probleme si rezolvari pt mitsu carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Mar Aug 26, 2008 8:44 am

este un lucru normal din cate am inteles eu sa ai presiune in rezerevor (sau vapori) . ajuta si pompa putin, sincer nu stiu daca este ceva normal la tipul asta de masina la alte marci nu aveam presiune (vb de vreo 20-30 de masini si vreo 6 marci)

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Mar Aug 26, 2008 8:47 am

QUOTE (shmen)QUOTE (mayer_maryus)o pb intalnita de mine a fost variatia motorului la relanti pt motorul de 18 gdi , s-a rezolvat insa
prin curatarea regulatorului de relanti

Salutare, am si eu aceeiasi problema cu masina mea, dar nu am depistat inca unde este localizat regulatorul de relanti . Imi poti spune cu aproximatie?
Tnx

ce motor ai ca asta conteaza, si daca ai acceleratie electronica:D (adica nu ai cablu de care sa o accelerezi de la motor ) )

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Mar Aug 26, 2008 8:48 am

o intrebare pt motorul 1,8gdi va rog si eu daca ati schimbat distributia ce pret ati dat pe ea ma refer doar chitul de distributie nu si manopera (ma pricep si imi place sa le fac eu)

Avatar utilizator
mitsucarisma2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 8:07 pm

Mesaj de mitsucarisma2000 » Lun Sep 01, 2008 1:08 pm

aceiasi problema cu distributia o am si eu , masina mea are acum peste 190000 km si habar nu am cand s-a schimbat distributia sau la cati km trebuie schimbata, am motor de 1.6.Daca o duc la tester se poate vedea cand s-a facut ultima data?

Avatar utilizator
le paisan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 27, 2008 5:41 pm

Mesaj de le paisan » Lun Sep 01, 2008 2:37 pm

Distributia se schimba la fiecare 90.000 km parcursi , la motorul de 1.6 kitul de distributie cuprinde cureaua si intinzatorul de curea . Optional se schimba si curelele de agregate.

Avatar utilizator
shmen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 02, 2008 9:42 am

Mesaj de shmen » Lun Sep 01, 2008 10:43 pm

QUOTE (mayer_maryus)QUOTE (shmen)QUOTE (mayer_maryus)o pb intalnita de mine a fost variatia motorului la relanti pt motorul de 18 gdi , s-a rezolvat insa
prin curatarea regulatorului de relanti

Salutare, am si eu aceeiasi problema cu masina mea, dar nu am depistat inca unde este localizat regulatorul de relanti . Imi poti spune cu aproximatie?
Tnx

ce motor ai ca asta conteaza, si daca ai acceleratie electronica:D (adica nu ai cablu de care sa o accelerezi de la motor ) )

Am motor de 1.8 gdi model 4g93 daca tin bine minte :-D

Avatar utilizator
shmen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 02, 2008 9:42 am

Mesaj de shmen » Vin Sep 19, 2008 10:30 pm

Azi am fost cu masina la service-ul din Baneasa sa fac revizia la 130.000km. Luni am sesizat un zgomot ciudat la roata fata drepta si s-a accentuat marti cand m-am decis sa sun sa fac programare la service. Am sunat sa fac programare pt revizie marti si m-au programat pe data de 25 septembrie, eu i-am spus fetei de la programari ca nu pot astepta pina atunci pt ca am un rulment spart pe fata si nu pot sta cu masina pina pe 25, atunci domnisoara mi-a spus sa vin azi la ei.
Am ajuns la service la ora 10:30 ( eu fiind programat la ora 11:30) am lasat masina si mi-au spus sa vin dupa 3 ore. Am plecat si m-am intors la ora 14 unde stupoare abia atunci schimbau uleiul si filtru de ulei. Nu ma comentat nimic. Vine mecanicul care imi spune ca rulmentul nu are nimic, ci cutia de viteze face asa, ma uit neincrezator la el si ii spun ca stiu sa fac diferenta intre o cutie de viteze si un rulmet, la care el imi spune sa fac un test cu seful de acolo sa vada cum face la viteza. Zambesc si ii explic ca zgomotul nu se aude la viteza mare doar la viteza mica si ca eu sunt sigur ca este rulmentul. Scoate masina de pe rampa sa o duca in parcare si se intoarce cu ea si vine si imi spune ca intradevar este rulmentul dar nu il poate schimba ca dureaza si mai sunt si alte programari (de cand am ajuns eu pina a constatat el ca este rulmentul a trecut o ora). I-am spus sa curete si regulatorul de relanti dar a zis ca nu poate ca dureaza cam 2 ore !!!! , ok i-am spsu atunci schimba filtru de benzina , nu se poate ca masina nu are filtru de benzina ). Le-am spsu ca las masina acolo si vin luni sau marti sa o ridic cu toate cele cerute schimbate. o sa iau la mine din cartea de service a masini unde este localizat filtrul de benzina sa-i arat acelui mecanic unde se afla , macar sa stie pt cei care vin in urma mea ca masina are filtru de benzina.
O sa va tin la curent cu ce se mai intampla prin acel service ) si o sa incerc sa-l mai invat pe acel mecanic cate ceva despre mecanica )))

Avatar utilizator
shmen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 02, 2008 9:42 am

Mesaj de shmen » Mar Sep 23, 2008 8:35 pm

Azi am scos masina din service si merge impecabil. Au curatat admisia cu totul si acum nu mai am fluctuatiile alea la relanti. Am intrebat la service si au de vanzare un flacon de curatat admisia care se baga in rezervor ( este doar pt benzina) si se face o data la 5000 de km. Am luat si pliantul cu acest produs si o sa-l postez , dar sa gasesc un scaner color:)

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Sep 24, 2008 11:27 am

Cum sa cureti admisia cu ceva ce se pune in rezervor??? :shock:
poate cureti supapele sau mai stiu eu ce prin motor cand se face admisia de carburant, dar nu admisia de aer.

Avatar utilizator
shmen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 02, 2008 9:42 am

Mesaj de shmen » Sâm Sep 27, 2008 9:57 pm

Din micile mele cunostinte despre mecanica regulatorul de relanti face parte din admisie. Este locul unde aerul se intalneste cu carburantul, dar poate gresesc si imi cer scuze daca am gresit.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator