Lancer 1,8d Intense 2011
Daca iti pui xenoane, sfatul meu e sa iti pui far cu lupa....ai mila de ochii celorlalti
Am vazut pe forum ceva oferta de vanzare faruri bi-xenon originale (cu lupa). Trage o privire si poate iti convin.
Cat priveste ledurile pe sub masina, daca nu ma insel sunt ilegale. Asadar, daca iti pui, grija mare sa nu dai peste vreun "militean" frustrat.
Am vazut pe forum ceva oferta de vanzare faruri bi-xenon originale (cu lupa). Trage o privire si poate iti convin.
Cat priveste ledurile pe sub masina, daca nu ma insel sunt ilegale. Asadar, daca iti pui, grija mare sa nu dai peste vreun "militean" frustrat.
QUOTE (DaniD25 @ Oct 22 2011, 08:11 PM) Foarte Tare!!!
Eu eram. Imi luasem numerele de la politie, ei montasera eleronul si scosesera masina in fata si eu am montat numerele.
Intre timp am facut prima mie de km. Masina merge bine, se aseaza bine...mai fac ceva km si revin cu opinii noi!
Salut! La ce turatii schimbi treptele? Ca sa scoti consumul acela ai mers sub 2000 de ture? Te intreb deoarece sunt niste discutii legate de mers subturat- filtrul de particule-motorina in baia de ulei!!!! Vezi posturi! In principiu cred ca nu trebuie sa o lasi sub 2000 ture si sa schimbi minim pe la 3000 ture. O sa creasca consumul dar poate nu patim ce au patit baietii. In mare este vorba de un ciclu de regenerare a filtrului de particule, curatarea se face (cica) prin arderea unei cantitati mai mari de motorina, iar daca opresti motorul in timpul regenerarii cica ajunge motorina prin baia de ulei.
Eu eram. Imi luasem numerele de la politie, ei montasera eleronul si scosesera masina in fata si eu am montat numerele.
Intre timp am facut prima mie de km. Masina merge bine, se aseaza bine...mai fac ceva km si revin cu opinii noi!
Salut! La ce turatii schimbi treptele? Ca sa scoti consumul acela ai mers sub 2000 de ture? Te intreb deoarece sunt niste discutii legate de mers subturat- filtrul de particule-motorina in baia de ulei!!!! Vezi posturi! In principiu cred ca nu trebuie sa o lasi sub 2000 ture si sa schimbi minim pe la 3000 ture. O sa creasca consumul dar poate nu patim ce au patit baietii. In mare este vorba de un ciclu de regenerare a filtrului de particule, curatarea se face (cica) prin arderea unei cantitati mai mari de motorina, iar daca opresti motorul in timpul regenerarii cica ajunge motorina prin baia de ulei.
Am revenit.
Masina se apropie de 3.000km si se misca bine. Vreau sa studiez problema alarmei viper de la reprez (vezi site oficial) si as mai vrea si folie pe geamuri. La primavara mai vorbim de niste stopuri led - aproape sigur - si poate niste faruri tuning dar astea sunt scumpe si ne mai gandim.
Consumul mediu de la inceput este de 5,8 dar am mers in general pe drumuri intinse si A2.
Anvelopele de iarna nu am apucat sa le probez...in zona mea nu am vazut inca zapada.
Masina se apropie de 3.000km si se misca bine. Vreau sa studiez problema alarmei viper de la reprez (vezi site oficial) si as mai vrea si folie pe geamuri. La primavara mai vorbim de niste stopuri led - aproape sigur - si poate niste faruri tuning dar astea sunt scumpe si ne mai gandim.
Consumul mediu de la inceput este de 5,8 dar am mers in general pe drumuri intinse si A2.
Anvelopele de iarna nu am apucat sa le probez...in zona mea nu am vazut inca zapada.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori