2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White
Problemele ridicate de tine, au fost la primele serii 2006 - 2007. La mine masina e productie inceput 2008 si interiorul arata impecabil - am pus doar husa pe volanul imbracat in piele pt. al proteja.
Fiabilitatea masinilor produse in ultimii ani, mai lasa de dorit..., dar dupa cum spuneam, depinde mult de unde si cum exploatezi masina - e 4x4 si daca vrei distractie prin offroad, mai costa...
Informatii despre masinile astea gasesti pe situri / forumuri din rusia (cele mai multe) si china, mai nou si pe la autralieni si italieni - se poate traduce cu google (in Ro, ne gasesti aici).
Si mie imi place mai mult modelul vechi, dar cel nou bulgaresc, are ceva imbunatatiri, calitatea materialelor interioare / bord, dotarile sunt net superioare, moderne si trebuie sa ai in vedere ca e masina noua, cu 5 ani garantie integrala.
Daca esti hotarat pe sh, nu te grabi, mai cauta si pe la firmele cu recuperate din leasing (un coleg a luat una din 2009 la un pret de nu-ti vine sa crezi) si verifica bine masina inainte de a o lua.
Succes!
Acum, pe zapezile astea si cu drumurile imbacsite , am folosit reductorul - m-a uimit de cum se misca prin nameti si pe unde am trecut fara probleme...
Fiabilitatea masinilor produse in ultimii ani, mai lasa de dorit..., dar dupa cum spuneam, depinde mult de unde si cum exploatezi masina - e 4x4 si daca vrei distractie prin offroad, mai costa...
Informatii despre masinile astea gasesti pe situri / forumuri din rusia (cele mai multe) si china, mai nou si pe la autralieni si italieni - se poate traduce cu google (in Ro, ne gasesti aici).
Si mie imi place mai mult modelul vechi, dar cel nou bulgaresc, are ceva imbunatatiri, calitatea materialelor interioare / bord, dotarile sunt net superioare, moderne si trebuie sa ai in vedere ca e masina noua, cu 5 ani garantie integrala.
Daca esti hotarat pe sh, nu te grabi, mai cauta si pe la firmele cu recuperate din leasing (un coleg a luat una din 2009 la un pret de nu-ti vine sa crezi) si verifica bine masina inainte de a o lua.
Succes!
Acum, pe zapezile astea si cu drumurile imbacsite , am folosit reductorul - m-a uimit de cum se misca prin nameti si pe unde am trecut fara probleme...
- redcobra30
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 13, 2012 8:53 pm
QUOTE (redcobra30 @ Feb 16 2012, 07:50 PM) pai ...nu prea inteleg, problemele mentionate au fost la masinile 2006-2007, dar tot spui ca masinile din ultimii ani au probleme legate de fiabilitate. Deci care sunt mai reusite?
M-am referit la masini in general. De ex. am prieteni / cunostiinte cu Pasat, BWM etc, care au spus ca vechile modele erau mai fiabile, nu contesta calitatea materialelor, performantele, confortul, doar ca cele mai vechi erau mai "robuste".
Acum, despre Hover, iti sugerez sa te orientezi la o masina dupa 2008, de preferat 2009 in sus, asta daca nu te hotarasti la una noua.
P.S. - te-am sunat azi, voi reveni dimineata.
M-am referit la masini in general. De ex. am prieteni / cunostiinte cu Pasat, BWM etc, care au spus ca vechile modele erau mai fiabile, nu contesta calitatea materialelor, performantele, confortul, doar ca cele mai vechi erau mai "robuste".
Acum, despre Hover, iti sugerez sa te orientezi la o masina dupa 2008, de preferat 2009 in sus, asta daca nu te hotarasti la una noua.
P.S. - te-am sunat azi, voi reveni dimineata.
Acum, ca a venit caldura, am facut schimbul de incaltari - la cele de vara.
Azi a fost vreme faina, asa ca, am facut o plimbare prin imprejurimile orasului - un pic de soft offroad, sa se mai "dezmorteasca" putin
Filmarea s-a facut cu telefonul, incovenientul fiind cel de calitate a imaginii si ca nu am reusit o prindere buna pe suportul gps-ului - prins cu elastic de bani si cam trepida.
video1
video2
Azi a fost vreme faina, asa ca, am facut o plimbare prin imprejurimile orasului - un pic de soft offroad, sa se mai "dezmorteasca" putin
Filmarea s-a facut cu telefonul, incovenientul fiind cel de calitate a imaginii si ca nu am reusit o prindere buna pe suportul gps-ului - prins cu elastic de bani si cam trepida.
video1
video2
- Fişiere ataşate
-
- SNC00717.jpg (805.81 KiB) Vizualizat de 8151 ori
-
- SNC00713.jpg (1.02 MiB) Vizualizat de 8145 ori
-
- SNC00710.jpg (896.63 KiB) Vizualizat de 8149 ori
-
- SNC00707.jpg (1.32 MiB) Vizualizat de 8152 ori
-
- SNC00706.jpg (1.02 MiB) Vizualizat de 8148 ori
-
- SNC00703.jpg (890.61 KiB) Vizualizat de 8156 ori
- redcobra30
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 13, 2012 8:53 pm
Nici o problema - a fost doar o plimbare prin natura, nu o competitie sau vs.
Probabil ca nu ar fi fost mari probleme pentru un Logan, mai putin ultima parte din urcus pe iarba, cu destule denivelari, unde a fost destul de abrupt si nu cred ca o masina doar cu tractiune fata ar fi reusit - nu prea iti dai bine seama din filmare de inclinatia pantei.
La urmatoarea iesire, vom merge cativa amici si ne filmam din exterior - altfel se vede... si mai avem multe pante pe care sa ne cataram.
Probabil ca nu ar fi fost mari probleme pentru un Logan, mai putin ultima parte din urcus pe iarba, cu destule denivelari, unde a fost destul de abrupt si nu cred ca o masina doar cu tractiune fata ar fi reusit - nu prea iti dai bine seama din filmare de inclinatia pantei.
La urmatoarea iesire, vom merge cativa amici si ne filmam din exterior - altfel se vede... si mai avem multe pante pe care sa ne cataram.
Intrucat vin sarbatorile (Paste ; 1 Mai) si se preconizeaza ceva drumuri mai lungi, am facut revizia de 40.000 putin mai devreme (cu vreo 1.000 si ceva).
Toata stima pentru Domnii de la importator (Boldesti) - au verificat diferentialul spate (pe garantie), care mi se paruse mie ca are un "sunet"... desfacut, dat jos, controlat, pus ulei - totul Ok!
Inafara de consumabilele uzuale, ulei si filtre, s-au mai inlocuit placutele de frana spate.
Masina fiind inca in garantie, au fost ceva obiectii referitor la bujii si uleiul folosit - adica sa se foloseasca doar cele din specificatiile producatorului.
Deoarece merg pe GPL, am pus bijii cu electrod de iridiu, garantate 90.000km, care se preteaza foarte bine pentru gaz - cele puse de mine sunt identice ca si cod, dar mult mai performante, datorita electrodului de iridiu - pana la urma s-a inteles aspectul de calitate, intrucat cele normale ar fi trebuit schimbate cam la 10.000. Am facut cu bujiile actuale peste 20.000 km si la verificarea facuta, arata impecabil si motorul merge foarte bine.
Cat priveste uleiul, eu as fi mers pe un full sintetic 5w-40, dar nu am vrut sa am probleme cu garantia, intrucat au specificat clar ca pun numai 10w-40.
Asa ca am comandat un Mobil 1, 10w-40, full sintetic direct de la sursa...
Cam astea au fost - si-a facut pregarirea pentru vara...
Toata stima pentru Domnii de la importator (Boldesti) - au verificat diferentialul spate (pe garantie), care mi se paruse mie ca are un "sunet"... desfacut, dat jos, controlat, pus ulei - totul Ok!
Inafara de consumabilele uzuale, ulei si filtre, s-au mai inlocuit placutele de frana spate.
Masina fiind inca in garantie, au fost ceva obiectii referitor la bujii si uleiul folosit - adica sa se foloseasca doar cele din specificatiile producatorului.
Deoarece merg pe GPL, am pus bijii cu electrod de iridiu, garantate 90.000km, care se preteaza foarte bine pentru gaz - cele puse de mine sunt identice ca si cod, dar mult mai performante, datorita electrodului de iridiu - pana la urma s-a inteles aspectul de calitate, intrucat cele normale ar fi trebuit schimbate cam la 10.000. Am facut cu bujiile actuale peste 20.000 km si la verificarea facuta, arata impecabil si motorul merge foarte bine.
Cat priveste uleiul, eu as fi mers pe un full sintetic 5w-40, dar nu am vrut sa am probleme cu garantia, intrucat au specificat clar ca pun numai 10w-40.
Asa ca am comandat un Mobil 1, 10w-40, full sintetic direct de la sursa...
Cam astea au fost - si-a facut pregarirea pentru vara...
In minivacanta de 1 mai, am facut un scurt circuit care a inclus Baile Herculane, Valea Cernei, Transalpina - cu urcare dinspre Ranca spre Sebes, Sibiu, Brasov, Pasul Oituz....
Masina a fost full cu bagaje + 4 adulti.
La urcare s-a comportat f. bine, mers cu vitea 2 si 3, filmarea este neprelucrata, facuta la rezolutie mai mica (camera Prestigio RoadRuner 500) pentru a avea spatiu suficient pe card.
Am alimentat cu GPL la Ranca, sa fiu asigurat cu gaz, pana revin in civilizatie. Aici erau cam 28 de grade si sus, am ajuns la 11 grade.
Am plecat cu ac pornit si dupa ce am luat rampa pieptis, dupa cativa km, a crescut temperatura cam cu 3 mm peste linia de mijloc - am oprit ac, acul a revenit la mijloc si pe parcursul urcusului a mai urcat de 2 ori cam 2 mm peste mijloc, revenind la normal in cateva minute.
Peisajele sunt fantastice, imaginile nu refecta pe deplin realitatea.
Transalpina
Va rog sa faceti abstaracie de dialogul din masina - am lasat sonorul original - suna prea frumos motorul...
Masina a fost full cu bagaje + 4 adulti.
La urcare s-a comportat f. bine, mers cu vitea 2 si 3, filmarea este neprelucrata, facuta la rezolutie mai mica (camera Prestigio RoadRuner 500) pentru a avea spatiu suficient pe card.
Am alimentat cu GPL la Ranca, sa fiu asigurat cu gaz, pana revin in civilizatie. Aici erau cam 28 de grade si sus, am ajuns la 11 grade.
Am plecat cu ac pornit si dupa ce am luat rampa pieptis, dupa cativa km, a crescut temperatura cam cu 3 mm peste linia de mijloc - am oprit ac, acul a revenit la mijloc si pe parcursul urcusului a mai urcat de 2 ori cam 2 mm peste mijloc, revenind la normal in cateva minute.
Peisajele sunt fantastice, imaginile nu refecta pe deplin realitatea.
Transalpina
Va rog sa faceti abstaracie de dialogul din masina - am lasat sonorul original - suna prea frumos motorul...
- Fişiere ataşate
-
- SNC00851.jpg (567.31 KiB) Vizualizat de 8145 ori
-
- SNC00841.jpg (615.48 KiB) Vizualizat de 8148 ori
-
- SNC00825.jpg (600.72 KiB) Vizualizat de 8147 ori
-
- SNC00792.jpg (760.74 KiB) Vizualizat de 8143 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator