2011 Mitsubishi Outlander Instyle Plus , Motorul Japonez

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Lun Ian 23, 2012 4:12 pm

Da, am citit, e ciudat ca e mai inalt. Daca ma uit mai bine cred ca si la mine e un pic asa, uite, pun o poza, e cea mai clara pe care am gasit-o, si maine masor exact inaltimea carligului. Dar nu am facut caz pentru ca oricum e foarte mica diferenta, si cred ca cu bagaje si familie in masina se echilibreaza, iar eu avand axa dubla chiar nu se simte forta suplimentara in carlig.
Fişiere ataşate
IMG01901.jpg
IMG01901.jpg (212.05 KiB) Vizualizat de 2840 ori

Avatar utilizator
Monitor_R
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 3:20 pm

Mesaj de Monitor_R » Mar Ian 24, 2012 11:10 pm

Bravo dom'ne, pozele si filmuletele prin zapada sunt fantastice.
Sunt invidios!

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Mar Ian 24, 2012 11:26 pm

si nu ai vazut inca pasarile ce am fotografiat pe drum...
mai ales huhurezul !
dar acuma special iti arat.
Fişiere ataşate
IMG_8440.JPG
IMG_8440.JPG (264.11 KiB) Vizualizat de 2829 ori
IMG_8437.JPG
IMG_8437.JPG (277.84 KiB) Vizualizat de 2829 ori

Avatar utilizator
irinelolariu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm

Mesaj de irinelolariu » Mie Ian 25, 2012 12:34 am

Salutare tuturor!
Se intimpla ca luna asta am iesit si eu la zapada cu noul meu Outlander (12400 km ) si desi am fost foarte multumit de comportarea pe zapada si de tinuta de drum pe drumurile acoperite cu zapada inghetata , trebuie sa recunosc ca si la mine a mirosit a ferodou la un moment dat-iata circumstantele :
Eram undeva prin nord-nord-estul extrem (Moldova Sulita se cheama localitatea ,foarte aproape de granita cu Ucraina) ,ninsese proaspat,zapada ajunsese pe la vreo 20-30 cm si doritor fiind sa vad comportamentul masinii pe zapada , am abordat o panta usoara acoperita cu zapada afinata,in modul 4WD Auto.
Outlander-ul a urcat fara ezitare/sovaiala panta,pina cind am ajuns intr-o zona cu zapada un pic mai adinca,cind a inceput sa piarda viteza si la un moment dat masina s-a cam oprit(nu motorul,ci masina din miscare).Am uitat sa spun ca decuplasem ASC-ul avertizat fiind de contradictiile tractiunii integrale cu asistarea ASC , asa ca dupa ce s-a oprit masina am cuplat 4WD Lock si cu manevre succesive inainte-inapoi am urnit masina din loc si sa ies din zapada aceea afinata.
Pina aici nimic de reprosat masinariei,dar dupa cuplarea 4WD Lock si manevrele de iesire din zapada,am simtit miros de ferodou.
Nu sint sigur carei cauze as putea sa-i atribui patinarea ambreiajului,dar se prea poate ca eu sa fi uitat sa debraiez de tot ,in manevrele de iesire din zapada.
Tot ce pot spune pina acum este ca masina asta pare sa fie destul de competenta pe mediii cu aderenta proasta si efectiv imi da incredere ca este capabila de mai mult decit ar parea la prima vedere.
Atasez citeva fotografii facute prin zapada aceea mentionata mai sus.
Fişiere ataşate
Fotografie0080.jpg
Fotografie0080.jpg (1.54 MiB) Vizualizat de 2831 ori
Fotografie0058.jpg
Fotografie0058.jpg (1.35 MiB) Vizualizat de 2841 ori
IMG_20120114_00185.jpg
IMG_20120114_00185.jpg (1.54 MiB) Vizualizat de 2860 ori

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Mie Ian 25, 2012 8:23 am

salut,bine ai venit la mine...
din pacate eu am o alta masina (vitara) de patru ani cu care ma joc in zapada,in apa,pe munti si pe vai...si tot timpul ...adica asta am avut cu ce sa compar outlanderul.probabil daca nu aveam experienta ce si unde poate vitara,fara sa mirosa a ...asi accepta ca outlanderul are tendinte de masina off road.
da asa dupa 6000 de km si cateva incercari trebuie sa spun,outlanderul este o masina extrem de comod,spatios cu mult mai multe posibilitati decat un monovolum,iti ofera senzatii placute la condus pe asfalt,fiind silentiosa,cea mai silentiosa motor diesel ce am avut pana acuma,(cel mai silentios),vizibilitate foarte buna,...consum acceptabil daca avem in cedere totusi cele 1800 kg ce are gol.o masina sa fie dinamica,asta cu motor de 177 kai este destul dar nu suficient,trebuie calculat minim 1 cal/10 kilograme.
la mersul in zapada...este foarte important cauciucul.pe outlander am pirelli scorpio care dupa parerea mea,ce am constatal merge pe zapada batucita,dar aluneca pe zapada proaspata sau mazga.unde am intrar (pe un camp de langa casa) cu outlanderul si trebuia sa cuplez 4x4 deoarece doar fata patina,acolo am intrat cu doblo cu tractiune doar fata (inaltimea masini de la pamint cam egal cu out...)si mergeam fara probleme.dar pe doblo am cauciucuri vredestein snov track 3 cam asa ceva ...(pe vitara am goodrich a/t)
in poze- vredestein-pirelli-goodrich
Fişiere ataşate
bf_goodrich_all_terrain_3.jpg
bf_goodrich_all_terrain_3.jpg (63.43 KiB) Vizualizat de 2801 ori
scorpicesnow.jpg
scorpicesnow.jpg (21.68 KiB) Vizualizat de 2801 ori
195_Vredestein.jpg
195_Vredestein.jpg (67.79 KiB) Vizualizat de 2798 ori

Avatar utilizator
Monitor_R
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 3:20 pm

Mesaj de Monitor_R » Mie Ian 25, 2012 6:55 pm

QUOTE (l.peti @ Jan 24 2012, 11:26 PM) si nu ai vazut inca pasarile ce am fotografiat pe drum...
mai ales huhurezul !
dar acuma special iti arat.
Mai Peti, tu vrei sa ma omori!

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Joi Ian 26, 2012 9:41 pm

am facut loc in portbagaj,am scos idiotenia de scaunel.ce credeti cat cantareste? va spum 32 kg. !precis o sa simt diferenta la consum !
Fişiere ataşate
IMG_5189.JPG
IMG_5189.JPG (230.79 KiB) Vizualizat de 2924 ori
IMG_5186.JPG
IMG_5186.JPG (251.21 KiB) Vizualizat de 2924 ori
IMG_5172.JPG
IMG_5172.JPG (240.8 KiB) Vizualizat de 2922 ori
IMG_5171.JPG
IMG_5171.JPG (251.14 KiB) Vizualizat de 2906 ori

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Ian 27, 2012 8:58 am

Si la zgomot o sa simti diferenta.

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Dum Ian 29, 2012 6:52 pm

...oare ce zgomot ?...

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Lun Ian 30, 2012 6:04 pm

Se refera probabil la zgomotul la rulaj care se aude in partea din spate a masinii, si la faptul bancheta ar fi putut sa fie intr-un fel izolator fonic, dar asta inseamna ca zgomotul respectiv ar trebui sa fie prezent si cu bancheta ridicata (adica masina configurata pt. 7 locuri), ceea ce din propria experienta (si in Pajero, care e clar mai putin silentios in general) pot spune cu convingere ca NU exista. Deci SIGUR nu o sa fie mai zgomotoasa fara bancheta, o sa fie mai usoara, ai spatiu mai mare in portbagaj, consum mai mic, etc... daca tot nu ai nevoie de 7 locuri. Eu de exemplu le folosesc relativ des, nu as renunta la ele sub nici o forma.

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori