Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 27, 2021 1:01 pm

A intrat cu maşina într-un canal după ce capacul s-a surpat – FOTO
Şoferul unui autoturism marca Mitsubishi a fost lovit de un ghinion teribil în această dimineaţă în Iași. Vorbim despre faptul că acesta a intrat cu maşina într-un canal după ce capacul acestuia s-a surpat. Şoferul trebuie să îşi ducă maşina la service. Evenimentul rutier s-a produs pe strada Gavriil Musicescu, în zona Râpa Galbenă din Iași.Din fericire nu există vreo persoană rănită iar pagubile vor fi suportate, cel mai probabil, de şoferul cu pricina.
https://www.bzi.ro/a-intrat-cu-masina-i ... to-4196330


Salonul Auto Bucureşti & Accesorii 2021 se organizează în octombrie, după un an de pauză
Cea de-a 18-a ediţie a Salonului Auto Bucureşti & Accesorii va avea loc, în acest an, în perioada 7-17 octombrie, după un an de pauză din cauza pandemiei de COVID-19, la Centrul Expoziţional Romexpo, în Pavilionul B2 și al zonei exterioare eferente complexului, anunţă organizatorii.
Evenimentul va readuce, în această toamnă, în atenţia publicului iubitor de fenomenul auto, noutăţile şi tehnologiile de ultimă generaţie ale domeniului, în spaţiul Pavilionului B2 şi al zonei exterioare aferente Romexpo.
„Încrederea cu care ne-aţi răsplătit de-a lungul celor 17 ediţii ale Salonului Auto Bucureşti & Accesorii, expozanţi şi vizitatori în egală măsură, reprezintă pentru noi motivaţia de a veni în întâmpinarea dumneavoastră cu o platformă de business solidă care să sprijine piaţa auto din România. Prin eforturi comune, dorim ca SAB & Accesorii să reprezinte un accelerator pentru revenirea la normalitate, un real suport pentru redresarea industriei auto, maximizarea vânzărilor şi atingerea obiectivelor de business prin interacţiunea cu clienţii şi specialiştii din domeniul auto”, se arată într-un comunicat de presă.
În cadrul SAB & Accesorii 2021, vor fi expuse noile modele auto, tehnologii şi produse din domeniul auto.
Tematica SAB & Accesorii include:
autoturisme de oraş şi de teren, autoturisme clasice
vehicule hibride și electrice – ZONĂ DEDICATĂ “e-Mobility @SAB & Accesorii 2021”
autovehicule utilitare uşoare și grele – camioane, remorci, componente și accesorii aferente
motociclete, scutere, biciclete şi accesorii
componente și accesorii auto, sisteme audio şi de navigaţie, tuning auto și moto
echipamente şi utilaje pentru service-uri, vopsitorii şi spălătorii auto
concursuri, workshop-uri și lansări de noi tehnologii
mijloace de semnalizare rutieră, echipamente de dirijare, măsură şi control trafic
media de specialitate și asociații de profil
societăţi de leasing, societăţi de asigurare
servicii adiacente.
Ediţia anterioară a SAB & Accesorii a avut loc în 2019, la Romexpo, ocazie cu care, pe o suprafaţă totală de 25.000 de metri pătraţi, atât în Pavilionul B2, cât şi în zona exterioară a expoziţiei, au putut fi admirate, în premieră naţională, modele-concept şi noutăţi ale sezonului 2019 – 2020 aparţinând brandurilor: Abarth, Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, Kia, Land Rover, Maserati, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Opel, Piaggio, RAM 1500, Seat, Shelby, Skoda, Smart, SsangYong, Suzuki, Tesla, Toyota sau Volvo.
Motto-ul evenimentului din urmă cu doi ani a fost “Mobilitatea la prezent şi viitor”, în ideea că transportul electric evoluează semnificativ la nivel internaţional, odată cu crearea şi producerea de vehicule electrice şi hibride ce devin din ce în ce mai accesibile.
În acest sens, printre modelele electrice şi hibride ce au fost expuse la Romexpo, în 2019, s-au aflat: Tesla Model 3 Standard Range Plus, EQC 400 4MATIC (primul SUV electric de la Mercedes-Benz), Jaguar I-PACE (primul SUV sportiv Jaguar complet electric), alături de modelele hibride şi plug-in produse de BMW, Mini, Volvo, Kia, Toyota, Honda, Hyundai, Suzuki, Ford, Mitsubishi şi Jaguar.
https://www.secundatv.ro/transporturi/s ... 3833.html/



Mitsubishi Australia deschide un showroom high-tech nou in Adelaide

Mitsubishi Australia are un nou sediu.Compania și-a deschis astăzi noul sediu la Aeroportul Adelaide, semnalizând sfârșitul perioadei în Tonsley Park.Noul birou are un sistem solar și de baterii de 100 kW, împreună cu două încărcătoare de vehicule bi-direcționale și 14 vehicule unidirecționale pentru personal și vizitatori.
Personalul este capabil să monitorizeze cât de multă energie vine din rețea, baterie, și sistemul solar în birou, în orice moment.Mitsubishi spune că în prezent cartografiază consumul de energie și intenționează să se bazeze foarte mult pe energia regenerabilă odată ce înțelege mai bine când personalul său folosește energia și cât de mult folosește.„Scopul meu pe care doresc să îl promovez este acela că suntem 100% energie regenerabilă”, a declarat Tim Clarke, manager de strategie pentru produsele Mitsubishi Australia, pentru CarExpert.
https://www.carexpert.com.au/car-news/m ... delaide-hq

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mai 28, 2021 9:18 am

Nissan va standardiza și va împărți componente ale mașinilor electrice cu partenerii Renault și Mitsubishi
Nissan Motor Co va standardiza și împărți componentele vehiculelor electrice cu partenerul de alianță Renault, susține directorul general de operțiuni (COO) al producătorului auto japonez. Acesta descrie electrificarea drept noul punct de sprijin al parteneriatului.
Alianța franco-japoneză, care include și un membru junior Mitsubishi, a fost tensionată în urma arestării și demiterii fostului președinte Carlos Ghosn. De atunci, pandemia de coronavirus a oferit un impuls pentru reconstruirea colaborării, iar companiile au căutat să standardizeze piese și platforme pentru a reduce costurile.
Nissan a împărtășit deja platforme, sisteme de propulsie și componente comune cu Renault și Mitsubishi, dar aceste eforturi au „atins maximul pe care ar trebui să-l facem”, a declarat Ashwani Gupta, directorul operațional al Nissan, pentru Reuters.
Baza rămâne electrificarea mașinilor
„De aceea, schimbăm treapta de sinergii suplimentare, folosind electrificarea ca pilon principal”, a spus el.
Accentul se va pune pe schimbul de baterii, sisteme de propulsie electrice și arhitectură electronică, a spus el, adăugând că adoptarea unui standard uniform în cadrul alianței ar contribui în mod semnificativ la economiile de scară.
Gupta a declarat că electrificarea nu va reprezenta o provocare de aprovizionare din cauza aprovizionării globale a componentelor de către Nissan. Compania se aprovizionează cu baterii din China, Japonia, Europa și Statele Unite.
Împreună, alianța a vândut peste 7,8 milioane de mașini anul trecut, în scădere cu aproximativ 23% față de 2019, din cauza pandemiei.
Alianțele între mari producători
Ford are o alianță strategică cu Volkswagen, în cadrul căreia Ford va folosi platforma de vehicule electrice MEB a partenerului său german pentru a construi câteva modele.
Toyota și-a extins legăturile cu companii, inclusiv Subaru și cu producătorul chinez de baterii și automobile BYD, pentru a dezvolta împreună EV-uri, în timp ce Honda și General Motors vor introduce două modele EV de dimensiuni mari care utilizează bateriile Ultium ale GM în 2024.
https://www.puterea.ro/nissan-va-standa ... itsubishi/



Mitsubishi Pajero pleacă în istorie definitiv, iar marca niponă mai rămâne fără un pilon legendar
După 40 de ani de carieră de o rară notorietate şi o legendă construită în jurul numelui său, Mitsubishi Pajero pleacă în istorie definitiv. Iar marca niponă Mitsubishi rămâne astfel fără încă un pilon legendar, pe care se ţinea faima sa de cândva.Cum s-a ajuns aici? Ei bine, actuala generaţie Mitsubishi Pajero fusese lansată încă în anul 2006, fiind cea de-a patra la număr. Dar, la fel cum s-a întâmplat şi cu alte modele Mitsubishi pe parcursul ultimului deceniu, nimeni nu s-a obosit să se gândească la o următoare generaţie, la un continuator adevărat. Aşa că, bineînţeles, după 15 ani de aflare pe piaţă, numărul doritorilor de a cumpăra un Pajero, trecut prin multe facelift-uri, dar în esenţă acelaşi, a scăzut până la un public de nişă, care-l ia pentru nişte scopuri specifice. Aşa s-a ajuns la o situaţie fără prea mult optimism — modelul actual are vânzări prea slabe pentru a finanţa uzina unde se produce, iar dezvoltarea altuia înseamnă prea mult timp şi mulţi bani.În rezultat, Mitsubishi a decis închiderea totală a uzinei din Sakahogi, Japonia, acolo unde s-a produs întotdeauna Pajero. E un gest rar pentru Japonia, or, producătorii niponi nu prea îndrăznesc să închidă uzine în patria lor şi să lase comunităţi întregi de localnici fără slujbele vieţilor lor. Însă de această dată celor de la Mitsubishi nu le-a prea păsat. Deşi la acea uzină se mai producea modelul Delica şi chiar Outlander, producătorul a decis să transfere producţia celor două modele la alte uzine, iar pe cea a lui Pajero s-o sisteze definitiv, în toate formele sale de caroserie, scurtă şi lungă. Modelul Pajero Sport, care e construit pe platforma pick-up-ului L200, nu e afectat, el fiind asamblat în Tailanda.Ce mai rămâne din Mitsubishi după acest anunţ? La Lancer Evo s-a renunţat, fiind amputat în totalitate caracterul sportiv al mărcii. Apoi şi Lancer a plecat încet în istorie, mai existând pe nişte pieţe îndepărtate a lumii doar. Galant nu mai există, deci s-a spus adio şi sedanurilor mari. Outlander are mai mult de un deceniu pe piaţă, tot din el fiind derivate şi modelele Eclipse Cross şi ASX. Compactele nu sunt nici ele prea populare. Acum şi cel mai mare SUV al mărcii a fost amputat, fără vreun continuator. Unde va ajunge Mitsubishi — la nivelul unei mărci locale, regionale, cu câteva modele învechite tehnic, compatibile doar cu ţări din lumea a treia, care impun restricţii mai mici?
https://piataauto.md/Stiri/2021/05/Mits ... -legendar/



Uniunea Europeana introduce noi etichete pentru anvelopele de iarna cu specificatii pentru gheata
Anvelopele fabricate începând cu luna aprilie 2021 vor fi prevăzute cu etichete noi, care vor începe să fie vizibile treptat pe anvelopele oferite spre vânzare. Acestea vor avea un simbol pentru aderență pe zăpadă și un cod QR către o bază de date europeană extinsă.
„Codul QR este un element nou pe eticheta anvelopelor, care va ghida șoferul către o bază de date extinsă care stochează informații despre toate anvelopele disponibile pe piața europeană. Informațiile despre produs sunt standardizate, permițând astfel compararea mai ușoară a anvelopelor.”, spune Jarmo Sunnari, SRA Manager, Nokian Tyres.
Anvelopele all-season, de vară și de iarnă fără ținte vândute în UE au primit primele etichete UE în 2012. Până în prezent, obligativitatea etichetei a fost aplicată doar anvelopelor pentru autoturisme pentru pasageri, SUV-uri și autoutilitare, aceasta indicând rezistența la rulare, aderența pe carosabil umed și zgomotul extern la rulare. Informațiile de pe etichete trebuie să includă acum și aderența pe zăpadă și gheață, scala anterioară fiind în curs de reînnoire. Totodată, etichetele vor avea și un cod QR.
Reglementarea nu se aplică însă în cazul anvelopelor de iarnă cu ținte.
„Aderența pe carosabil umed este opusă aderenței pe gheață: dezvoltarea uneia o reduce de obicei pe cealaltă. Anvelopele concepute pentru Europa Centrală subliniază caracteristicile necesare pe drumurile din această regiune, în timp ce simbolul pentru aderență pe gheață indică faptul că anvelopa este eficientă și sigură în condițiile dificile specifice iernilor din regiunile nordice.Nu recomandăm utilizarea anvelopelor concepute pentru Europa Centrală în condiții pentru care acestea nu sunt destinate.”, declară Matti Morri, Technical Customer Service Manager, Nokian Tyres.
https://autolatest.ro/stiri/uniunea-eur ... tru-gheta/

Este oficial: s-a lansat si in Romania! Primii clienti primesc o reducere de pana la 4.522 de euro!
Este oficial: s-a lansat si in Romania!

Primii clienti primesc o reducere de pana la 4.522 de euro!Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv jante din aliaj pe 18 inch, plus cruise control cu limitator de viteza.
Cea de-a doua parte a lunii aprilie marcheaza debutul unui nou model cu propulsie hibrida pe piata din Romania, importatorul local al companiei Mitsubishi publicand lista oficiala de preturi a proaspat lansatului Eclipse Cross PHEV. Disponibil alaturi de un sistem care combina o unitate aspirata cu capacitatea de 2.4 litri, pe benzina, si doua motoare electrice pentru o putere maxima de pana la 188 de cai, SUV-ul cu pricina este disponibil in schimbul unei sume minime de 39.496 de euro.Pentru o perioada limitata de timp insa, clientii vor primi o reducere cuprinsa intre 3.570 si 4.522 de euro - oferita in functie de versiunea de echipare pentru care s-a optat: Inform, Invite, Intense, Intense+ sau Instyle.In configuratia de baza, noul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV promite o lista cu dotari standard care cuprinde inclusiv jante din aliaj cu diametrul de 18 inch, plus cruise control cu limitator de viteza. Acelasi model entry-level se mai bucura, totodata, si de o tapiterie din material textil cu cusaturi gri, dar si de lumini de zi cu tehnologie LED, de aer conditionat dual-zone, de un sistem multimedia cu display tactil de opt inch si sase difuzoare, tractiune integrala, cutie automata CVT etc.Daca vine vorba, in schimb, despre fisa cu specificatii de ordin tehnic, cei 188 de cai putere mentionati anterior se traduc printr-o acceleratie de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de aproximativ 10.9 secunde.Viteza maxima a proaspat lansatului Eclipse Cross PHEV nu depaseste 162 km/h, pe cand consumul mediu de carburant se invarte in jurul valorii de doi litri la 100 de kilometri - conform primelor informatii si detalii publicate de oficialii companiei Mitsubishi. In ceea ce priveste dimensiunile caroseriei, SUV-ul cu pricina a pregatit o lungime de 4.545 de milimetri, o latime de 1.805 milimetri si o inaltime de 1.685 de milimetri, la care se adauga un ampatament de 2.670 de milimetri.
https://www.4tuning.ro/poze/masini-elec ... #nogallery
Fişiere ataşate
mitsubishi-eclipse-cross-phev-fd893f9cafad0a3d33-0-0-0-0-0.jpg
mitsubishi-eclipse-cross-phev-fd893f9cafad0a3d33-0-0-0-0-0.jpg (379.19 KiB) Vizualizat de 201 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Iun 02, 2021 1:26 pm

Foliile auto în 2021. Cea mai simplă modalitate de a-ți tuna mașina. Ce spune R.A.R despre această procedură?
Și în anul 2021, foliile auto reprezintă cea mai simplă modalitate de a-ți tuna mașina. Este ceva cu care ne-am obișnuit. Majoritatea mașinilor moderne vin din fabrică cu geamuri fumurii, pentru celelalte, însă, se poate aplica folie cu tentă închisă la culoare în anumite ateliere.
În general, foliile auto sunt menite să protejeze pasagerii de razele UV (ultraviolete) ale soarelui. Totuși, mulți proprietari de mașini au geamuri fumurii fie pentru intimitate, fie pentru alte beneficii (mașina arată mai ”cool”).Foliile de protecție aplicate pe geamuri trebuie să fie certificate și marcate corespunzător. Aplicarea acestora este permisă numai în ateliere autorizate de către Registrul Auto Român (R.A.R).
Geamurile laterale din spate și luneta nu sunt esențiale pentru vizibilitatea din interior, așa că pe acestea se aplică cel mai des foliile.Aplicarea foliei pe geamurile autovehiculelor trebuie să fie în conformitate cu O.U.G nr. 195/2004 privind circulaţia pe drumurile publice, respectiv să fie conformă cu Regulamentul nr. 43 CEE-ONU sau în conformitate cu Directiva 92/22 CEE cu modificările ulterioare.
Acestea prevăd transparența de minimum 75% pentru parbriz și minimum 70% pentru lunetă și geamurile laterale.
Ce spune R.A.R. despre montarea foliilor auto?
Potrivit RAR, parbrizul trebuie să confere o transparență de minim 75% în câmpul de vizibilitate al șoferului, în timp ce geamurile laterală față, o transparență de minim 70%. Pentru celelalte geamuri, coeficientul de transmitere al luminii poate fi mai mic de 70%.
Luneta nu este considerată a fi un geam cu rol important în vizibilitatea conducătorului auto, cu condiția ca vehiculul să fie dotat cu oglinzi retrovizoare exterioare pe ambele părți.
Ce se întâmplă cu foliile auto montate în altă țară?
Foliile de protecție aplicate pe geamuri trebuie să fie certificate și marcate corespunzător. Atelierele autorizate să efectueze operațiuni de aplicare a foliei colorate, trebuie să elibereze un document privind certificatul de conformitate și licența emisă de Organismul de Certificare Produse al Registrului Auto Român, iar la inspecția tehnică periodică (ITP) se verifică eticheta care conține marcă de omologare a geamului precum și gradul de transparentă.
Nerespectarea prevederilor se pedepsește printr-o amenda din clasa a IV-a: de la 1.300 la 2.900 de lei, precum și suspendarea certificatului de înmatriculare.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/foli ... a-18845321

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Iun 04, 2021 9:16 am

Nissan, Mitsubishi au construit 1,52 milioane de mașini Kei
Cu ani înainte ca Mitsubishi Motors Corporation (MMC) să se alăture alianței Nissan-Renault, producătorul de automobile a avut deja un parteneriat cu Nissan. De fapt, construiau mașini împreună.
.La 1 iunie 2011, cele două companii au înființat un joint-venture 50/50 numit NMKV pentru a produce mini-vehicule, cunoscute în mod popular ca Kei-cars, pentru piața japoneză. Și în 2021, ei sărbătoresc a 10-a aniversare a acelui parteneriat.Colaborarea dintre Nissan și Mitsubishi s-a dovedit a fi un succes. Potrivit constructorilor de mașini, un total cumulat de 1,52 milioane de unități a fost produs în mai 2021. Ați putea crede că cifrele sunt mici pentru 10 ani de producție. Dar nu uitați, mașinile Kei sunt vândute exclusiv în Japonia.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... -cars.html




MITSUBISHI MOTORS a început operarea unui sistem de energie solară pe acoperiș la fabrica sa Laemchabang din Thailanda
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a început exploatarea unui sistem de energie solară de 5 megawați (MW*1) pe acoperiș, la fabrica Laemchabang de la Mitsubishi Motors (Thailanda) Co., Ltd. (MMTh), o companie de producție și vânzări din Thailanda.Combinat cu acest sistem de energie solară cu sistemul de capacitate de 2 MW, care este programat să fie implementat în viitorul apropiat, MMTh se așteaptă să reducă emisiile de CO2 din activitățile de producție cu peste 6.100 de tone pe an. MMTh dorește să creeze un mediu în care automobilele să poată fi produse fără poluare.MMTh are fabrici de producție de mașini și o unitate de motoare în provincia Chonburi și a devenit cel mai mare centru de producție al MMC din afara Japoniei.În noiembrie 2020, MMC a anunțat noul plan de mediu, care stabilește direcția și obiectivele eforturilor sale de mediu. Pe baza obiectivelor de mediu pentru 2030*2, MMC depune eforturi pentru a obține o reducere de 40 % a CO2 prin activitățile sale de afaceri în comparație cu EF2014. Ca una dintre acestea, compania promovează introducerea de energie regenerabilă pentru a reduce emisiile de CO2 din activitățile de producție și intenționează să introducă mai multe sisteme de energie solară la scară utilitară în centrele de producție interne și de peste mări.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1316.html




XPANDER ajută Mitsubishi Motors Malaezia să înregistreze performanța vânzărilor în aprilie 2021
Mitsubishi XPANDER MPV a contribuit la performanța de vânzări record a Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) pentru luna aprilie 2021. Distribuitorul oficial al vehiculelor Mitsubishi Motors din Malaezia a înregistrat un record istoric luna trecută, de 1 872 de vehicule vândute.
http://autoworld.com.my/news/2021/05/10 ... pril-2021/
Fişiere ataşate
Mitsubishi-XPANDER_Malaysia.jpg
Mitsubishi-XPANDER_Malaysia.jpg (269.42 KiB) Vizualizat de 140 ori
1316-1.jpg
1316-1.jpg (120.97 KiB) Vizualizat de 140 ori
image.jpg
image.jpg (604.19 KiB) Vizualizat de 140 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Iun 08, 2021 12:20 pm

Toby Price va concura în acest an in Tatts Finke Desert Race cu un Mitsubishi Triton Truck.
Camionul este structurat pe Triton GSR și Triton Concept Truck, care au sosit în Sydney săptămâna trecută după un proces extins de proiectare și construcție. Price, un campion care a castigat de două ori Dakar ul și de șase ori Finke, la categoria moto este ambasador Mitsubishi.

Se spune că ideea a luat naștere la începutul anului 2020, produsul final fiind o colaborare între constructorul TSCO, Mitsubishi Motors Australia, echipa de proiectare Triton a Mitsubishi Motors Corporation și Fiberwerx din Statele Unite.
https://www.speedcafe.com/2021/05/25/pr ... phy-truck/
Fişiere ataşate
TP_Truck_2-1200x800.jpg
TP_Truck_2-1200x800.jpg (109.59 KiB) Vizualizat de 94 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iun 10, 2021 9:23 am

74 de echipaje la Raliul Argeșului
74 de echipaje vor concura în perioada 11-12 iunie pe cele opt probe speciale ale raliului, lupta pentru victorie anunțându-se una mai mult decât interesantă. 51 de piloți și copiloți pornesc în Campionatul Național de Raliuri Betano, 5 echipaje în Campionatul dedicat Vehiculelor Istorice, în timp ce alte 18 mașini vor evolua în Campionatul Național de Rally2.
Cursa se desfășoară pe durata a două zile de concurs și propune peste 120 de kilometri cronometrați pe drumurile de asfalt de lângă Câmpulung și de pe Transfăgărășan.
Principalii pretendenți la titlul din 2021 și cei mai rapizi piloți din România sunt la startul Raliului Argeșului: învingător în sezoanele trecute și de cinci ori campion național, Simone Tempestini (Skoda Fabia R5) vine la Pitești să facă „tripla”, având obiectivul clar să se impună pe probele argeșene. Pilotul Napoca Rally Academy se va lupta cu colegul său de echipă, Bogdan Marișca (Ford Fiesta R5), dar și cu Dan Gîrtofan (Skoda Fabia Rally2), ambii având mai multe titluri de campion național absolut în palmares.
Pilotul argeșean Cristian Dolofan (Citroën C3 Rally2) va fi responsabil cu spectacolul la cursa de casă și va oferi o demonstrație de viteză, în timp ce Peugeot-ul 208 R5 al lui Eugen Cărăgui va atrage aplauzele fanilor. Sibianul Sebastian Barbu (Skoda Fabia Rally2) și Bogdan Cuzma (Skoda Fabia Rally2) se vor duela pentru un podium într-o cursă unde șapte modele de top (clasa RC2) vor fi la start.
Revelația sezonului, tânărul Norbert Maior (Citroen DS3 R3T Max), revine după abandonul din Maramureș dornic de un rezultat bun, ceea ce se va traduce într-o evoluție rapidă și spectaculoasă. Acesta se va lupta în categoria mașinilor cu tracțiune cu Mihai Manole (Renault Clio R3), Csongor Szabo (Peugeot 208 R2), Dănuț Budai (Citroen DS3 R3T) sau Marius Sîncrăianu (Peugeot 208 R2).
Pe lângă cele șapte modele de top, alte 11 mașini integrale vor fi responsabile cu spectacolul la Raliul Argeșului CATENA – Powered by Citroën, împărțite în două categorii diferite: clasa RC2N și clasa 11. Andrei Gîrtofan (Subaru Impreza), argeșeanul Bogdan Năstase (Mitsubishi Lancer EVO IX), Adrian Teslovan (Mitsubishi Lancer EVO X), Călin Bucur (Subaru Impreza STI) sau Dorin Banciu (Toyota Celica GT-FOUR) sunt câțiva dintre piloții care vor atrage aplauzele fanilor pe durata celor două zile de concurs.
Alte zeci de echipaje vor concura în cadrul claselor RC5, unde sunt încadrate și cele două competiții monomarcă, Cupa Dacia și Swift Cup, dar și în cadrul clasei 12. Cele cinci modele istorice precum Ford Escort MK2, Alfa Romeo, Volkswagen Golf sau Dacia 1310 vor aduce un plus de spectaculozitate, în timp ce duelurile din Rally2 vor demonstra că primii pași în motorsport sunt palpitanți și accesibili.


MODEL electric 2022 Mitsubishi Airtrek
Fotografiile aparute dezvăluie mai multe detalii despre viitorul SUV cu baterie al lui Mitsubishi, dar nu vă așteptați sa intre prea curand in productie.
Imagini ale SUV-ului complet electric de la Mitsubishi au apărut pe site-ul chinez Yangtse, modelul fiind înțeles ca fiind co-dezvoltat cu partenerul de producție al companiei, Guangzhou Automobile Group (GAC).În timp ce rapoartele anterioare au sugerat că noul model alimentat cu baterii a fost doar o versiune electrică a SUV-ului Mitsubishi Outlander - cu numele Airtrek dat inițial modelului Outlander pe piața japoneză atunci când a fost lansat - acum se crede că vehiculul își împarte baza cu Aion V mai mică.Aion este construit de GAC pentru piața chineză, și, folosind baterii litiu-ion CATL, oferă o gamă de între 400 și 600 de kilometri (în funcție de varianta), condus de un motor electric de 135kW.În februarie 2021, GAC a anunțat că a realizat o descoperire cu baterii îmbunătățite cu grafen, care va debuta pe Aion V înainte de sfârșitul anului. Noua tehnologie permite ca bateria autovehiculului să fie reîncărcată la 80% în opt minute.Deși Aion este mai mare și are un ampatament mai lung decât Outlander (2830mm față de 2706mm), Aion este mai scurt atât în lungime cat și in înălțime în comparație cu Outlander.„Proiectat exclusiv pentru piața chineză, noul Airtrek va fi lansat până la sfârșitul acestui an ca al patrulea model al companiei Mitsubishi Motors' din China”, a afirmat Mitsubishi într-o declarație emisă în aprilie 2021.În aceast moment se crede ca Mitsubishi Airtrek nu va fi oferit în afara Chinei.
https://www.drive.com.au/news/all-elect ... ek-leaked/


Patru mașini clasice din Galeria Țiriac Collection, expuse la Muzeul Satului din București
Cu ocazia aniversării a 100 de ani de la nașterea regelui Mihai I, Muzeul Național al Satului a organizat un eveniment special, în cadrul căruia vor putea fi admirate și patru exemplare exclusiviste ale Galeriei Țiriac Collection.
Pe măsură ce restricțiile se mai relaxează, apar și evenimentele și ocazia de a vedea mașini speciale. Cu ocazia celebrării a 85 de ani de la înființarea Muzeului Național al Satului Dimitrie Gusti, dar și cu ocazia aniversării a 100 de ani de la nașterea Regelui Mihai, Galeria Țiriac Collection scoate de la naftalină patru mașini foarte rare.
Evenimentul coincide și cu redeschiderea Galeriei Țiriac Collection, după o perioadă în care orașul otopeni a fost în carantină, iar muzeul de mașini rare a fost nevoit să își întrerupă activitatea. De acum, el poate fi vizitat în fiecare zi de vineri, sâmbătă și duminică.
Revenind la cele patru mașini de colecție, ele sunt expuse în data de 10 mai la Muzeul Național al Satului în cadrul evenimentului denumit „Muzeul și Regalitatea”, deschis publicului larg. Cele patru nume legendare din istoria automobilului, sunt: Bentley 3½ Litre Sports Saloon (produs în 1936), Packard 14th Series Super Eight Coupe-Roadster (produs 1936), MG TA (produs în 1939) si Willys CJ-3A (1952).
https://www.automarket.ro/stiri/patru-m ... 03769.html




Mitsubishi dorește ca 50% din vehiculele sale să fie electrice până în 2030
Mitsubishi intenționează să scadă media emisiilor de CO2 ale vehiculelor la 40% în 2030
Nu fi surprins dacă Mitsubishi începe să ofere mai multe vehicule electrice în gama lor. În afară de Xpander Hybrid, constructorul de automobile japonez a anunțat că va lansa mai multe vehicule electrice (și electrificate) în viitorul nu tocmai îndepărtat.Conform noului „Pachet de Planuri de Mediu” al companiei Mitsubishi,acestia intenționează să atingă trei obiective până în 2030. Printre acestea se numără reducerea cu 40% a emisiilor de CO2 ale vehiculelor noi, 50% a vehiculelor noi care urmează să fie electrice și o scădere cu 40% a emisiilor medii de CO2 ale activităților comerciale. Pe lângă aceasta, compania dorește, de asemenea, să „realizeze vehicule electrice pentru toate modelele până în 2030”.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... -2030.html
Fişiere ataşate
fl6yw3pvbsugmkuwstcb.jpg
fl6yw3pvbsugmkuwstcb.jpg (96.9 KiB) Vizualizat de 72 ori
dsykeh7lial4hqhph9e7.jpg
dsykeh7lial4hqhph9e7.jpg (61.65 KiB) Vizualizat de 72 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Iun 11, 2021 9:14 am

FOTO. Șofer oprit cu focuri de armă de polițiștii de frontieră din Vișeu de Sus. Bărbatul este bănuit de braconaj
Joi dimineață, în jurul orei 3:20, polițiștii de frontieră din Vișeu de Sus au vrut să oprească pentru control un autoturism marca Mitsubishi fără plăcuțe de înmatriculare, care circula pe un drum forestier, de la frontiera de stat spre interiorul țării, pe direcția localității Borșa, județul Maramureș. Șoferul nu a oprit la semnalele polițiștilor, continuându-și deplasarea în mare viteză, fapt pentru care agenții au tras trei focuri de avertisment în plan vertical.
https://www.digi24.ro/galerie-foto/1/st ... -1558161#1



Evenimentul auto de referință din România, SAB & Accesorii 2021 îşi deschide porţile – semnalul revenirii la normalitate!
Salonul Auto București & Accesorii readuce în această toamnă în atenția publicului iubitor de fenomen auto, noutățile și tehnologiile de ultimă generație ale domeniului, în spațiul generos al pavilionului B2 și al zonei exterioare aferente Romexpo, între 7 și 17 octombrie 2021.
De-a lungul celor 17 ediții ale Salonului Auto București & Accesorii, expozanți și vizitatori în egală măsură, au reprezentat motivația de aduce în întâmpinarea dumneavostră o platformă de business solidă care să sprijine piața auto din România.
SAB & Accesorii reprezintă un accelerator pentru revenirea la normalitate, un real suport pentru redresarea industriei auto, maximizarea vânzărilor și atingerea obiectivelor de business prin interacțiunea cu clienții și specialiștii din domeniul auto.
La SAB & Accesorii 2021, după această pauză impusă prin forța împrejurărilor, veți reîntâlni în direct noile modele, tehnologii și produse din domeniul auto, tematica evenimentului incluzând:
autoturisme de oraş şi de teren, autoturisme clasice
vehicule hibride și electrice – ZONĂ DEDICATĂ “e-Mobility @SAB & Accesorii 2021”
autovehicule utilitare uşoare și grele – camioane, remorci, componente și accesorii aferente
motociclete, scutere, biciclete şi accesorii
componente și accesorii auto, sisteme audio şi de navigaţie, tuning auto și moto
echipamente şi utilaje pentru service-uri, vopsitorii şi spălătorii auto
concursuri, workshop-uri și lansări de noi tehnologii
mijloace de semnalizare rutieră, echipamente de dirijare, măsură şi control trafic
media de specialitate și asociații de profil
societăţi de leasing, societăţi de asigurare
servicii adiacente
See you there!
https://www.auto-bild.ro/stiri/evenimen ... 95457.html


Incendiile auto pot fi stinse acum cu o "pătură" special dezvoltată de o companie norvegiană
O companie norvegiană a lansat pe piață o pătură specială care poate stinge incendiile auto. Aceasta este disponibilă în două variante, Standard și Pro, aceasta din urmă putând fi refolosită de până la 30 de ori.
O mașină poate fi cuprinsă de flăcări din diverse cauze: de la o improvizație la sistemul electric, până la bateriile mașinilor cu zero emisii. Extinctorul nu trebuie să lipsească din dotarea niciunui autovehicul, însă o companie norvegiană are o alternativă.
Este vorba despre o pătură special dezvoltată, care odată trasă peste mașină, reduce aproape la zero oxigenul care întreține focul. Totodată, pătura în cauză împiedică majoritatea substanțelor nocive, rezultate în urma unui incendiu, să fie eliberate în aer.
În cazul unei mașini eectrice, bateriile litiu-ion pot arde și fără oxigen, astfel că în cazul lor pătura ține doar focul sub control până la sosirea pompierilor.
Potrivit celor de la Bridgehill, pătura are o lungime de 8 metri și o lățime de 6 metri. Aceasta poate acoperi o mare varietate de mașini, iar utilizatorul trebuie doar să o întindă pe jos și mai apoi să o tragă peste mașina cuprinsă de flăcări. Nu este foarte ușor, având în vedere că are o greutate de 28 de kilograme.
Mașina trebuie acoperită cel puțin 20 de minute și, susțin producătorii, cel mai bine ar fi ca pătura să fie mai apoi îndepărtată de pompieri.
Dispozitivul norvegienilor este disponibil în două variante: Standard și Pro.
https://www.automarket.ro/stiri/incendi ... 03805.html
Fişiere ataşate
ZjMzNmYyYzBmYTRkMDJmMTQwMGYzZDE1MmM3MWUw.jpg
ZjMzNmYyYzBmYTRkMDJmMTQwMGYzZDE1MmM3MWUw.jpg (203.09 KiB) Vizualizat de 60 ori
MjA5N2IzZjc0MWRiOTdiZWQzY2U3ZWRlNjc5ZDRm.jpg
MjA5N2IzZjc0MWRiOTdiZWQzY2U3ZWRlNjc5ZDRm.jpg (194.86 KiB) Vizualizat de 60 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Iun 14, 2021 9:22 am

(VIDEO) Clasicul Mitsubishi Eclipse din 1995 a fost redesenat de un designer, ca să arate demn de zilele noastre


Din păcate, Mitsubishi nu-şi mai bucură fanii cu modele sportive în zilele noastre. Nici măcar cu asemenea sportive mai democratice şi mai accesibile, cum a fost legendarul Eclipse. Dar fanii continuă să adore acele momente glorioase din istoria mărcii nipone.Un designer suedez a decis să bucure inimile fanilor Mitsubishi şi să redeseneze clasicul Eclipse, de generaţia a doua, lansat în 1995, pentru a-l face să arate demn de zilele noastre.Modificările aduse de designer sunt foarte curioase, în special la partea grilei frontale, care a devenit una de dimensiuni foarte mici. Însă şi modelul original avea cam aceeaşi idee, prin urmare noile linii vin să modernizeze, dar să păstreze totodată şi tradiţia modelului original.La posterior, formele moderne trasate de designerul suedez sunt inspirate din liniile lui Lexus IS, o recunoaşte chiar autorul. Apropo, dânsul a publicat două video-uri separate pentru redesenarea feţei şi spatelui acestui model.Dincolo de toate, noi zicem că această ipostază modernă a lui Mitsubishi Eclipse ar putea să le servească drept inspiraţie înşişi japonezilor, pentru a mişca o scânteie de idee în mintea lor, poate s-or decide să lanseze măcar un model emoţional din ultimii 15 ani încoace. Or, în aceşti ultimii ani, după ultimele Lancer Evo şi Ralliart, practic fanii n-au mai văzut nici un model lansat cu sufletul, ci doar tăieri de modele legendare, în favoarea unor redesenări şi constrângerea gamei doar la câteva modele de SUV-uri şi pick-up-uri. Poate a venit timpul ca şi Mitsubishi să mai lanseze un model capabil să fascineze şi să inspire?
https://piataauto.md/Stiri/2021/06/VIDE ... e-noastre/



EXCLUSIV Titi Aur: Acvaplanarea, cel mai periculos lucru care ți se poate întâmpla când ești la volan
Codul Galben de ploi torențiale sub care se află România până marți dimineață creează probleme și șoferilor. Pe lângă bălțile formate care pot ascunde gropi în carosabil, cantitatea mare de apă căzută în timp scurt poate forma un strat consistent pe șosea iar șoferii se pot trezi că mașina acvaplanează. Multiplul campion național la raliuri și specialist în conducere defensivă Titi Aur a explicat pentru cititorii DC News ce trebuie să facă un șofer care conduce pe ploaie torențială.
”Acvaplanarea este cel mai periculos lucru care ți se poate întâmpla atunci când conduci pentru că roata se urcă, se ridică pe stratul de apă. Dacă mașina merge perfect drept și nu schițează niciun fel de derapaj, soluția este să frânezi. Dar cum de obicei când apare acvaplanarea se mișcă mașina puțin stânga dreapta, asta înseamnă că ai intrat într-un cerc vicios. Adică: dacă accelerezi continuă acvaplanarea, ceea ce ar trebui să faci fiindcă mașina derapează, dacă frânezi amplifici derapajul. Și atunci singurul lucru pe care poți să-l faci pentru acvaplanare este să anticipezi. Să te gândești că poate să apară și să mergi cu viteză mai mică ca să nu ajungi la acvaplanare”, a spus pilotul de raliuri.
”În momentul în care ai ajuns la acvaplanare, este foarte, foarte periculos. Pentru un pilot de curse nu este chiar același lucru pentru că pilotul de curse știe, în principiu, să stăpânească mașina în derapaj și atunci face acel compromis între a accelera doar atât cât trebuie, a manevra volanul în așa fel încât să îndrepte mașina din derapaj. Dar nu este și cazul unui șofer de stradă care este surprins de acvaplanare care nu reușește să stăpânească o mașină în derapaj. Pentru pilotul de curse este mai puțin periculos. În plus, pilotul de curse este 100% atent la drum, concentrat și este pregătit în fiecare fracțiune de secundă să controleze mașina cu care oricum merge la limită pe proba specială.
Pentru un șofer de stradă conducerea preventivă este de departe cea mai bună soluție. Când ești pe stradă trebuie să faci în așa fel încât să ajungi sănătos, nu să ajungi repede”, a mai spus Titi Aur pentru DCNews.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VI
Mesaje: 691
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Iun 16, 2021 1:34 pm

Mitsubishi publică imagini cu primul SUV electric din gamă, noul Airtrek, 100% chinezesc
Ar fi dificil să găseşti astăzi un fan al industriei auto japoneze care ar fi mulţumit de evoluţia mărcii Misubishi din ultimele decenii. Cu doar două-trei decenii Mitsubishi dicta legi în segmente auto cu modele legendare, sportive, fiind şi un constructor inovator în segmentul electrificării cu modelul de succes Outlander PHEV. Între timp, din faima mărcii nu prea a mai rămas nimic decât SUV-uri ce doar să facă uz de denumiri iconice. Uite că acum Mitsubishi a ajuns şi la o nouă etapă de badge engineering, lansând primul său SUV electric.Nici Airtrek nu este un nume chiar nou în portofoliul japonezilor, acesta fiind anterior numele SUV-ului Outlander în versiunea destinată pieţei japoneze pe una din generaţiile precedente. Noul Airtrek, însă, este un model destinat în exclusivitate pieţei din China, pe care Mitsubishi tot încearcă să o cucerească, dar fără prea mult succes. În esenţă, însă, Airtrek este un GAC Aion V, pe care în repetă în proporţie de 100% din punct de vedere al substratului tehnic, având doar un aspect exterior standardizat cu gama actuală de modele. Dar asemănări cu alte modele Mitsubishi trezeşte doar calandrul decorativ frontal, aparent.SUV-ul chinezesc Aion V a fost lansat pentru prima dată anul trecut, acesta fiind un model de dimensiuni apropiate cu actualul Mitsubishi Eclipse Cross sau Volkswagen Tiguan Allspace. Modelul este echipat cu un singur motor electric ce acţionează roţile punţii faţă şi dezvoltă 184 CP şi 350 Nm. Motorul poate fi alimentat de una din cele două baterii, capacitatea cărora nu este specificată, dar autonomia promisă de producător este cuprinsă între 500 şi 600 km, dar calculată conform vechiului standard optimist NEDC.În asemenea condiţii, Aion V nu se bucură de un succes nici pe piaţa domestică, iar acum cu un substrat tehnic identic şi caracteristici apropiate acesta va concura şi cu noul Mitsubishi Airtrek. Ei bine, SUV-urile pot fi distinse prin designul exterior şi ambianţa interioară, unde Airtrek prezintă o planşă de bord, aparent, mai atractivă decât la toate modelele actuale Mitsubishi, oferite pe alte pieţe. Aici SUV-ul în interpretarea japoneză oferă două ecrane generoase, pentru instrumentarul de bord şi sistemul multimedia şi tapiserie ceva mai calitativă.Noul Mitsubishi Airtrek va debuta exclusiv pe piaţa din China în cea de-a doua jumătate a acestui an fără şanse de expansiune pe alte pieţe. În Europa sau SUA japonezii vor dezvolta un electromobil diferit, care va prelua o bună parte din substratul tehnic de la partenerii de Alianţă Renault-Nissan.

https://piataauto.md/Stiri/2021/06/Mits ... chinezesc/





VIDEO Forza Horizon 5, jocul care îți schimbă părerea despre Xbox Series X: când se lansează
Jocul Forza Horizon 5 a primit o dată oficială de lansare. În timpul evenimentului Xbox E3 2021, Forza Horizon 5 a fost anunțat pentru PC, Xbox Series X, Xbox Series S și Xbox One.
Lista de mașini din jocul Forza Horizon 5
Acum, când fanii știu când va ieși Forza Horizon 5, există speculații cu privire la mașinile care vor fi disponibile în joc. Deși nu există încă o listă oficială de mașini Forza Horizon 5, fanii din întreaga lume au văzut câteva noi adăugări interesante la Forza Horizon 5. Un Mercedes-AMG Project One este prezentat cu mândrie de dezvoltatori în videoclipul demo oficial al gameplay-ului lansat de Xbox pe canalul lor de pe YouTube. Alte mașini din trailerul oficial includ Land Rover Defender 110, Mitsubishi Lancer Evo 10 GSR, Ford Bronco R Baja, Lamborghini Aventador LP700-4 și Porsche 911 Carrera S (992).
https://playtech.ro/2021/video-forza-ho ... -lanseaza/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori