Filtru Particule
salut ,
din dorinta de a mai incerca si alt ului de motor, am pus niste intrebari la reprezentante sa vad daca masina mea are filtru de particule sau nu .....
parerea celor de la PItesti este ca masina ARE
parerea celor de la Bucuresti ( trimis mesaj prin call center ) ca masina Nu are asa ceva.
distractie maxima
in ambele cazuri le-am dat seria masinii .
pana la urma modelele de 2.0 DID 140 din 2008 au sau nu au filtru ?
din dorinta de a mai incerca si alt ului de motor, am pus niste intrebari la reprezentante sa vad daca masina mea are filtru de particule sau nu .....
parerea celor de la PItesti este ca masina ARE
parerea celor de la Bucuresti ( trimis mesaj prin call center ) ca masina Nu are asa ceva.
distractie maxima
in ambele cazuri le-am dat seria masinii .
pana la urma modelele de 2.0 DID 140 din 2008 au sau nu au filtru ?
Este o toba intermediara.Acea toba intermediara ce contine obligatoriu catalizator dar si filtrul de particule are obligatoriu doua tevi una amonte si una aval , plus un senzor de temperattura conectat cu un cablu.Elementar de simplu de identificat fizic, fara cereri pe la nu stiu ce birouri sau contactat tot felul de specialisti de carton.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut. Eu am un 2.0 DID 2009 Orient Red cumparat de la M Car Giulesti si cei de acolo mi au spus ca unele modele au filtru de particule altele nu. Difera in functie de seria de la masina. La prima revizie, de la Expozitiei, am intrebat in legatura cu acest filtru . Au cautat baietii in sistem si mi au zis ca masina mea nu are acest filtru. Am inteles ca alte modele de 2.0 au acest filtru.
QUOTE (turbojack @ Jan 29 2012, 12:00 PM) Acea toba intermediara ce contine obligatoriu catalizator dar si filtrul de particule are obligatoriu doua tevi una amonte si una aval
Cei care n-au filtru de particule, n-au decit teava din amonte, aia din aval lipseste, iar toba catalitica se umfla ca o basica in timpul functionarii motorului, urmind ca la oprirea acestuia, toate acumularile din respectiva basica sa fie evacuate in atmosfera pe admisie, dar numai dupa ce au fost purificate prin filtrul de aer. Elementar de simplu!
Cei care n-au filtru de particule, n-au decit teava din amonte, aia din aval lipseste, iar toba catalitica se umfla ca o basica in timpul functionarii motorului, urmind ca la oprirea acestuia, toate acumularile din respectiva basica sa fie evacuate in atmosfera pe admisie, dar numai dupa ce au fost purificate prin filtrul de aer. Elementar de simplu!
chiar asa
domnul Toma de la Tiriac Expozitiei mi-a reconfirmat ca masina nu are filtru...il astept si pe cel de la Pitesti.....si uite asa ...uite filtru nu e filtru....suntem vai de capul nostru....
ce parere aveti despre Castrol Edge Turbo diesel 5w40 merge pe motoarele noastre fara filtru de particule?
domnul Toma de la Tiriac Expozitiei mi-a reconfirmat ca masina nu are filtru...il astept si pe cel de la Pitesti.....si uite asa ...uite filtru nu e filtru....suntem vai de capul nostru....
ce parere aveti despre Castrol Edge Turbo diesel 5w40 merge pe motoarele noastre fara filtru de particule?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori