Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 910
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 01, 2022 9:19 am

Răzvan Antoniu, Mitsubishi: Extinderea în principalale segmente de piață va crește semnificativ numărul clienților mărcii
Răzvan Antoniu, director executiv M Car Trading, importatorul Mitsubishi Motors în Romania, a acordat un interviu LifeNews.ro în care dezvăluie viitorul mărcii nipone în România odată cu sosirea noilor modele dedicate pieței europene.

În ultimii ani veștile venite de la marca japoneză Mitsubishi, parte a Alianței Renault – Nissan, au fost bulversante. După ce, în vara anului 2000, oficialii companiei anunțau că marca își va concentra activitatea în zona ASEAN și că lansarea de noi modele în Europa este înghețată, la începutul lui 2021 aceștia au revenit asupra deciziei anunțând prezentarea a două noi modele dedicate pieței europene.

Ulterior, aceeași oficiali ai Mitsubishi Motors Europe au confirmat viitoarea lansare a două vehicule de clasă B – un hatchback și un SUV – produse la uzinele Renault. Primul dintre aceste două noutăți – SUV-ul ASX – a fost deja prezentat în septembrie 2022, iar cel de-al doilea vehicul urmează să fie lansat anul viitor. Mai mult chiar, noul Mitsubishi ASX, vehicul realizat pe platforma și cu componente ale Renault Captur, a fost deja prezentat oficial și în România, la ediția din acest an a Salonului Auto București, evenimentul de la începutul lui octombrie fiind o veritabilă premieră mondială dacă avem în vedere că mașina fusese dezvăluit până atunci doar online.


În acest context, directorul executiv al M Car Trading, Răzvan Antoniu, a discutat cu LifeNews.ro despre relansarea mărcii pe piața din România și despre viitoarele produse care vor ajunge la clienți începând cu 2023.

– Mitsubishi ASX a fost văzut pentru prima dată de români în cadrul SAB 2022. Prin urmare a avut loc o premieră națională. Dar, având în vedere că, până acum, el a fost prezentat doar online, poate fi considerată prezența la SAB și o premieră mondială?

– Noul ASX este prezentat pentru prima dată în cadrul unui salon auto, însă premiera mondială a noului model a avut loc în timpul evenimentului online din data de 20 septembrie care a fost difuzat în toată Europa prin intermediul site-urilor importatorilor și la scară globală, prin intermediul canalului Youtube al mărcii.

– În momentul de față marca are în portofoliu doar două modele – Space Star și Eclipse Cross. Din primăvara anului viitor va fi pe piață și noul ASX. Va urma un alt model de clasă B. Ce ne puteți spune despre acesta din urmă?


– Noul COLT (n.n. – model de clasă B) va fi disponibil în România începând din toamna anului 2023 și va oferi un pachet complet de echipamente, inclusiv cea mai recentă tehnologie, o gamă completă de sisteme de propulsie și va fi fabricat la uzina Renault din Bursa, Turcia. La fel ca noua generație ASX, COLT se va baza pe platforma CMF-B, dezvoltată de Alianța Renault – Nissan – Mitsubishi.

– De ce a dispărut de pe piața din România modelul Outlander? Pe piețele din afara Europei modelul este disponibil.

– Modelul Outlander comercializat până în anul 2021 și în România a fost înlocuit cu o nouă generație care însă nu este disponibilă, cel puțin pentru moment, în Europa.

– Care estimați că va fi cota de piață a Mitsubishi, în România, la finalul acestui an?

– Având în vedere că piața auto traversează o perioadă atipică, nu ne putem hazarda să facem predicții.


– Mitsubishi nu trece printr-o perioadă tocmai fastă în Europa. A anunțat mai întâi că se va retrage complet, apoi a revenit asupra deciziei, pentru ca acum să lanseze noi modele împreună cu partenerul de Alianță Renault. Cum au afectat aceste schimbări bruște de direcție activitatea importatorului din România? Cum au reacționat clienții?

– Activitatea importatorului Mitsubishi Motors în România s-a desfășurat în ritm normal, singura mențiune fiind cea legată de restrângerea gamei de modele disponibile. Însă, odată cu consolidarea gamei actuale cu două noi modele în 2023, este clar că ne concentrăm pe segmentele europene de bază (clasa B și clasa SUV) și pe electrificare – cu adăugarea noului ASX alături de deja emblematicul Eclipse Cross PHEV.

– Frank Krol, șeful Mitsubishi Motors Europe, estima cu câteva săptămâni în urmă vânzări anuale de 130.000 de unități în 2024, foarte aproape de volumul din 2019, înainte de pandemie. Credeți că, în România, marca va putea reveni la vânzările din anii anteriori pandemiei? Când?

– Suntem încrezători că extinderea gamei în principalele segmente de piață din România va crește semnificativ numărul clienților tradiționali Mitsubishi Motors și, în același timp, va atrage noi segmente de clienți care caută o alternativă competitivă.

– Sunt suficiente patru modele – Space Star, ASX, Eclipse Cross și viitorul Colt – pentru ca afacerile mărcii să revină pe un trend ascendent?

– Având în vedere că noile modele care vor fi disponibile în gama Mitsubishi Motors începând din anul 2023 vor fi produse în Europa, fiind concepute special pentru clienții europeni, și că vor respecta cele mai stricte norme de poluare, da, credem cu tărie ca vor crește semnificativ vânzările Mitsubishi Motors în România.

– Mitsubishi a fost un pionier al propulsiei electrice prin modelul i-MiEV. A fost vândut inclusiv în România. De ce s-a oprit producătorul nipon din dezvoltarea de mașini electrice tocmai înaintea boom-ului înregistrat de acestea?

– În 2009 Mitsubishi Motors a lansat modelul i-MiEV, primul vehicul 100% electric produs în serie. Ulterior, au dezvoltat tehnologia plug-in hybrid. Sistemul PHEV se bazează pe tehnologia EV (n.n. – electric vehicle) și este un hibrid de serie avansat. Acest sistem cu două motoare electrice și un motor termic creează un sistem superior EV cu capacitate 4WD perfect adaptabil pentru un SUV cu o autonomie mare. Sistemul plug-in hybrid a fost soluția aleasă de Mitsubishi Motors la momentul respectiv și a fost preluată ulterior de majoritatea producătorilor auto.

– Takao Kato, CEO-ul Mitsubishi Motors, vorbea la începutul acestui an despre un potențial model electric pentru Europa. Ce ne puteți spune despre această intenție?

– Nu putem comenta planurile pentru produse viitoare. Doar ceea ce a fost deja anunțat: două noi modele în 2023 – ASX și Colt.

– Noul ASX este un model derivat din Renault Captur și îi seamănă destul de mult. Care sunt diferențele importante?

– Diferențierea pentru noul ASX se concentrează pe zona elementelor cheie din față – Dynamic Shield, spate și, desigur, în interior, respectând identitatea designului Mitsubishi Motors.

– Cum aveți în plan să impuneți nou ASX pe piață? Estimați că va avea un preț mai mic decât Captur?

Este prea devreme să ne pronunțăm.

– Când va ajunge mașina pe piața din România? Câte mașini Mitsubishi ASX vor fi alocate României anul viitor?

Noul ASX va ajunge pe piața din România în luna martie 2023.
https://lifenews.ro/razvan-antoniu-mits ... or-marcii/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 910
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Noi 02, 2022 9:19 am

In 7 luni romanii au cumparat peste 71.000 de masini noi pe benzina si diesel, si doar 4.000 de modele electrice
85% din masinile vandute merg pe benzina!

In ciuda faptului ca statul ofera 11.500 euro DISCOUNTUL RABLA PLUS, romanul de rand nu se arunca sa cumpere in masa masinile electrice mult promovate pe toate canalele media.

apia, vanzari auto primele 7 luni 2022, statistici vanzari auto 2022, apia autolate, probleme apia, vanzari ev apia 2022, diesel phev apia 2022

Este incredibil, insa atat ziaristii auto cat si cei din presa centrala uita complet de faptul ca Romania este a doua cea mai saraca tara din UE, iar puterea de cumparare a romanului de rand a scazut cu 30% doar in ultimele 3 luni pentru ca avem o inflatie de peste 17% si o guvernare impotenta PSD-PNL-UDMR.

Piata auto din Romania din aceste prime 7 luni incepe sa arate cu cea din anul 2009, cand criza economica mondiala a redus cu 60% volumul masinilor noi vandute aici.

Acum, oficialii APIA se lauda cu peste 14.000 de masini electrificate vandute in 7 luni, insa daca ne uitam pe cifre vedem ca sunt doar 4.000 de masini 100% EV care in mare parte au mers spre companiile de ride-sharing si flote!Peste 66.000 de romani au ales in aceeasi perioara O MASINA PE BENZINA SAU DIESEL pentru ca sunt mai ieftine, mai puternice si ofera o autonomie reala dubla fara nici un timp pierdut la statia de alimentare.

Spre finalul anului, specialistii anunta o scadere considerabila a vanzarilor masinilor electrice pentru ca acestea sunt din ce in ce mai scumpe, iar termenele de livrare pentru ele sunt cu 12 luni mai mari fata de termenul de livrare al unei masini NOI PE BENZINA SAU DIESEL!
https://autolatest.ro/stiri/in-7-luni-r ... electrice/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 910
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Noi 03, 2022 9:16 am

Conducerea Mitsubishi nu a luat încă o decizie dacă va investi în noua divizie electrică a Renault
Mitsubishi Motors Corp, partener în alianţa Nissan - Renault, nu a decis încă dacă va investi în noua divizie care va regrupa operaţiunile din domeniul vehiculelor electrice (EV) ale producătorului auto francez, a anunţat miercuri directorul executiv Takao Kato, transmite Reuters, relatează Agerpres.
„Este necesar să obţinem înţelegere deplină din partea acţionarilor şi e membrilor Board-ului, şi, din acest motiv, este necesar să examinăm datele cu atenţie. Nu ne aşteptăm să ajungem la o concluzie într-o perioadă scurtă de timp”, a declarat Takao Kato.

Acesta a adăugat că Mitsubishi va lua în considerare dacă implicarea în divizia Renault va fi benefică pentru dezvoltarea produselor grupului auto nipon în viitor.

Renault şi Nissan au un parteneriat din anul 1999, în care Renault deţine 43% dintre acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% dintre acţiunile Renault, dar nu are drepturi de vot la grupul francez. Alianţa Renault – Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit unul dintre cei mai mari producători mondiali de automobile.

Luna trecută, cei doi producători auto au discutat despre o nouă fază în parteneriatul lor, care ar putea include şi o investiţie din partea Nissan în noua divizie care va regrupa operaţiunile Renault din domeniul vehiculelor electrice.La începutul lunii mai, Renault a anunţat în mod oficial că ia în considerare opţiunea creării a două entităţi separate, una dedicată dezvoltării, producţiei şi vânzării de vehicule electrice, cu sediul în Franţa, şi cealaltă dedicată dezvoltării şi producţiei de motoare şi cutii de viteze termice şi hibride de nouă generaţie E-TECH, care va include operaţiunile din România, Spania, Portugalia, Turcia şi America Latină.

Luna trecută, agenţia niponă de presă Kyodo anunţa că Nissan ia în considerare să investească într-o participaţie de până la 15% în noua divizie a Renault.

Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat pentru Reuters că Mitsubishi va investi probabil mai puţin decât Nissan, pentru menţinerea relaţiilor din cadrul alianţei.

Renault vrea ca Nissan să fie acţionar la divizia sa de automobile electrice, la care grupul francez vrea să păstreze un pachet de cel puţin 51%. Pentru divizia care va regrupa operaţiunile din domeniul motoarelor pe combustie, Renault are în vedere crearea unei noi entităţi cu Aurobay, un joint venture între Volvo Car AB şi grupul chinez Zhejiang Geely Holding Group, precum şi cu alţi investitori.

https://www.economica.net/conducerea-mi ... 23958.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 910
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Noi 07, 2022 8:50 am

Răzvan Antoniu (M Car Trading): Mitsubishi se concentrează acum pe segmentele europene de bază și pe electrificare
Răzvan Antoniu, director executiv M Car Trading, importatorul Mitsubishi Motors în Romania, a acordat un interviu Economica.net în care dezvăluie viitorul mărcii nipone în România odată cu sosirea noilor modele dedicate pieței europene.
În ultimii ani veștile venite de la marca japoneză Mitsubishi, parte a Alianței Renault – Nissan, au fost bulversante. După ce, în vara anului 2020, oficialii companiei anunțau că marca își va concentra activitatea în zona ASEAN și că lansarea de noi modele în Europa este înghețată, la începutul lui 2021 aceștia au revenit asupra deciziei anunțând prezentarea a două noi modele dedicate pieței europene.

Ulterior, aceeași oficiali ai Mitsubishi Motors Europe au confirmat viitoarea lansare a două vehicule de clasă B – un hatchback și un SUV – produse la uzinele Renault. Primul dintre aceste două noutăți – SUV-ul ASX – a fost deja prezentat în septembrie 2022, iar cel de-al doilea vehicul urmează să fie lansat anul viitor. Mai mult chiar, noul Mitsubishi ASX, vehicul realizat pe platforma și cu componente ale Renault Captur, a fost deja prezentat oficial și în România, la ediția din acest an a Salonului Auto București, evenimentul de la începutul lui octombrie fiind o veritabilă premieră mondială dacă avem în vedere că mașina fusese dezvăluit până atunci doar online.

În acest context, directorul executiv al M Car Trading, Răzvan Antoniu, a discutat cu Economica.net despre relansarea mărcii pe piața din România și despre viitoarele produse care vor ajunge la clienți începând cu 2023.

Mitsubishi ASX a fost văzut pentru prima dată de români în cadrul SAB 2022. Prin urmare a avut loc o premieră națională. Dar, având în vedere că, până acum, el a fost prezentat doar online, poate fi considerată prezența la SAB și o premieră mondială?
Noul ASX este prezentat pentru prima dată în cadrul unui salon auto, însă premiera mondială a noului model a avut loc în timpul evenimentului online din data de 20 septembrie care a fost difuzat în toată Europa prin intermediul site-urilor importatorilor și la scară globală, prin intermediul canalului Youtube al mărcii.

În momentul de față marca are în portofoliu doar două modele – Space Star și Eclipse Cross. Din primăvara anului viitor va fi pe piață și noul ASX. Va urma un alt model de clasă B. Ce ne puteți spune despre acesta din urmă?

Noul COLT (n.n. – model de clasă B) va fi disponibil în România începând din toamna anului 2023 și va oferi un pachet complet de echipamente, inclusiv cea mai recentă tehnologie, o gamă completă de sisteme de propulsie și va fi fabricat la uzina Renault din Bursa, Turcia. La fel ca noua generație ASX, COLT se va baza pe platforma CMF-B, dezvoltată de Alianța Renault – Nissan – Mitsubishi.

De ce a dispărut de pe piața din România modelul Outlander? Pe piețele din afara Europei modelul este disponibil.

Modelul Outlander comercializat până în anul 2021 și în România a fost înlocuit cu o nouă generație care însă nu este disponibilă, cel puțin pentru moment, în Europa.

Care estimați că va fi cota de piață a Mitsubishi, în România, la finalul acestui an?

Având în vedere că piața auto traversează o perioadă atipică, nu ne putem hazarda să facem predicții.

Mitsubishi nu trece printr-o perioadă tocmai fastă în Europa. A anunțat mai întâi că se va retrage complet, apoi a revenit asupra deciziei, pentru ca acum să lanseze noi modele împreună cu partenerul de Alianță Renault. Cum au afectat aceste schimbări bruște de direcție activitatea importatorului din România? Cum au reacționat clienții?

Activitatea importatorului Mitsubishi Motors în România s-a desfășurat în ritm normal, singura mențiune fiind cea legată de restrângerea gamei de modele disponibile. Însă, odată cu consolidarea gamei actuale cu două noi modele în 2023, este clar că ne concentrăm pe segmentele europene de bază (clasa B și clasa SUV) și pe electrificare – cu adăugarea noului ASX alături de deja emblematicul Eclipse Cross PHEV.

Frank Krol, șeful Mitsubishi Motors Europe, estima cu câteva săptămâni în urmă vânzări anuale de 130.000 de unități în 2024, foarte aproape de volumul din 2019, înainte de pandemie. Credeți că, în România, marca va putea reveni la vânzările din anii anteriori pandemiei? Când?

Suntem încrezători că extinderea gamei în principalele segmente de piață din România va crește semnificativ numărul clienților tradiționali Mitsubishi Motors și, în același timp, va atrage noi segmente de clienți care caută o alternativă competitivă.

Sunt suficiente patru modele – Space Star, ASX, Eclipse Cross și viitorul Colt – pentru ca afacerile mărcii să revină pe un trend ascendent?

Având în vedere că noile modele care vor fi disponibile în gama Mitsubishi Motors începând din anul 2023 vor fi produse în Europa, fiind concepute special pentru clienții europeni, și că vor respecta cele mai stricte norme de poluare, da, credem cu tărie ca vor crește semnificativ vânzările Mitsubishi Motors în România.

Mitsubishi a fost un pionier al propulsiei electrice prin modelul i-MiEV. A fost vândut inclusiv în România. De ce s-a oprit producătorul nipon din dezvoltarea de mașini electrice tocmai înaintea boom-ului înregistrat de acestea?

În 2009 Mitsubishi Motors a lansat modelul i-MiEV, primul vehicul 100% electric produs în serie. Ulterior, au dezvoltat tehnologia plug-in hybrid. Sistemul PHEV se bazează pe tehnologia EV (n.n. – electric vehicle) și este un hibrid de serie avansat. Acest sistem cu două motoare electrice și un motor termic creează un sistem superior EV cu capacitate 4WD perfect adaptabil pentru un SUV cu o autonomie mare. Sistemul plug-in hybrid a fost soluția aleasă de Mitsubishi Motors la momentul respectiv și a fost preluată ulterior de majoritatea producătorilor auto.

Takao Kato, CEO-ul Mitsubishi Motors, vorbea la începutul acestui an despre un potențial model electric pentru Europa. Ce ne puteți spune despre această intenție?

Nu putem comenta planurile pentru produse viitoare. Doar ceea ce a fost deja anunțat: două noi modele în 2023 – ASX și Colt.

Noul ASX este un model derivat din Renault Captur și îi seamănă destul de mult. Care sunt diferențele importante?

Diferențierea pentru noul ASX se concentrează pe zona elementelor cheie din față – Dynamic Shield, spate și, desigur, în interior, respectând identitatea designului Mitsubishi Motors.

Cum aveți în plan să impuneți nou ASX pe piață? Estimați că va avea un preț mai mic decât Captur?

Este prea devreme să ne pronunțăm.

Când va ajunge mașina pe piața din România? Câte mașini Mitsubishi ASX vor fi alocate României anul viitor?

Noul ASX va ajunge pe piața din România în luna martie 2023.

https://www.economica.net/razvan-antoni ... 23071.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 910
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 08, 2022 10:51 am

In 7 luni romanii au cumparat peste 71.000 de masini noi pe benzina si diesel, si doar 4.000 de modele electrice
85% din masinile vandute merg pe benzina!

In ciuda faptului ca statul ofera 11.500 euro DISCOUNTUL RABLA PLUS, romanul de rand nu se arunca sa cumpere in masa masinile electrice mult promovate pe toate canalele media.

apia, vanzari auto primele 7 luni 2022, statistici vanzari auto 2022, apia autolate, probleme apia, vanzari ev apia 2022, diesel phev apia 2022

Este incredibil, insa atat ziaristii auto cat si cei din presa centrala uita complet de faptul ca Romania este a doua cea mai saraca tara din UE, iar puterea de cumparare a romanului de rand a scazut cu 30% doar in ultimele 3 luni pentru ca avem o inflatie de peste 17% si o guvernare impotenta PSD-PNL-UDMR.

Piata auto din Romania din aceste prime 7 luni incepe sa arate cu cea din anul 2009, cand criza economica mondiala a redus cu 60% volumul masinilor noi vandute aici.

Acum, oficialii APIA se lauda cu peste 14.000 de masini electrificate vandute in 7 luni, insa daca ne uitam pe cifre vedem ca sunt doar 4.000 de masini 100% EV care in mare parte au mers spre companiile de ride-sharing si flote!

apia, vanzari auto primele 7 luni 2022, statistici vanzari auto 2022, apia autolate, probleme apia, vanzari ev apia 2022, diesel phev apia 2022

Peste 66.000 de romani au ales in aceeasi perioara O MASINA PE BENZINA SAU DIESEL pentru ca sunt mai ieftine, mai puternice si ofera o autonomie reala dubla fara nici un timp pierdut la statia de alimentare.

Spre finalul anului, specialistii anunta o scadere considerabila a vanzarilor masinilor electrice pentru ca acestea sunt din ce in ce mai scumpe, iar termenele de livrare pentru ele sunt cu 12 luni mai mari fata de termenul de livrare al unei masini NOI PE BENZINA SAU DIESEL!

apia, vanzari auto primele 7 luni 2022, statistici vanzari auto 2022, apia autolate, probleme apia, vanzari ev apia 2022, diesel phev apia 2022

VEZI CE ZICE OFICIAL APIA?

În primele șapte luni ale anului au fost comercializate 70.028 de autoturisme noi pe piața din România.

Dacia domină topul cu 19.962 de exemplare vândute, urmată de Hyundai (5.612 unități), Toyota (5.607 unități), Ford (5.074 unități) și Skoda (4.839 unități).
https://autolatest.ro/stiri/in-7-luni-r ... electrice/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 910
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Noi 21, 2022 9:20 am

De ce maşinile roşii au şanse mari să sfârşească în accidente. Culorile mai puţin predispuse la evenimente rutiere grave


Culorile mașinilor reflectă adesea personalitatea proprietarului, in momentul in care vehiculul este ales cu intenţie.Atfel, cumpărătorii conservatori sunt mai predispuși să aleagă vehicule monocromatice, în timp ce șoferii mai extrovertiți le preferă pe cele ale căror culori sunt mai vii.În general, în timp ce producătorii de automobile oferă culori care se potrivesc oricărei personalități, majoritatea șoferilor preferă tonuri testate în timp."Popularitatea culorilor auto poate varia în diferite țări - nuanțele adorate în SUA nu sunt neapărat populare în Germania, Spania sau Mexic. Și, în general, tendințele în materie de culori auto nu sunt statice - ele se schimbă în timp, pe măsură ce noi culori câștigă lumina reflectoarelor", potrivit ultimului studiu carVertical.Cu toate acestea, culoarea mașinii nu este doar o chestiune de stil. De exemplu, se pare că, aparent, mașinile roșii sunt mai susceptibile de a suferi un accident, ceea ce nu face decât să dovedească importanța alegerii cu atenție.Experții auto carVertical au efectuat cercetări pentru a găsi cele mai populare culori auto și impactul acestora asupra siguranței la volan. Șoferii au tendința de a evita mașinile colorate.Există mai multe vehicule colorate în țările cu climă caldă, în comparație cu țările nordice. Conducerea unei mașini strălucitoare în Norvegia, Canada sau Suedia poate ridica unele sprâncene locale, dar ar fi destul de normală în California sau Italia, unde culorile strălucitoare sunt o chestiune de fapt.AdsMașinile albe, mai populare în ţările cu climă caldăCa regulă generală, mașinile albe sunt mai populare în climatele mai calde, deoarece albul reflectă lumina soarelui, ceea ce face ca aceste mașini să fie mai puțin fierbinți atunci când sunt conduse.După cum arată acest studiu, albul este cea mai populară culoare în Australia (39,1% din totalul parcului auto) și în UE (26,8%). Australienii adoră, de asemenea, mașinile argintii (15,9%) și gri (14%). Europenii preferă și mai mult griul (25,9%), urmat de vehiculele negre (24,5%).Un procent similar de vehicule negre se regăsește și în SUA (24,7%). Totuși, acestora le plac și mașinile albe (20,9%) și argintii (17,3%)."71% dintre mașinile verificate pe platforma noastră au fost monocrome - negru, alb, gri sau argintiu. Acest lucru nu face decât să dovedească faptul că oamenii sunt destul de conservatori atunci când vine vorba de achiziționarea de vehicule", potrivit expertului în domeniul auto și șeful departamentului de comunicare al carVertical, Matas Buzelis.AdsTendințele în materie de culori auto se schimbăÎn ultimii 20 de ani, au avut loc schimbări semnificative în ceea ce privește tendințele în materie de culori auto. 42% dintre mașinile fabricate în 2002 și verificate pe platforma menționată de istoric auto erau gri sau argintii.Între timp, deși albul este una dintre cele mai populare culori în acest moment, practic, nu existau vehicule albe în 2002.Deplasându-ne rapid până în zilele noastre, lucrurile sunt complet diferite. Dintre toate mașinile fabricate în 2020 care au fost verificate, 26% erau gri și 18% albe.Ponderea mașinilor negre între 2002 și 2020 a rămas mai mult sau mai puțin similară. Uneori, tendințele în materie de culori durează doar câțiva ani. De exemplu, numărul mașinilor maro a crescut între 2012 și 2014, dar a început să scadă în anii următori.

https://ziare.com/accidente/de-ce-masin ... 22-1762370

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 910
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Noi 24, 2022 9:13 am

(P) Avantajele și dezavantajele celor două tipuri de leasing auto
Există trei posibilități pentru o companie de a cumpăra o mașină fără să apeleze la credit: în numerar, leasing financiar sau leasing operațional. În același timp, fiecare dintre aceste metode influențează în mod diferit lichiditatea, profitabilitatea și capacitatea de a obține împrumuturi ale unei companii.
Dacă profitabilitatea contabilă este importantă pentru compania ta, aplică pentru un leasing financiar. Dacă ai în plan alte credite bancare sau comerciale, alege un leasing operațional. Plătește numerar dacă vrei să evitați dobânda anuală de aproximativ 8% (DAE). Societățile de leasing oferă suport și îndrumare pe tot parcursul obținerii unui leasing auto, iar uneori chiar creează oferte personalizate pentru nevoile companiei tale.
DETALII MAI JOS:
https://www.auto-bild.ro/stiri/p-avanta ... 05789.html



Punctul de amendă va rămâne înghețat și în 2023
Punctul de amendă rămâne înghețat și anul următor la nivelul de 145 lei, anunță ministrul Finanțelor, într-un interviu la Digi24. Reamintim că punctul de amendă este înghețat la acest nivel încă de la începutului anului 2017.
În lipsa acestei precizări legislative, punctul de amendă ar fi urcat de anul următor, în contextul în care salariul minim, în funcție de care este stabilită și valoarea punctului de amendă, a fost majorat succesiv în ultimii ani și este pregătit să fie majorat și de la 1 ianuarie 2023.
Legislația prevede că un punct-amendă reprezintă valoric 10% din salariul minim brut pe economie, stabilit prin hotărâre a Guvernului.
„Punctul de amendă va rămâne la fel”, a anunțat ministru Finanțelor, la Digi24.oli
https://economedia.ro/punctul-de-amenda ... 38XhnZByHt

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 910
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Noi 28, 2022 1:28 pm

Ce aduce nou Euro 7 în echiparea mașinilor
Publicate săptămâna trecută, primele date ale Comisiei Europe privind normele de depoluare Euro 7 sunt mult mai complexe decât actualul standard Euro 6. Și mult mai costisitoare.Industria auto știe de ani bună că, după ce a evoluat de la standardele Euro 2 la Euro 6 în ani buni, reducând drastic emisiile de Co2 sau oxizi de azot, va trebui să înfrunte și Euro 7, cele mai drastice reglementări în privința depoluarăm înaintea trecerii complete la vehicule electrice sau cu hidrogen în 2035.Teoretic, având un traseu clar care prevedea inclusiv trecerea la Euro 7, anunțul de săptămâna trecută al Comisiei Europene nu ar fi trebuit să dea fiori reci producătorilor de mașini. Cu toate acestea, detaliile privind nou standard, întârziate cu luni bune și costisitor de aplicat, au fost întâmpinate cu reacții dure.

Majoritatea producătorilor de mașini au început de ani dezvoltarea unor concepte tehnice realizate în baza unor scenarii proprii. În lipsa unor informații clare de la Bruxelles, constructorii au încercat să înțeleagă cât mai bine ce ar putea cere politicienii și tehnicienii Comisiei Europene realizând scenarii mai mult sau mai puțin apropiate de realitate.

Un exemplu este chiar cel al producătorului român Automobile Dacia, parte a grupului francez Renault. Cu doar câteva săptămâni în urmă, Didier Michaud, cel care are în subordine divizia de motoare a mărcii românești, explica într-o discuție la care a luat parte și Economica.net că îi este greu să vorbească „despre Euro 7 pentru că, așa cum știți, Comisia Europeană nu a publicat încă toate detaliile acestui standard de emisii. Ne-au promis că fac asta în ianuarie 2022, apoi în aprilie, apoi în iulie, apoi în octombrie. Acum așteptăm pentru detaliile tehnice finalul lui octombrie”.

„Timpul este scurt pentru Euro 7. Sperăm ca politicienii să ne dea timp până la începutul lui 2026. Dacă vor impune Euro 7 la începutul lui 2025 va fi foarte dificil. Întârzierea deciziei clare privind standardele ne pune într-o situația complicată. Tot ce putem face acum este să lucrăm în baza anumitor ipoteze”, mărturisea Didier Michaud la expoziția auto de la Paris.

Standarde mai dure
Dincolo de depoluare, standardele Euro 7 înseamnă adoptarea unor noi tipuri de teste în privința emisiilor, a unor noi soluții tehnice și, desigur, costuri mai mari.

În primul rând și cel mai simplu de înțeles, standardele Euro 7 înseamnă mașini mai „curate”. De exemplu, pe lângă emisiile de CO2, verificate de ani buni la stațiile ITP (Inspecția Tehnică Periodică) din statele europene, inclusiv România, mașinile vor trebui să aibă emisii maxime de oxizi de azot de 60 miliagrame pe kilometru. Nimic nou ar putea spune cei care au mașini alimentate cu benzină, pentru că și la Euro 6 era aceeași limită. Doar că acum vor trebui să atingă aceleași performanțe și modelele diesel!

Mai mult chiar, dacă până acum testele de omologare impuneau reguli mai laxe, odată cu Euro 7 aceste emisii vor trebui atinse chiar și la temperaturi exterioare de 45 de grade Celsius. Ba chiar și în timpul utilizării mașinilor pe perioade scurte, deci cu motorul încă rece. Și, pentru că nu era suficient, mașinile vor trebui să se încadreze în standarde timp de zece ani sau 200.000 de kilometri de la momentul producției, dublu față de reglementările aflate acum în vigoare. Cele de mai sus vor majora semnificativ cerințele tehnice ale vehiculelor, însă Comisia Europeană se așteaptă ca aceste standarde să ducă la vehicule mai fiabile și cu emisii de oxid de azot reduse cu 35% pentru mașini și 56% pentru autobuze și camioane.

Pentru că am vorbit despre autobuze și camioane laolaltă cu autoturisme trebuie spus că Euro 7, spre deosebire de toate standardele anterioare, impune aplicarea uniformă a restricțiilor de poluare pentru toate tipurile de vehicule și toate sistemele de propulsie.

Euro 7 implică și sistemul de frânare sau anvelopele
Dacă impunerea unor restricții cu privire la emisiile poluante eliberate prin sistemele de evacuare ale vehiculelor era așteptată și chiar dorită, puțini au luat în calcul standarde care să impună stoparea parțială a particulelor rezultate din funcționarea sistemelor de frânare sau a microplasticului generat de frecarea anvelopelor cu asfaltul.

Poate părea o idee SF, însă în viitorul apropiat toate mașinile – fie că vorbim despre vehicule alimentate cu benzină, motorină sau energie electrică – vor trebui să aibă emisii cuantificabile și reduse de particule fine generate de sistemele de frânare. Conform standardelor Euro 7, toate mașinile noi vor trebui să reducă praful fin rezultat din frecarea plăcuțelor de frână cu discurile sau tamburii sau de cea dintre anvelope și asfalt. Intuind direcția, unii producători de componente (precum Mann + Hummel) au realizat deja filtre speciale care se atașează sistemelor de frânare, însă niciun producător auto nu le-a cumpărat pentru a-și dota mașinile din cauza costurilor ridicate. La fel, producătorii de anvelope au dezvoltat produse menite să elibereze cât mai puțin microplastic, negru de fum, etc., dar performanțele acestora fie nu sunt cele mai bune prin comparație cu anvelopele „normale”, fie costurile sunt ridicate.

Sunt menționate, de asemenea, noi standarde pentru durata minimă de viață a bateriilor. Acestea, fie că vorbim de utilizare alor la mașini electrice, hibridele plug-in sau hibride simple vor trebuie să ofere cel puțin 80% din capacitatea lor originală după cinci ani sau 100.000 de kilometri și 70% după opt ani sau 160.000 de kilometri. Din fericire, acest lucru corespunde cu ceea ce promit deja majoritatea producătorilor. Valori minime mai puțin stricte – de 75% și 65% – se aplică camioanelor și autobuzelor.

Tot Euro 7 impune și limitarea altor poluanți precum hidrocarburile, metanul, amoniacul, formaldehida sau protoxidul de azot.

Costuri tot mai mari
Așa cum mașinile electrice au prețuri mari pentru că implică tehnologii noi și componente scumpe, este de așteptat ca dotarea mașinilor cu toate noile filtre și sisteme de reducere a poluării, precum și cu senzorii necesari pentru a urmări respectarea standardelor să aducă o majorare a costurilor de producție și, în consecință, a prețurilor pentru mașini.

Este însă interesant de observat că matematica de la Bruxelles arată o creștere a prețurilor pentru mașini și autoutilitare cu valori cuprinse între doar 90 de euro și 150 de euro pe vehicul. Pentru camioane și autobuze suma ar putea urca la 2.600 de euro. Din nefericire, Comisia Europeană nu a detaliat modul în care a calculat aceste creșteri de preț preferând să noteze că ele vor fi compensate de durata de viață mai mare a bateriilor în cazul electricelor și hibridelor și de creșterea fiabilității și a valorii reziduale a mașinilor termice.

Calendarul de aplicare al noilor standarde de depoluare Euro 7 prevede o intrare în vigoare a acestora la jumătatea anului 2025 în cazul autoturismelor și utilitarelor mici și doi ani mai târziu în cazul camioanelor și autobuzelor.

Reacții ale industriei auto
În contextul iminentei intrări în vigoare a standardelor Euro 7 în 2025 și a interzicerii comercializării de mașini cu motoare termice din 2035, Oliver Zipse, președinte al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) și CEO al grupului BMW a declarat că „industria auto își ia foarte în serios rolul de a reduce atât emisiile de CO2, cât și alte emisii poluante. Anul trecut am făcut o propunere foarte constructivă pentru un nou standard Euro 7 care ar aduce o reducere majoră a poluanților îmbunătățind astfel calitatea aerului. Din nefericire, beneficiul pentru mediu al propunerii Comisiei este foarte limitat, crescând totodată considerabil costul vehiculelor. Se concentrează asupra condițiilor extreme de condus care nu au nicio relevanță în viața reală”.

Zipse nu este singurul care atrage atenția asupra costurilor implicate de acest nou standard care, pe lângă timpul scurt în care trebuie implementat, vizează mașini care vor putea sta pe piață cel mult zece ani! Adică până la momentul 2035 în care pe piața europeană vor mai putea fi comercializate doar mașini electrice sau cu hidrogen. Poziții similare au avut și sefii grupurilor Renault sau Stellantis. Mai puțin evident pentru politicienii de la Bruxelles, amortizarea unei noi tehnologii înseamnă ani mulți pentru un producător auto. În cazul în care perioada de recuperare a investiției se scurtează, singura modalitate de a menține o companie profitabilă este transmiterea costurilor suplimentare în prețuri.

De asemenea, Martin Lundstedt, CEO al grupului Volvo și președinte al consiliului pentru vehicule comerciale al ACEA consideră că „pentru a se conforma noilor norme, producătorii de camioane vor trebui să mute resurse substanțiale de inginerie și financiare de la vehiculele electrice cu baterii și celule de combustibil înapoi la motorul cu ardere internă. Acest lucru va afecta grav tranziția noastră la vehicule cu emisii zero. Nu este (n.n. – un proiect) bun pentru climă, nu este bun pentru sănătatea oamenilor și nu este bun pentru industrie”.

https://www.autoexpert.ro/ce-aduce-nou- ... masinilor/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori