Service tobe - schimbat toba

Tuning si modificari optice: jante, exterior, interior...
Scrie răspuns
Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mie Oct 29, 2008 8:52 am

Din inlocuit finala doar sunet o sa ai - putere de la scos/inlocuit catalizatoare in sus

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mie Oct 29, 2008 9:03 am

hm... se mai merita schimbata??? :roll:

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Oct 29, 2008 1:05 pm

Hop si eu cu o intrebare: Voi ce vreti sa obtineti cand umblati la sistemul de evacuare? Mai multa putere sau sa puneti o pacanitoare in coada masinii?

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mie Oct 29, 2008 1:18 pm

QUOTE (Andrei_RC)Hop si eu cu o intrebare: Voi ce vreti sa obtineti cand umblati la sistemul de evacuare? Mai multa putere sau sa puneti o pacanitoare in coada masinii?

Pai Andrei e clar. Sunt 2 genuri de modificari la evacuare:

1. Completa care aduce ca benificii:
- putere marita;
- lookul evuacarii finale;
- sunet.
In cazul asta se pierde garantia daca masina mai are.

2. Doar finala:
- look;
- sunet.

Un exemplu pentru punctul 2 sunt eu cu Lancerul nou care are o evacuare foarte urata si care cere sa fie schimbata. Sincer sunetul nu vreau neaparat sa se schimbe, o iau doar pentru look. M-ar deranja un zgomot puternic cand merg cu masina peste 100 km/h. Am mers cu un prieten cu evacuarea schimbata si masina tunata(frumos dealtfel) pe autostrada bucuresti - pitesti si este obositor zgomotul produs.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Oct 29, 2008 1:36 pm

Nu stiu ce model ai. La 1.5 arata urat toba cu tzeava aia la care se mareste diametrul spre final. Iar sunetul pitzigaiat de motor mic se cam face simtit.
La intalnirile (la care mergeam mai des odata) de la academie am vazut tot felul de tobe dar nici una nu mi s-a parut la nivelul celei a lui COObra. Erau doar fabrici de zgomot. Ce mi-a placut la cei de la Stelco este ca refac orice fel de traseu de evacuare. Vreau si eu sa ajung acolo la atelier sa vorbesc cu ei sa imi refaca ceva din traseul intermediar. Pentru garantie nu mi-as face probleme. Piesele originale se pot remonta inainte de revizie. Si nu cred ca se pierde garantia pe motor pentru un catalizator dat jos.

Eu prin trafic am remarcat ca exista masini cu o singura toba si cu 2 tzevi care ies din toba aceea (Passat de exemplu) Numai ca a doua tzeava nu e conectata e doar de ormament. Daca ai sa te uiti atent ai sa vezi ca una e neagra de la funingine si una argintie. Mie asta mi se pare sa zic asa ciudat. Eu sunt adeptul lucrurilor functionale pe masina.
(De aia am soft si nu pleoape sau xenon sau alte cele)

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mie Oct 29, 2008 4:34 pm

corect... sunet&look, dar cine stie ce sa pui ca sa nu para masina a 2bani... sper aia de la Stelco sa-mi dea un sfat bun...

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Joi Oct 30, 2008 12:17 am

Cred ca nu ai vazut bine, am in familie una bucata octavia 2 2.0 TDi cu doua tevi si iti garantez ca pe amandoua scoade gaze, o mananc cu furculita daca nu e asa. Crezi ca nemtii nu au ce face, pun doar de dragu distractiei 2 tevi de evacuare din toba si doar una sa scoata gaze...sa fim seriosi.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Oct 31, 2008 9:15 am

Inteleg ca Octavia ta se crede Passat. Nu stiu de ce te-ai simtit asa de jignit. Mai uita-te la masinile din trafic. Mai ales pe seara cand ai farurile aprinsa si stai in spatele unei masini. Ai sa vezi ca la unele o tzeava e neagra si una argintie.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Oct 31, 2008 12:52 pm

Am avut un coleg de facultate care avea asa ceva... o tzeava era trasa `` la IMP `` unde IMP = impresii ). Dar am vazut si multe masini la care functionau amandoua.

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Sâm Noi 01, 2008 10:58 pm

QUOTE (Andrei_RC) Inteleg ca Octavia ta se crede Passat. Nu stiu de ce te-ai simtit asa de jignit. Mai uita-te la masinile din trafic. Mai ales pe seara cand ai farurile aprinsa si stai in spatele unei masini. Ai sa vezi ca la unele o tzeava e neagra si una argintie.

Esti dastept foc. Iti readuc aminte ca masinile grupului VAG impart aceleasi platforme si aceleasi motoare(cu mici exceptii). Motoarele sunt identice si in mare parte si sistemul de evacuare. Tu ai innebunit pe bune, de unde dracu debitezi prostiile astea, uita-te omule mai de aproape. Nu vorbii prostii daca nu stii sigur, dar iti zic eu ca Passatul nu are tobe cum zici tu. Poate e ceva aftermarket, dar din fabrica nu exista.
Si normal ca ma aprind cand vad ce idei baga unii, am vrut sa te corectez.
Si Octavia care o am in familie nu se crede Passat, poate te crezi tu inginer de service VW.

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning si modificari optice”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori