Consum 1.6 117 Cp
- silencer2g
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 13, 2009 7:19 pm
Pentru a se obtine consumurile declarate de constructor trebuie sa se ruleze corect, cat mai constant, si, mai ales in oras, trebuie anticipat traficul permanent si folosita mereu frana de motor. Asta nu inseamna deloc sa mergi incet ci doar sa fii atent la momentele accelerarii si la incadrarea in viteza traficului. Eu am reusit sa scot cu Lancerul consumul declarat si in oras(Bucuresti) si in afara. Si cu Loganul am reusit, si cu Yaris si cu Focus, si cu Mondeo.
@silencer2g - Cam in ce conditii de rulaj se scoate un consum de 9 in afara orasului cu Outlander? In nici un caz un mers de legal + 10 km/h si cat mai constant. Piciorul greu pe pedala are pretul lui... Cand vreau sa ma bucur de sunetul motorului pe la 4500-5000rpm nici eu nu ma astept la consumul declarat....
@silencer2g - Cam in ce conditii de rulaj se scoate un consum de 9 in afara orasului cu Outlander? In nici un caz un mers de legal + 10 km/h si cat mai constant. Piciorul greu pe pedala are pretul lui... Cand vreau sa ma bucur de sunetul motorului pe la 4500-5000rpm nici eu nu ma astept la consumul declarat....
QUOTE (f.cristi @ Jan 30 2011, 08:38 PM) Alternativele ar fi Hyundai ix35 1.6 135 CP MT6, Nissan Qashqai 1.6 117 CP MT5 si Nissan Juke 1.6 117 CP (MT5 si CVT). Consumul (cea ce ma intereseaza cel mai mult) pe hartie e cel mai bun la ASX urmat indeaproape de Qashqai.
Nu m-am uitat la niciuna dintre ele la date tehnice, dar de unde o scoate ix35-ul atatia cai la 1.6 ? Poate are motor supraalimentat... in cazul asta cred ca suge ceva benzina. Nissan Juke si Qashqai ar trebui sa aiba acelasi motor, dar Juke nu e mai mica ? Ar trebui sa haleasca mai putin, nu prea inteleg.
QUOTE Deci cam mincinosi astia de la mitsu, fata de altii.
La varianta diesel de ASX pe care o am si eu si initiatorul discutiei, consumul este foarte aproape (cel urban cel putin si in Bucuresti) de cel dat de ei (6.9), ce este insa foarte diferit este consumul mediu aratat de computerul de bord. Ieri de exemplu mi-a arata ca am consumat in medie 6.7 l/100km cand afara au fost intre -10 si -7 grade. In realitate imi ia cam cu un litru la suta mai mult decat arata el consumul mediu, nu stiu cum face calculele, cred ca sta prost cu matematica... Insa pe vreme buna imi scade sub 6, ceea ce ar insemna sub 7 l suta, adica , cam ceea ce dau si ei...
Nu m-am uitat la niciuna dintre ele la date tehnice, dar de unde o scoate ix35-ul atatia cai la 1.6 ? Poate are motor supraalimentat... in cazul asta cred ca suge ceva benzina. Nissan Juke si Qashqai ar trebui sa aiba acelasi motor, dar Juke nu e mai mica ? Ar trebui sa haleasca mai putin, nu prea inteleg.
QUOTE Deci cam mincinosi astia de la mitsu, fata de altii.
La varianta diesel de ASX pe care o am si eu si initiatorul discutiei, consumul este foarte aproape (cel urban cel putin si in Bucuresti) de cel dat de ei (6.9), ce este insa foarte diferit este consumul mediu aratat de computerul de bord. Ieri de exemplu mi-a arata ca am consumat in medie 6.7 l/100km cand afara au fost intre -10 si -7 grade. In realitate imi ia cam cu un litru la suta mai mult decat arata el consumul mediu, nu stiu cum face calculele, cred ca sta prost cu matematica... Insa pe vreme buna imi scade sub 6, ceea ce ar insemna sub 7 l suta, adica , cam ceea ce dau si ei...
QUOTE (f.cristi @ Jan 30 2011, 06:05 PM) Cum stati cu consumul la benzinare, ca ma intereseaza si pe mine; saptamana viitoare vreau sa comand un SUV-ulet de cilindree mica si inca nu m-am hotarat: benzina sau motorina (si oscilez inca intre 3 marci). E diferenta mare intre consumul dat de producator (unul foarte bun) si consumul real ?
HELP! Acum ca ati mai circulat care este consumul urban real la ASX benzina 1.6?
HELP! Acum ca ati mai circulat care este consumul urban real la ASX benzina 1.6?
Eu cu Outlanderul 2.0 benzina MY11, in "rodaj" (500 km), scot pe 8 km in oras (iar Iasul e aglomerat, sunt multe pante si rampe), de la serviciu la munca sau invers, consum chiar si cu 2l sub cel declarat de producator. Depinde cum merg, cei de la Mitsubishi mi se par chiar foarte corecti. In caz ca merg "normal", scot 10 (cat e si declarat), in caz ca accelerez mai tare si franez mai brusc ajung si la 12. Am foarte multe zile in care sunt relaxat si merg "batraneste", ascultand muzica "calma" si ajung sa am consum mediu de 8 (schimb vitezele exact cand spune masina). In mod cert voi reusi performante si mai bune dupa ce se "rodeaza" motorul, insa scopul meu nu e sa scot consumuri record ci sa imi protejez masina, strazile fiind sub orice critica. Sunt constient ca voi ajunge sa schimb destule la suspensii, insa sper sa o fac cat mai tarziu. Imi iubesc masina si am grija de ea.
Problema cu consumul de combustibil este cam asa, lucru confirmat si de Andrei:
- este dat ca si orientare atunci cand compari anumite modele ale unui producator cu alte modele ale altor producatori si poti sa-ti faci o idee asupra eficientei modelelor respective pentru ca testul este facut in laborator, de catre un om specializat pe obtinerea celor mai mici consumuri de combustibil posibile urmand un ciclu de incercare.
- in conditii reale majoritatea nu intalnesc conditiile ideale din timpul testelor de consum;
- majoritatea nu au pregatirea necesara pentru a conduce economic;
- calitatea combustibililor, in viata reala nu este aceeasi mereu - am alimentat multa vreme de la o aceeasi statie de benzina, mai ales cand plecam la drumuri lungi si am avut variatii destul de mari de consum pentru acelasi traseu.
In aceste conditii cred ca este normal sa existe diferente fata de cifrele comunicate de producatori, oricare ar fi ei.
Cel mai bun exemplu cred ca este austiracul specializat pe consumuri foarte mici cu Skoda - cati din noi il pot egala?
- este dat ca si orientare atunci cand compari anumite modele ale unui producator cu alte modele ale altor producatori si poti sa-ti faci o idee asupra eficientei modelelor respective pentru ca testul este facut in laborator, de catre un om specializat pe obtinerea celor mai mici consumuri de combustibil posibile urmand un ciclu de incercare.
- in conditii reale majoritatea nu intalnesc conditiile ideale din timpul testelor de consum;
- majoritatea nu au pregatirea necesara pentru a conduce economic;
- calitatea combustibililor, in viata reala nu este aceeasi mereu - am alimentat multa vreme de la o aceeasi statie de benzina, mai ales cand plecam la drumuri lungi si am avut variatii destul de mari de consum pentru acelasi traseu.
In aceste conditii cred ca este normal sa existe diferente fata de cifrele comunicate de producatori, oricare ar fi ei.
Cel mai bun exemplu cred ca este austiracul specializat pe consumuri foarte mici cu Skoda - cati din noi il pot egala?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori