Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Aseara am pus pe cineva sa actioneze pedala ambreiajului si eu am bagat capul sub capota si nu se aude nici un zgomot la cilindrul acela care impinge furca ambreiajului, zgomotul(un scartait mai gros sa zic asa) se auzea undeva sub parbriz in zona unde este pedala de ambreiaj, deci foarte probabi lsda fie de la pedala. Sper sa fie doar asta problema si nu cum zicea Apple. O sa vad in octombrie ce zic baietii din service la revizie.
Aseara am mai investigat problema si e posibi lsa fie de la acel cilindru. M-am bagat sub volan si am va zut ca pedala are un arc sanatos plin de vaselina deci e cam exclus sa fie de la pedala. Pedala actioneaza o tija care probabil duce in acea pompa. Daca apas sau eliberez pedala extrem de incet zgomotul nu se aude insa daca o actionez ceva mai rapid(actionare normala) zgomotul se aude si parca si agata putin pedala. Voi ce parere aveti ma mai tine 2 luni pana la revizie sau e o problema care trebuie rezolvata urgent, sau e ceva normal datorita uzurii normale?
Salutare,
@Flipper in urma cu ceva timp am avut o problema cu un senzor de presiune de pe admisie si am dus masina in service, pe langa asta am reclamat si eu un scartait la actionarea pedalei de ambreiaj si, la fel ca si mine, mecanicii si inginerul de la receptie au crezut ca poate fi rezolvat prin degresare si ungerea mecanismului pedalei. Cand a iesit masina zgomotul persista si a aruncat o privire si seful de tura care a zis ca trebuie curatat si gresat rulmentul de presiune - mi-am dat acordul si problema s-a rezolvat. Cand am scos definitiv masina din service am inteles (de la mecanic) ca erau ceva depuneri de rugina???? si mizerie.
Masina este un Lancer Invite din 2008 si avea 72000km la momentul respectiv.
@Flipper in urma cu ceva timp am avut o problema cu un senzor de presiune de pe admisie si am dus masina in service, pe langa asta am reclamat si eu un scartait la actionarea pedalei de ambreiaj si, la fel ca si mine, mecanicii si inginerul de la receptie au crezut ca poate fi rezolvat prin degresare si ungerea mecanismului pedalei. Cand a iesit masina zgomotul persista si a aruncat o privire si seful de tura care a zis ca trebuie curatat si gresat rulmentul de presiune - mi-am dat acordul si problema s-a rezolvat. Cand am scos definitiv masina din service am inteles (de la mecanic) ca erau ceva depuneri de rugina???? si mizerie.
Masina este un Lancer Invite din 2008 si avea 72000km la momentul respectiv.
PROBLEMA: de 2 saptamani merg fara AC, este cumplit.... Initial mi-a fost inlocuit nu-stiu-ce regulator (appx 400 ron) si am rezolvat problema ... pentru 12 ore
Evident am revenit la service, baietii au dedus ca ventilatorul nu functioneaza cum trebuie (desi ca si proba l-au pus pe direct si mergea ok) si ca din cauza asta se arde regulatorul. Nu ca nu i-as crede, dar in afara de faptul ca ventilatorul costa cam 900 ron, nici nu am garantia ca apoi va functiona totul ok, si NICI NU ESTE IN STOC IN TARA.
Nu s-au vandut oare suficiente masini incat sa avem si "noi" ceva piese pe stoc???
In fine, intrebarea mea era: s-a mai confruntat cineva cu problema de functionare climatizare?
Evident am revenit la service, baietii au dedus ca ventilatorul nu functioneaza cum trebuie (desi ca si proba l-au pus pe direct si mergea ok) si ca din cauza asta se arde regulatorul. Nu ca nu i-as crede, dar in afara de faptul ca ventilatorul costa cam 900 ron, nici nu am garantia ca apoi va functiona totul ok, si NICI NU ESTE IN STOC IN TARA.
Nu s-au vandut oare suficiente masini incat sa avem si "noi" ceva piese pe stoc???
In fine, intrebarea mea era: s-a mai confruntat cineva cu problema de functionare climatizare?
Salut,
acum o luna eu m-am confruntat cu aceeasi problema.
In primul rand trebuie curatat ventilatorul, deoarece pe axul acestuia se dupune mizerie si intr-adevar iti arde regulatorul.
Scoti ventilatorul ...carcasa aia mare si alba/ demontezi paletele / ramai cu motorul care o sa vezi ca este capsulat(sigilat)...faci un romanism si desigilezi motorul. O sa vezi ca pe axul motorului sunt depuneri de praf care ingreuneaza invartirea lui si de acolo se arde si acel regulator.
Daca ai nevoie de mai multe informatii da-mi un prv si iti explic mai exact sau daca esti din Bucuresti te pot trimite la mecanicul care mi-a curatat si mie axul.
acum o luna eu m-am confruntat cu aceeasi problema.
In primul rand trebuie curatat ventilatorul, deoarece pe axul acestuia se dupune mizerie si intr-adevar iti arde regulatorul.
Scoti ventilatorul ...carcasa aia mare si alba/ demontezi paletele / ramai cu motorul care o sa vezi ca este capsulat(sigilat)...faci un romanism si desigilezi motorul. O sa vezi ca pe axul motorului sunt depuneri de praf care ingreuneaza invartirea lui si de acolo se arde si acel regulator.
Daca ai nevoie de mai multe informatii da-mi un prv si iti explic mai exact sau daca esti din Bucuresti te pot trimite la mecanicul care mi-a curatat si mie axul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori