Achizitie Masina Sh - 15.000 Euro Lancer Vs....

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Dum Feb 19, 2012 4:00 pm

Despre motorina care ajunge in ulei am auzit de multe ori in diferite moduri, nu sunt insa in masura sa-ti dau un raspuns complet care sa te lumineze pe deplin si ma feresc sa-ti dau un raspuns trunchiat. Rog insa pe aceasta cale (si pentru edificarea mea definitiva, desigur) pe cine crede ca stapaneste acest subiect sa ofere explicatii complete.

Multumesc!

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Feb 19, 2012 4:04 pm


Avatar utilizator
arsenal17
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 28, 2010 1:18 pm

Mesaj de arsenal17 » Dum Feb 19, 2012 7:55 pm

bun. motorul de 2.0 di-d are filtru de particule?

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Dum Feb 19, 2012 9:14 pm

Daca vrei o masina care sa te tina peste 10 ani, ceea ce, sincer, mi se pare putin probabil, avand in vedere ca nu ai 60 de ani sa gandesti asa, alege o japoneza, in special Honda sau Mazda.
Nu poti face comparatie intre lancer si accord, iar cine a condus aceste masini stie ca am dreptate.
Intre marci, de asemenea, nu poti face comparatie, este ca si cum ai compara Opel-ul cu Audi sau Bmw.
Cu toata dragostea pentru Mitsu, trebuie sa fim realisti...este doar al patrulea producator japonez.
In ceea ce priveste achizitia unui sh, recomand deplasarea in Germania si achizitionarea direct de la neamt din fata casei, a unei masini de max 50 k pentru benzina sau 70k diesel, la 13000 putand lua un seria 1 foarte bun.
Apropo...20k rulaj pe an nu insemna mult, diferenta de consum diesel/benzina fiind acoperita cu succes de costul reviziei.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Feb 20, 2012 11:55 am

Stateam si ma gandeam daca nu cumva acest termen (10 ani) a devenit putin prea exagerat in conditiile dezvoltarii tehonolgiei in acest ritm alert.

Intradevar, ideal ar fi ca o masina de 15 - 20.000 de euro sa te satisfaca pentru o perioada indelungata de timp, insa daca in prezent un Golf 4, inca se mai poate intitula masina si inca raspunde nevoilor utilizatorilor sai, chiar si cu 150 - 250.000 de km la bord, nu acelasi lucru il mai poti spune despre un Passat B6, fabricatie 2005, care la acest moment este blamat de foarte multi utilizatori de second hand. Exemple mai sunt multe, ma gandesc la Golf-ul 6 sau Opel-ul Astra de fabricatie noua (dupa 2010), masini care se gasesc cu zecile pe site-urile de vanzari auto, cu cateva zeci de mii de km la bord, la preturi jumatate din cele de achizitie. OARE DE CE? Toate aceste lucruri ridica semne de intrebare clientilor si atrag dupa sine mentalitati de genul "trebuie sa imi vand masina noua in 3-4 ani, ca iese din garantie si incepe sa pice cate ceva". NU ESTE CORECT, dar este sanatos! Nu acelasi lucru se spune despre un Audi A4 din 2000 - 2005 - 2008, insa si tu ai spus, arsenal17, ca de modelul 2009 iti este frica. Nu este normal acest comportament al utilizatorului, dar el se justifica prin defectiunuile premature aparaute la masinile de generatie noua, lucru care le stirbeste foarte mult din renume.

Consider ca ar trebui sa te gandesti foarte bine daca vrei sa iei o masina SH pe care o mai doresti fiabila inca 10 ani, sau mai bine te orientezi catre ceva nou, ceva care sa se incadreze in bugetul tau, dar care sa beneficieze de cativa anisori de garantie (care nu sunt deloc de lapadat). Ideea de masina noua poate sa fie asociata mult mai usor cu dorinta de a pastra autovehiculul un timp indelungat, insa nu acelasi lucru il mai poti afirma despre un SH, de an relativ nou, dar cu "pedigree" cu hibe.

+1 pentru AndreiS care a rezumat foarte bine primul meu post de aici si cred ca optiunea iti apartine, in functie de nevoile pe care le ai si mai ales de PRETENTII.

Sper sa decizi bine si cu inima si cu sufletul!
Si trebuie sa mai intelegi ca va fi nevoie sa faci cateva compromisuri cand vei lua decizia finala.

Bafta!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Feb 20, 2012 4:16 pm

Iar vorbesc unii despre SH ca despre niste masini praf fara garantie, ca se strica...etc. Daca imi iau un SH de un an sau doi, inca are garantie si dau mult mai putin decat pe acelasi model nou. Se aplica la orice masina, ieftina sau scumpa. De exemplu un E 350 CDI, 4Matic, de un an vechime, a fost achizitionat la 42000 euro DDP, nou fiind 80000 euro. Parerea mea e ca a meritat, tinand cont ca masina e inca noua, are garantie, si avea 48000 km cand am luat-o. Parerea mea e ca trebuie sa fi cretin sa dai 80000 de euro pe o masina care dupa un an are pretul la jumatate.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Feb 20, 2012 4:43 pm

2dor nu vorbim despre o masina de 80.000 de uro, ajunsa dupa un an la 48.000; vorbesc despre masinile mediocre care se invart in jurul a 20.000 euro si care dupa 3-4 ani ajung sa coste putin peste 10.000. Despre acestea pot afirma ca nu mai au garantie si ca incep sa aibe diferite probleme tehnice. Nu caut sa intru in niciun conflict cu tine sau cu altcineva, imi spun doar parerea, iar posesorul topicului poate alege ce doreste si i se pare util si din postul meu si din al tau... iar daca va opta sa isi ia un Mercedes de 2011 la jumatate de pret, atunci altele ar fi datele problemei.

Cu respect!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Feb 20, 2012 5:43 pm

Da, ai dreptate, dar vezi ca exista masini cu 5-7 ani garantie. Esti de acord cu mine ca si 2 ani garantie la o masina este foarte ok. Inseamna ca daca iau o masina SH cu 10000 de euro acum, timp de 2 ani, nu ma doare capul.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Feb 20, 2012 5:56 pm

2dor, aici nu este chiar asa: la un buget de 10-15.000 ai o discutie, la un buget de peste 40.000lucrurile stau altfel. Se poate gasi cineva sa spuna ca daca ai 40000euro trebuie sa fii intr-un fel sa nu-ti iei masina noua...nu-i asa. Lucrurile tin acum de punctul de vedere al fiecaruia. O masina care are 50k nu mai noua indiferent cata garantie mai are. Vizez aici trenul de rulare si toate comnitatiile de mecanica-electronica spre exemplu. Fiecare e liber sa aleaga dar...in fine...oricum nu cred ca o masina noua de 80000, dupa un are are valoare la jumatate. Poate ca mai are si "altceva".

Acum intre constructorii japonezi eu nu as fi asa drastic sa arunc mitsu pe locul 4. Toate au avut modele tare reusite. Cate rele am auzit eu si de avensis si de acord...Eu cred ca lancerul clasic si noul lancer vor fi niste modele care vor "dura" peste ani din toate punctele de vedere. Poate cei de la mitsu nu vand asa de mult ca altii (ar putea fi si aici o discutie) dar fac masini cel putin in linia celorlalti.

Avatar utilizator
arsenal17
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 28, 2010 1:18 pm

Mesaj de arsenal17 » Lun Feb 20, 2012 6:18 pm

cred ca un test drive va lamuri totul - mitsubishi lancer vs honda accord/civic ( stau si ma gandesc la hatch dar ma ingrozesc cu gandul la garda mica. Cu nubira am probleme ca atinge zapada formata pe mijlocul drumului de rotile de la masini...) ; accordul 2.0 un sse sper eu, cl7. Aseara taicamiu imi zicea ca bun ar fi pt mine un golf 6 1.2 tsi sau mai era pe weltauto un passat b6 2.0 4motion. Nu am fost de accord cu niciuna, in primul rand pt ca nu ma incred in motorul golfului si in calitatea sa; multumesc 66RRR si la passat - vreau o masina care sa-mi ia mai putin ca si nubira. In prezent, am la masina consum de 18% NEFORJAT in oras ceea ce mi se pare foarte mult. E drept, si masina e veche si evacuarea e praf de la galerie, sonda la toba explodata. Nici nu trec pe diesel, oricat m-ar sfatui lumea. Toti imi zic sa trec pe diesel; ei bine, la mine in familie am avut numai masini pe benzina si am avut f putine probleme. Plus ca mai e si filtrul ala de particule..Si nu imi place cum suna, nu imi place cuplul de diesel. Imi place sa urc in ture sa adun cuplul japanaki style

Oricum, calitatea si fiabilitatea masinilor japoneze sunt, in acest moment peste ce gasim in Europa ( exceptand poate clasa premium, unde Accordul nou ar fi masina perfecta, daca ar avea tractiune spate )

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator