Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 770
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Vin Iun 26, 2020 9:55 am

Test Drive cu noul Mitsubishi ASX facelift 2020! Motor MIVEC 2.0 150 CP si cutie CVT6
Masina de fata este una cu adevarat traditionala, pentru segmentul compact din care face parte.



Si spunem aceasta pentru ca, de fiecare data cand vorbim de ASX, vorbim de un SUV care anul acesta a implinit varsta de 10 ani din momentul lansarii sale pe piata, detaliu extrem de important intr-un segment dominat de masini mult mai noi.

CAROSERIE


Noul ASX reuseste sa-si pastreze principalele caracteristici care au facut ca peste 1 milion de clienti de ASX sa aprecieze acest model chiar si in prezent.


Respectiv, vorbim de un SUV realmente compact, pentru ca masina de fata are o lungime destul de mica de 4.3 metri, iar latimea sa este una peste media segmentui de 1.77 m.

Tinand cont de aceste caracteristici, ASX ofera un spatiu interior foarte bun chiar si cand este comparat cu modelele sale concurente mult mai noi, iar portbagajul sau variabil incepe de la un volum de 406 litri si poate sa depaseasca 1.300 litri in total cu bancheta rabatata.


Adica, ASX ofera o versatilitate de top pentru cine doreste o masina cu dimensiuni compacte, precum un VW Golf, insa si echipare cu o transmisie integrala veritabila si o garda la sol mult peste oferta SUV-urilor compacte direct concurente.


CARE SUNT SCHIMBARILE LUI ASX 2020?


CONTINUAREA AICI:

http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... cutie-cvt6

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 770
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 16, 2020 9:36 am

Cel mai bun SUV PHEV din lume are acum un discount in Romania de 10.000 euro
Mitsubishi Outlander PHEV 2020 ramane si in acest an cel mai bun SUV din categoria PHEV electric din Romania.



De fapt vorbim de un Outlander 2020 PHEV care are acum un nou sistem de management al celor doua motoare, iar pentru fanii Mitsubishi propulsorul pe benzina are o cilindree marita pana la un nivel de 2.4 litri fara turbo! Adica avem o putere maxima combinata de 240 CP.



10.000 euro discount pe piata din Romania!

Acum de la 29.453 € (tva inclus)Valoare obtinuta prin scaderea din pretul de oferta a reducerii comerciale de 1.785 € TVA inclus, oferite de M Car Trading, sub denumirea de ECO Tichet Mitsubishi, calculata in euro si a contravalorii primei de casare de 6.500 RON, disponibila in PSIPAN, derulat de catre Administratia Fondului pentru Mediu si finantat din Fondul pentru Mediu, respectiv a unui ecobonus de 20.000 RON, pentru autovehiculele cu emisii CO2 sub 105 g/ km.


Pretul nu include echipamente, accesorii sau dotari optionale. Imaginile sunt cu titlu de prezentare. Contravalorea exemplificativă a primei de casare: 1.354 eur TVA inclus (6.500 RON, estimata conform Program Rabla 2020), a fost calculată la un curs de schimb de 4.8000 RON / 1 EUR.


Valoarea finală de achiziție poate varia în functie de cursul de schimb RON/EURO la data tranzacției și/ sau la data emiterii documentației de finanțare/ achiziție.

Pretul de 29.453 € tva inclus, pentru modelul MY20 Outlander PHEV 4WD Invite, a fost calculat astfel: din pretul de oferta de 36.759 €, au fost scazute urmatoarele:


- 1.785 € ECO Tichet Mitsubishi;


- 1.354 € Contravaloarea primei de casare (prin Rabla 2020);


- 4.167 € Ecobonus Rabla 2020;

CITESTE TESTUL AUTOLATEST AICI!
http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... elift-2019

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 770
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Sep 23, 2020 11:33 am

TEST DRIVE: Mitsubishi Eclipse Cross


De multă vreme japonezii de la Mitsubishi n-au scos ceva cu adevărat nou în segmentul SUV-urilor mai „civile”. Au creat offroadere bune în ultimii ani, precum Pajero Sport şi pick-up-ul L200, mai devreme au lansat şi un Space Star interesant pentru unele pieţe, dar miezul gamei, format din SUV-uri şi cândva din Lancer, a rămas un pic... eclipsat.Şi iată că, paradoxal, cei de la Mitsubishi au anunţat că vor lansat un nou SUV în gamă, botezat cu un nume derivat dintr-o legendă a mărcii. Cândva Mitsubishi Eclipse era visul unei sportivităţi accesibile, iar modelul ăla a creat o întreagă cultură în jurul nou. Noul SUV, numit Eclipse Cross, n-are, fireşte, nimic în comun cu acea cultură şi filosofie, ba chiar riscă să-i supere pe fanii de demult ai acelui model. Şi totuşi, e poate cea mai importantă lansare a celor de la Mitsubishi din ultimii mulţi ani. E un SUV, care nu doar marchează apariţia unui nou model în gamă, fără un predecesor, ci şi păşirea producătorului nipon în liga celor ce oferă motoare turboaspirate pe benzină în acest segment „civil”.Dar aici trebuie să fim corecţi până la urmă şi să spunem că, deşi gama Mitsubishi n-a prea avut demult motoare turbo în afara liniei EVO, compania-soră, Mitsubishi Tubocharger and Engines, e unul din cei mai mari furnizori de turbine pentru producătorii auto din lume, livrând turbine unor producători precum BMW, Porsche, Volkswagen, Ford, Fiat şi chiar unor mărci exclusiviste precum Bentley şi Bugatti! Niponii livrează cam 3.5 milioane de turbocompresoare anual în prezent! Deci, o asemenea stare de lucruri risipeşte orice posibilă îndoială despre „primul” motor turbo din era modernă de sub capota unui Mitsubishi şi ne face, dimpotrivă, şi mai curioşi să vedem cum se conduce noul Mitsubishi Eclipse Cross!

Design şi forme, pe scurt

O arăta modelul ăsta un pic neobişnuit, dar noi zicem că are integritatea unui model destul de inspirat în forme. Ne place. Şi silueta lui de SUV Coupe e aşa, o chestie nedeclarată foarte oficial şi pe care nu se pune mare accent, dar care îl face să arate dinamic. Gardă la sol generoasă, geometrie bună pentru unghiuri de atac şi degajare şi un profil de aventurier – exact ingredientele pe care ţi le doreşti de la un SUV modern.La interior, Mitsubishi Eclipse Cross te face să descoperi noi laturi ale acestei siluete, pe care nu le intuieşti pe dinafară. Hayonul se vede foarte ciudat în oglindă, pentru că de fapt zona aia neagră de sub linia roşie a felinarelor e tot geam, iar dinăutru ai impresia unui geam mare, întrerupt un pic stângaci de linia aia pe centru. Dar te obişnuieşti cu această viziune fragmentată a spatelui.Designul planşei de bord arată foarte bine, fiind etajat şi punând un accent mare pe display-ul central de dimensiuni foarte mari, aşa cum e cazul la modelele noi. Planşa e realizată din polimer moale, iar materialele prin tot habitaclul sunt mult mai bune decât ne aminteam de pe ultimele SUV-uri Mitsubishi. Apropo, noi am exploatat timp de 6 ani un Mitsubishi Lancer X redacţional, aşa că evoluţia acestui nou model, faţă de ceea ce se simţea mai mulţi ani într-un model Mitsubishi, se simte şi mai gigantică pentru noi. Mai important pentru un cumpărător de astăzi, care alege între acest model şi altele, este că această calitate a materialelor din Eclipse Cross se încadrează în standardele actuale.Există şi mici ciudăţenii. Panourile interioare ale uşilor faţă sunt foarte flexibile şi când le atingi cu picioarele, spre exemplu, ele se mişcă flexibil. O jumătate de volan are inserţii de piano black, acest material fiind renumit pentru memorarea rapidă a amprentelor şi zgârâieturilor de la unghii, iar pe volan mâinile tale se află taman cel mai frecvent. Scaunele faţă sunt cu mult mai anatomic profilate, însă, decât erau anterior modelele Mitsubishi, astfel încât condusul la distanţe lungi va fi, în sfârşit, o plăcere de durată.
adranele de bord au un design relativ simplu, dar eficient, cu un ecran central color, dar cu o logică de amplasare a elementelor informative similară celei de pe modelele anterioare. Sistemul multimedia e unul absolut nou şi vrea să ne amintească, parcă, de cel de pe ultimele modele BMW, având o logică similară a amplasării itemilor din meniul principal.Similarităţile se opresc aici, însă, pentru că mai departe logica de funcţionare e mult mai simplistă, iar posibilităţile oferite de el şi calitatea grafică a afişajului sunt mult mai modeste. Sistemul oferă conectivitate Apple CarPlay, spre exemplu, însă, paradoxal, dacă-ţi laşi telefonul să se conecteze aşa, nu poţi răspunde la apeluri cu ajutorul butonului de pe volan, spre exemplu, pentru că el nu reacţionează la această interfaţă, doar la interfaţa Bluetooth.Există şi un touchpad central nou, dar operarea lui nu e tocmai foarte intuitivă, culisarea între itemi trebuind să se facă prin mişcări repetitive. Dotarea maximă poate avea şi sistem audio mai bun, dar navigaţia va rămâne oricum cea reflectată de telefon prin Apple CarPlay.Bancheta spate e neaşteptat de spaţioasă, dacă luăm în considerare profilul maşinii, şi echivalează un SUV cu siluetă standard din acelaşi segment, fără vreun sacrificiu dureros pe înălţime. Există şi spaţiu mult pentru genunchi şi se simte că cei de la Mitsubishi au pus un accent mare pe spaţiul şi confortul oferit aici. Nu există, însă, guri de ventilare dedicate din tunelul central, însă e disponibilă opţiunea încălzirii scaunelor spate.Portbagajul a fost un pic mai neglijat, fiind ceva mai mic, fiind redus şi din cauza roţii de rezervă, montate pentru pieţele mai specifice.Noul motor 1.5 litri turbo, benzină.

Niponii pun mare accent pe fiabilitate, se zice. Niponii nu prea agreează revoluţiile, ci evoluţiile bine calculate, tot din aceeaşi cauză, se zice. Iar noul motor de 1.5 litri turbo e o demonstraţie a unei evoluţii foarte atent calculate, făcute pentru că piaţa şi consumatorii vor motoare turbo în epoca modernă, nu neapărat că ele ar aduce avantaje uriaşe în viaţa reală.

Astfel, noul motor 1.5 turbo a fost dezvoltat pe baza unui motor existent de mult timp în gama Mitsubishi, încă de prin 2004, de pe Colt şi Lancer X. Are tot 16 valve şi acelaşi sistem verificat în timp de acţionare variabilă a valvelor, MIVEC. A fost însă modernizat puternic şi a primit şi injecţie directă, în locul celei multipoint de demult. Şi, cel mai important, a primit o turbină ce promite reacţii prompte pe întreaga plajă de turaţii, iar astfel noul motor 1.5 turbo vine să-l înlocuiască pe cel de 2.0 litri, aspirat natural, din gama Mitsubishi.


IN CONTINUARE AICI:

https://piataauto.md/Teste-drive/2018/M ... pse-Cross/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 770
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Iun 29, 2021 9:24 am

#WSDriveTest cu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, un nou SUV hibrid plug-in
Mitsubishi a adus anul acesta în gamă încă un SUV plug-in - Eclipse Cross PHEV -, care împărtășește aceleași tehnologii cu Mitsubishi Outlander PHEV. Modelul japonez are trei motoare, care împreună îi oferă 188 CP.

Și acest SUV plug-in se încarcă rapid, la fel precum Outlander, fiind unul dintre puținele de pe piață care au această caracteristică. De la o priză de 22 KW, Eclipse Cross PHEV se încarcă în 25 de minute până la 80%, ceea ce îi oferă o autonomie de 40 de km în regim electric.

În mers, în modul Charge, bateria se încarcă până la 80% (40 km autonomie) în circa 30 de minute.

Ca și Outlander PHEV, Eclipse Cross PHEV are un motor pe benzină MIVEC (2,4 litri 98 CP) și două motoare electrice, unul pe axul din față (82 CP) și unul în spate (95 CP).
Motorul pe benzină este folosit mai mult ca generator de curent electric pentru bateria cu o capacitate brută de 13,8 kWh, care alimentează cele două motoare electrice. Bateria este amplasată sub podea pentru a maximiza spațiul interior și a coborî centrul de greutate pentru siguranță și manevrabilitate îmbunătățite. Curentul stocat poate fi folosit și pentru a alimenta dispozitive externe.

Există și momente când motorul pe benzină antrenează roțile față. La peste 120 de km/h.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV are o autonomie de peste 550 de km, din care 50 de km pot fi parcurși în modul exclusiv electric. Pe benzină, autonomia este de doar 500 de km întrucât are un rezervor mic, de 43 de litri.
Cât consumă Eclipse Cross PHEV
Cel mai bun consum al SUV-ului hibrid reîncărcabil la priză a fost în modul Eco. În funcție de drum, urcare - coborâre, mașina și-a stabilit singură regimul de funcționare: electric sau cu motorul pe benzină pornit. Astfel, consumul mediu la 100 de km/h a fost de 6,7 litri/100 km.
Au fost momente în care mașina a trecut singură pe modul electric pentru câțiva km, apoi iar a pornit motorul pe benzină pentru a produce curent electric pentru încă 2-3 km.
Am făcut și un test de consum în modul Charge pe autostradă. Consumul a crescut simțitor. A fost de 11 litri/100 de km în timp ce a rulat cu 100 de km/h și a încărcat bateria electrică.
La fel a fost și în oraș. În modul ECO, consumul a fost de 6 litri / 100 de km cu aerul condiționat oprit.
Cei 188 de cai putere nu sunt foarte mulți pentru SUV-ul de 1.875 de kg. Prin urmare, un sprint până la 100 de km/h are loc în în 10,9 secunde. Viteza maximă este de 135 km/h în modul electric și de 162 de km/h pe benzină.
Dotări și preț
Modelul de test a fost un Mitsubishi Eclipse Cross PHEV în echiparea Intense+. Acesta are un preț de listă de 46.766 euro cu TVA. Cu bonusul Rabla Plus și cu un discount din partea dealerului prețul coboară la 36.978 euro cu TVA.
În echiparea Intense+, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV dispune de: funcţie Autohold, control vocal, frână de mână prin buton, head-up display color, scaune și volan încălzite, cameră pentru mersul înapoi, faruri LED, climatizare pe două zone, cameră 360, senzori de ploaie și lumină, pornire și acces fără cheie, două prize USB, ecran touch cu diagonala de 8 inch pentru infotainment, etc.Hibridul plug-in are în portbagaj o priză, care furnizează până la 1.500 de wați de energie, oferind curent pentru cei care au nevoie de o priză în timp ce se recreează.
La nivel estetic, îmbunătățirile aduse versiunii facelift de către japonezi sunt farurile mai înguste, modificări la grila frontală, stopuri restilizate, o nouă culoare exterioară și jante de 18 inch. Alte îmbunătățiri au fost făcute la amortizoare, direcție și antifonare, alături de noi anvelope cu rezistență redusă la rulare.
O altă schimbare a fost făcută în ceea ce privește dimensiunile. Mitsubishi Eclipse Cross facelift este cu 14 centimetri mai lung decât în versiunea fără facelift. Modelul are 4.545 mm lungime si un portbagaj de 359 litri.

Date tehnice Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
Sistem de propulsie - 188 CP
Capacitate cilindrică (cmc) 2.360 / 4 în linie / 16V
Putere - în sistem hibrid (CP/rpm) 98 / 4.000
Cuplu - în sistem hibrid (Nm/rpm) 193 / 2.500

Număr de motoare electrice 2
Putere maximă (CP) 95
Cuplu maxim (Nm) 195

Autonomie electrică (km) 55
Capacitate brută baterie (kWh) 13,8

Viteză maximă (km/h) 162
Accelerație 0-100 km/h (secunde) 10,9
Emisii 50 g/km / Euro 6D final
Lungime 4545 mm
Lăţime 1805 mm
Înălţime 1685 mm
https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... .html#gref
Fişiere ataşate
f0691dd79fff28bab178c6291e0afca5-760x0-00-90.jpg
f0691dd79fff28bab178c6291e0afca5-760x0-00-90.jpg (63.04 KiB) Vizualizat de 699 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 770
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Iul 07, 2021 2:29 pm

Tehnica de pe Outlander, design fresh, interior mai dotat, 50 km autonomie electrică, preț de listă 50k: Eclipse Cross facelift 2021. În premieră națională.


FILMULETUL IL REGASITI PE YOUTUBE!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=vs4LLTHGeo8

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 770
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Lun Sep 06, 2021 10:32 am

TEST DRIVE: MITSUBISHI ECLIPSE CROSS PHEV
Mitsubishi refuză să dispară din Europa, în ciuda știrilor pesimiste din ultima vreme. Cu o ofertă limitată, marca japoneză este în continuare prezentă la noi în țară, iar cel mai nou model din ofertă este noul SUV coupe Eclipse Cross plug-in hybrid. Unul dintre puținele automobile de acest gen care suportă încărcări rapide.Cine este și ce vrea Mitsubishi Eclipse Cross PHEV de la noi?
Mitsubishi Eclipse Cross a trecut printr-un facelift importat care a nivelat din cutele atipice ale modelului lansat inițial în 2017. Mai mult, modelul a primit foarte apreciatul sistem plug-in hybrid cu două motoare electrice și motor termic de 2.4 litri preluat de pe mai marele Outlander. De altfel, SUV-ul Outlander s-a descurcat excelent în Europa în versiunea sa PHEV, mai ales pe piețele vestice, dar și la noi în țară avea o popularitate aparte. Din motive pe care nu prea le înțelegem, Mitsubishi a decis însă să nu mai ofere modelul Outlander în România. Outlander continuă să fie oferit în țările din Vest, dar rămâne de văzut dacă acestea vor primi noua generație, care este aproape de lansare.

La noi în țară, fanii mărcii Mitsubishi mai pot alege doar dintre trei modele: Space Star, Eclipse Cross PHEV și L200. Iar noul SUV coupe cu sistem plug-in hybrid testat de noi este de departe cel mai interesant model dintre acestea.

Chiar dacă designul său poate nu este pe gustul tuturor, Eclipse Cross este unul dintre cele mai capabile modele PHEV pe care le-am întâlnit. Iar marele său avantaj este faptul că oferă încărcare rapidă pentru bateria sa, ceea ce pentru majoritatea hibrizilor cu încărcare la priză e doar un vis frumos.

Trei lucruri noi importante față de generația anterioară/modelul dinainte de facelift?
În primul rând, modelul Eclipse Cross fără facelift nu oferea sistemul de propulsie plug-in hybrid. Acum, modelul a primit un transplant de la Outlander: motor termic aspirat de 2.4 litri și două motoare electrice, câte unul pentru fiecare punte. Anterior, clienții putea alege doar motorul pe benzină de 1.5 litri și 163 CP, cu sau fără tracțiune integrală. Apoi, designul a fost modificat substanțial. În bine. Japonezii au făcut modelul SUV coupe mai digerabil pentru europeni, rotunjind liniile. Partea frontală este mai agresivă, cu blocuri optice înguste și semnalizări lungi, iar stopurile în formă de T sunt mai interesante. S-a renunțat la luneta dublă în favoarea uneia mai clasice, dintr-o singură bucată de geam, care îmbunătățește semnificativ vizibilitatea în spate.

Și la interior au fost operate o serie de îmbunătățiri, cu un ecran tactil de 8 inch repoziționat ca element central. Mitsubishi renunță la touchpad-ul pe care îl folosea anterior pentru a acționa comenzi prin intermediul ecranului. Acum display-ul central este tactil. Ceasurile sunt analogice, cu un mini-display pentru computerul de bord încadrat de acestea.

Cu cine se bate pe piața din România?
Dacă ar fi să simplificăm puțin situația, putem spune că Mitsubushi Eclipse Cross PHEV se bate cu orice alt SUV compact cu sistem de propulsie plug-in hybrid. Dar, dacă privim ceva mai amănunțit, Eclipse Cross este un PHEV aparte: două motoare electrice puternice ce cumulează 188 CP, o baterie mare, de 13.8 kWh și, cel mai important, port ChaDeMo pentru încărcări rapide. Până la 22 kW, deci suficient pentru capacitatea bateriei sale.
Majoritatea concurenței are în dotare doar port Type 2 și chargere de maximum 3,7 kW. De fapt, singurul model concurent ce oferă încărcare rapidă vine din segmentul premium și este Mercedes-Benz GLE 350de. Mai regăsim încărcare rapidă și pe modelele din clasa A și B, tot de la Mercedes, precum și pe modelul Polestar 1. Bineînțeles, acestea din urmă nu sunt concurenți direcți pentru Eclipse Cross.
Ce motorizare ai testat și ce versiune îmi recomanzi?
Recomand ce am: singura motorizare disponibilă pe piața din România, PHEV 2.4 4WD. Iar echiparea modelului nostru de test este Intense+, penultima în ordinea ierarhiei echipărilor Mitusbishi. În ceea ce privește motorizarea, sistemul plug-in hybrid format din două motoare electrice (82 CP pe puntea față și 95 CP pe puntea spate) plus motor termic de 2.4 litri ce oferă 98 CP/4000 rpm este o soluție care satisface aproape orice situație. În oraș vei rula aproape exclusiv electric dacă bateria este încărcată, iar la drum lung tot motoarele electrice vor duce greul. Motorul termic intervine atunci când cerem toată puterea (o depășire sau o repriză mai susținută) sau dacă alegem modul Tarmac din selectorul modurilor de rulare. În rest, de cele mai multe ori vom simți cum motorul termic pornește, dar funcționează la ralanti, doar pentru a încărca bateria.
Cât consumă pe bune și ce autonomie are?

Consumul oficial comunicat de constructor este de 1.9 litri/100 km, iar acest este valabil dacă pornim la drum cu bateria încărcată. Însă, în viața reală, vom folosi de multe ori mașina în modul hybrid clasic, bateria păstrând doar încărcarea minimă necesară.
Cel de la volan mai are o alternativă pentru încărcarea bateriei, dacă nu dispune de stații de încărcare. Poate folosi motorul termic și butonul save/charge amplasat pe consola centrală. Prin intermediul acestui buton, sistemul poate păstra nivelul de încărcare al bateriei pentru al putea folosi mai târziu (la intrarea în oraș, sau când ajungem într-o zonă dorim să rulăm electric) sau poate încărca bateria folosind resursele motorul termic aspirat de 2.4 litri. Reversul medaliei este faptul că va crește semnificativ consumul de benzină.
Am folosit acest mod în oraș pentru o perioadă de câteva zeci de minute, iar computerul de bord a indicat un consum de 13.1 litri/100 km. Dacă folosim mașina în mod hybrid, cu bateria consumată, consumul de carburant în Bucureștiul aglomerat, cu climatizarea pornită, a fost de 9.1 litri/100 km.
Cum se simte la drum lung? Dar în oraș?
Deși are dimensiuni de SUV compact, Eclipse Cross este parcă croit pentru uzul urban. Cele două motoare electrice te poartă în liniște aproape peste tot, iar poziția înaltă la volan te face să privești traficul de sus. La drum lung avem un automobil axat pe confort, fără pretenții de sportivitate. Chiar dacă alegem modul de rulare Tarmac, răspunsul pedalei de accelerație se ascute semnificativ, dar nu avem un automobil cu calități sportive. Caroseria înaltă se va înclina pe virajele luate mai în forță, dar fără ca acest lucru să devină deranjant.
Suspensiile sunt mai degrabă confortabile sau mai degrabă sportive?
Suspensiile modelului Eclipse Cross PHEV au fost setate pe gustul celor cărora le plac suspensiile mai confortabile, mai moi. Pentru a prelua fără probleme denivelările urbane și pentru a face din călătoria electrică o plăcere. Scaunele nu sunt însă cele mai confortabile din lume, fiind executate după modelul japonez: cu șezut îngust. Una peste alta, Eclipse Cross oferă o experinență confortabilă la volan.
Cum ți se pare designul exterior?
Aici deschidem un subiect sensibil. Când au lansat acest model, japonezii de la Mitusbishi au creat propria viziune a unui SUV coupe. Cu linii ascuțite, acest model nu a fost chiar pe gustul tuturor. Fără îndoială, prima versiune Eclipse Cross este, după cum spune englezul, un ”acquired taste”.
După facelift, însă, lucrurile s-au îmbunătățit considerabil. Chiar dacă silueta generală a fost păstrată, liniile au fost cumva îndulcite și modernizate. Din față, modelul arată extrem de futurist, cu luminile de zi LED grupate în benzi înguste, dublate de semnalizări la fel de înguste. Blocurile optice principale sunt cumva puse în planul doi. În spate, am scăpat de luneta din două bucăți care nu ajuta deloc la vizibilitate în favoarea unui hayon cu o formă mai clasică.
Cum sunt materialele la interior?
Calitatea a crescut, dar anumite elemente încă se simt demodate, Mitsubishi folosind încă soluții clasice. Pe principiul „dacă funcționează nu schimba”, butoanele pentru scaunele încălzite sunt ca cele de la lampa bunicii, chit că soluția este eficientă. Dacă îl apeși, butonul rămâne apăsat fizic, iar scaunul se va încălzi imediat cum pornești mașina. Plasticele sunt în marea lor majoritate suficient de moi, dar avem și zone lucioase unde amprentele se văd imediat.
Câți pasageri încap pe bune în mașina asta?
Cinci, chiar dacă în spate cei mai înalți vor sta un pic cocoșați. În plus, Eclipse Cross a pierdut odată cu lansarea versiunii PHEV bancheta culisabilă, care le făcea viața mai ușoară celor cu picioare lungi.
Cât de sigură este? A testat-o Euro NCAP?
La lansarea din 2017, modelul Eclipse Cross a primit scorul maxim de cinci stele. Modelul testat era însă versiunea echipată cu motor termic de 1.5 litri. Chiar și așa, EuroNCAP spune că ratingul se aplică pentru toate versiunile modelului. Eclipse Cross a înregistrat un scor spectaculos de 97% la gradul de protecție pentru pasagerii adulți, 78% pentru cei copii și 80% pentru protecția pietonilor.
Top 3 sisteme, pachete tehnologice sau soluții inteligente care ți-au rămas în minte după test?
Numărul 1 este, fără îndoială, sistemul plug-in hybrid. Este unul dintre cele mai avansate sisteme și singurul din zona non-premium care oferă încărcare rapidă la stații de curent continuu. În plus, cel de la volan are la dispoziție posbilitatea de a menține sau crește nivelul de încărcare cu ajutorul motorul termic.
Mai mult, avem nu mai puțin de cinci moduri de rulare: eco, normal, snow, gravel și tarmac.
Apoi, avem un selector de tip joystick pentru cutia de viteze, model preluat de la Outlander și similar cu cel întâlnit și anumite modele hibride de la Toyota. După selectarea treptei din cutia de viteze, selectorul revine mereu pe poziția centrală. Pentru parcare, un buton P este amplat cumva neintuitiv chiar în fața selectorului. Mai am rămas și cu indicatoarele de bord analogice, destul de rar întâlnite azi, dar care oferă un aer aparte acestui model. În plus, nu vor îmbătrâni spre deosebire de grafica unui display digital.
Plus un detaliu practic: Eclipse Cross oferă o priză de 220V în portbagaj, extrem de utilă pentru un frigider portabil sau alt accesoriu de acest tip.
Îi lipsește ceva la capitolul tehnologie?
Îi lipsește un head-up display mai modern cu proiecție pe parbriz. Așa cum am întâlnit și în cazul modelului Volkswagen Tiguan eHybrid, sistemul de la Mitsubishi este cel cu placă din plastic ce se ridică din spatele planșei de bord. Nu este cea mai elegantă soluție și o putem dezactiva dacă ne jenează raza vizuală.
Cât mă costă toată afacerea?
Noul SUV plug-in hybrid de la Mitsubishi are un preț de pornire de 35.900 de euro (TVA inclus) dar cu discountul importatorului și prima primită prin Rabla Plus, prețul final ajunge la 30.300 de euro. Acest preț este valabil pentru echiparea de bază numită Inform.
Clienții pot alege dintre patru alte niveluri de echipare, sistemul Mitusbishi fiind fără prea multe opționale. Modelul testat de noi este un Eclipse Cross Intense+, cu un preț de listă de 46.800 euro. Dar după discount și Rabla Plus, prețul ajunge la 37.000 de euro.
Cu ce vine în echiparea standard și care sunt nivelurile de echipare?
Ca de obicei în cazul automobilelor japoneze, echiparea de bază este extrem de bogată și crește cu fiecare dintre cele cinci niveluri de echipare: Inform, Invite, Intense, Intense+ și Instyle. La nivelul de bază avem faruri halogen cu semnalizatoare de direcție integrate, jante aliaj de 18 inch, lumini de zi LED, cablu de încărcare Type 2 pentru priză normală, aer condiționat dual-zone, display 8 inch, cruise control și sistem de tracțiune integrală S-AWC. Dacă urcăm la nivelul Intense+, primim faruri LED, șine pentru plafon, tapițerie din piele sintetică neagră, head-up display, încălzire electrică suplimentară, remote control (controlul încălzirii și răcirii de la distanță), scaune încălzite, camere 360 grade, cruise control adaptiv, frână parcare electrică și toate sistemele active de siguranță.
Dacă ar fi să alegi un singur lucru pentru care merită cumpărată mașina asta, care-i acela?
Pentru sistemul plug-in hybrid cu încărcare rapidă la stații DC. Acest lucru permite rularea în mod full electric pentru perioade mai mari, oferindu-ne posibilitatea să încărcăm rapid și la o sesiune de cumpărături. Celelalte modele similare nu oferă această funcție, încărcarea fiind lentă.
Cea mai mare critică pe care i-o poți aduce?
Poate faptul că designul angular nu este gustul tuturor. Și de aceea nu ne explicăm de ce Mitusbishi a retras modelul Outlander PHEV din oferta pentru țara noastră.
Completează spațiile punctate: cumpără-ți mașina asta dacă…
…îți dorești un SUV plug-in hybrid cu cea mai bună tehnologie și o soluție testată cu succes de Mitsubishi de-a lungul timpului: două motoare electrice plus motor termic de 2.4 litri.

Completează spațiile punctate: nu-ți cumpăra mașina asta dacă…
…nu ești un fan al designului japonez și al soluților pragmatice alese de aceștia.

Tu ți-ai cumpăra-o?
Da. Ar fi una din primele alegeri atunci când vine vorba de SUV-uri plug-in hybrid.

La final, descrie-mi mașina asta în maximum 10 cuvinte.
Poate cel mai eficient și tehnologic avansat SUV plug-in hybrid de pe piața din România.

https://www.autocritica.ro/test-drive/t ... ross-phev/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 770
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mar Sep 14, 2021 11:11 am

Test drive cu noul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2021
Mitsubishi a extins, anul acesta, gama de vehicule electrice plug-in hybrid (PHEV) odată cu lansarea faceliftului pentru SUV-ul Mitsubishi Eclipse Cross. Noul plug-in hibrid japonez are o autonomie reală în modul electric de 50 de km, pe care o poate primi în mers (motorul pe benzină este folosit ca generator) sau la o priză.
Mitsubishi Eclipse Cross a fost lansat pentru prima dată în 2017, ca o completare a gamei SUV/crossover fiind poziționat între ASX și Outlander. Numele acestui crossover a fost inspirat de la coupe-ul japonez Mitsubishi Eclipse.

Acest model este asamblat în Japonia: Okazaki, Aichi (Okazaki Plant) și în China: Changsha, Hunan (GAC Mitsubishi).

Îmbunătățiri Mitsubishi Eclipse Cross facelift
Noua versiune facelift Mitsubishi Eclipse Cross a primit o nouă culoare exterioară, jante de 18 inch, noi faruri mai înguste, modificări la grila frontală și stopuri restilizate – noutăți estetice inspirate din filosofia de design Dynamic Shield a mărcii.

Lista de modificări continuă cu amortizoare îmbunătățite, anvelope cu rezistență redusă la rulare, noi setări ale direcției și o îmbunătățire generală a antifonării. Hibridul dispune de propriul sistem de tracțiune integrală Mitsubishi, Super-All Wheel Control (S-AWC).Transformarea crossoverului japonez într-un plug-in hybrid a mărit dimensiunile caroseriei. Mitsubishi Eclipse Cross facelift hibrid este cu 14 centimetri mai lung decât versiunea pe benzină. Are 4,54 metri lungime. Chiar dacă hibridul este mai lung, ampatamentul a rămas același. În schimb, portbagajul a crescut la 359 litri.
portbagaj

La interior, noul Mitsubishi Eclipse Cross a primit, printre altele, o nouă tapițerie din piele de culoare gri (disponibilă opțional), un nou sistem audio și un nou ecran touch, pentru infotainment, cu diagonala de 8 inch, poziționat mai aproape de șofer și de pasagerul din față. Sistemul de operare este simplu şi intuitiv. Oferă o bună conectivitate pentru telefonul mobil, prin Android Auto şi Apple Carplay.
Așa cum obișnuiesc japonezii cu mașinile lor plug-in, în portbagaj a fost amplasată o priză, care furnizează până la 1.500W la bord pentru echipamente 240V. Hibridul are abilitatea de a furniza curent unei gospodării până la 10 zile prin sistemul Vehicle-to-Home, când vehiculul este complet încărcat și alimentat.

Sistem hibrid – 188 CP
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV vine cu un sistem plug-in hybrid format dintr-un motor pe benzină MIVEC de 2.4 litri 98 CP și două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte (82 CP motorul electric față și 95 CP motorul electric spate). Puterea totală a sistemului hibrid ajunge la 188 CP.
Motorul termic este folosit ca generator pentru a încărca bateria cu o capacitate brută de 13,8 kWh.
La viteze mai mari de 120 km/h, motorul termic de 2,4 litri antrenează roțile față. Sistemul de operare PHEV a fost mapat pentru până la 89 de zile de condus EV pur. După 89 de zile de condus EV pur non-stop, motorul pe benzină va porni automat în a 90-a zi pentru a curăța sistemul de injecție a combustibilului.
Mitsubishi Eclipse Cross se conduce ușor si oferă o bună perspectivă asupra drumului având o gardă la sol 19 cm. Sistemele cruise control adaptiv, avertizare unghi mort și semnalele acustice la depășirea benzii te ajută să conduci relaxat la drum lung. Suspensia este rigidă, însă nu te va deranja când vei merge pe un drum ceva mai prost.
Scaunele sunt moi, plăcute, astfel că după un drum de 300 de km nu te vei simți obosit. În mașină este liniște mai tot timpul, chiar și la 130 de km când rulează pe benzină.
Padelele din spatele volanului sunt pentru a alege modul de frânare a motorului și regenerarea de curent (B0-B5).

Mitsubishi Eclipse Cross plug in

Consum Mitsubishi Eclipse Cross plug-in
Sistemul hibrid este gândit în așa fel încât să favorizeze mersul electric. Prin urmare, cel mai bun consum este când lăsați mașina în modul Eco, nu când o treceți în Eco Charge pentru a produce curent electric pentru a-l folosi ulterior.

În oraș, în modul Eco, dacă nu este trafic și nu folosiți AC, consumul poate fi de 6 litri / 100 km. Dacă comutați în Eco Charge, consumul sare de 14 litri / 100 km.

Pe autostradă, la o viteză de 100 de km/h, cu AC pornit, consumul a fost de 6,6 litri / 100 de km în modul Eco. După ce am comutat în modul Charge și am resetat consumul, acesta a ajuns la 11 litri /100 de km. Prin urmare, nu aș folosi modul Charge la drum lung îți crește consumul simțitor.

La o viteză de 130 de km/h, cu modul Charge pornit, consumul a urcat la 12,5 litri / 100 km. La această viteză, motorul termic de 2,4 litri antrenează roțile față.

Trei moduri de condus
În plus față de un mod generic „Normal”, Eclipse Cross PHEV oferă trei moduri specifice de condus, toate activate automat de sistemul de operare PHEV și toate oferind 4WD electric permanent:

Modul EV Pur

Viteză până la 135 km/h (unde este legal)
Mașina este alimentată de motoarele electrice din față și spate
Energie obținută de la bateria de tracțiune de 13,8 kWh
Modul hibrid în serie

Viteză până la 135 km/h (unde este legal)
Mașina este alimentată tot de motoarele electrice din față și spate
Motorul este angajat pentru a rula generatorul, a încărca bateria pentru tracțiune în timpul mersului
Tendința sistemului de a trece înapoi la modul Pure EV cât de des / rapid posibil
Motorul cu combustie internă este și el activat punctual și automat pentru a menține converterul catalitic în stare optimă + după 89 de zile de condus doar electric pentru a proteja sistemul de injecție cu combustibil.
Modul hibrid paralel

Motorul acționează roțile din față (via Multi-Mode transaxle față)
Motorul electric din față asistă motorul cu combustie internă + motorul electric spate acționează roțile din spate
Modul este activat automat la viteza de peste 135 km/h (unde este legal)
Tendința sistemului de a trece înapoi la modul Series Hybrid (sau modul Pure EV sub 135 km/h – acolo unde este legal) cât de des / rapid posibil
Motorul cu combustie internă este și el activat pentru a încărca prin generator, folosind cuplul în plus
Eclipse Cross PHEV este echipat cu un selector pentru modul de condus care permite șoferului să selecteze manual modurile optime de condus în baza condițiilor efective: Tarmac, Pietris, Zapada, Normal, Eco.
Timp de încărcare
În mers, în modul Charge, bateria se încarcă până la 80% (40 km autonomie) în circa 30 de minute. Încărcarea bateriei se face și prin frânarea regenerativă, fiind obținută o cantitate mult mai mică de energie.
Plug-in-ul subishi poate fi alimentat electric de la o sursă AC CHAdeMO (priză de 22 KW). În 25 de minute, bateria se va încărca până la 80% (40 km autonomie).
De la o priză domestică, SUV-ul hibrid are un timp de încărcare de 4 ore (230V16A), 6 ore (230V10A), 7 ore (230V8A), în funcție de amperajul sursei de energie.

prize mitsubishi plug-in

Cu o greutate de aproape 1,9 tone, cei 188 de cai putere îl ajută pe Eclipse Cross PHEV să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 10,9 secunde. Viteza maximă este de 135 km/h în modul electric și de 162 de km/h pe benzină.
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Eclise Cross 2021

Prețuri Mitsubishi Eclipse Cross hibrid
Noul Mitsubishi Eclipse Cross facelift costă de la 23.000 euro cu TVA cu motorizarea pe benzină MIVEC de 1.5 litri 163 de cai putere și de la 39.500 euro cu TVA cu motorizarea hibridă de 188 CP. Aceste prețuri de listă pot fi mai mici întrucât pot exista discounturi, în anumite perioade. În această lună, hibridul are un preț de 30.300 euro cu TVA, care include bonusul prin Rabla Plus și o reducere acordată de dealer de 3.570 euro cu TVA.

Modelul de test Mitsubishi Eclipse Cross PHEV în echiparea Intense+ costă 46.766 euro cu TVA, iar cu bonusul Rabla Plus și un discount de 4.160 euro cu TVA costă 36.978 euro cu TVA.

În echiparea Intense+ SUV-ul are multe dotări: funcţie Autohold, padele de aluminiu la volan pentru diferite moduri de frânare regenerativă de la B0 la B5, control vocal, frână de mână prin buton, head-up display color, scaune și volan încălzite, cameră pentru mersul înapoi, faruri LED, climatizare pe două zone, cameră 360, senzori de ploaie și lumină, pornire și acces fără cheie, două prize USB.
Mitsubishi Eclipse Cross plug in
Date tehnice Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Intense + 2.4 CVT 4WD
Sistem de propulsie – 188 CP
Capacitate cilindrică (cmc) 2.360 / 4 în linie / 16V
Putere – în sistem hibrid (CP/rpm) 98 / 4.000
Cuplu – în sistem hibrid (Nm/rpm) 193 / 2.500

Număr de motoare electrice 2
Putere maximă (CP) 95
Cuplu maxim (Nm) 195

Autonomie electrică (km) 55
Capacitate brută baterie (kWh) 13,8
Conector încărcare CHAdeMO (JEVS / Tip 4)
Amperaj baterie (Ah) 37

Viteză maximă (km/h) 162
Accelerație 0-100 km/h (secunde) 10,9
Emisii 50 g/km / Euro 6D final

Transmisie CVT
Rezervor carburant 43 l
Lungime 4545 mm
Lăţime 1805 mm
Înălţime 1685 mm
Capacitate portbagaj 359 litri
Greutate 1875 kg
Garda la sol: 191 mm

Tipuri de tehnologii hibrid
Iată ce tipuri de tehnologii hibrid au fost montate pe mașini până în prezent: Micro-hibrid (HEV), Mild hibrid (HEV), Full hibrid (HEV), Hibrid plug-in (PHEV), Range Extender/REX (PHEV).

https://evmarket.ro/test-drive/test-dri ... 021-20512/
Fişiere ataşate
poze_25.jpg
poze_25.jpg (100.37 KiB) Vizualizat de 247 ori
poze_20.jpg
poze_20.jpg (117.97 KiB) Vizualizat de 247 ori
poze_5.jpg
poze_5.jpg (110.29 KiB) Vizualizat de 247 ori
poze_2.jpg
poze_2.jpg (123.98 KiB) Vizualizat de 247 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori