Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
toata stima pentru driverx, a explicat cel mai bine ce se intampla.
Eu am schimbat cablajul la sugestia mecanicului din service-ul unde ma duc eu de obicei. Nu s-a pus un cablaj care sa fie mai gros, etc. ci unul care interiorul litat este cu lite de o grosime mai mare decat cea standard. Grosimea totala este aceeasi. Costurile, sincer habar nu am, sunt prieten foarte bun cu oamenii si am impresia ca n-a depasit 1-200 ron, nu-mi aduc aminte ca am facut mai multe atunci. Ideea a fost ca mecanicul respectiv stia de problema asta care aparea aleatoriu, iar explicatia lui pentru schimbarea cablajului a fost ca noile injectoare + pompa benzina (eu am pus injectoare mai mari si alta pompa) s-ar putea sa-mi reduca tensiunea pe undeva cand se pune contactul, iar din spusele lui rezulta ca si inainte tensiunea era mult sub 12 V la prima cheie in diverse puncte pe la anumiti senzori. Pentru costuri de genul asta la momentul ala, am zis ca nu merita sa n-o fac.
Eu am schimbat cablajul la sugestia mecanicului din service-ul unde ma duc eu de obicei. Nu s-a pus un cablaj care sa fie mai gros, etc. ci unul care interiorul litat este cu lite de o grosime mai mare decat cea standard. Grosimea totala este aceeasi. Costurile, sincer habar nu am, sunt prieten foarte bun cu oamenii si am impresia ca n-a depasit 1-200 ron, nu-mi aduc aminte ca am facut mai multe atunci. Ideea a fost ca mecanicul respectiv stia de problema asta care aparea aleatoriu, iar explicatia lui pentru schimbarea cablajului a fost ca noile injectoare + pompa benzina (eu am pus injectoare mai mari si alta pompa) s-ar putea sa-mi reduca tensiunea pe undeva cand se pune contactul, iar din spusele lui rezulta ca si inainte tensiunea era mult sub 12 V la prima cheie in diverse puncte pe la anumiti senzori. Pentru costuri de genul asta la momentul ala, am zis ca nu merita sa n-o fac.
QUOTE (alexutzu @ Nov 24 2011, 09:22 AM) Astazi am ascultat sfatul unui prieten.
Dupa ce am pus contactul si s-au stins toti martorii din bord am mai asteptat in 5-10 sec pana sa pornesc motorul. Surpriza....a pornit la sfert de cheie.
Explicatia lui a fost urmatoarea: pompa de amorsare lucreaza putin mai greu la temeperaturi scazute si martorii din bord nu stiu sa recunoasca momentul in care masina a fost complet amorsata.
Sincer sa fiu nu stiu daca este 100% reala explicatia,dar rezolvarea este aceasta cel putin pt tractorasul meu.
O sa mai incerc si maine dimineata la fel si o revin. Este prima oara in doi ani cand tractorul porneste iarna la sfert de cheie din prima.
Eu sunt de acord ca ar putea ajuta acest lucru, dar la motorul de 1.6 euro 5 (singurul, din cate stiu, care are probleme la pornire) nu functioneaza. Adesea pornesc inainte sa se stinga toti martorii si o ia la prima cheie, iar alteori las martorii sa se stinga si tot am probleme.
Dupa ce am pus contactul si s-au stins toti martorii din bord am mai asteptat in 5-10 sec pana sa pornesc motorul. Surpriza....a pornit la sfert de cheie.
Explicatia lui a fost urmatoarea: pompa de amorsare lucreaza putin mai greu la temeperaturi scazute si martorii din bord nu stiu sa recunoasca momentul in care masina a fost complet amorsata.
Sincer sa fiu nu stiu daca este 100% reala explicatia,dar rezolvarea este aceasta cel putin pt tractorasul meu.
O sa mai incerc si maine dimineata la fel si o revin. Este prima oara in doi ani cand tractorul porneste iarna la sfert de cheie din prima.
Eu sunt de acord ca ar putea ajuta acest lucru, dar la motorul de 1.6 euro 5 (singurul, din cate stiu, care are probleme la pornire) nu functioneaza. Adesea pornesc inainte sa se stinga toti martorii si o ia la prima cheie, iar alteori las martorii sa se stinga si tot am probleme.
Driverx, o lita subtire nu produce o cadere de tensiune ci produce o limitare de curent(se comporta ca o rezistenta). Si nu energia incalzeste conductorul si curentul care il tranziteaza.
Ca sa iti explic mai detaliat, o cadere de tensiune vizibila intr-o retea electrica de putere limitata apare la conectare unui consumator mare si se datoreaza sursei de tensiune care nu poate furniza puterea instantanee ceruta de consumator. Un conductor subdimensionat in cel mai rau caz limiteaza curentul care ajunge la electromotor si astfel el nu se invarte la turatia nominala.
Ca sa iti explic mai detaliat, o cadere de tensiune vizibila intr-o retea electrica de putere limitata apare la conectare unui consumator mare si se datoreaza sursei de tensiune care nu poate furniza puterea instantanee ceruta de consumator. Un conductor subdimensionat in cel mai rau caz limiteaza curentul care ajunge la electromotor si astfel el nu se invarte la turatia nominala.
Eu cred ca sunt 2 probleme combinate la mijloc:
1. grija ta excesiva de a nu tranti usile;
2. masina fiind noua, are chederele de la usi mai tari (probabil si temperaturile scazute contribuie la asta).
Practic, pentru a inchide usile (iar nu doar a avea impresia ca ai inchis usile) este nevoie de o forta putin mai mare decat cea pe care o folosesti tu, chiar daca acest lucru te face sa crezi ca le "trantesti". De fapt nu trantesti usile, ci doar le inchizi mai hotarat .
Asadar, cu o simpla inchidere mai ferma se vor rezolva problemele tale.
Succes!
1. grija ta excesiva de a nu tranti usile;
2. masina fiind noua, are chederele de la usi mai tari (probabil si temperaturile scazute contribuie la asta).
Practic, pentru a inchide usile (iar nu doar a avea impresia ca ai inchis usile) este nevoie de o forta putin mai mare decat cea pe care o folosesti tu, chiar daca acest lucru te face sa crezi ca le "trantesti". De fapt nu trantesti usile, ci doar le inchizi mai hotarat .
Asadar, cu o simpla inchidere mai ferma se vor rezolva problemele tale.
Succes!
QUOTE (Flipper @ Nov 24 2011, 05:18 PM) Driverx, o lita subtire nu produce o cadere de tensiune ci produce o limitare de curent(se comporta ca o rezistenta). Si nu energia incalzeste conductorul si curentul care il tranziteaza.
Ca sa iti explic mai detaliat, o cadere de tensiune vizibila intr-o retea electrica de putere limitata apare la conectare unui consumator mare si se datoreaza sursei de tensiune care nu poate furniza puterea instantanee ceruta de consumator. Un conductor subdimensionat in cel mai rau caz limiteaza curentul care ajunge la electromotor si astfel el nu se invarte la turatia nominala.
Sa nu uitam,daca tot intram in teorie, ca rezistenta unui conductor este direct proportionala cu rezistivitatea si lungimea lui si invers proportionala cu sectiunea sa. Deci o sectiune mai mare = rezistenta mai mica.Un cablu mai gros inseamna o cadere de tensiune mai mica.
Aveam prin 1988, un vecin care avea mari probleme de pornire cu un fiat diesel.Invartea bateria electromotorul ,pana i-si dadea ultima picatura de curent.Si tot asa pana intr-o zi,cind am observat ca pornea la cheie.L-am intrebat ce a fost si raspunsul lui a fost: AM AVUT CONTACT PROST LA MASA !!!
Ca sa iti explic mai detaliat, o cadere de tensiune vizibila intr-o retea electrica de putere limitata apare la conectare unui consumator mare si se datoreaza sursei de tensiune care nu poate furniza puterea instantanee ceruta de consumator. Un conductor subdimensionat in cel mai rau caz limiteaza curentul care ajunge la electromotor si astfel el nu se invarte la turatia nominala.
Sa nu uitam,daca tot intram in teorie, ca rezistenta unui conductor este direct proportionala cu rezistivitatea si lungimea lui si invers proportionala cu sectiunea sa. Deci o sectiune mai mare = rezistenta mai mica.Un cablu mai gros inseamna o cadere de tensiune mai mica.
Aveam prin 1988, un vecin care avea mari probleme de pornire cu un fiat diesel.Invartea bateria electromotorul ,pana i-si dadea ultima picatura de curent.Si tot asa pana intr-o zi,cind am observat ca pornea la cheie.L-am intrebat ce a fost si raspunsul lui a fost: AM AVUT CONTACT PROST LA MASA !!!
A observat cineva ca lama de cauciuc de la baza geamurilor laterale nu curata picaturile de ploaie de pe acestea?
In sensul in care atunci cand lasi geamul in jos si apoi il ridici, picaturile de apa sunt practic "neatinse" de acea lamela.
In seara asta am observat acest lucru, fiind intr-o parcare si vrand sa sterg geamul cu ajutorul acelei lame.
OR IS JUST ME?
Multumesc!
In sensul in care atunci cand lasi geamul in jos si apoi il ridici, picaturile de apa sunt practic "neatinse" de acea lamela.
In seara asta am observat acest lucru, fiind intr-o parcare si vrand sa sterg geamul cu ajutorul acelei lame.
OR IS JUST ME?
Multumesc!
Va propun urmatoarul lucru: lasati geamul pana jos si apoi, cu o carpa curata si eventual umeda, infasurata pe degetul mic, treceti de mai multe ori printre cele 2 lame de cauciuc care "invelesc" geamul. Acolo se aduna mizerie si lama nu mai calca sticla.
La un moment dat apare si o uzura a lamelelor si atunci adio mama.
La un moment dat apare si o uzura a lamelelor si atunci adio mama.
Big, very big problem. Eventual sa facem o petitie catre Mitsubishi Motors, poate monteaza si stergatoare laterale.
Nu doresc sa fiu cinic, dar uneori prea se exagereaza cu problemute de genul acesta. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, poate si problemute e foarte mult spus.
Pentru ca la un moment dat aparuse o incalceala de idei, posturile pe tema deschiderii in mers a portierelor a fost mutat aici.
Nu doresc sa fiu cinic, dar uneori prea se exagereaza cu problemute de genul acesta. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, poate si problemute e foarte mult spus.
Pentru ca la un moment dat aparuse o incalceala de idei, posturile pe tema deschiderii in mers a portierelor a fost mutat aici.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator