2008 Lancer 1,5l 109 cp Invite A/T Black Mica
Salutare tuturor,
In sfarsit, luni 31.03 am luat de la MCD mult-asteptata-mi japoneza automata (comandata la jumatatea lui Ianuarie, trebuia sa vina la final de Februarie dar se pare ca s-a imbatat capitanu' vaporului pe care era masina si i-a mai luat vreo luna sa se trezeasca prin nu stiu ce port, bine ca nu le-a scufundat pe undeva).
Primele impresii:
- tinuta de drum excelenta, franare precisa, directie suficient de sensibila, vizibilitate mai buna pe luneta si unghi mai bun la parbriz fata de masina dinantea ei, oglinzile retrovizoare MARI (Thank God, mie imi sunt de mare ajutor), motorul se aude tare & frumos (desi e drept ca e mai zgomotos decat la cele trei masini frantuzesti, toate pe benzina, pe care le-am avut inainte, cea mai recenta fiind un Megane II Sedan Privilege face-lift 1,6 l 16v 110 cp M/T)
- cutia automata INVECS II cu 4+1 trepte este cu adevarat "inteligenta", asa cum zice si in prezentari - in mai putin de 20 km a invatat stilul meu de conducere in oras si schimba foarte precis si lin, aproape insesizabil
- demaraj suprinzator de bun pentru un A/T, chiar daca masina e mai grea la gol cu vreo 30 - 40 kg fata de aceeasi echipare & motorizare cu M/T (inca nu e loc de teste in cat timp ajunge la 100 km/h, o mai las sa se aseze putin); trage bine si la deal, am incercat-o pe Filaret si la Academia Militara fara sa fie necesar sa selectez manual o trepta inferioara (in general automatele pe care am mers inainte, Ford, VW, Citroen, se luptau mai greu cu rampele si trebuiau "ajutate" cu trepte inferioare / accelatie mai mare)
- desi la interior nu are cel mai minunat plastic din lume, personal imi este absolut satisfacator (Megane-ul avea tapiterie partial piele, dar materialul mai poros de la capacul de bord era gazda sigura pentru mult praf greu de inlaturat), iar designul bordului, volanul (care are la atingere unul dintre cele mai bune finisaje de piele din multe masini pe care le-am vazut), comenzile plasate acolo unde trebuie si selectorul de viteze (piele cu brat de aluminiu) fac toti banii
- faptul ca nu are reglaj pe adancime al volanului nu ma deranjeaza, nefiind foarte lung in brate & picioare; iar inaltimea cu 35 mm mai mare decat la Megane se simte - e mai mult loc pentru cap la sofer
- bancheta spate testata de ai mei mai mari si mai mici e ok, spatiul la picioare si cap suficiente pentru oameni de inaltime medie (mai putin la picioare in dreptul cotierei, dar la mine acolo sta juniorul si nu s-a manifestat deranjat in vreun fel), se simte suspensia spate ceva mai rigida - probabil din dorinta de caracter sportiv, ca si zgomotul motorului
- de consum va spun mai incolo, cand fac al doilea plin (din experiente anterioare cu computerele de bord, pana nu termini rodajul indicatiile de consum au o marja destul de mare de eroare, asa ca tot metoda batraneasca "la pompa" e de preferat deocamdata)
- i-am luat de la inceput cuva de plastic pentru portbagaj, care desi e cam scumpa (un pic peste 100 Euro cu tva) schimba radical treaba cu mocheta "plimbareata" din spate; cat despre placajul de sub mocheta, bine ca are MACAR doua puncte de ancorare, ca altfel era groaznic
- culoarea neagra se combina foarte bine cu linia caroseriei - chiar si murdara se uita toti pe strada dupa ea, ieri am mers aproape un km in paralel dreapta - stanga cu doi tipi, unul cu o Octavia si altul cu o Toyota New Corolla, care se uitau mai mult la mine decat la drum
- revin in cateva zile si cu poze, luni dupa-amiaza ploua caineste cand m-am dus s-o iau, si de atunci nu am avut timp s-o spal, astept sa se repare putin vremea
- in suma, pentru primii km sunt foarte multumit, sa vedem in timp cum evolueaza (si mai ales sper sa nu aiba vreodata probleme la cutia automata, ca nu sunt foarte convins ca la service-urile de la noi are cineva rabdare sa-i dea de cap - asta-i valabil insa pentru orice marca de masina cu A/T)
Intrebare pentru posesorii mai experimentati de New Lancer: ceasul digital este doar pe sistem de afisaj de 12 ore sau poate fi trecut la afisare in sistem de 24 de ore, si daca da, cum ? (din minunatia de manual primit - acelasi cu pdf-ul de pe forum - nu reiese o astfel de posibilitate, dar tot acolo scrie si ca la cutia automata - unde pedala de FRANA e de baza - "sa tii piciorul pe ACCELERATIE (!) cand treci din N (neutru) in D (drive) ca sa eviti riscul de pierdere a controlului". Poate face vreunul chestia asta si se trezeste cu masina zburand de sub el in primul obstacol, dupa care da in judecata importatorul ca i-a dat instructiuni eronate de utilizare...
Cam atat pentru inceput. Scuze daca m-am lungit. Cele de mai sus sunt strict opinii personale si deci foarte relative, nu vreo judecata de valoare a cuiva care are pretentia ca detine monopolul adevarului.
Cele bune tuturor si sa se-nvarta la toti roata cu spor.
In sfarsit, luni 31.03 am luat de la MCD mult-asteptata-mi japoneza automata (comandata la jumatatea lui Ianuarie, trebuia sa vina la final de Februarie dar se pare ca s-a imbatat capitanu' vaporului pe care era masina si i-a mai luat vreo luna sa se trezeasca prin nu stiu ce port, bine ca nu le-a scufundat pe undeva).
Primele impresii:
- tinuta de drum excelenta, franare precisa, directie suficient de sensibila, vizibilitate mai buna pe luneta si unghi mai bun la parbriz fata de masina dinantea ei, oglinzile retrovizoare MARI (Thank God, mie imi sunt de mare ajutor), motorul se aude tare & frumos (desi e drept ca e mai zgomotos decat la cele trei masini frantuzesti, toate pe benzina, pe care le-am avut inainte, cea mai recenta fiind un Megane II Sedan Privilege face-lift 1,6 l 16v 110 cp M/T)
- cutia automata INVECS II cu 4+1 trepte este cu adevarat "inteligenta", asa cum zice si in prezentari - in mai putin de 20 km a invatat stilul meu de conducere in oras si schimba foarte precis si lin, aproape insesizabil
- demaraj suprinzator de bun pentru un A/T, chiar daca masina e mai grea la gol cu vreo 30 - 40 kg fata de aceeasi echipare & motorizare cu M/T (inca nu e loc de teste in cat timp ajunge la 100 km/h, o mai las sa se aseze putin); trage bine si la deal, am incercat-o pe Filaret si la Academia Militara fara sa fie necesar sa selectez manual o trepta inferioara (in general automatele pe care am mers inainte, Ford, VW, Citroen, se luptau mai greu cu rampele si trebuiau "ajutate" cu trepte inferioare / accelatie mai mare)
- desi la interior nu are cel mai minunat plastic din lume, personal imi este absolut satisfacator (Megane-ul avea tapiterie partial piele, dar materialul mai poros de la capacul de bord era gazda sigura pentru mult praf greu de inlaturat), iar designul bordului, volanul (care are la atingere unul dintre cele mai bune finisaje de piele din multe masini pe care le-am vazut), comenzile plasate acolo unde trebuie si selectorul de viteze (piele cu brat de aluminiu) fac toti banii
- faptul ca nu are reglaj pe adancime al volanului nu ma deranjeaza, nefiind foarte lung in brate & picioare; iar inaltimea cu 35 mm mai mare decat la Megane se simte - e mai mult loc pentru cap la sofer
- bancheta spate testata de ai mei mai mari si mai mici e ok, spatiul la picioare si cap suficiente pentru oameni de inaltime medie (mai putin la picioare in dreptul cotierei, dar la mine acolo sta juniorul si nu s-a manifestat deranjat in vreun fel), se simte suspensia spate ceva mai rigida - probabil din dorinta de caracter sportiv, ca si zgomotul motorului
- de consum va spun mai incolo, cand fac al doilea plin (din experiente anterioare cu computerele de bord, pana nu termini rodajul indicatiile de consum au o marja destul de mare de eroare, asa ca tot metoda batraneasca "la pompa" e de preferat deocamdata)
- i-am luat de la inceput cuva de plastic pentru portbagaj, care desi e cam scumpa (un pic peste 100 Euro cu tva) schimba radical treaba cu mocheta "plimbareata" din spate; cat despre placajul de sub mocheta, bine ca are MACAR doua puncte de ancorare, ca altfel era groaznic
- culoarea neagra se combina foarte bine cu linia caroseriei - chiar si murdara se uita toti pe strada dupa ea, ieri am mers aproape un km in paralel dreapta - stanga cu doi tipi, unul cu o Octavia si altul cu o Toyota New Corolla, care se uitau mai mult la mine decat la drum
- revin in cateva zile si cu poze, luni dupa-amiaza ploua caineste cand m-am dus s-o iau, si de atunci nu am avut timp s-o spal, astept sa se repare putin vremea
- in suma, pentru primii km sunt foarte multumit, sa vedem in timp cum evolueaza (si mai ales sper sa nu aiba vreodata probleme la cutia automata, ca nu sunt foarte convins ca la service-urile de la noi are cineva rabdare sa-i dea de cap - asta-i valabil insa pentru orice marca de masina cu A/T)
Intrebare pentru posesorii mai experimentati de New Lancer: ceasul digital este doar pe sistem de afisaj de 12 ore sau poate fi trecut la afisare in sistem de 24 de ore, si daca da, cum ? (din minunatia de manual primit - acelasi cu pdf-ul de pe forum - nu reiese o astfel de posibilitate, dar tot acolo scrie si ca la cutia automata - unde pedala de FRANA e de baza - "sa tii piciorul pe ACCELERATIE (!) cand treci din N (neutru) in D (drive) ca sa eviti riscul de pierdere a controlului". Poate face vreunul chestia asta si se trezeste cu masina zburand de sub el in primul obstacol, dupa care da in judecata importatorul ca i-a dat instructiuni eronate de utilizare...
Cam atat pentru inceput. Scuze daca m-am lungit. Cele de mai sus sunt strict opinii personale si deci foarte relative, nu vreo judecata de valoare a cuiva care are pretentia ca detine monopolul adevarului.
Cele bune tuturor si sa se-nvarta la toti roata cu spor.
Si imaginile promise, ca vorbe am scris destule mai inainte.
Btw, are cineva vreo idee in legatura cu intrebarea mea de mai sus ref. setarea ceasului in sistem de 24 ore ?
Btw, are cineva vreo idee in legatura cu intrebarea mea de mai sus ref. setarea ceasului in sistem de 24 ore ?
- Fişiere ataşate
-
- IMAG004.jpg (45.17 KiB) Vizualizat de 5591 ori
-
- IMAG003.jpg (43.65 KiB) Vizualizat de 5592 ori
-
- IMAG002.jpg (51.83 KiB) Vizualizat de 5590 ori
-
- IMAG001.jpg (64.3 KiB) Vizualizat de 5591 ori
QUOTE (Mickemaus)paco spune-mi si mie te rog 1.5 invite are 4 sau 6 difuzoare? nu pot sa-mi dau seama din poza de mai sus daca are tweetere la oglinzi acolo sau nu. multumesc
Da, are 2 tweetere la oglinzi, nu sunt la fel de vizibile ca la Intense si Instyle pentru ca au masca neagra, pe cand la nivelurile superioare sunt cu finisaj metalic, parca. In total 6 difuzoare, cum zice si colegul vvede.
Da, are 2 tweetere la oglinzi, nu sunt la fel de vizibile ca la Intense si Instyle pentru ca au masca neagra, pe cand la nivelurile superioare sunt cu finisaj metalic, parca. In total 6 difuzoare, cum zice si colegul vvede.
QUOTE (Vertex)de unde ai achizitionat tava din portbagaj si la ce pret?
De la MCar Distribution Expozitiei, a fost 106 Euro inclusiv tva, curs BNR din data platii. Cam scump, insa mie imi place cum da, se curata super-usor si rezolva clar problema cu mocheta, care altfel o ia razna rau prin portbagaj. In plus, stabilizeaza si placajul de peste roata de rezerva, care nu mai face zgomot Se poate comanda la orice dealer (si din cate am inteles de la MCD pretul este acelasi in toata reteaua, doar la accesoriile care necesita montaj apar diferente din costul pe ora de lucru). MCD-ul o avea pe stoc.
De la MCar Distribution Expozitiei, a fost 106 Euro inclusiv tva, curs BNR din data platii. Cam scump, insa mie imi place cum da, se curata super-usor si rezolva clar problema cu mocheta, care altfel o ia razna rau prin portbagaj. In plus, stabilizeaza si placajul de peste roata de rezerva, care nu mai face zgomot Se poate comanda la orice dealer (si din cate am inteles de la MCD pretul este acelasi in toata reteaua, doar la accesoriile care necesita montaj apar diferente din costul pe ora de lucru). MCD-ul o avea pe stoc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori