Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Mai ce prietenosi sunteti voi, inca un pic si aruncati cu cutitu unu in altu.
@BUGHY: Daca te-ai hotarat pt Lancer eu te-as sfatui sa te mai cauti prin buzunare de inca 2000eur si sa iei dieselu de 140 de cai. E mult mai infigaret si sunt sigur ca e si mai economic. Asta in cazul in care nu ai prejudecati despre motoarele diesel. Dar e alegerea ta.
Orice ai alege nu o sa iti para rau ca ai ales Lancer.
@BUGHY: Daca te-ai hotarat pt Lancer eu te-as sfatui sa te mai cauti prin buzunare de inca 2000eur si sa iei dieselu de 140 de cai. E mult mai infigaret si sunt sigur ca e si mai economic. Asta in cazul in care nu ai prejudecati despre motoarele diesel. Dar e alegerea ta.
Orice ai alege nu o sa iti para rau ca ai ales Lancer.
QUOTE (k12r0y)QUOTE (Speedy)
Masina are 2 000 km si e dotata cu motorul Volkswagen Pump Duse 2.0 TDI. Are noua turbina GTB1749 care vine pe TDI 170 cp si e montata complet pe dos fata de vechea turbina. Concluzia e ca face mai multi cai si intra mai repede ca TDI-ul de 140 cp, desi e declarata tot cu 140 cp si nu are nici o modificare. Prima poza e cu trei teste consecutive, ca initial nu ne-a venit sa credem, a doua e cu un test comparativ intre Lancer si un Golf 5 TDI 140 cp, evident ambele fiind stock. Urmeaza sa-i punem Unichip in curand, si va vom tine la curent.
SURSA pentru a vedea si testele: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=68852
oricat de umflata ar fi pipota in mine ca as avea 160 cp, mai e o curba in grafic: Lost(HP)
oare asta nu se compune cu minus pe curba puterii? rezultanta, intre 3500 si 4000 rpm ar fi de 140. chiar sub :?
p.s. oricum e amuzanta unitatea de masura RPM/min adica r/min^2 - derivata a doua
Testeaza cand poti acceleratia 0-100 km/h sa vezi soc. Eu am scos prima oara 8.8 pt ca intarziase sa apese prietena mea pe cronometru, iar a doua oara am scos 8.3. Nu stiu cat de profi sunt testele astea, s-a dat drumu la cronometru cand am plecat, apoi s-a apasat cand pe ceas a ajuns la 100 km/h. O sa si filmez sa se si vada, ma bucur ca e overcloackata din fabrica
Masina are 2 000 km si e dotata cu motorul Volkswagen Pump Duse 2.0 TDI. Are noua turbina GTB1749 care vine pe TDI 170 cp si e montata complet pe dos fata de vechea turbina. Concluzia e ca face mai multi cai si intra mai repede ca TDI-ul de 140 cp, desi e declarata tot cu 140 cp si nu are nici o modificare. Prima poza e cu trei teste consecutive, ca initial nu ne-a venit sa credem, a doua e cu un test comparativ intre Lancer si un Golf 5 TDI 140 cp, evident ambele fiind stock. Urmeaza sa-i punem Unichip in curand, si va vom tine la curent.
SURSA pentru a vedea si testele: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=68852
oricat de umflata ar fi pipota in mine ca as avea 160 cp, mai e o curba in grafic: Lost(HP)
oare asta nu se compune cu minus pe curba puterii? rezultanta, intre 3500 si 4000 rpm ar fi de 140. chiar sub :?
p.s. oricum e amuzanta unitatea de masura RPM/min adica r/min^2 - derivata a doua
Testeaza cand poti acceleratia 0-100 km/h sa vezi soc. Eu am scos prima oara 8.8 pt ca intarziase sa apese prietena mea pe cronometru, iar a doua oara am scos 8.3. Nu stiu cat de profi sunt testele astea, s-a dat drumu la cronometru cand am plecat, apoi s-a apasat cand pe ceas a ajuns la 100 km/h. O sa si filmez sa se si vada, ma bucur ca e overcloackata din fabrica
BUGHY boy, te ambalezi cam tare... si sarind de la comparatii intre 3 modele, "leduri si beculete, mocheta, accesorii scumpe" la ideea de "torpedou iluminat" o dai cu ardoare pe intuneric, in buci, prezervative, salam si lilieci.
Orgie, nu alta...
Cred ca o sa vedem primul film porno cu lanceru in rolul principal si tu in rolul secundar. )
Mesajul tau contine 3 modele cu minusurile gasite de tine...ma rog, nu ti-am comentat opiniile, dar ti-am dat o sugestie de masina care sa acopere minusurile enumerate de tine "leduri si beculete, mocheta, accesorii scumpe" si sa corespunda bugetului tau.
Atat si nimic mai mult!
Ce-i drept trebuia sa realizez ca te referi la "torpedou iluminat" si alte "framantari" ale tale pe care nu le-am intuit din prima, dar pe care le-am inteles citindu-ti penultimul mesaj.... :shock:
Retrag propunerea cu dacia sandero...cred ca ti s-ar potrivi o caruta accesorizata care sa aiba neaparat felinar, cutie pentru prezervative si mocheta, iar bonus un salam care sa-ti tina locul...pentru orice eventualitate...felinaru este obligatoriu in cazul tau pentru ca pe intuneric poate sari la...atac in directia gresita si daca nu te calmeaza vreo copita, sigur ajungi la stiri pentru zoofilie si iti mai faci si prietena geloasa pe deasupra. )
Offf ce ne atacam cand auzim de dacie...care a evoluat cat de cat, unii dintre noi nu.
Ne simtim jigniti..."adica ce baaaa, io am fata de dacie ? zii ma iubi manca-mi-ai salamu' la lumina ledului din torpedou, nu merit si eu o masina d-asta...cum ii zice ? asa, mitsubishi....nu retin deloc....ha ? nu merit ?...merit, da-ma dreacu de mascul feroce." )
Te-ai simtit atacat, ai crezut ca esti in barul comunal si ...si mi-ai explicat cu argumentele tale...
Acum m-am lamurit...si din aceste considerente (si nu numai) cred ca ai ales bine orientandu-te spre lancer.
Una peste alta eu apreciez la tine faptul ca nu ai gusturi rele, si chiar in ciuda unui buget restrans ai ales 3 modele foarte OK, dar atat...si cred ca ma confunzi cu colegii tai de santier gen "Gogule, probleme ma ?".
Nu esti primu' astupat care nu e in stare sa poarte un dialog, fie el el si in contradictoriu, chiar si subiectiv, chiar si ironic, chiar si eronat...nu conteaza, eu nu sunt cunoscator..."cunoscatori" nu am vazut pe acest forum...cunoscatorii, meseriasii nu prea stau pe forum...au ei papagalii lor care sa le transmita mesajele. Nu e vorba de noi...
Am vazut insa si pareri, opinii...posturi foarte interesante si justificate foarte bine, indiferent ca am fost de acord sau nu cu ele.
Felicitari pentru alegere!
Esti scuzat...
Un subiect interesant e ultimul legat de puterea reala a lancerului diesel, 140CP sau 160CP.
Intr-adevar, am mai auzit ideea ca motoarele sunt concepute din start sa dezvolte puteri mult mai mari decat cele declarate la lansarea primelor modele pe care le echipeaza, ulterior surplusul acesta de putere este "deblocat" din soft, samd si foarte rapid mai apare o motorizare mult mai puternica...la momentul in care modelul respectiv se invecheste si nu mai poate concura cu alte modele de pe piata. Cu alte cuvinte fieru poate mai mult si acest mai mult este valorificat ulterior.
Dar sa se declare un model ca avand 140cp si in realitate sa aiba 160cp nu am mai auzit.
E credibil si incredibil in acelasi timp, dar poate apare vr-un cunoscator si ne lamureste.
Ceva trebuie sa fie...
Te pomenesti ca si motorul de 1.8 are mai multi CP.
Ar fi o supriza placuta spre foarte placuta.
Bafta!
Orgie, nu alta...
Cred ca o sa vedem primul film porno cu lanceru in rolul principal si tu in rolul secundar. )
Mesajul tau contine 3 modele cu minusurile gasite de tine...ma rog, nu ti-am comentat opiniile, dar ti-am dat o sugestie de masina care sa acopere minusurile enumerate de tine "leduri si beculete, mocheta, accesorii scumpe" si sa corespunda bugetului tau.
Atat si nimic mai mult!
Ce-i drept trebuia sa realizez ca te referi la "torpedou iluminat" si alte "framantari" ale tale pe care nu le-am intuit din prima, dar pe care le-am inteles citindu-ti penultimul mesaj.... :shock:
Retrag propunerea cu dacia sandero...cred ca ti s-ar potrivi o caruta accesorizata care sa aiba neaparat felinar, cutie pentru prezervative si mocheta, iar bonus un salam care sa-ti tina locul...pentru orice eventualitate...felinaru este obligatoriu in cazul tau pentru ca pe intuneric poate sari la...atac in directia gresita si daca nu te calmeaza vreo copita, sigur ajungi la stiri pentru zoofilie si iti mai faci si prietena geloasa pe deasupra. )
Offf ce ne atacam cand auzim de dacie...care a evoluat cat de cat, unii dintre noi nu.
Ne simtim jigniti..."adica ce baaaa, io am fata de dacie ? zii ma iubi manca-mi-ai salamu' la lumina ledului din torpedou, nu merit si eu o masina d-asta...cum ii zice ? asa, mitsubishi....nu retin deloc....ha ? nu merit ?...merit, da-ma dreacu de mascul feroce." )
Te-ai simtit atacat, ai crezut ca esti in barul comunal si ...si mi-ai explicat cu argumentele tale...
Acum m-am lamurit...si din aceste considerente (si nu numai) cred ca ai ales bine orientandu-te spre lancer.
Una peste alta eu apreciez la tine faptul ca nu ai gusturi rele, si chiar in ciuda unui buget restrans ai ales 3 modele foarte OK, dar atat...si cred ca ma confunzi cu colegii tai de santier gen "Gogule, probleme ma ?".
Nu esti primu' astupat care nu e in stare sa poarte un dialog, fie el el si in contradictoriu, chiar si subiectiv, chiar si ironic, chiar si eronat...nu conteaza, eu nu sunt cunoscator..."cunoscatori" nu am vazut pe acest forum...cunoscatorii, meseriasii nu prea stau pe forum...au ei papagalii lor care sa le transmita mesajele. Nu e vorba de noi...
Am vazut insa si pareri, opinii...posturi foarte interesante si justificate foarte bine, indiferent ca am fost de acord sau nu cu ele.
Felicitari pentru alegere!
Esti scuzat...
Un subiect interesant e ultimul legat de puterea reala a lancerului diesel, 140CP sau 160CP.
Intr-adevar, am mai auzit ideea ca motoarele sunt concepute din start sa dezvolte puteri mult mai mari decat cele declarate la lansarea primelor modele pe care le echipeaza, ulterior surplusul acesta de putere este "deblocat" din soft, samd si foarte rapid mai apare o motorizare mult mai puternica...la momentul in care modelul respectiv se invecheste si nu mai poate concura cu alte modele de pe piata. Cu alte cuvinte fieru poate mai mult si acest mai mult este valorificat ulterior.
Dar sa se declare un model ca avand 140cp si in realitate sa aiba 160cp nu am mai auzit.
E credibil si incredibil in acelasi timp, dar poate apare vr-un cunoscator si ne lamureste.
Ceva trebuie sa fie...
Te pomenesti ca si motorul de 1.8 are mai multi CP.
Ar fi o supriza placuta spre foarte placuta.
Bafta!
@Speedy: hihi, am testat, dar nu cu cronometru. diferenta e mare, fata de fostul benzinar de 105 cp si la care puterea maxima era atinsa pe la 5000 rpm. acum apas pe acceleratie si imi ia 10-15 secunde sa ma desprind din scaun. eh, sofer de duzina... nu as putea sa cronometrez. cred ca, vorba ta, filmat poti sa vezi cel mai bine, la rece, in cat timp ajungi la suta. am un prieten cu un e46 m3 modificat si totdeauna cand ma extaziez de puterea si cuplul tractorului lancer, ma gandesc ce zice amicul despre a lui
LE:
@cristi: imi amintesc, ca prin ceata, ca am citit pe undeva cum ca masinile japoneze sunt declarate cu puteri mai mici decat in realtitate din motive de taxe/asigurari/etc. nu bag mana in foc ca asta nu e o informatie tip radio erevan deci ramane de discutat
LE:
@cristi: imi amintesc, ca prin ceata, ca am citit pe undeva cum ca masinile japoneze sunt declarate cu puteri mai mici decat in realtitate din motive de taxe/asigurari/etc. nu bag mana in foc ca asta nu e o informatie tip radio erevan deci ramane de discutat
@k12r0y, am auzit si eu cum ca japonezele dispun de motoare care dezvolta puteri mai mari decat cele declarate, uneori mult mai mari, de aici si potentialul mare de tuning. Odata ce ajung pe mana clientului, apar si produsele de tuning, vezi ralliart sau tuneri locali, si astfel cu un surplus financiar, performantele sunt imbunatatite.
E adevarat si ce spui, o parte din motive sunt legate de taxe.
Un exemplu este EVO care cica nu prea ar avea "voie" la mai mult in Japonia.
Nu stiu...
E adevarat si ce spui, o parte din motive sunt legate de taxe.
Un exemplu este EVO care cica nu prea ar avea "voie" la mai mult in Japonia.
Nu stiu...
Colegul BUGHY, in ciuda faptului ca ai cam depasit limita de bun simt cu ce i-ai scris lui Cristi, totusi cred ca nu am vazut raspunsul tau la intrebarile lui:
Tinere, muschiu' tau ce zice ?
Ai facut drive-teste cu ele ?
Zi-ne parerea ta!
Legat de puterea masinilor, eu sincer sunt sceptic la rezultatele Dyno din tara noastra, nu de alta dar cineva mi-a spus ca Lancer-ul meu pe Dyno are mai putini cai decat scrie in talon. Multi sustin ca de fapt toate masinile Mitsubishi au mai multi cai decat scrie in talon.
DECI UNDE E ADEVARUL? EU AS AVEA INCREDERE IN CAZUL TESTULUI CU MAI MULTE MASINI CU ACEIASI MOTORIZARE.
Tinere, muschiu' tau ce zice ?
Ai facut drive-teste cu ele ?
Zi-ne parerea ta!
Legat de puterea masinilor, eu sincer sunt sceptic la rezultatele Dyno din tara noastra, nu de alta dar cineva mi-a spus ca Lancer-ul meu pe Dyno are mai putini cai decat scrie in talon. Multi sustin ca de fapt toate masinile Mitsubishi au mai multi cai decat scrie in talon.
DECI UNDE E ADEVARUL? EU AS AVEA INCREDERE IN CAZUL TESTULUI CU MAI MULTE MASINI CU ACEIASI MOTORIZARE.
QUOTE (2dor)Colegul BUGHY, in ciuda faptului ca ai cam depasit limita de bun simt cu ce i-ai scris lui Cristi, totusi cred ca nu am vazut raspunsul tau la intrebarile lui:
Tinere, muschiu' tau ce zice ?
Ai facut drive-teste cu ele ?
Zi-ne parerea ta!
Legat de puterea masinilor, eu sincer sunt sceptic la rezultatele Dyno din tara noastra, nu de alta dar cineva mi-a spus ca Lancer-ul meu pe Dyno are mai putini cai decat scrie in talon. Multi sustin ca de fapt toate masinile Mitsubishi au mai multi cai decat scrie in talon.
DECI UNDE E ADEVARUL? EU AS AVEA INCREDERE IN CAZUL TESTULUI CU MAI MULTE MASINI CU ACEIASI MOTORIZARE.
Totusi testul a fost repetat de 3 ori, si a doua oara comparat cu un golf 5 cu acelasi motor, dar se poate observa de asemenea si din timpii mai mici de acceleratie decat cei declarati.
Tinere, muschiu' tau ce zice ?
Ai facut drive-teste cu ele ?
Zi-ne parerea ta!
Legat de puterea masinilor, eu sincer sunt sceptic la rezultatele Dyno din tara noastra, nu de alta dar cineva mi-a spus ca Lancer-ul meu pe Dyno are mai putini cai decat scrie in talon. Multi sustin ca de fapt toate masinile Mitsubishi au mai multi cai decat scrie in talon.
DECI UNDE E ADEVARUL? EU AS AVEA INCREDERE IN CAZUL TESTULUI CU MAI MULTE MASINI CU ACEIASI MOTORIZARE.
Totusi testul a fost repetat de 3 ori, si a doua oara comparat cu un golf 5 cu acelasi motor, dar se poate observa de asemenea si din timpii mai mici de acceleratie decat cei declarati.
Speedy, ideea e ca nu am incredere intr-un singur Dyno, eventual sa vad ca acelasi rezultat apare la mai multe firme unde se poate face test Dyno. Evident, acum ca au spus aia ca are 160 CP, toti or sa spuna ca simt ei ca masina chiar are mai multi cai, ca de fapt face 0-100 in 5 secunde, etc, dar cunoastem efectul placebo. Iar testul cu cronometrul chiar este fals, nu avem aparatura necesara ca sa putem verifica exact cat face de la 0 la 100 km/h.
QUOTE (2dor)Iar testul cu cronometrul chiar este fals, nu avem aparatura necesara ca sa putem verifica exact cat face de la 0 la 100 km/h.
Ba avem. daca te uiti aici ai sa vezi ca nu iti trebuie cine stie ce aparatura http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=443&start=75
Si e destul de exact. Adica nu se ia dupa vitezometrul masinii ci calculeaza el singur in functie de acceleratie. Si are destul de multe functii. Iti arata 0-60 mph, sfertul de mila, cai la roata si multe alte chestii.
Ba avem. daca te uiti aici ai sa vezi ca nu iti trebuie cine stie ce aparatura http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=443&start=75
Si e destul de exact. Adica nu se ia dupa vitezometrul masinii ci calculeaza el singur in functie de acceleratie. Si are destul de multe functii. Iti arata 0-60 mph, sfertul de mila, cai la roata si multe alte chestii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori