2010 Evo X 2.0 295 Alb

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
swift
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 16, 2013 1:25 am

Mesaj de swift » Mie Apr 17, 2013 1:26 am

intrebare,am un zgomot sub capota(un fel de pacanit),am fost la un mecanic si mi-a zis ca e posibil sa fie un zgomot functional,acuma nu stiu,pana ajung cu ea la mitsubishi sa fac revizia,mentionez ca zgomotul respectiv se aude numai cand e pusa in P,in D sau N,R nu am prea auzit acel pacanit.Acum sunt plecat din tara si mai am 1500 pana la revizie,sper sa gasesc niste baieti buni pe aici.va salut




P.S am ridicat capota si am ascultat acel pacanit,zic eu ca se aude mai pronuntat imiediat in partea dreapta a motorului

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mie Apr 17, 2013 7:23 am

Daca este SST asa se aude ca o bataie constanta de priza de cutie (se schimba cutia pe garantie) nu te speria nu este nimic grav.Daca se aude un tacanit la un anumit interval de timp este compresorul de aer conditionat care asa trebuie sa faca.

Avatar utilizator
swift
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 16, 2013 1:25 am

Mesaj de swift » Mie Apr 17, 2013 1:32 pm

se aude continu dar are niste frecvente si daca ar fi SST-ul numai in P sa faca?schimba bine,in fine,cand ajung la revizie va voi da de veste

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Apr 17, 2013 9:10 pm

Sa nu faci nici o modificare pana nu rezolvi problema altfel adio garantie.

Avatar utilizator
swift
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 16, 2013 1:25 am

Mesaj de swift » Mie Apr 17, 2013 9:35 pm

am notat,chiar si asa cu problema x se misca bine rau

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Apr 18, 2013 6:54 am

Nu cred ca este o problema care sa-i afecteze performantele.
Dar sa vezi cum se misca cand ai un plus de 50HP, asta ca sa nu spun 70 ca in cazul acestui grafic: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Apr 18, 2013 10:08 am

Sa fie intr-un ceas bun!

Asteptam poze si update-uri!

Avatar utilizator
swift
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 16, 2013 1:25 am

Mesaj de swift » Vin Apr 19, 2013 1:03 am

bai frate,am mai facut ceva,am iesit pe no limit in germania,am dat si am tot dat,iar acuma imi terpideaza volanul in franare de la 80 in sus se simte din ce in ce mai puternic cu cat am viteza mai mare,m-am interesat si cica ar fi ovalizate discurile ....acuma intreb si pe cei patiti,posibil sa fie si altceva?

P.S de cum am luat evo-ul,am iesit de pe strazile depravate ale romaniei,mi-am zis ca doar asa ma pot bucura pe deplin de ea

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Apr 19, 2013 9:01 am

Pai daca ai franat repetat de la viteza mare, sau ai coborat vreo vale cu frana calcata sau ai stat pe loc cu frana calcata dupa ce ai alergat-o bine, da e foarte posibil sa ovalizezi discurile.

Daca iti trepida fara sa franezi erau rotile ovalizate sau dezechilibrate, dar daca e doar pe frana, e clar de la discuri. Ridica masina si invarte pe rand de cate o roata, vezi care agata, poate nu le-ai ovalizat pe toate, si scapi schimband discurile si placutele doar pe o punte.

Avatar utilizator
swift
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 16, 2013 1:25 am

Mesaj de swift » Vin Apr 19, 2013 2:18 pm

nu vei folosi nici o frana de motor de la 200 cand iti sare unu in fata sau intri in zona limitata

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori