CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
MEGAOFERTA - in luna cadourilor
Reducere la chiptuning cu ocazia sarbatorilor de iarna.
Reducere de 50% din lista de preturi, pentru majoritatea modelelor.(nu toate)
Modele foarte noi cu procesoare supranumite antituning, ca de exemplu "Infineon Tricore" se taxeaza suplimentar, datorita compexitatii operatiilor de comunicare citire/scriere soft.
Modelel la care este necesara in mod obligatoriu utilizarea de dyno beneficiaza de reduceri mai mici.
Putem face programari dupa data de 8.12.14 pana atunci totul este ocupat.
Intervlul orar de lucru este 10-17 de luni pana vineri.
https://www.facebook.com/events/309612229242175/?ref=5
Reducere la chiptuning cu ocazia sarbatorilor de iarna.
Reducere de 50% din lista de preturi, pentru majoritatea modelelor.(nu toate)
Modele foarte noi cu procesoare supranumite antituning, ca de exemplu "Infineon Tricore" se taxeaza suplimentar, datorita compexitatii operatiilor de comunicare citire/scriere soft.
Modelel la care este necesara in mod obligatoriu utilizarea de dyno beneficiaza de reduceri mai mici.
Putem face programari dupa data de 8.12.14 pana atunci totul este ocupat.
Intervlul orar de lucru este 10-17 de luni pana vineri.
https://www.facebook.com/events/309612229242175/?ref=5
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Nu, sigur ca nu a murit.
De obicei primeam pe mail intrebarile.
Este un motor care se preteaza foarte bine la tuning.
Castigul real estimat este de 30-35hp si 50-60Nm.
Dupa modificare masina nu da fum excesiv, nu are probleme de noxe la RAR la ITP si nu consuma mai mult daca se pastreaza acelasi stil de condus.
O astfel de modificare dureaza cca. 2 ore si costa 299Euro, fiind facuta prin portul OBD.
De obicei primeam pe mail intrebarile.
Este un motor care se preteaza foarte bine la tuning.
Castigul real estimat este de 30-35hp si 50-60Nm.
Dupa modificare masina nu da fum excesiv, nu are probleme de noxe la RAR la ITP si nu consuma mai mult daca se pastreaza acelasi stil de condus.
O astfel de modificare dureaza cca. 2 ore si costa 299Euro, fiind facuta prin portul OBD.
Multumesc baietilor de la RACINGCODE pentru seriozitate si profesionalism. Masina se comporta foarte bine. Reprizele de demaraj sunt mult mai bune, masina pare mult mai usoara. La consum, nu observ vre-o modificare majora, pare ceva mai mic, dar nesemnificativ, oricum, scopul tuningului a fost cresterea puterii si nu scaderea consumului.
Atasez si graficul dyno cu parametrii putere si cuplu inainte si dupa resoftare.
Atasez si graficul dyno cu parametrii putere si cuplu inainte si dupa resoftare.
- Fişiere ataşate
-
- test_dino_outlander.jpeg (749.28 KiB) Vizualizat de 3399 ori
- joshua1990
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 22, 2013 8:37 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Buna seara,
Da facem modificari de soft la 1.8 aspirat si cred ca suntem singurii care il modificam. Mai exista vreo firma care sa fi modificat vreunul?
Modalitatea de lucru este foarte elganta se face prin portul OBD si nu este vizibila la garantie.
Castiga in jur de 13-15hp si costa 350Euro, dyno inclus in pret.
Weekend placut!
Da facem modificari de soft la 1.8 aspirat si cred ca suntem singurii care il modificam. Mai exista vreo firma care sa fi modificat vreunul?
Modalitatea de lucru este foarte elganta se face prin portul OBD si nu este vizibila la garantie.
Castiga in jur de 13-15hp si costa 350Euro, dyno inclus in pret.
Weekend placut!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori