2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Apr 29, 2009 7:25 pm

QUOTE (Speedy @ Apr 29 2009, 03:11 PM) Se pricep atat de bine incat nu stiu sau nu au auzit inca faptul ca 2.0 DI-D de pe lancer dezvolta din fabrica 160-162 cai si puterea defapt va urca undeva la 190 de cai si 450NM cuplu Si daca nu stiai de asta, nu ma intreba de ce, intreaba-i pe japonezi. Eu doar am vazut mai multe fise de dyno pe lancer pana acum si toate aveau intre 160 si 162 de cai stock. Dar asta nu poate decat sa te bucure, nu?

Stiam si eu de faza cu puterea reala de 160 cp. Acum nu stiu ce sa zic daca cei de la TCM stiu de acest lucru sau nu, dar ei au spus ca modifica motoare de vw de ceva vreme si cunoscand care este originea motorului de pe lancer, din aceasta cauza am spus ca stiu ei ce fac.

Am si eu o nelamurire, care cred ca framanta pe multi posesori de Lancer 2.0 DI-D: de ce producatorul japonez nu au trecut in fisa tehnica puterea reala de 160 cp?

O sa vad pe pielea mea care este treaba cu puterea declarata de producator si puterea reala a lancerului 2.0 DI-D. Bine ar fi sa rezulte aia 190 de cai in urma modificarii. Imi iau inima in dinti si o sa imi fac remaparea la soft. Cineva tot trebuie sa fie deschizator de drumuri


Vibe:

din cate am inteles eu, se ia softul care este deja pe masina si acesta se studiaz si se modifica, nu se ia un soft general produs de vw pentru toate motoarele 2.0 diesel care se modifica acesta si se pune pe masina; deci fiecarei masini i se citeste softul pe care il are pus cu toate carecteristicile "particulare" ale masinii respective, soft care se modifica si acesta, modificat, se pune pe masina.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mie Apr 29, 2009 8:00 pm

eu am inteles ca se compara cu un soft de pe acelasi tip de masina modificat anterior.nu stiu daca mai stau ei sa-ti verifice softul tau si sa lucreze la el..au lucrat la o "matrita" si apoi regleaza daca e nevoie

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mie Apr 29, 2009 8:21 pm

moro ti-am zis sa nu intrebi asta Nimeni nu a aflat inca raspunsul la intrebarea asta.

Mastertuner care a pus Unichip pe masina asta deja de vreo 2-3 ori a testat-o pe dyno de fiecare data. Din cate stiu ei sunt cred ca singurii care au modificat lancer 2.0 di-d si sa testeze puterea. Ce-i drept sunt cam scumputzi - 450 euro. Dar ce mi s-a parut interesant ca poti avea buton pentru harti de remapare. De exemplu o data vrei sa mergi la puterea obisnuita, alta data vrei sa ai 190 de cai... etc.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Apr 29, 2009 8:41 pm

QUOTE (Speedy @ Apr 29 2009, 08:21 PM) moro ti-am zis sa nu intrebi asta Nimeni nu a aflat inca raspunsul la intrebarea asta.

Era o intrebare retorica

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mie Apr 29, 2009 9:07 pm

QUOTE (Speedy @ Apr 29 2009, 08:21 PM) Mastertuner care a pus Unichip pe masina asta deja de vreo 2-3 ori a testat-o pe dyno de fiecare data. Din cate stiu ei sunt cred ca singurii care au modificat lancer 2.0 di-d si sa testeze puterea. Ce-i drept sunt cam scumputzi - 450 euro. Dar ce mi s-a parut interesant ca poti avea buton pentru harti de remapare. De exemplu o data vrei sa mergi la puterea obisnuita, alta data vrei sa ai 190 de cai... etc.

asta e prea tare! adica un fel de butonul "sport" de la opel? apesi butonul ai 190, il apesi din nou, ai puterea normala?

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mie Apr 29, 2009 10:43 pm

QUOTE (numai_silviu @ Apr 29 2009, 09:07 PM) asta e prea tare! adica un fel de butonul "sport" de la opel? apesi butonul ai 190, il apesi din nou, ai puterea normala?

Da. Din cauza asta mi s-a parut si mie foarte interesant. Poate nu vreau sa omor motorul cu 190 de cai intotdeauna. Pur si simplu se fac modificarile din mers din chip.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Apr 30, 2009 8:27 am

Eu mai astept... o sa fac si eu un dyno sper la a mea... si o sa ma mai interesez cu treaba asta.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Joi Apr 30, 2009 11:44 am

hmmm ... 160Hp ar avea tractorasul
a facut cineca de pe forum dyno ?! ca sa ne confirme

din cate am auzit eu parca la lancer classic ar fi la fel .. declarat ceva si de fapt ar avea mai multi caluti !

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Apr 30, 2009 11:57 am

A facut thor parca.... 156 sau 157... nu mai stiu... parca postase si o poza.

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Vin Mai 01, 2009 7:56 am


Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori