Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2697
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 29, 2020 9:27 am

MITSUBISHI MOTORS începe producția de XPANDER în Malaezia

MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a început producția de crossover MPV XPANDER în Malaezia.Aceasta este țara terță în care MMC produce vehiculul după Indonezia și Vietnam.XPANDER este produs la Hicom Automotive Manufacturers (Malaezia) Sdn.Bhd., un contractor de asamblare vehicul în Malaezia, și vor fi vândute din luna noiembrie a acestui an, prin intermediul rețelei de vânzări de Mitsubishi Motors Malaezia, distribuitor exclusiv in Malaezia.De la lansarea sa în Indonezia în 2017, XPANDER, inclusiv XPANDER CROSS, a fost bine primit pentru stilul său futurist, confort și performanță ridicată la volan.Până la sfârșitul lunii septembrie 2020, volumul total al vânzărilor pentru serie a ajuns la aproximativ 270.000 de unități.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1298.html



Acum 50 de ani, primele mașini Mitsubishi au pornit spre America de Nord

Aici este o fotografie cu mașini mitsubishi încărcate pe Tagaharu Maru, o navă operată de Yamashita Shin Nippon Kisen capabilă să dețină 400 de mașini.Masinile Galant sunt încărcate la Debarcaderul Kinjo, Portul Nagoya și se îndreaptă spre America de Nord.
http://japanesenostalgiccar.com/first-m ... h-america/



(video) Noul Isuzu MU-X este un concurent pentru Mitsubishi Pajero Sport. În viitor, în teorie, ar putea purta şi logo Mazda
Compania Isuzu este cunoscută în prezent mai mult pentru producţia de autocamioane şi autobuze (găsite şi în Chişinău), în timp ce o activitate redusă o are şi în segmentul autovehiculelor comerciale uşoare cu un pickup numit D-Max, care este disponibil de cumpărat oficial pe piaţa din România, de exemplu.

Cu toate acestea, are în palmares şi un automobil non-comercial, însă care este disponibil doar pe pieţe selecte din Asia şi Oceania. Se numeşte MU-X, a fost lansat în 2013 şi până în prezent era de fapt un Chevrolet TrailBlazer cu o serie de modificări.

Acum însă, astăzi prezentată în Thailanda, noua generație MU-X a fost dezvoltată complet in-house.Caracteristici cheie:

Modelul este construit pe baza pickup-ului Isuzu D-Max, care l-a fel şi-a schimbat generaţia, dar acum un an în urmă. Astfel, ambele maşini vor împărţi acum platforma Isuzu Dynamic Drive care nu este altceva decât un şasiu tip cadru, însă mai nou şi mai dur decât cel vechi. Platforma are amplificatoare transversale suplimentare, iar motorul a fost mutat mai aproape de cabină pentru o distribuție optimă a greutății.
Pe puntea din faţă există suspensii independente cu câte două braţe, în timp ce puntea din spate este una solidă pe toată lungimea sa, cu o bară de torsiune. Şi dacă pickup-ul este dotat cu arcuri pe foi, atunci noul MU-X are o suspensie cu arcuri spiralate, unele mai lungi, pentru a creşte confortul şi cursa elementelor în timpul deplasării.
Noul Isuzu MU-X este un concurent direct pentru Mitsubishi Pajero Sport sau Toyota Fortuner. Măsoară 4.850 x 1.870 x 1.875 x 2.855 mm pe lungime, lăţime, înălţime şi ampatament. Garda la sol îi este de 235 mm! Vine cu şapte locuri şi volumul portbagajului după ultimul rând de scaune este de 235 de litri. Maxim, cu scaunele rabatate din al doilea şi al treilea rând, este de 2.165 de litri. Volumul rezervorului de carburant a crescut de la 65 la 80 de litri.
Despre noul corp se spune că utilizează o cantitate mai mare de oţel de înaltă rezistenţă, care este şi mai dur decât cel folosit anterior, asta pentru o siguranţă mai mare, dar şi pentru o izolare vibro-fonică mai bună. Interesant este de remarcat că uşa portbagajului este realizată din plastic şi are sistem electric pentru închidere/deschidere.
Modelul, în dependenţă de echipament, poate avea o tapiţerie din piele, sistem multimedia cu monitor de 8.0 inci şi suport Apple CarPlay/Android Auto, jante de 20 inci, faruri full LED, inserţii din plastic moale, frână de mână electromecanică, reglaje în mai multe poziţii pentru scaunele din al doilea rând, până la şase airbag-uri, sisteme de protecţie şi asistenţă precum cel de frânare automată sau de urmărire/menţinere în bandă, etc.
Gama de motoare este formată dintr-un turbo diesel de 1.9 litri cu 150 CP/350 Nm, care poate fi cuplat la o cutie de viteze manuală de producţie proprie sau la una automată în şase trepte, marca Aisin. Drept alternativă este un alt turbo diesel de 3.0 litri şi cu patru cilindri, cu 190 CP/450 Nm, care se poate combina doar cu transmisia automată.
Doar modelul în echipare de top, cel puţin pe piaţa din Thailanda, poate fi dotat cu AWD. În rest de bază este o tracţiune spate. Sistemul AWD include un ambreiaj pentru conectarea punţii faţă şi un demultiplicator cu un raport de 2,48:1. De asemenea, modelul 4×4 vine cu un regim special de rulare – Rough Terrain – care imită diferenţiale blocabile.
Vânzările noului Isuzu MU-X vor începe în Thailanda din noiembrie, preţul de start anunţat fiind de 18.650 de euro în banii nouă cunoscuţi.

Amintim că noul pickup Isuzu D-Max are acum un frate numit Mazda BT-50. Astfel, nu se exclude ca şi MU-X să se transforme într-un SUV Mazda în cadrul unui parteneriat, deşi va fi disponibil doar în unele ţări.
https://autoblog.md/video-noul-isuzu-mu ... ogo-mazda/


Mitsubishi L200 trece testul elanului la o viteza asemantoare cu cea a lui VW Golf 8 sau BMW M235i
Masinile pick-up sunt de obicei considerate ca fiind problematice cand vorbim de celebrul test al elanului.

Acum spaniolii de la km77 au pus la treaba si noul Mitsubishi L200 2020, model full size pick-up care reuseste sa treaca testul elanului cu o viteza de 69 km/h.

Efectiv cu aceeasi viteza a trecut testul elanului au trecut si noul VW Golf 8 2020 cat si sportivul BMW M235i GranC Coupe 2020.L200 ramane unul dintre cele mai bune modele pick-up din lume pentru ca reuseste sa fie extrem de usor, insa sa ofere soferului un feeling de SUV pe sosea cat si de off road veritabil atunci cand iesi in afara soselei.
https://whattruck.ro/mitsubishi-l200-tr ... bmw-m235i/
Fişiere ataşate
Mitsubishi-Galant-1st-shipment-to-US.jpg
Mitsubishi-Galant-1st-shipment-to-US.jpg (191.15 KiB) Vizualizat de 176 ori
Low_XPANDERinMalaysia.jpg
Low_XPANDERinMalaysia.jpg (72.45 KiB) Vizualizat de 176 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2697
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Noi 19, 2020 8:49 am

Informații neoficiale despre intenția Nissan de a vinde acțiunile Mitsubsihi

Nissan poate lua în calcul vânzarea acțiunilor pe care le deține la Mitsubsihi, potrivit unor informații confidențiale publicate de Bloomberg. Cele două companii neagă orice intenție în acest sens. Situația financiară dificilă prin care trec atât Nissan, cât și Mitsubishi ar putea conduce la destrămarea Alianței formate din Renault și cele două companii japoneze, așa cum estea ea structurată astăzi. Jurnaliștii Bloomberg susțin că au informații care arată că Nissan se gândește să renunțe la pachetul de 34% pe care îl deține la Mitsubishi, motivul fiind nevoia de bani și diminuarea pierderilor pe care le acumulează în acest moment de la cealaltă companie. Mitsubishi și-a estimat o pierdere de 140 miliarde yeni, pentru finalul anului fiscal, în martie 2021, parte din această pierdere urmând să se adauge rezultatului negativ pe care Nissan și l-a bugetat deja pentru aceeași perioadă.Cumpărarea acțiunilor Mitsubishi s-a produs în perioada în care Alianța Renault Nissan era condusă de Carlos Ghosn. După numai doi ani în care Ghosn a preluat poziția de președinte al Mistususbishi, compania înregistra creșteri seriaose ale vânzărilor și profit. Ulterior, începând din 2018, după arestarea lui Ghosn, situația financiară a companiei s-a degradat treptat. Anul acesta, șefii Mitsubishi au decis să retragă mașinile sale de pe piața europeană, în încercarea de a reduce costurile. Ulterior, decizia a fost modificată parțial, ca urmare a presiunilor dealerilor din UE. Ulterior apariției acestei informații, Nissan a transmis că „nu există planuri de schimbare a structurii de capital la Mitsubishi”. De asemenea, cei de la Mitsubishi au dat același răspuns, precizând că se continuă colaborarea în cadrul Alianței.
https://www.profit.ro/bloomberg/informa ... i-19595701





Mitsubishi raportează pierderi din cauza coronavirusului

TOKYO -- Mitsubishi Motors a raportat o pierdere de exploatare de 29,3 miliarde de yeni (279,1 milioane de dolari) în trimestrul încheiat în septembrie.30, comparativ cu un profit de 6,3 miliarde de yeni (60 milioane dolari) un an mai devreme ca vânzările s-au redus pe fondul pandemiei coronavirus.Producătorul auto își reduce forța de muncă și capacitatea de producție și închide reprezentanțele neprofitabile în încercarea de a reduce costurile fixe cu o cincime în termen de doi ani."Planul nostru de restructurare progresează mai repede decât am anticipat. Am redus costurile mai repede decât am planificat inițial", a declarat CEO-ul Takao Kato miercuri, într-un briefing telefonic de presă, după ce compania și-a făcut publice rezultatele.
În timp ce redresarea pieței din Asia de Sud-Est a fost lenta, compania are in vedere in viitor consolidarea capacitatii de productie la fabricile din Japonia și Thailanda , cererea fiiind mare , Kato a afirmat.Al șaselea cel mai mare producător auto din Japonia și-a păstrat prognoza pentru o pierdere operațională de 140 miliarde de yeni (1,3 miliarde de dolari) pentru întregul exercițiu financiar până în martie.Compania și-a redus ținta de vânzări pentru exercițiul financiar cu 21.000 de vehicule, la 824.000 de unități.În încercarea de a ridica profitul operațional anual la 50 de miliarde de yeni până în 2023, membrul junior al alianței auto Nissan-Renault își reduce, de asemenea, prezența în Europa și America de Nord și se va concentra pe Asia.
https://europe.autonews.com/automakers/ ... oronavirus
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2697
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 24, 2020 8:47 am

Vânzările de autoturisme ecologice au crescut

În primele zece luni ale anului, vânzările maşinilor ecologice au crescut în România cu 15,15%, ceea ce înseamnă 6.385 de unităţi, potrivit Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA). Conform datelor APIA în perioada ianuarie-octombrie 2020 cele mai multe achiziţii noi au fost înregistrate la categoria autoturismelor hibride, respectiv 3.950 de exemplare, în scădere totuşi cu 3,5%, comparativ cu perioada similară a anului trecut. La 31 octombrie 2020, ponderea autoturismelor electrice şi hibride noi în totalul pieţei auto locale ajunsese la 6,6%. Autoturismele electrice au înregistrat un salt de 54,4%, reprezentând 1.780 de unităţi, în timp ce vânzările modelelor plug-in au crescut cu 119,1%, adică 655 de exemplare. Mărcile electrice cele mai comercializate au fost Renault cu 475 de unităţi vândute, urmată de Skoda, 331 de unităţi, Volkswagen, 274 de exemplare, Hyundai cu 191 de maşini vândute. În topul maşinilor hibride vândute au fost mărcile: Toyota, cu 3.387 de unităţi, Lexus, 157, Hyundai, 140, Honda, 127, Ford, 93, Kia, 30 şi Subaru cu 16 unităţi vândute. BMW cu 98 de exemplare, se află pe primul loc la maşinile plug-in vândute, urmată de Volvo, 94, Mercedes-Benz, 88, Ford, 80, Mitsubishi, 75, Porsche, 58, Hyundai, 43, Skoda, 34, Toyota, 19 şi Mini, 18. Comparativ cu luna septembrie, în luna octombrie au fost comercializate 996 de autoturisme ecologice, în creştere cu 20,43%, iar piaţa pe acest segment auto a crescut de la 7,7% la 8%.
https://www.cugetliber.ro/stiri-economi ... cut-416824


FOTO. Mașini confiscate la PTF Petea. Un francez și un român au devenit ”pietoni”


Cu ocazia controlului, polițiștii de frontieră au constatat că mașina în cauză figurează în bazele de date Interpol ca fiind furată, alertă introdusă de autoritățile din Franța.
Ieri, 22 noiembrie a.c., în jurul orei 15.00, la același punct de trecere a frontierei s-a prezentat pentru efectuarea formalităților de frontieră, cetăţeanul român T.D., în vârstă de 42 de ani, din județul Maramureș. Acesta conducea un autoturism cu care tracta o remorcă pe care transporta un autoturism marca Mitsubishi Kaot.Cu ocazia controlului, polițiștii de frontieră au constatat că autoturismul de pe platformă figurează în bazele de date cu mențiunea bun căutat pentru confiscare, alertă introdusă de autoritățile din Italia.
Autoutilitara, în valoare de aproximativ 108.000 de lei, precum și autoturismul Mitsubishi în valoare de 7.300 de lei au fost indisponibilizate la sediul instituției în vederea continuării cercetărilor.
În ambele cazuri, poliţiştii de frontieră efectuează cercetări sub aspectul săvârșirii infracțiunii de tăinuire, la final urmând a fi dispuse măsurile legale ce se impun.
https://www.presasm.ro/foto-masini-conf ... t-pietoni/





Studiu: Mașinile plug-in hybrid emit cu până la 90% mai mult dioxid de carbon în condiții reale decât în teste când rulează cu bateria plină
Mașinile plug-in hybrid emit cu până la 90% mai mult dioxid de carbon în condiții reale comparativ cu testele oficiale atunci când rulează cu bateria plină, potrivit unui studiu realizat de organizația Transport & Environment.Constructorii auto mizează puternic pe modele plug-in hybrid pentru a respecta normele de poluare care vor intra în vigoare în Europa începând de la 1 ianuarie.
Cu toate acestea, un studiu realizat de organizația de mediu Transport & Environment a dezvăluit că trei dintre cele mai populare modele plug-in hybrid comercializate pe Bătrânul Continent emit în realitate mai mult dioxid de carbon decât în testele oficiale WLTP.Organizația a efectuat o serie de teste cu versiunile plug-in hybrid ale lui BMW X5, Volvo XC60 și Mitsubishi Outlander.
În cadrul testului în care bateria a fost plină, iar mașinile au putut rula temporar și în mod electric, BMW X5 a emis 41 grame de dioxid de carbon pe kilometru, cu 28% mai mult decât în testele oficialeÎntre timp, Volvo XC60 a emis 115 grame pe kilometru (+62%), iar Mitsubishi Outlander 86 de grame pe kilometru (+89%).În plus, testele realizate de organizația de mediu au scos în evidență emisiile semnificativ mai mari atunci când bateria este goală, iar mașinile utilizează exclusiv motorul pe combustie internă.
Într-un astfel de caz, XC60 a emis 184 grame pe kilometru, în timp ce Outlander a emis 164 de grame, adică de trei sau chiar patru ori mai mult decât datele oficiale."Recordul" a fost înregistrat de X5, care a emis 254 grame pe kilometru, adică de 8 ori mai mult decât arată datele oficiale."Modelele plug-in hybrid sunt mașini electrice false, produse pentru teste de laborator și scutiri de taxe. Testele noastre arată că, chiar și în condiții optime, cu o baterie plină, mașinile poluează mai mult decât în testele oficiale", afirmă Julia Poliscanova, director în cadrul departamentului de vehicule curate al organizației Transport & Environment.
https://www.automarket.ro/stiri/studiu- ... 01381.html



(FOTO) Accident violent la Rezina, provocat de un șofer beat. O tânără de 18 ani a ajuns la spital cu traumatisme
Un șofer de 37 de ani, care a urcat beat la volan, a provocat un accident rutier la Rezina, soldat cu doi răniți. Impactul a avut loc în dimineața zilei de luni, 23 noiembrie, pe traseul R-20.
Solicitată de Cotidianul, ofițera de presă a Inspectoratului de Poliție Rezina, Elena Băetrău, a declarat că totul s-a întâmplat în jurul orei 05:45.
Vinovat de accident s-ar face un bărbat de 37 de ani care, fiind în stare avansată de ebrietate, a urcat la volanul automobilului Mitsubishi și a pornit spre casă. La un moment dat, acesta a ieșit, din motive neclare, pe contrasens și a tamponat frontal un automobil marca Volkswagen, care se deplasa regulamentar. În mașina Volkswagen se deplasau șoferul de 47 de ani și o tânără de 18 ani.
În urma accidentului rutier au avut de pătimit ambele persoane care se deplasau în automobilul Volkswagen. Echipajul SAMU Rezina la SR Rezina a preluat pasagera de 18 ani pentru îngrijiri medicale la spitalul raional. Starea acesteia a fost calificată drept stabilă.
Conducătorul automobilului Volkswagen a refuzat internarea.
Ambii șoferi au fost testați la consumul de alcool. Astfel, șoferul automobilului Mitsubishi avea o concentrație de 0,60 mg/l de alcool în sânge, pe când conducătorul automobilului Volkswagen Passat s-a dovedit a fi treaz.
https://cotidianul.md/2020/11/23/foto-a ... aumatisme/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2697
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Noi 25, 2020 9:06 am

Test de emisii: PHEV-urile emit cu aproape 90% mai mult CO2 cu bateriile descărcate
Un studiu realizat de organizaţia Transport & Environment demonstrează că cantitatea de emisii de CO2 în cazul maşinilor cu sisteme de propulsie de tip plug-in hybrid este cu circa 90% mai mare atunci când acestea rulează cu bateriile descărcate. Astfel, sugerează organizatorii, nivelul de emisii în cadrul exploatării reale este simţitor mai mare decât datele oficiale furnizate de constructorii auto.În cadrul testului de emisii au fost testate 3 cele mai populare vehicule cu sistem de propulsie de tip plug-in hybrid din diverse segmente de piaţă din Europa: BMW X5, Mitsubishi Outlander şi Volvo XC60. În urma cercetărilor realizate, cei de la Transport & Environment au ajuns la concluzia că într-un regim de exploatare real, nivelul de emisii este cu mult mai mare decât cel înregistrat în cadrul testelor oficiale WLTP, despre care se vorbeşte că ar fi apropiate de realitate.Principala cauză a acestor devieri, potrivit specialiştilor, este bateria sistemului de propulsie, care alimentează motorul electric, dar în cadrul unei exploatări de lungă durată, rezervele de energie se epuizează, iar astfel creşte considerabil şi nivelul de emisii, or maşinile rulează mai mult timp cu motorul termic pornit. De altfel, acest lucru este urmărit, cel mai probabil, de toţi utilizatorii de automobile cu sisteme de propulsie hibridă, chiar şi clasică — atunci când maşina circulă timp de câteva ore, sau în ambuteiaje, consumul de combustibil creşte considerabil, iar cifrele de consum indicate de constructori pot fi atinse doar cu bateria încărcată complet şi doar pe parcursul a câteva sute de kilometri. Acelaşi lucru este valabil şi pentru emisiile de CO2.Chiar şi aşa, în cadrul cercetărilor realizate de organizaţia europeană, având bateriile încărcate complet cele trei automobile au indicat un nivel de emisii simţitor mai mare decât datele oficiale. În cazul lui X5 creşterea a fost de 28%, până la 41 g CO2 per kilometru parcurs. În cazul Volvo XC60 devierea a fost şi mai mare, de 62% în plus, până la 115 g, iar cel mai devastator s-a manifestat SUV-ul japonez Mitsubishi Outlander, care în cadrul testului a emis 86 g, sau cu 89% mai mult. Starea lucrurilor s-a înrăutăţit semnificativ atunci când maşinile rulau cu bateriile descărcate. Outlander a avut emisii de 164 g de CO2, XC60 — 184 g CO2, iar recordman a devenit BMW X5, cu 254 g de CO2!Ei bine, am intuit cu toţii devieri la nivel de emisii într-un asemenea regim de exploatare a maşinilor hibride din moment ce o exploatare mai îndelungată rezultă şi într-un consum ceva mai mare. Dar cei de la Transport & Environment sunt printre primii care au demonstrat-o oficial. Ar putea oare rezultatele testului să declanşeze un proces de revizuire a metodelor de testare a nivelului de emisii şi stabilirea unui standard şi mai drastic decât actualul WLTP? Cu ce soluţii ar veni în acest caz constructorii auto, care mizează astăzi mult pe sistemele de tip PHEV, când tranziţia spre motorizările 100% electrică va dura încă câţiva ani?
https://piataauto.md/Stiri/2020/11/Test ... escarcate/


Mitsubishi a dezvoltat un spray anti covid 19 pentru autoturisme

Este 99.9% eficiente.În afară de dezvăluirea Eclipse Cross 2022, Mitsubishi a fost în cea mai mare parte implicata în știri în ultima vreme privind zvonuri legata de vânzarea sa de către alianța Renault-Nissan.În timp ce această poveste continuă să se destrame, Mitsubishi are un nou anunț interesant, care are un impact asupra întregii industrii auto.Producătorul auto japonez a anunțat că produsul său Diamond Premium Care, un spray non-abraziv, antimicrobian, pentru interioarele vehiculelor și sistemele HVAC, a fost aprobat de Agenția pentru Protecția Mediului (EPA) pentru a ucide virusul SARS-CoV-2, cunoscut și sub numele de coronavirus.
"Diamond Premium Care este un instrument rar în lupta împotriva Covid-19.Acesta oferă pace de spirit pentru conducătorul auto de orice vehicul, dar este deosebit de valoros pentru cei cu expunere adăugată, dacă vine de la partajarea în mod regulat vehiculul lor cu alții sau de la riscul direct de expunere la locul de muncă la Covid-19", a declarat Mitsubishi Motors America de Nord Vice President of Aftersales, Scott Smith."MMNA și partenerii noștri sunt mândri să fie în măsură să ofere acest serviciu de primă natură, aprobat EPA pentru toată lumea în aceste vremuri dificile."Diamond Premium Care poate elimina 99,9% din virusurile și bacteriile găsite în interiorul unei mașini sau care circulă prin sistemele HVAC.De asemenea, poartă avantajul suplimentar de a elimina mirosurile de la sursă, fără nici o substanța chimica.Mitsubishi pulverizează direct tratamentul fără colorant pe suprafețele vehiculului, în timp ce aplicația HVAC este aplicată prin ventilul de admisie a aerului exterior.Procesul durează doar 10 minute pentru un vehicul de dimensiuni standard.
"Mitsubishi Motors spune că este primul și singurul OEM care oferă acest tip de serviciu la scară națională.Mai mult, serviciul este disponibil pentru toate mărcile și modelele, de la un Mitsubishi Eclipse Cross din 2021 până la un Bentley sau Ferrari.Mazda a oferit un program similar pentru a ajuta personalul medical, iar Ford a venit cu o idee inteligentă de a încălzi interioarele de pe interceptoare de poliție pentru a ucide orice viruși din interior.În lupta împotriva Covid-19, aceste soluții inovatoare de la producătorii auto sunt de un mare ajutor.
https://carbuzz.com/news/mitsubishi-has ... us-in-cars


Plan pe 10 ani: Mitsubishi vrea să mărească vânzările de vehicule electrificate la 50% din total până în 2030
Mitsubishi își dorește ca vânzările sale de vehicule electrificate să ajungă la 50% din total până în 2030, potrivit unui plan pe următorii 10 ani. Constructorul japonez se va concentra pe dezvoltarea și lansarea de hibrizi plug-in precum Eclipse Cross PHEV.
La jumătatea lui 2020, Mitsubishi a anunțat că nu va mai lansa modele noi în Europa, ca parte a noului plan de reducere a costurilor pentru următorii trei ani.
Constructorul japonez anticipează că a înregistrat o pierdere de circa 1.1 miliarde de euro în anul fiscal precedent (aprilie 2019-martie 2020). Mitsubishi intenționează să reducă costurile fixe cu 20% în perioada următoare, iar acest program de reduceri va afecta inclusiv piața din Europa.
Niponii au un “plan de mediu” pe termen lung, prin care vor să-și reducă emisiile de CO2 cu 40% până în 2050, în comparație cu nivelul înregistrat în 2010.
Strategia Mitsubishi presupune o atenție mai mare acordată vehiculelor electrificate din gamă, care ar urma să ajungă la 50% din vânzările totale în 2030, conform planului înaintat de constructor.
În acest sens, Mitsubishi vrea să se concentreze pe dezvoltarea și lansarea mai multor hibrizi plug-in, cum este cazul lui Eclipse Cross PHEV.
Versiunea PHEV a SUV-ului japonez va fi comercializată pe anumite piețe din Europa începând din prima parte a anului 2021 și va fi disponibilă inclusiv în România.
https://www.automarket.ro/stiri/plan-pe ... 01017.html


Mitsubishi Eclipse Cross primește un facelift și versiune plug-in hybrid: SUV-ul va fi disponibil în România din 2021
Mitsubishi a lansat un facelift pentru Eclipse Cross, care primește inclusiv o versiune plug-in hybrid. SUV-ul va fi disponibil în România din 2021, chiar dacă japonezii anunțau inițial o retragere graduală din Europa.
Mitsubishi a anunțat în luna iulie că nu va mai lansa modele complet noi în Europa, ca parte a noului plan de reducere a costurilor pentru următorii trei ani. În plus, presa internațională a speculat ulterior că nu producătorul japonez nu va mai importa Outlander, Eclipse Cross și ASX în Europa începând din septembrie.
Cu toate acestea, Mitsubishi a anunțat acum un facelift pentru Eclipse Cross, care primește, printre altele, și o versiune plug-in hybrid.
Noua versiune PHEV a SUV-ului japonez va fi comercializată pe anumite piețe din Europa începând din prima parte a anului 2021 și va fi disponibilă inclusiv în România.
Pentru moment, Mitsubishi a publicat doar patru imagini cu Eclipse Cross, care indică schimbările de design pentru versiunile care vor fi vândute pe piețele din Australia și Japonia.Imaginile arată că SUV-ul va primi modificări la grila frontală, în timp ce farurile sunt mai înguste, iar stopurile au fost la rândul lor restilizate. Noutățile estetice sunt inspirate din filosofia de design Dynamic Shield a mărcii.Unitatea termică este acompaniată de două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, însă Mitsubishi nu oferă detalii suplimentare despre performanțele acestora. În cazul lui Outlander PHEV, sistemul plug-in hybrid generează în total 224 de cai putere.
În plus, Mitsubishi a confirmat că Eclipse Cross facelift va fi disponibil în continuare și cu motorul pe benzină MIVEC de 1.5 litri și 163 de cai putere, însă nu este clar dacă această versiune va ajunge și în Europa.Versiunea plug-in hybrid utilizează motorul pe benzină MIVEC cu capacitatea de 2.4 litri disponibil și pe Outlander PHEV.
https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 00737.html
Fişiere ataşate
778159.jpg
778159.jpg (57.82 KiB) Vizualizat de 41 ori
778158.jpg
778158.jpg (57.84 KiB) Vizualizat de 41 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator