, existand riscul de a se rupe coloana si a ramane paralizat. Aici trebuie sa intervina airbagul. Insa, exista un anumit prag peste care trebuie sa treaca forta impactului pentru a se deschide airbagul. Daca impactul nu este suficient resimtit in interior (chiar daca masina este sifonata rau la exterior), atunci airbagul nu se deschide. Si, pana la urma, este bine ca nu se deschide.
Sunt convins ca stiti filmuletul asta, dar asta se intampla cand airbagul se deschide fara sa fie nevoie de el. Observati ce lovitura incaseaza soferul la nas!
http://www.youtube.com/watch?v=D-ogrMr4lWc
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Multumesc pentru sfaturi si incurajari. Ma simt mandru ca pot face parte din comunitatea Mitsu si ca ea are astfel de membri. In ceea ce priveste scrisoarea pentru Japonia, inca sunt in dubii. Si de ce va spun asta. Vineri am fost cu prietena mea, care este olteanca, si a facut circ acolo ca, in pofida faptului ca eu am intrat cu masina in stalp, nu s a deschis nici un airbag. Iar cei de la service , ca sa scape de gura ei, au pus masina pe tester, iar rezultatul a fost ca toate cele 7 airbag uri sunt ok, intacte si functioneaza. Iar cel cu testerul mi a spus ca impactul nu a fost suficient de puternic pentru a se deschide airbag urile, si ca asta este rolul masinii, sa protejeze habitaclul masinii. Astept sa vad saptamana asta daca cei de la reprezentanta se incadreaza in suma asigurata de 13 000 euro pentru reparatie sau o considera dauna totala.
In momentul impactului nu mai stiu cum s a dus capul sau altceva, cert este ca, centura de siguranta m a tinut strans si nu s a blocat. Dupa impact centura s a retras la loc, ca si cum nu s ar fi intamplat nimik. Cred ca, daca s ar fi deschis airbag urile m ar fi ranit.
In momentul impactului nu mai stiu cum s a dus capul sau altceva, cert este ca, centura de siguranta m a tinut strans si nu s a blocat. Dupa impact centura s a retras la loc, ca si cum nu s ar fi intamplat nimik. Cred ca, daca s ar fi deschis airbag urile m ar fi ranit.
eu zic sa nu crezi chiar tot ce zic cei din Romania si macar sa INFORMEZI pe cei din Japonia de ce s-a intamplat si vezi ce zic ei .
ma uimesc cei ce considera ca a fost normal sa nu se deschida nici o punga ........ macar daca aia de genunchi se deschidea ca era prin zona lovita ....nu stiu exact unde sunt senzorii amplasati la masina - exceptie senzorii frontali ca am fost chemat sa ii schimbe ....si chiar nu mi s-a parut ok ca masina a avut o astfel de problema- insa sper sa nu fie pe sub scaun cum era la o anumita masina nu foarte veche....
fiecare insa cu parerea lui ....... multa bafta
ma uimesc cei ce considera ca a fost normal sa nu se deschida nici o punga ........ macar daca aia de genunchi se deschidea ca era prin zona lovita ....nu stiu exact unde sunt senzorii amplasati la masina - exceptie senzorii frontali ca am fost chemat sa ii schimbe ....si chiar nu mi s-a parut ok ca masina a avut o astfel de problema- insa sper sa nu fie pe sub scaun cum era la o anumita masina nu foarte veche....
fiecare insa cu parerea lui ....... multa bafta
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori