Consum Lancer
Eu nu inteleg .......cum adica dieselul consuma cat benzinara?
Eu nu am depasit niciodata 9,5% in Bucuresti si am drumuri multe chiar in centru...f des zona Amzei...
In ce priveste drumurile in afara deja am ajuns la un 5-5,5%....De exemplu am facut in ultimile 3 zile drumuri la Ploiesti.Am plecat in fiecare dimineaza la ora 7...am dus-o pe nevasta-mea acolo si la in jur de ora 10 eram inapoi acasa in Titan.Ei in toate astea 3 drumuri mi-a arata pe bord un consum mediu de 5.5-5.7%.Daca avem in vedere iesirea si intrarea(infernale se stie) din Bucuresti si Ploiesti eu cred ca este un consum excelent.
Eu nu am depasit niciodata 9,5% in Bucuresti si am drumuri multe chiar in centru...f des zona Amzei...
In ce priveste drumurile in afara deja am ajuns la un 5-5,5%....De exemplu am facut in ultimile 3 zile drumuri la Ploiesti.Am plecat in fiecare dimineaza la ora 7...am dus-o pe nevasta-mea acolo si la in jur de ora 10 eram inapoi acasa in Titan.Ei in toate astea 3 drumuri mi-a arata pe bord un consum mediu de 5.5-5.7%.Daca avem in vedere iesirea si intrarea(infernale se stie) din Bucuresti si Ploiesti eu cred ca este un consum excelent.
Sa nu exageram.
Am pe la firma, colegi care au dizeluri HDI si care au niste consumuri de nimic.
Consumuri de la 4l/100km pana la maxim 6l/100km in Bucuresti.
Astea sunt consumuri bune!
7, 8, 9, 10% in Bucuresti (cum vad la tdi), scoate si un benzinar.
Chiar si 1.8, dar mai depinde si de sofer printre alti 100 de factori.
La drum intins, diferentele de consum dintre un dizel si in benzinar sunt evident mai mari.
Am pe la firma, colegi care au dizeluri HDI si care au niste consumuri de nimic.
Consumuri de la 4l/100km pana la maxim 6l/100km in Bucuresti.
Astea sunt consumuri bune!
7, 8, 9, 10% in Bucuresti (cum vad la tdi), scoate si un benzinar.
Chiar si 1.8, dar mai depinde si de sofer printre alti 100 de factori.
La drum intins, diferentele de consum dintre un dizel si in benzinar sunt evident mai mari.
QUOTE (DeBogdan)Mai poate fi o explicatie, cel putin la noul Lancer este pertinenta - am mers pana in momentul in care a inceput sa bigane avertizarea de rezervor gol.....In momentul in care am alimentat cu varf si indesat , de nu mai puteam sa pun busonul de la rezervor au mai incaput 49 si ceva (sub 0.5) litri. Deci cu aproximatie se putea spune ca in rezervor mai erau la momentul respectiv 10 litri.
Legat de acest aspect - calculatorul de bord determina autonomia plecand de la un disponibil de combustibil de aproximativ 50 de litri....
Asta este bine.
Eu incep sa am dubii despre ce arata computerul de bord cand te atentioneaza sa realimentezi (sau poate cat combustibil intra de fapt in rezervor).
Citisem mesajul tau inainte sa plec in Grecia si pe drumul inapoi spre Bucuresti, undeva la vreo 20-30km de Bucuresti mi-a dat semnal ca trebuie sa realimentez. Ok, zic, deci in momentul asta mai am 10L. La intrarea in Bucuresti dinspre Giurgiu imi trece mie o idee (proasta) prin cap sa o iau pe centura sa ies in A2, fiind ora 20:30 ma asteptam sa fie liber. Gresit, am prins o aglomeratie fenomenala si am facut cel putin 30 de minute de mers cu 1-a si a 2-a pana in A2. Eu zic ca am consumat la 10% pe 20km cel putin 2L de motorina. Intru pe A2, ajung in oras si alimentez la Nicolae Grigorescu la Petrom. Am pus pana in buza rezervorului motorina si au intrat 49.9L. N-a vrut nimic in plus...
Deci cum ramane cu atentionarea? Cand naiba a fost data? In functie de km ramasi de parcurs la viteza medie de pana atunci, sau la nr de litri ramasi in rezervor. Mie mi se pare evident ca erau mai mult de 10L cand am primit atentionarea, in conditiile in care intra cu adevarat 60L in rezervor si nu 55 sau 58.
La Logan de exemplu, nu conteaza cati litri mai ai in rezervor, iti da atentionarea cand iti mai raman 50km de parcurs la viteza medie din acel moment.
P.S. O alta "mica" aberatie pare faptul ca nr. de km ramasi de parcurs se incrementeaza sau decrementeaza cu cate 10. Cifrele de la 1 la 9 nu sunt in dictionarul computerului de bord in dreptul unitatilor.
Legat de acest aspect - calculatorul de bord determina autonomia plecand de la un disponibil de combustibil de aproximativ 50 de litri....
Asta este bine.
Eu incep sa am dubii despre ce arata computerul de bord cand te atentioneaza sa realimentezi (sau poate cat combustibil intra de fapt in rezervor).
Citisem mesajul tau inainte sa plec in Grecia si pe drumul inapoi spre Bucuresti, undeva la vreo 20-30km de Bucuresti mi-a dat semnal ca trebuie sa realimentez. Ok, zic, deci in momentul asta mai am 10L. La intrarea in Bucuresti dinspre Giurgiu imi trece mie o idee (proasta) prin cap sa o iau pe centura sa ies in A2, fiind ora 20:30 ma asteptam sa fie liber. Gresit, am prins o aglomeratie fenomenala si am facut cel putin 30 de minute de mers cu 1-a si a 2-a pana in A2. Eu zic ca am consumat la 10% pe 20km cel putin 2L de motorina. Intru pe A2, ajung in oras si alimentez la Nicolae Grigorescu la Petrom. Am pus pana in buza rezervorului motorina si au intrat 49.9L. N-a vrut nimic in plus...
Deci cum ramane cu atentionarea? Cand naiba a fost data? In functie de km ramasi de parcurs la viteza medie de pana atunci, sau la nr de litri ramasi in rezervor. Mie mi se pare evident ca erau mai mult de 10L cand am primit atentionarea, in conditiile in care intra cu adevarat 60L in rezervor si nu 55 sau 58.
La Logan de exemplu, nu conteaza cati litri mai ai in rezervor, iti da atentionarea cand iti mai raman 50km de parcurs la viteza medie din acel moment.
P.S. O alta "mica" aberatie pare faptul ca nr. de km ramasi de parcurs se incrementeaza sau decrementeaza cu cate 10. Cifrele de la 1 la 9 nu sunt in dictionarul computerului de bord in dreptul unitatilor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori