Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Mie Mai 11, 2011 5:14 pm

De cate ori am intalnit o masina care sa traga stanga sau dreapta cauza a fost una din urmatoarele 3:
-roti(cauciucuri)
-unghiuri
-etrier care ramane blocat
Daca la tine e altceva chiar sunt curios.....

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mie Aug 10, 2011 9:59 pm

salut,
e putin probabil , dar si asta este o cauza.
daca ai cauciucurile de 195 latime sau mai mari este foarte posbil sa fie de la drum. eu m-am speriat prima data cand am trecut prima iarna si am pus la loc cauciucurile de vara (pentru iarna am avut 185/65/15 si nu se simtea) .
de la sleauri este f posibil sa traga intr-o parte.
vezi si pe un drum bun daca face la fel.
numai bine.

Avatar utilizator
30Catalin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 17, 2011 8:31 am

Mesaj de 30Catalin » Joi Oct 20, 2011 10:50 am

QUOTE (vviorel16 @ May 8 2011, 08:38 AM) trage tot timpul stanga chiar la viteze mici.nu e nici rulmentul nici nu se incazeste roata.toate articulatiile sunt bune.poate fi din flansa de la telescop???

Salut scuze ca ma bag un prieten avea urmatoarea problema tragea dreata mereu si avea un huruit un tiuit dupa ce a luat o groapa urmare a trebuit sa schimbe tot ansamblu partea dreapta de la rulment pt ca nu se putea schimba numai rulmentul oricum a fost scumputa reparatia sper sa nu fie cazul si la tine numai bine bafta

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Noi 09, 2011 4:46 pm

QUOTE (n.vasiliu @ Nov 9 2011, 08:17 AM) Pana si Loganul avea asta.
Din pacate Coltul nu are. E o chestie destul de iritanta, desi implementarea ei n-ar fi atras majorari enorme ale costurilor de productie.

Deci, considerati-va norocosi.

NB: este vorba despre stingerea plafonierei si a altor consumatori, dupa ce motorul a stat oprit o perioada de timp

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Joi Noi 10, 2011 9:03 am

@andrei .
si colt-ul are. sau cel putin asa am vazut la mine.
tot offtopic . eventual andrei , poti sa muti aceste 2 posturi la probleme colt

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Noi 10, 2011 10:58 am

Posibil atunci sa nu existe acest feature doar la colturile produse dupa a doua jumatate a anului 2007 (cele cu facelift - faruri negre s.a.m.d). O spun pentru ca din ce am observat, acestea nu au nici trimmerul pentru reglarea intensitatii luminii in bord desi modelele produse inainte il au, deci ar putea fi o posibilitate.

Mi s-a intamplat sa gasesc plafoniera aprinsa dupa vreo 8 ore, deci sigur la mine cel putin nu s-a stins.

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Joi Noi 10, 2011 5:15 pm

Andrei , se poate regla intensitatea luminii din bord si la colt facelift dupa jumatatea lui 2007. se face din butoanele de langa afisajul central, in manualul de utilizare e descris algoritmul.
In schimb plafoniera ramane aprinsa si mai mult de 8 ore, pana moare baCteria

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Noi 11, 2011 8:58 am

Stiu, voiam doar sa specific ca difera sistemul ca sa imi justific suspiciunea ca e posibil sa se fi modificat si ceva prin instalatia electrica odata cu faceliftul. Pentru ca Andrei_Iasi a avut un Colt de dinainte de facelift.

QUOTE (Andrei_Iasi @ Nov 10 2011, 09:03 AM) @andrei .
si colt-ul are. sau cel putin asa am vazut la mine.

Avatar utilizator
Al1n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2011 11:21 pm

Mesaj de Al1n » Sâm Noi 19, 2011 9:32 am


Salut, sunt nou pe aici, dat am ajuns din NEVOIE. In 30000km, Mitza mea cum trecea de 4000 rotatii se schimba cu totul (trebuia sa tin volanul mai bine ca iti dadea impresia ca o scapi din mana, accelera f f f repede pana la 6500 si taia gazul daca nu schimbai viteza, ce sa zic... se chinuia pana la 4000, dar dupa aia...)
La voi cum se comporta masina? trage mult mai bine dupa 4000 de rot? stie cineva de la ce ar putea sa nu imi mai dea un ZVIC la 4000?
Acum ea acceleraza la fel de la 800 - 6500 de rotatii, lent si sigur, dar parca se aude motorul mai chinuit.

PS: Colt 1,3 SAM SAFTY, achizitie in 2009 de nou.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Noi 19, 2011 10:06 am

la 3800 - 4000 intra mivecul in actiune, de unde si zvacul.
daca nu mai apare, curata senzorul de oxigen. cu timpul se imbacseste si e normal comportamentul. daca am avea o tara mai curata poate nu ar fi asa normal si s-ar schimba si filtrele de aer la minim 40.000km.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori