Epopee : Bieleta Directie Stricata
Salutare,
Povestea mea incepe asa: Am fost la o verificare ca batea ceva destul de tare la suspensia fata, si asta numai iarna.
Rezultatul e ca cica amorizorul fata e scurs si ca bieleta de directie stanga e slabita.
Bun zic eu...haide sa vedem cat costa piesele.
In oferta primita vad ...amortizor...bla, bla, schimbat bla bla (pret ok, manopera la fel)... + (aici sa va tineti)
+ casea de directie 4000Ron fara TVA/OEM ca cica bieleta de directie nu exista separat la vanzare.
Am ramas ... .
In gandul meu, ce puii mei, daca ti se rod sireturile, schimbi papucii...
Se pare ca la mitsubishi se poate.
E a doua oara cand mi se intampla faza de genul asta (prima data cu un nenoricit de KKT de capac plastic mic de la butonul de recirculare aer habitaclu), asa ca mi-am jurat ca urmatoarea masina o sa fie altceva .... si sa isi bage Mitsu masinile undeva.
Pentru o nenorocita de bieleta ....1000E??? Da mai pun ceva si imi iau inca un mitsu colt ca al meu.
Ajutat de un priten am facut si eu niste teste (ca na, totusi s fiu impacat).
Ideea e : daca balansez masina stanga dreapta....clanc clanc,undeva in zona rotii sofrului ..daca ma duc in fata si o apas de bot in jos si sus tare , nu se mai aude nimic.
Eu cred ca totusi nu ar fi acea bileleta directie problema, ci ceva ce leaga bara stabilizatoare de caroserie sau suspensie.
Voi ce credeti?
Ma poate ajuta cineva cu ceva poze din programul de identificare a pieselor de la Mitsubishi, cu caseta de directie si cu sistemul de amortizare?
Sa aveti o zi minunata..
Laurentiu
Povestea mea incepe asa: Am fost la o verificare ca batea ceva destul de tare la suspensia fata, si asta numai iarna.
Rezultatul e ca cica amorizorul fata e scurs si ca bieleta de directie stanga e slabita.
Bun zic eu...haide sa vedem cat costa piesele.
In oferta primita vad ...amortizor...bla, bla, schimbat bla bla (pret ok, manopera la fel)... + (aici sa va tineti)
+ casea de directie 4000Ron fara TVA/OEM ca cica bieleta de directie nu exista separat la vanzare.
Am ramas ... .
In gandul meu, ce puii mei, daca ti se rod sireturile, schimbi papucii...
Se pare ca la mitsubishi se poate.
E a doua oara cand mi se intampla faza de genul asta (prima data cu un nenoricit de KKT de capac plastic mic de la butonul de recirculare aer habitaclu), asa ca mi-am jurat ca urmatoarea masina o sa fie altceva .... si sa isi bage Mitsu masinile undeva.
Pentru o nenorocita de bieleta ....1000E??? Da mai pun ceva si imi iau inca un mitsu colt ca al meu.
Ajutat de un priten am facut si eu niste teste (ca na, totusi s fiu impacat).
Ideea e : daca balansez masina stanga dreapta....clanc clanc,undeva in zona rotii sofrului ..daca ma duc in fata si o apas de bot in jos si sus tare , nu se mai aude nimic.
Eu cred ca totusi nu ar fi acea bileleta directie problema, ci ceva ce leaga bara stabilizatoare de caroserie sau suspensie.
Voi ce credeti?
Ma poate ajuta cineva cu ceva poze din programul de identificare a pieselor de la Mitsubishi, cu caseta de directie si cu sistemul de amortizare?
Sa aveti o zi minunata..
Laurentiu
Caseta aia nu are niste reglaje? Nu mai poate fi stransa bieleta? Nu iti poti face niste bucse,poate e vreo bucsa dusa? Bucsele de la bara stabilizatoare sunt ok? Mai degraba se strica alea. Si daca e caseta, SH nu gasesti? Eu am dat cu a mea in gropi, rupt o roata intr-o curba cand am lovit bordura, spulberat un morman de cataroaie si alte nenorociri..si nu are nimic. Nici o bataie, dupa >159.000km.
Mergi si tu la un mecanic bun, nu un schimbaci din asta ce iti inlocuieste jumatate de masina pt o bataie.
Mergi si tu la un mecanic bun, nu un schimbaci din asta ce iti inlocuieste jumatate de masina pt o bataie.
Multumesc de reply.
Am fost si la reprezentanta sa ma conving, si asa e...in programul lor, pentru bieleta direcție nu exista cod de piesa separat.
M-am uitat si pe diferite site-uri si nu se vinde nici o piesa de genul asta.
Insa eu cred ca nu e asta problema din cauza a ceea ce am povestit mai sus.
Tare mi-ar fi de folos niste poze din programul ala de identificare...please... aveti idee cum se numeste ca sa il caut poate exista pe undeva sa mi-l fac download?
O sa ma duc si la alt mecanic sa mai cer pareri...
Laurentiu
PS: tocmai ce am gasit un manual online : http://www.neoriginal.ru/cat/mitsubishi ... 6/37_0_050
Am fost si la reprezentanta sa ma conving, si asa e...in programul lor, pentru bieleta direcție nu exista cod de piesa separat.
M-am uitat si pe diferite site-uri si nu se vinde nici o piesa de genul asta.
Insa eu cred ca nu e asta problema din cauza a ceea ce am povestit mai sus.
Tare mi-ar fi de folos niste poze din programul ala de identificare...please... aveti idee cum se numeste ca sa il caut poate exista pe undeva sa mi-l fac download?
O sa ma duc si la alt mecanic sa mai cer pareri...
Laurentiu
PS: tocmai ce am gasit un manual online : http://www.neoriginal.ru/cat/mitsubishi ... 6/37_0_050
salut . daca e vorba de bieletele antiruliu se pot comanda la autokarma. trimite un mail la ei cu datele complete ale masinii si poate iti gasesc ei si bieletele de directie. la nici o alta masina nu se schimba bieletele de directie cu tot cu caseta , chiar si caseta se poate reconditiona in caz ca se strica...
LEMFORDER
Nume
Pret
comanda on-line
Pret
comanda telefonica
Bieleta antiruliu
153,95
181,12
Parte montare fata Stanga/Dreapta Lungime 325 mm Teava 9 mm
-
LEMFORDER
Nume
Pret
comanda on-line
Pret
comanda telefonica
Bieleta antiruliu
153,95
181,12
Parte montare fata Stanga/Dreapta Lungime 325 mm Teava 9 mm
-
Multumesc Denis de raspuns.
Sunt in ceata..ce mi-ai trimis tu nu am vazut sa existe fizic pe masina : adica Bieleta antiruliu Lungime 325 mm Teava 9 mm cu cele 2 nuci la capat.
Intradevar, am vazut si eu pe majoritatea site-urilor ca se vinde asa ceva, insa cred ca e o greșeală.
Exita o bileta antiruliu formata dintr-un ax ce cu suruburi la capete si trece print-un ceva cilindru de plastic... de dimensiune mult mai mica.
Daca ma insel ....
Am sa mai intreb in stanga si in dreapta, insa cum cam toti "reselerii" in Romania au cam acelasi furnizor de piese, nu ma astept sa gasesc acea buclucasa bieleta de directie.
Ma duc sambata la un alt mecanic, asa ca am sa mai postez impresii.
Laurentiu
Sunt in ceata..ce mi-ai trimis tu nu am vazut sa existe fizic pe masina : adica Bieleta antiruliu Lungime 325 mm Teava 9 mm cu cele 2 nuci la capat.
Intradevar, am vazut si eu pe majoritatea site-urilor ca se vinde asa ceva, insa cred ca e o greșeală.
Exita o bileta antiruliu formata dintr-un ax ce cu suruburi la capete si trece print-un ceva cilindru de plastic... de dimensiune mult mai mica.
Daca ma insel ....
Am sa mai intreb in stanga si in dreapta, insa cum cam toti "reselerii" in Romania au cam acelasi furnizor de piese, nu ma astept sa gasesc acea buclucasa bieleta de directie.
Ma duc sambata la un alt mecanic, asa ca am sa mai postez impresii.
Laurentiu
Salutare,
In primul rand Laur, nu te duce la toti mecanicii de c***t. Din ceea ce descrii tu bataia ta se datoreaza rulmentului din flansa amortizor. La km pe care ii ai 160k?, cred ca ai duse si bieletele de pe bara stabilizatoare. Eu am 190k si nu am schimbat altceva pe masina, inafara de telescoape. Abia acum schimb rulmentii de pe flanse si bucsile de pe bara stabilizatoare(defect de fabrica, la 3 4 ani toate masinile trebuie sa le schimbe).
Referitor la bieletele de directie, care sunt foarte rezistente, nu mai cautati coduri pentru Colt, caci la Colt se schimba cu tot cu caseta. Luati bieleta de directie de la sora lui mai mare, Lancer-ul cu motor de 1.6 (modelul anterior). Bieletele sunt identice la colt si la lancer.
Numai bine.
In primul rand Laur, nu te duce la toti mecanicii de c***t. Din ceea ce descrii tu bataia ta se datoreaza rulmentului din flansa amortizor. La km pe care ii ai 160k?, cred ca ai duse si bieletele de pe bara stabilizatoare. Eu am 190k si nu am schimbat altceva pe masina, inafara de telescoape. Abia acum schimb rulmentii de pe flanse si bucsile de pe bara stabilizatoare(defect de fabrica, la 3 4 ani toate masinile trebuie sa le schimbe).
Referitor la bieletele de directie, care sunt foarte rezistente, nu mai cautati coduri pentru Colt, caci la Colt se schimba cu tot cu caseta. Luati bieleta de directie de la sora lui mai mare, Lancer-ul cu motor de 1.6 (modelul anterior). Bieletele sunt identice la colt si la lancer.
Numai bine.
Am incercat sa caut pe la magazinele de piese, si intr-adevar, nu am gasit bieleta ca piesa separata.
Poti sa incerci sa pui bieleta de la Lancer Classic, cum zice colegul mai sus, sa vezi daca se potriveste, sau poti incerca la unii care reconditioneaza casete de directie, cum ar fi cei de la trami.eu. Insa nu stiu daca s-au mai ocupat de genul de problema pe care o ai tu.
Poti sa incerci sa pui bieleta de la Lancer Classic, cum zice colegul mai sus, sa vezi daca se potriveste, sau poti incerca la unii care reconditioneaza casete de directie, cum ar fi cei de la trami.eu. Insa nu stiu daca s-au mai ocupat de genul de problema pe care o ai tu.
Va multumesc pentru raspunsuri. din pacate nu am apucat sa scriu continuarea, spre rusinea mea, din lipsa de timp.
Am fost la um mecanic mai rabdator, si am inceput sa miscam masina in toate directiile. Mi-a zis clar...la 60mii Km bieleta de directie nu are cum sa se strice. M-a mai intrebat de rulmenti si flanse...i-am zis nu ar fi probleme cu ele ca le-am schimbat la un an.
Problema am gasit-o la o bucsa de pe partea pasagerului de la bara antiruliu...i-a pus de test un distantier de fier sub ea astfel ca sa o mai stranga, si astfel bubuiturile au disparut.
Am ramas masca...de la o simpla bucsa asemenea zgomote...ma asteptam sa scatzaie, zornaie, nu sa pocneasca de zici ca se bate fier pe fier.
Ma rog...
In urma constatarii,mai am de schimbat si amortizorul stg fata ca e curs, caseta ramane asa cu e!
Oricum e bun pontul cu bieleta de la lancer de 1.6, insa ma indoiesc ca e ok atat timp cat caseta la colt e facuta pentru comanda electrica, iara la lancer pentru hidraulica.
Numai bine.
Laurentiu
Am fost la um mecanic mai rabdator, si am inceput sa miscam masina in toate directiile. Mi-a zis clar...la 60mii Km bieleta de directie nu are cum sa se strice. M-a mai intrebat de rulmenti si flanse...i-am zis nu ar fi probleme cu ele ca le-am schimbat la un an.
Problema am gasit-o la o bucsa de pe partea pasagerului de la bara antiruliu...i-a pus de test un distantier de fier sub ea astfel ca sa o mai stranga, si astfel bubuiturile au disparut.
Am ramas masca...de la o simpla bucsa asemenea zgomote...ma asteptam sa scatzaie, zornaie, nu sa pocneasca de zici ca se bate fier pe fier.
Ma rog...
In urma constatarii,mai am de schimbat si amortizorul stg fata ca e curs, caseta ramane asa cu e!
Oricum e bun pontul cu bieleta de la lancer de 1.6, insa ma indoiesc ca e ok atat timp cat caseta la colt e facuta pentru comanda electrica, iara la lancer pentru hidraulica.
Numai bine.
Laurentiu
Bieletele de directie sub niste banale brate cu pivot. Chiar daca caseta difera, asta nu inseamna ca si bieleta trebuie sa fie diferita. Pana la urma forma, dimensiunile unei bielete is dictate de:
- latime caseta
- grosime ax caseta
- pozitie caseta
- pozitie prindere pe fuzeta.
Deci inca nu as ignora varianta cu Lancer Classic. Parca am mai auzit-o, dar nu sunt sigur ca e si adevarata.
- latime caseta
- grosime ax caseta
- pozitie caseta
- pozitie prindere pe fuzeta.
Deci inca nu as ignora varianta cu Lancer Classic. Parca am mai auzit-o, dar nu sunt sigur ca e si adevarata.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori