Defecte posibile COLT - rezolvare
Confirm si eu treaba cu scartaitul geamului de la sofer si anume cand se inchide de tot adica sus, atunci apare acel scartait enervant.Ce am constatat a fost ca disparea fenomenul dupa ce o duceam la spalatorie dar treaba nu tinea decat maxim o zi si aparea din nou. Inca nu am gasit o solutie dar ma documentez in continuare.
La orice turbo, diesel sau benzina, dupa ce opresti, lasa motorul la relanti 30 secunde inainte sa il opresti. Daca mergi turat sau in forja inainte de oprire, lasa-l 5-10 minute la relanti inainte sa il opresti.
Eu de ex daca schimb la 3000 rpm, il las 20-30 secunde inainte sa il opresc, daca schimb la 4000 il las 2-3 minute, daca merg in forja il las 5 minute minim inainte sa il opresc.
In legatura cu scartaiala la denivelari odata cu schimbarea arcurilor, am urcat-o pe cric, si rotit putin de arcuri (tre forta nu gluma), se pare ca s-a rezolvat 90% din problema, se mai aude, dar foarte rar.
Eu de ex daca schimb la 3000 rpm, il las 20-30 secunde inainte sa il opresc, daca schimb la 4000 il las 2-3 minute, daca merg in forja il las 5 minute minim inainte sa il opresc.
In legatura cu scartaiala la denivelari odata cu schimbarea arcurilor, am urcat-o pe cric, si rotit putin de arcuri (tre forta nu gluma), se pare ca s-a rezolvat 90% din problema, se mai aude, dar foarte rar.
QUOTE (stema @ May 13 2010, 06:59 AM) La coltul diesel ,in momentul opririi motorului,acesta se scutura si mai da o tura"in gol"....sa fie de la cei 3 cilindrii 'neechilibrati"?
ma refer la faptul ca dupa ce am luat contactul,se mai scutura un pic(doar posesorii de 1,5 diesel in 3 pistoane poate stiu)
ma refer la faptul ca dupa ce am luat contactul,se mai scutura un pic(doar posesorii de 1,5 diesel in 3 pistoane poate stiu)
salut stema, problema asta am avut eu cand aveam Golf 4. cand opream se scutura un pic motorul. Problema era de la supapa EGR. mi se rupsese tija si nu se mai inchidea atunci cand lasam masina in frana de motor si cand opream motorul. Acum problema e ca nu stiu daca e existenta aceasta supapa pe colt diesel. dar daca e verifica. Din cauza temperaturilor inalte poate crapa acel mic plastic si se poate rezolva prin legatura cu un cablu de cupru subtirel. Sau poate fi murdara si trebuie curata de depuneri pe la exterior.
- Fişiere ataşate
-
- 7241D.jpg (41.97 KiB) Vizualizat de 2754 ori
Salutare tuturor!
Am un Colt de 3 ani si cu 70 000 km la bord.Nu am avut probleme si sunt foarte multumit de masina, mai ales ca am prins oferta cu reviziile gratuite si practic, intretinerea nu m-a costat nimic, in afara de cureaua de la alternator.
Acum fluiera putin aerul conditionat si parca nu mai raceste la fel, desi face fata fara probleme.Am citit aici despre aceasta problema, dar nu am vazut solutii clare si persoane foarte multumite dupa drumul la service. Eu merg la MCar Metalurgiei.Credeti ca merita sa dau o fuga pana la service sau sa mai aman?Mi-e teama de mecanicii nostri ca brazii..............
Am un Colt de 3 ani si cu 70 000 km la bord.Nu am avut probleme si sunt foarte multumit de masina, mai ales ca am prins oferta cu reviziile gratuite si practic, intretinerea nu m-a costat nimic, in afara de cureaua de la alternator.
Acum fluiera putin aerul conditionat si parca nu mai raceste la fel, desi face fata fara probleme.Am citit aici despre aceasta problema, dar nu am vazut solutii clare si persoane foarte multumite dupa drumul la service. Eu merg la MCar Metalurgiei.Credeti ca merita sa dau o fuga pana la service sau sa mai aman?Mi-e teama de mecanicii nostri ca brazii..............
Personal sunt nemultumit de eficienta AC la Coltul meu desi are doar 40K km. Am fost pentru remediere in garantie(aceeasi vestita promotie cu a ta) si mi s-a spus ca trebuie sa platesc pentru remediere. Mi s-a explicat in mod savant ca se completeaza agentul frigorific anual!!!!!!!!(eu unul nu am auzit de asa ceva nici la Volga, daca ar fi avut AC). Am acceptat sa platesc, desi consider ca nu-i normal...Au venit cu un utilaj care a facut automat toate operatiunile necesare(completare, testare pierderi,etc).A durat cam 1H si a costat cam 100 lei. Rezultatul insesizabil...Operatia reusita, pacientul mort.Acum am renuntat la ideea de a mai incerca ceva.La mine am avut mai demult un suierat, dar era datorita strangerii insuficiente a curelei.
Sa inteleg ca exista o curea si pt aer conditionat, in afara de cea de la alternator?Daca e asa, ar trebui sa fie simplu de strans.Din ce am observat eu, cei de la service strang cureaua "la ochi".....sau "la mana".Probabil ca asa i-au invatat japonezii.....
Exista un specialist in mecanica auto pt Mitsubishi sau in general pe acest forum? Vad ca multi dintre noi au diverse nelamuriri.....
Exista un specialist in mecanica auto pt Mitsubishi sau in general pe acest forum? Vad ca multi dintre noi au diverse nelamuriri.....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori