Ralliart-merita?
Salut!
Eu conduc un Lancer acum asa ca, bineinteles, visez la un Evo. Cum Evo e destul de scump am inceput sa ma gandesc la un Ralliart, doar ca nu gasesc prea multe informatii.Din cate am inteles, in privinta motorului, intre Evo si Ralliart nu difera decat turbina(1. E adevarat?)
Am citit undeva ca transmisia SST nu e chiar cea mai buna. De exemplu, comparand Evo GSR(transmisie manuala) cu Evo MR(SST) am inteles ca GSR e mai rapid la schimbat treptele, consuma mai putin, iar transmisia manuala rezista mai mult in timp(2. Asa este? Daca da, se poate inlocui transmisia de la Ralliart cu una mai rapida si mai rezistenta?)
Alt lucru care m-ar interesa este prezenta sistemelor S-AWD si AYC. Am auzit ca ar ajuta foarte mult la Evo si, daca e asa, le-as vrea si pe Ralliart(3. Le are?Daca nu, se pot pune? Sau, macar, merita?)
Acceleratia 0-100 km/h de 7 s nu mi se pare impresionanta avand in vedere ca un hatchback sport (Megane RS, Golf GTI, etc) costa mai putin, au tractiune fata si totusi ating suta in putin peste 6 s. E adevarat ca poate au un mic plus de putere dar tot cred ca se poate obtine mai mult de la un Ralliart (4. Ce ar trebui sa fac pentru a imbunatati acceleratia?Pe langa soft, filtre, sau evacuare)
Ultima intrebare 5. Se poate monta o trapa electrica?(fara a pune in pericol siguranta si fara a risca sa rugineasca)
Multumesc anticipat
Eu conduc un Lancer acum asa ca, bineinteles, visez la un Evo. Cum Evo e destul de scump am inceput sa ma gandesc la un Ralliart, doar ca nu gasesc prea multe informatii.Din cate am inteles, in privinta motorului, intre Evo si Ralliart nu difera decat turbina(1. E adevarat?)
Am citit undeva ca transmisia SST nu e chiar cea mai buna. De exemplu, comparand Evo GSR(transmisie manuala) cu Evo MR(SST) am inteles ca GSR e mai rapid la schimbat treptele, consuma mai putin, iar transmisia manuala rezista mai mult in timp(2. Asa este? Daca da, se poate inlocui transmisia de la Ralliart cu una mai rapida si mai rezistenta?)
Alt lucru care m-ar interesa este prezenta sistemelor S-AWD si AYC. Am auzit ca ar ajuta foarte mult la Evo si, daca e asa, le-as vrea si pe Ralliart(3. Le are?Daca nu, se pot pune? Sau, macar, merita?)
Acceleratia 0-100 km/h de 7 s nu mi se pare impresionanta avand in vedere ca un hatchback sport (Megane RS, Golf GTI, etc) costa mai putin, au tractiune fata si totusi ating suta in putin peste 6 s. E adevarat ca poate au un mic plus de putere dar tot cred ca se poate obtine mai mult de la un Ralliart (4. Ce ar trebui sa fac pentru a imbunatati acceleratia?Pe langa soft, filtre, sau evacuare)
Ultima intrebare 5. Se poate monta o trapa electrica?(fara a pune in pericol siguranta si fara a risca sa rugineasca)
Multumesc anticipat
Salut,
intr-adevar difera turbina si softul. Insa, daca ai opta pentru un EVO cu SST, ai mai avea in plus modul Super Sport, care pe Ralliart nu este disponibil. Cutia Ralliartului mi s-a parut destul de inceata, ma asteptam la mai mult. Nu pot din pacate compara cu EVO + SST pentru ca nu am apucat sa conduc decat EVO echipat cu transmisie manuala. Oricum, decat sa iti iei Ralliart si sa te apuci de investit in el pentru a ajunge EVO-ul din urma, mai bine iti iei EVO direct - cred ca ai iesi mai ieftin, in conditiile in care ti-ai propune sa umbli la transmisia Ralliartului dupa achizitie.
Impresiile mele dupa un test de cateva zile cu Ralliartul le poti citi in articolul Lancer Ralliart.
intr-adevar difera turbina si softul. Insa, daca ai opta pentru un EVO cu SST, ai mai avea in plus modul Super Sport, care pe Ralliart nu este disponibil. Cutia Ralliartului mi s-a parut destul de inceata, ma asteptam la mai mult. Nu pot din pacate compara cu EVO + SST pentru ca nu am apucat sa conduc decat EVO echipat cu transmisie manuala. Oricum, decat sa iti iei Ralliart si sa te apuci de investit in el pentru a ajunge EVO-ul din urma, mai bine iti iei EVO direct - cred ca ai iesi mai ieftin, in conditiile in care ti-ai propune sa umbli la transmisia Ralliartului dupa achizitie.
Impresiile mele dupa un test de cateva zile cu Ralliartul le poti citi in articolul Lancer Ralliart.
Diferentele intre EVO si RALLIART sunt mult mai multe (unele mai mari, altele mai mici) decat cele amintite mai sus: frane, suspensii, evacuare. Iata o comparatie destul de buna (in engleza):
http://www.youtube.com/watch?v=ksfut1td ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=alMGfXRC ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=eUQB2FJ6 ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=ksfut1td ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=alMGfXRC ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=eUQB2FJ6 ... ure=relmfu
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Pentru cutia de viteze de Ralliart exista posibilitatea de "intarire" sunt kituri speciale de ambreiaje si racire pentru SST de pe acest model.
In plus noi am setat exceptional LC la acest moel plecand de pe loc cu cca 4000RPM si peste 1.5 bari.
In ce priveste motorul de la acest model noi va putem arata rezultatele noastre:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
In plus noi am setat exceptional LC la acest moel plecand de pe loc cu cca 4000RPM si peste 1.5 bari.
In ce priveste motorul de la acest model noi va putem arata rezultatele noastre:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
- ady_viteza
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 18, 2015 11:29 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori