Ambreiaj Outlander
Inca de cand am luat masina in 2007 ambreiajul mi s-a parut subdimensionat. Daca incerci sa pleci cu a 2-a pedala tremura destul de urat. De asemenea cand incerci sa urci o bordura mai inalta intr-a 1-a. Daca o "tii" din ambreiaj deseori vei simti miros de ambreiaj ars. Asa ca am incercat sa evit aceste situatii. Pe la 60000km mi-a patinat usor o perioada dar a incetat. Acum am 123000km si ambreiajul e inca OK.
Outlander I ( tip 2003 ), al meu este din ian'2005, a cazut ambreiajul definitiv, brusc, a inceput sa patineze la 111.120 km si in 25 km, la demontaj ramasese numai tabla. N-am pomenit asa ceva!! A functionat pana la ultima suflare, in usa service-ului sa blocat, l-am impins in service. Am cautat 2 zile diverse kit-uri, de la Japanparts pana la Valeo si Sachs. M-am hotarat rapid pe EXEDY , ieftin si japonez original 1.150 lei, incl TVA. Doi baieti de treaba, plecati de la unretailer mare de fitze si-au facut firma lor, in doua camarute intr-o curte cu alte doua service-uri undeva pe Plevnei si cu aceeasi furnizori de subansamble de unde au plecat. Am dat si de cei cu fitze, au cerut 1.350 lei.
-Si unde fac montajul?
-Pai si aici la service-urile din curte, dar buni si ieftini sunt cei de vis-a-vis. Din cate stim, cer cam 400 lei manopera, dar dam telefon si verficam.
Asa a fost. A doua zi am telef si gata, maine veniti. Am dus masina si i-am rugat pe baieti sa-mi faca rost si de ulei motor, filtru, ulei cutie si diferential si eventual ce mai trebuie, in functie de ce mai tzipa cei de la garaj.
In final a iesit super. Mobil Syntetic 4 litri = 124 lei, Mobil 75W90 4 litri = 176 lei, filtru 15 lei + 2 bielete antiruliu ( au tras la demontaj si n-au reusit ) , am ordonat FLEX ( 60 lei buc ).
CONCLUZIE: cu 3 beri la garaj, la mecanici, am iesit pe la 840 lei si kit 1.150 lei, total 2.000 lei. SUPER
Parerea mea! Daca sunt probleme de orice fel apelati la ei. Eu am numai telefonul ********* si site ********* , vorbiti cu ei si pot da relatii si ce manopere sunt la garaj iar daca mai trebuie ceva inlocuit , tot ei fac rost la preturi mici. Eventual comunicati si un fel de "parola" - STIM DE VOI DE LA D-L VARLAN cu AMBREIAJUL de la OUTLANDERUL de 2 litri pe benzina.
Dar mai bine sa nu aveti nevoie. Doamne ajuta!
-Si unde fac montajul?
-Pai si aici la service-urile din curte, dar buni si ieftini sunt cei de vis-a-vis. Din cate stim, cer cam 400 lei manopera, dar dam telefon si verficam.
Asa a fost. A doua zi am telef si gata, maine veniti. Am dus masina si i-am rugat pe baieti sa-mi faca rost si de ulei motor, filtru, ulei cutie si diferential si eventual ce mai trebuie, in functie de ce mai tzipa cei de la garaj.
In final a iesit super. Mobil Syntetic 4 litri = 124 lei, Mobil 75W90 4 litri = 176 lei, filtru 15 lei + 2 bielete antiruliu ( au tras la demontaj si n-au reusit ) , am ordonat FLEX ( 60 lei buc ).
CONCLUZIE: cu 3 beri la garaj, la mecanici, am iesit pe la 840 lei si kit 1.150 lei, total 2.000 lei. SUPER
Parerea mea! Daca sunt probleme de orice fel apelati la ei. Eu am numai telefonul ********* si site ********* , vorbiti cu ei si pot da relatii si ce manopere sunt la garaj iar daca mai trebuie ceva inlocuit , tot ei fac rost la preturi mici. Eventual comunicati si un fel de "parola" - STIM DE VOI DE LA D-L VARLAN cu AMBREIAJUL de la OUTLANDERUL de 2 litri pe benzina.
Dar mai bine sa nu aveti nevoie. Doamne ajuta!
QUOTE (mateo24 @ Dec 6 2011, 11:11 PM) Outlander-ul meu pierde ulei pe la semering (are 30000 km), iar in service ne-au spus ca si discul de ambreiaj trebuie schimbat, dar nu intra in garantie. Ei sustin ca uleiul nu a ajuns si pe disc si e doar uzura dintr-o proasta exploatare. Totusi, sa fim seriosi, nu conduc de ieri de azi (am peste 20 de ani de condus), si nici nu am mai avut probleme cu ambreiajul la masinile pe care le-am avut.
Ati avut astfel de probleme? Care este cauza pana la urma? Acum stau si ma intreb, o sa schimb ambreiajul la fiecare 30000km? Si daca masina nu a fost solicitata si totusi discul e uzat, daca chiar ai o problema si soliciti ambreiajul a doua zi treb sa-l schimbi?
'Minunata' masina!!! Nu mi-am imaginat ca la 30000 km o sa gasesc ulei pe jos sub ea si ajung in service!
Stai linistit prietene... si am un OUTLANDER 2008 cu 56.000km si de un an am sesizat ca patineaza ambreiajul la fortare in treptele superioare.
Nu este normal la o astfel de masina cu oarece pretentii.
Ce as dori sa aflu este unde as putea sa fac schimbarea ambreiajului (folosind o marca poate mai buna) la un service decent si nu la fostul MCAR etc.
Poate ma ajuta cineva.
Ati avut astfel de probleme? Care este cauza pana la urma? Acum stau si ma intreb, o sa schimb ambreiajul la fiecare 30000km? Si daca masina nu a fost solicitata si totusi discul e uzat, daca chiar ai o problema si soliciti ambreiajul a doua zi treb sa-l schimbi?
'Minunata' masina!!! Nu mi-am imaginat ca la 30000 km o sa gasesc ulei pe jos sub ea si ajung in service!
Stai linistit prietene... si am un OUTLANDER 2008 cu 56.000km si de un an am sesizat ca patineaza ambreiajul la fortare in treptele superioare.
Nu este normal la o astfel de masina cu oarece pretentii.
Ce as dori sa aflu este unde as putea sa fac schimbarea ambreiajului (folosind o marca poate mai buna) la un service decent si nu la fostul MCAR etc.
Poate ma ajuta cineva.
@gabriel_c
Daca ai motorul de 2.2, mai mult ca sigur ca problema nu vine de la ambreiaj ci de la uleiul care ajunge pe el de la simeringul de palier.
Deci va trebui sa schimbi si simeringul (cod nou: MN982076) pt ca altfel, orice ambreiai iti vei pune, va patina in scurt timp si ala.
Daca ai noroc si ai cumparat masina cu 5 ani garantie si nu 3 cum erau majoritatea, poti face lucrarea pe garantie (se schimba simeringul si discul de ambreiaj). Daca nu, poti cumpara tu piesele si le schimbi la un service. Daca iei doar simering + disc nu e o avere, dar daca shimbi tot ambreiajul costa ceva bani...
Daca ai motorul de 2.2, mai mult ca sigur ca problema nu vine de la ambreiaj ci de la uleiul care ajunge pe el de la simeringul de palier.
Deci va trebui sa schimbi si simeringul (cod nou: MN982076) pt ca altfel, orice ambreiai iti vei pune, va patina in scurt timp si ala.
Daca ai noroc si ai cumparat masina cu 5 ani garantie si nu 3 cum erau majoritatea, poti face lucrarea pe garantie (se schimba simeringul si discul de ambreiaj). Daca nu, poti cumpara tu piesele si le schimbi la un service. Daca iei doar simering + disc nu e o avere, dar daca shimbi tot ambreiajul costa ceva bani...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator