Pornire Greoaie/tremurat Relanti
e o idee nu zic ca asa ar fi. Cred ca este de la păompa de benzina cum zicea cineva pe acest forum , pompa de benzina ar avea un arculet care ar tine-o amorsata, datorita uzurii acel arc poate a cedat si nu mai e la fel de tensionat ca la inceputurile COLT-ului si datorita frigului se contracta si uite asa pierde presiune iar pana si-o stabilizeaza merge ca si cum nu ar avea o bujie ZIC si eu nu dati cu parul e o parere altceva nu stiu ce sa mai cred. Astazi am urcat masina pe trotuar cu rotile din fata am stat circa 15 minute pana mi-am terminat trreaba dupa care hai sa plec , bineinteles nu a pornit din prima ci din a doua si sa luam in calcul era si motorul cald. In concluzie nu stiu ce sa mai zic am cedat si o sa merg cu mitsu pana cedeaza si el sa vedem care cedeaza primul nu hai va salut si mai vb bafta all
Si eu ca si mistyque am schimbat sonda de temperatura, si nu am cumparat una italiana, am luat chiar originala (dubla la pret ceea ce-i drept). In continuare problema persista, chiar in dimineata asta am avut problemute (5s) la pornire. Din ce am obs eu, problema de pornire se intampla in jurul temperaturi de 5gr C. La -20 porneste fara probleme.
Multam.
Multam.
- costinpastia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Oct 07, 2015 2:39 pm
Salut,
Mitsu colt 2010. benzina + gpl. 1.3 75kw.
Ma confrunt cu aceasta problema cu pornirea aiurea... o sa incerc sa schimb senzorul de temperatura al lichidului de racire sa vad daca are vreun efect.
Mentionez ca in cazul meu masina a fost achizitionata la 50k acum 2 ani si acum am 110k.
Diferenta la mine este ca imi porneste prost (in stilul caracteristic explicat de toti colegii de mai sus) indiferent de temperatura.
Curatat clapeta, schimbat bujii cu bosch si restul consumabilelor. benzina rompetrol exclusiv.
Empiric va spun ca eu cred ca e o problema de amestec si cu cat scade temperatura mai mult cu atat va porni mai bine pt ca necesarul de benzina este mare. (din nou empiric la mine dupa -10gC porneste ok).
Mitsu colt 2010. benzina + gpl. 1.3 75kw.
Ma confrunt cu aceasta problema cu pornirea aiurea... o sa incerc sa schimb senzorul de temperatura al lichidului de racire sa vad daca are vreun efect.
Mentionez ca in cazul meu masina a fost achizitionata la 50k acum 2 ani si acum am 110k.
Diferenta la mine este ca imi porneste prost (in stilul caracteristic explicat de toti colegii de mai sus) indiferent de temperatura.
Curatat clapeta, schimbat bujii cu bosch si restul consumabilelor. benzina rompetrol exclusiv.
Empiric va spun ca eu cred ca e o problema de amestec si cu cat scade temperatura mai mult cu atat va porni mai bine pt ca necesarul de benzina este mare. (din nou empiric la mine dupa -10gC porneste ok).
QUOTE (mirecea @ Apr 2 2017, 05:40 AM) Salut,
Mitsu colt 2010. benzina + gpl. 1.3 75kw.
Ma confrunt cu aceasta problema cu pornirea aiurea... o sa incerc sa schimb senzorul de temperatura al lichidului de racire sa vad daca are vreun efect.
Mentionez ca in cazul meu masina a fost achizitionata la 50k acum 2 ani si acum am 110k.
Diferenta la mine este ca imi porneste prost (in stilul caracteristic explicat de toti colegii de mai sus) indiferent de temperatura.
Curatat clapeta, schimbat bujii cu bosch si restul consumabilelor. benzina rompetrol exclusiv.
Empiric va spun ca eu cred ca e o problema de amestec si cu cat scade temperatura mai mult cu atat va porni mai bine pt ca necesarul de benzina este mare. (din nou empiric la mine dupa -10gC porneste ok).
Subscriu la ce spune Mircea. Si a mea face la fel dar am aproape 175k si nu are nici o problema inafara de pornire groaie cand e cald afara, cand motorul e cald. Pornirea asta o are de pe la 60k. Nu prea imi griji, toate consumabilile fiind schimbate la timp.
Mitsu colt 2010. benzina + gpl. 1.3 75kw.
Ma confrunt cu aceasta problema cu pornirea aiurea... o sa incerc sa schimb senzorul de temperatura al lichidului de racire sa vad daca are vreun efect.
Mentionez ca in cazul meu masina a fost achizitionata la 50k acum 2 ani si acum am 110k.
Diferenta la mine este ca imi porneste prost (in stilul caracteristic explicat de toti colegii de mai sus) indiferent de temperatura.
Curatat clapeta, schimbat bujii cu bosch si restul consumabilelor. benzina rompetrol exclusiv.
Empiric va spun ca eu cred ca e o problema de amestec si cu cat scade temperatura mai mult cu atat va porni mai bine pt ca necesarul de benzina este mare. (din nou empiric la mine dupa -10gC porneste ok).
Subscriu la ce spune Mircea. Si a mea face la fel dar am aproape 175k si nu are nici o problema inafara de pornire groaie cand e cald afara, cand motorul e cald. Pornirea asta o are de pe la 60k. Nu prea imi griji, toate consumabilile fiind schimbate la timp.
Am avut la masinuta (CZ3) - nu e condusa de mine - mai multe astfel de episoade de tremurat la relanti dar si de oprire motor la intersectii inainte de pornirea de pe loc (indicatorul de la turometru coboara prea mult / tremura / nu ramane stabil). Acestea s-au manifestat pe parcursul verii - nu in perioada de temperatura 5-7-10 grade. Mi-au fost aduse la cunostinta doar dupa ce s-a intamplat de mai multe ori.
Binenteles ca se manifesta uneori si in aceste dimineti de sf. de octombrie.
Dupa ce masina se incalzeste nu mai e nici o problema.
Unii dintre voi au reusit sa scape de "pornire greoaie / tremurat la relanti" prin schimbarea senzorului de temperatura agent de racire. Fiind doar 50 lei l-am achizitionat.
Am incercat sa gasesc locatia acestuia pe motor in toate aceste 18 pagini dar se pare ca mi-a scapat. Am cautat si pe net si nu am reusit sa il gasesc.
Ma puteti ajuta cu o poza sau o explicatie unde sa caut? sau poate un link de pe net pe care sa il fi gasit eu...
Binenteles ca se manifesta uneori si in aceste dimineti de sf. de octombrie.
Dupa ce masina se incalzeste nu mai e nici o problema.
Unii dintre voi au reusit sa scape de "pornire greoaie / tremurat la relanti" prin schimbarea senzorului de temperatura agent de racire. Fiind doar 50 lei l-am achizitionat.
Am incercat sa gasesc locatia acestuia pe motor in toate aceste 18 pagini dar se pare ca mi-a scapat. Am cautat si pe net si nu am reusit sa il gasesc.
Ma puteti ajuta cu o poza sau o explicatie unde sa caut? sau poate un link de pe net pe care sa il fi gasit eu...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori