Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Scrie răspuns
Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Dum Ian 18, 2009 6:48 pm

aham.....practic mlr nu te ajuta sa iesi....daca ai aderentza pe o singura roata din fatza...ramai.asta daca nu esti in 4H si electronica itzi blocheaza sau incetineste din frane rotile care se invart in gol. Sa inteleg ca MLR face economie de combustibil ca nu se invart planetarele si diff. fata aiurea cand esti in 2H...nu? altfel nu pricep cum te-ar ajuta sa iesi. si iarasi revin...nu era ortodox sa lase electronica sa isi faca treaba pe puntea fatza . cred ca v-am innebunit.
Pajero mi se pare o masina superba si iarna asta am simtit spiritul Dakar din ea....evident cu ASC OFF. te lasa sa te joci cu limitele la viteze mari. Pacat ca cantareste atat de mult...si bine inteles...ca in reductie ) stiti voi deja...electronica nu isi face treaba...asta daca nu o rezolvau a la G class cu 3 dif. blocabile. Spunea cineva ca "parca are talpi in loc de roti" si asta asa mi s-a parut si mie...simti directia si momentul in care aluneca sau iese si trece de obstacol.Multumesc inca odata de informatii .

Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Mar Ian 20, 2009 6:23 pm

inca o chesti...poate stie cineva. Se paote face vreun cip tunning la noul pajero cu cutie automata?Am inteles ca la automate e mai delicata treaba. Numai bine!

Avatar utilizator
inspektah
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 03, 2008 6:11 pm

Mesaj de inspektah » Mie Ian 21, 2009 1:58 pm

Da se poate face chip tuning ralliart la reprezentanta .se ajunge la un cuplu de 441nm si 197-200hp.Costa cam 1000 euro

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Ian 21, 2009 8:46 pm

@ Fishtish - Ce motor ai? M-am prins de tip, dar capacitate, motorizare, cu/fara turbo? Intreb pt ca nu prea am mai vazut motorizarea asta "prin carti".

Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Joi Ian 22, 2009 2:04 pm

3.2 DIDl. 173 cp si vreo 380Nm.Automat.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Ian 22, 2009 4:59 pm

3.2 DID a fost introdus pe piata Europeana dupa August 2002, inlocuind 2.8 TDI-ul.
3.2 DID (4M41) = 121Kw 373Nm .... Unde 4M41 este tipul tau de motor. De asta nu-mi dadea nici un rezultat la cautari luandu-ma dupa codul 4D56.....

Este un motor foarte bun, exceptand rapotul in diferential de numai 3.90 la cutia automata. Tie pentru ce iti trebuie chip tuning? Pentru viteza sau pentru catarat in munti. Daca ti-ar trebui pentru off-road, eu ti-as recomanda mai degraba sa schimbi diferentialul fata si spate cu unul cu raport mai mare. Spre exemplu cel de 2.8 TDI care are 4.90 . Tot-odata, iti scade si viteza pe asfalt. De la 160 kmh mergi cu 120-130. Dar cuplul la roata va creste simtitor.

P.S: Viteza o mai poti creste prin adaugarea unor gume mai mari. Ex: 33/12.5/16.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Ian 23, 2009 9:51 pm


Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Ian 27, 2009 11:14 pm

QUOTE (fishtish @ Jan 18 2009, 06:48 PM) si iarasi revin...nu era ortodox sa lase electronica sa isi faca treaba pe puntea fatza

Cele mai multe masini moderne au acel ESP care iti controleaza tractiunea rotilor. La Pajero, ca la majoritatea masinilor 4x4 ESP-ul se decupleaza automat la modul 4x4Low. De ce? Simplu: ESP-ul functioneaza prin a-ti taia din puterea motorului in momentul cand o roata derapeaza. E un fel de ABS numai ce e pe invers. De ce se decupleaza cand esti in Low? Tot simplu: Imagineaza-ti ca urci o rampa bengoasa tare, plina de noroi... esti cu 4x4Low si ai ESP-ul cuplat. Dintr-o data cand aproape ajungi in varf incepe sa alunece nitel o roata si hop, ti-a picat turatia motorului de la 2500 la 1200. Pai...ce se intampla in cazul ala? Si mai simplu: Faci o cruce mare, aduni o lada de morcovi si incepi sa mergi cu spatele in vale cand tu de fapt esti in treapta 1 si accelerezi/sau franezi.

In schimb, urci aceeasi rampa bengoasa in 4x4 Low fara ESP: Urci, derapezi tot drumu, il controlezi tu din volan si acceleratie, dar in majoritatea cazurilor ajungi in varf. Concluzia: Electronica ii pentru asfalt, eventual merge si pe terenul de tenis, in terenul de golf mai mult te incurca. In plus, unde-i farmecu daca nu simti masina cum fuge sub tine?

P.S.: Sunt 3 tipuri de teren: De tenis, de golf si minat.

Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Mie Ian 28, 2009 3:59 pm

QUOTE (Klez @ Jan 27 2009, 11:14 PM) P.S.: Sunt 3 tipuri de teren: De tenis, de golf si minat.


Asta e chiar tare ).
Nu mai comentez la puntea fatza...gata...promit.

Avatar utilizator
vasili
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 1:29 pm

Mesaj de vasili » Sâm Ian 31, 2009 4:56 pm

salut,detin un pajero sport an 2004,motor 2477 tipul 4d56 am o singura intrebare ; intra greu in viteza in special cind e rece afara, asa fac toate ? in rest super masina.multumesc!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori