Tiriac Auto Berceni (metalurgiei)

In Car Entertainment
Avatar utilizator
danburciu88
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Mar Ian 08, 2013 10:19 am

Mesaj de danburciu88 » Joi Iul 07, 2016 4:56 pm

Intamplator am vazut pe forum thread-ul deschis de @PIRI "Campanie De Rechemare" - anumite autovehicule, printre care si Lancer CS0 au butelia de airbag cu un posibil defect si trebuie inlocuita.Intrucat nu sunt primul proprietar si deci nu aveau datele mele, am sunat eu la Mitubishi (Tiriac Auto), mi-au confirmat ca masina este printre cele vizate si am programat interventia la Mitsubishi (Tiriac Auto) Berceni de pe Metalurgiei- impresie generala slaba spre foarte slaba. Desi am cerut sa vad operatiunea, seful de service mi-a raspuns evaziv, am observat eu ca erau imagini cu masinile la care se lucra (pe un singur tv toate- prea mici ca sa intelegi ceva), am cerut si o diagnoza pentru AC, dar nu au reusit sa imi spuna cat m-ar costa in ciuda insistentelor mele - asa ca am renuntat.( Era prea greu sa zica ca pentru fiecare operatiune de demontare sau investigatie au impuse x ore de manopera de catre producator, la tariful standard de y lei).Cand a fost gata, am semnat ca au facut lucrarea, am avut impresia ca mi-a lasat si mie o copie pe bancheta dar a fost foarte strangator domnul si nu mi-a lasat nimic, am vazut ca erau urme de mizerie in masina ( ceva bucatele de cabluri, tocatura de frunze uscate care patrunsesera de-a lungul anilor, si chiar un fulg), desi curatasem relativ recent interiorul, si am gasit intre scaune pe jos suportul pentru telefonul mobil cu ventuza rupta ( smulsa pur si simplu din picior).Nu am comentat, desi nu iesisem inca pe poarta lor, eram sigur ca o vor nega/ scalda cumva, in orice caz nu imi vor da banii pe acel suport - m-a costat 20 lei. Am facut o reclamatie on-line si am fost contactat de catre un reprezentant "ca sa remedieze aspectele semnalate", si mi-a oferit o curatare gratuita a masinii la viitoarea interventie in service + lamuriri la tot ce am mai reclamat. Am fost politicos si i-am multumit, dar nu voi apela la serviciile lor. Prefer service-urile mai mici, care se pare ca prin comparatie sunt mult mai profesionale si atente cu clientii lor la lucrarea propriuzisa. Partea buna: s-ar parea ca mi-au rezolvat "accidental, ca efect secundar" problema cu AC-ul, fie pentru ca or fi dat jos ceva mizerii care erau pe evaporator, fie cand au conectat la loc mufele (banuiam un contact imperfect),sau o fi cazut praful de pe senzorul de temperatura care nu citea bine, dar acum, merge ok si cand masina stationeaza ori merge incet. Cu cateva zile inainte schimbasem la un service valva de expansiune decalibrata, dar nu rezolvase complet problema, si in situatiile amintite nu mai baga rece.

Singura mea problema/mare spaima este urmatoarea: mecanicul/mecanicii nu stiu cum functioneaza un suport cu ventuza (pentru cine nu a vazut vre-o data -are o clapeta), si aplica forta bruta, HULK SMASH !!!... dar se pricep sa inlocuiasca un subansamblu al unui element de siguranta complex care ar trebuii sa faca diferenta dintre un acccident grav si unul fatal!? Sper ca au mai fost solicitati pentru interventia asta si inaintea mea si "si-au facut mana" cat sa le iasa bine.

Off topic (kind of): cat asteptam a venit un om suparat tare, sa intrebe "ce se mai aude cu roata aia de rezerva, aia de am comandat-o acum un an, pentru skoda cumparata de noua de la voi" Facuse pana la Domnesti si singura solutie a fost sa ia taxiul pana acasa si cate o mai fi patit. Destul de calm totusi, tinand cont de patania lui, le-a spus ca facuse comanda acum 1 an, si i s-a spus ca il vor contacta cand o primesc, si tot atunci ii vor si regla o portiera care nu se inchidea bine. Cel cu care a vorbit nu a fost prea impresionat, nu si-a cerut scuze sau macar sa arate empatie fata de client, si i-a spus ca piesele astea care sunt comandate ajung intr-un depozit de unde mai iau si alti si nu pot ei sa stie ce se intampla (tonul era mai degraba rastit decat impaciuitor). Parca era la un ghiseu la Impozite sau alta institutie publica si functionarul nu considera ca este platit fix pentu a fi si de folos cumva celui care a dat o suma destul de mare pe produsul vandut de ei si ar putea sa plateasca in continuare bani frumosi prin alegerea de a face reviziile si service-ul acolo, sau NU.
Fişiere ataşate
IMG_20160606_155359.jpg
IMG_20160606_155359.jpg (3.81 MiB) Vizualizat de 1717 ori

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 220
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Iul 11, 2016 4:39 pm

E foarte bine ca ai postat. Si eu trebuie sa ajung pentru inlocuirea airbagului si ma gandeam sa merg tot pe Metalurgiei, dar dupa cele citite cred ca voi merge in Expozitiei. E uimitor cati diletanti pot lucra in service-urile de reprezentanta.

Avatar utilizator
dmsilviu
EVO I
Mesaje: 7
Membru din: Lun Noi 17, 2014 12:45 pm

Mesaj de dmsilviu » Joi Mar 16, 2017 2:49 pm

In majoritatea reprezentantelor lucreaza asemenea oameni pentru ca angajatorului ai convine sa angajeze un mecanic/ucenic pe putini bani decat sa ofere un salariu decent si acel mecanic sa fie motivat si sa lucreze conștiincios la masina clientului, iar acel client sa mai revina la acel service/reprezentanta.

Scrie răspuns

Înapoi la “I.C.E”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori