A Schimbat Cineva Bara Spate Cu Ralliart Sau Evo?
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
Sincer sa fiu cu toba originala nu auzeam nici un zgomot in partea din spate a masinii...auzeam doar zgomotul din compartimentul motor.Acum se aude un zgomot destul de placut putin"grav" sa spun asa...nu e baraitoare ca tobele alea sport...acum nu stiu ce efect va avea asupra motorului de 1.6 deoarece toba originala de la 1.6 e mai mica in diametru fata de 1.8.Oricum..iti recomand toba de ralliart.Sincer sa fiu am auzit si motorul de evo si ralliar si nu par mai zgomotoase decat a mea la ralanti,in schimb la turatii mari,se aude mult mai tare!Incearca sa vb cu un posesor de lancer 1.5 sau 1.6 care a facut aceasta modificare,poate are alta parere!
oare numa la reprezentanta se gaseste bara spate de ralliart? Eu mi-as pune evacuarea http://www.greddy.com/products/exhausts ... -titanium/ acela de la Nissanul GTR, este cineva care sa poate adapta la Lancerul meu, oare cat ar costa si unde o pot comanda?
Are cineva o toba finala de lancer x cu o singura evacuare lovita sau de care nu mai are nevoie si ar fi dispus sa faca o disectie pe ea sa vedem care e traseul gazelor in interior?
EU am gasit asa ceva pe net dar nu reusesc sa imi dau seama de dinamica ei.[attachment=16087:cut_lanc...uffler_1.jpg]
Aici e cea de ralliart:[attachment=16085:closed_lowflow.jpg] [attachment=16086:fullthro...alveopen.jpg]
Se observa ca are un capacel cu un arc care se deschide cand presiunea creste adica la turatie inalta.
As vrea sa aflu dinamica gazelor in toba finala cu o singura evacuare si apoi sa incerc sa ii fac o dinamica similara cu cea de la ralliart si sa ii adug inca o teava tobei mele ca sa pun bara de ralliart pe spate.
Am ascultat si vazut o toba gaurita si adaugata o teava si pe partea cealalta si nu suna prea diferit fata de a mea negaurita dar parca as vrea sa fac ceva mai calumea daca tot am in plan sa o gauresc pt a dubla evacuarea.
EU am gasit asa ceva pe net dar nu reusesc sa imi dau seama de dinamica ei.[attachment=16087:cut_lanc...uffler_1.jpg]
Aici e cea de ralliart:[attachment=16085:closed_lowflow.jpg] [attachment=16086:fullthro...alveopen.jpg]
Se observa ca are un capacel cu un arc care se deschide cand presiunea creste adica la turatie inalta.
As vrea sa aflu dinamica gazelor in toba finala cu o singura evacuare si apoi sa incerc sa ii fac o dinamica similara cu cea de la ralliart si sa ii adug inca o teava tobei mele ca sa pun bara de ralliart pe spate.
Am ascultat si vazut o toba gaurita si adaugata o teava si pe partea cealalta si nu suna prea diferit fata de a mea negaurita dar parca as vrea sa fac ceva mai calumea daca tot am in plan sa o gauresc pt a dubla evacuarea.
- Fişiere ataşate
-
- fullthrottle_valveopen.jpg (110.24 KiB) Vizualizat de 6815 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori