Ambreiaj Outlander
...am citit tot... mi se face rau...desi m-au atentionat sa nu-mi cumpar outlander,dar am crezut ca doar as mi-au spus ca sa spuna o parere,dar acum am citit cu ochoo mei ce ati scris...eu am cumparat sa trag rulota !!!! pentru ca la amaratul de doblo s-a dus ambreajul dupa 70000 km tras rulota (poate 10000 am mers cu el si fara)....si eu am 2,2 dar cica japonez....2260 ... oare tot e mizerie la fel ?...poate ca trebuie sa citesc mai inti forumul vostru inainte sa...
QUOTE (neophitus @ Dec 21 2011, 02:48 PM) Am citit manualul si cica e normal sa se auda "clanc-ul" metalic la pornire, e ABS-ul. Spune clar ca nu e o defectiune si chiar ca nu mai stiu ce sa cred.
Ce mi se pare insa ciudat e cand schimb intr-a 3-a, parca agata, in celelalte viteze intra mult mai usor. Poate isi da drumul in timp, nu am decat 4200 km...
Spune-mi te rog si mie unde anume scrie asta in manual. Multumesc.
Ce mi se pare insa ciudat e cand schimb intr-a 3-a, parca agata, in celelalte viteze intra mult mai usor. Poate isi da drumul in timp, nu am decat 4200 km...
Spune-mi te rog si mie unde anume scrie asta in manual. Multumesc.
Transmisia de la motorul 2.2 PSA are ea in sine mai multe probleme, pe langa problema generata de simering. Din ce imi dau eu seama tot parcurgand posturile celor care s-au "lovit" de asta, are o problema generala legata de fiabilitate. Probabil ca cei care fac (cei mai) multi km in afara il strica mai greu. E ciudat costul atat de mare, daca tot se strica atat de des.
acum le leg si eu in sfarsit. am 53500 km cu masina , observ patinare de ambreiaj la 3000+. nu cine stie ce insa suficient sa blestemi ziua in care te-ai hotarat sa dai 35000 pe o caruta. masina din mai 2008 2,2 diesel. la un an vechime si vreo 15000km observ ca-mi sare din cruise la restabilire. le spun handicapatilor de la MCar si , normal , la calculator nu arata nimic. e un imbecil acolo , calitescu il cheama , se uita la mine , de fapt prin mine cu o privire demna de un angajat de-al lui prigoana ( aia imbracati in verde ). "n-are nimc domne' !! " zise specialistul idiot. acu sare ca dreaq' din cruise la restabilire si aproape sigur din cauza ambreiajului care patineaza.
am si eu "decat" o intrebare: daca exista un simering prost din cauza caruia curge ulei pe ambreiaj si acest ulei produce patinarea , de ce nu este suficienta indepartarea uleiului si inlocuirea simeringului? oricum de noua mi s-a parut ca se zgaltaie prea tare la pornire si debraiere. ai zice ca vibreaza toba si se loveste de caroserie. cu siguranta este prost dimensionat si construit ambreiajul la modelul asta de outlander.
masina iesita din garantie , sa ma duc la service sau sa stau pana moare de tot?
am si eu "decat" o intrebare: daca exista un simering prost din cauza caruia curge ulei pe ambreiaj si acest ulei produce patinarea , de ce nu este suficienta indepartarea uleiului si inlocuirea simeringului? oricum de noua mi s-a parut ca se zgaltaie prea tare la pornire si debraiere. ai zice ca vibreaza toba si se loveste de caroserie. cu siguranta este prost dimensionat si construit ambreiajul la modelul asta de outlander.
masina iesita din garantie , sa ma duc la service sau sa stau pana moare de tot?
QUOTE (cri1808 @ Jan 8 2012, 09:54 PM) am si eu "decat" o intrebare: daca exista un simering prost din cauza caruia curge ulei pe ambreiaj si acest ulei produce patinarea , de ce nu este suficienta indepartarea uleiului si inlocuirea simeringului? oricum de noua mi s-a parut ca se zgaltaie prea tare la pornire si debraiere. ai zice ca vibreaza toba si se loveste de caroserie. cu siguranta este prost dimensionat si construit ambreiajul la modelul asta de outlander.
masina iesita din garantie , sa ma duc la service sau sa stau pana moare de tot?
Pai asta se si face...ca sa inlocuiesti simeringul, se demonteazaz tot ambreiajul, se da jos volanta si voila...1000 RON manopera pentru un simering de 30 Ron Uleiul deja se impregneaza in disc pe care trebuie sa-l schimbi. Aceasta schimbare implica si inlocuirea placii de presiune si, eventual, a rulmentului.
Daca stai pina moare de tot s-ar putea sa se prajeasca si volanta (~3000RON), asa, poate ai norocul sa nu o schimbi. Sa nu mai vorbim de deranjul cu ramasul in drum. Pentru a reduce costurile poti sa-ti cumperi componente after market(s-ar putea sa aiba si la service la preturi competitive)
Numai bine
masina iesita din garantie , sa ma duc la service sau sa stau pana moare de tot?
Pai asta se si face...ca sa inlocuiesti simeringul, se demonteazaz tot ambreiajul, se da jos volanta si voila...1000 RON manopera pentru un simering de 30 Ron Uleiul deja se impregneaza in disc pe care trebuie sa-l schimbi. Aceasta schimbare implica si inlocuirea placii de presiune si, eventual, a rulmentului.
Daca stai pina moare de tot s-ar putea sa se prajeasca si volanta (~3000RON), asa, poate ai norocul sa nu o schimbi. Sa nu mai vorbim de deranjul cu ramasul in drum. Pentru a reduce costurile poti sa-ti cumperi componente after market(s-ar putea sa aiba si la service la preturi competitive)
Numai bine
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
Am gasit pe forum la peugeot aceeasi problema cu ambreiajul. Uitati ce a patit omul
http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... 7-Probleme
http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... 7-Probleme
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori