Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iun 27, 2011 7:34 pm

adictoma, ai schimbat singur curelele sau te-ai dus la vreun service?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Iun 27, 2011 7:38 pm

service, o singura curea - cu ceva indemanare si cheile corecte faci treaba singur avand in vedere ca se tensioneaza singura cand fixezi la loc pompa de servo - nu ai cum sa o strangi prea tare sau prea putin

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Iul 08, 2011 8:45 am

dupa schimbarea bieletelor antiruliu fata s-a imbunatatit comportamantul la franare - dar nu a fost eliminat jocul definitiv

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Dum Iul 10, 2011 7:01 pm

Eu am rezolvat problema cu discurile fata...merci Adictoma pentru discuri...acum nu mai am decat bataile din coloana de directie...alta problema, alt topic

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Iul 10, 2011 7:10 pm

nu mai joaca deloc la franare? felicitari

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Dum Iul 10, 2011 10:43 pm

QUOTE (adictoma @ Jul 10 2011, 07:10 PM) nu mai joaca deloc la franare? felicitari
Fata de discurile vechi, astea sunt beton...Nu as vrea sa ma bucur prea mult, dar in 250 km cati am facut pana acum, nu mai vibreaza pedala. Sa vedem, nici placutele nu s-au asezat inca bine pe discuri.
Ne auzim la telefon sa vedem cum ne intalnim...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Iul 11, 2011 6:59 am

stai linistit. spor!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iul 11, 2011 8:26 am

adictoma, banuiesc faptul ca vorbesti de trepidatia aparut la frinare.

1. Bieletele antiruliu dadeau vreun semn de oboseala sau le-ai schimbat preventiv?
2. A ramas sa mai schimbi capetele de bara si bieletele de directie.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Iul 11, 2011 8:49 am

1. nu era obosite - erau tandari - camasa ruginita lipita pe tija si bucsele inflorite/crapate - ambele s-au rupt la demontare - acum la cele noi aftermarket, dupa nici 200 km s-au spart - s-a indoit saiba din bucsa - trebuie inlocuite din nou, de data asta o sa pun eu un rand separat de saibe
2. capetele de bara sunt schimbate de la revizia de 50000. bieletele sunt intregi

[attachment=13949:E51pic__084_.jpg]

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mar Aug 16, 2011 9:14 pm

Am si eu o problema la franare, am impresia ca imi intra ABSul prea repede, nici nu scartaie cauciucul si deja imi bate in pedala si dupa ce intra ABSul se intareste pedala si nu pot repeta franarea. Adica franz mai puternic, intra ABSul, iau piciorul din frana si incerc iar sa franez rapid...si nu se mai apasa pedala de frana cum trebuie. In rest la incetiniri normale este totul in regula, pedala e progresiva.

O fi de la lichidul de frana? O fi prins aer pe conducte?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori