Articole Drive-test Mitsubishi

Generalitati despre automobilism si, de ce nu, motociclism
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2649
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Vin Iun 26, 2020 9:55 am

Test Drive cu noul Mitsubishi ASX facelift 2020! Motor MIVEC 2.0 150 CP si cutie CVT6
Masina de fata este una cu adevarat traditionala, pentru segmentul compact din care face parte.



Si spunem aceasta pentru ca, de fiecare data cand vorbim de ASX, vorbim de un SUV care anul acesta a implinit varsta de 10 ani din momentul lansarii sale pe piata, detaliu extrem de important intr-un segment dominat de masini mult mai noi.

CAROSERIE


Noul ASX reuseste sa-si pastreze principalele caracteristici care au facut ca peste 1 milion de clienti de ASX sa aprecieze acest model chiar si in prezent.


Respectiv, vorbim de un SUV realmente compact, pentru ca masina de fata are o lungime destul de mica de 4.3 metri, iar latimea sa este una peste media segmentui de 1.77 m.

Tinand cont de aceste caracteristici, ASX ofera un spatiu interior foarte bun chiar si cand este comparat cu modelele sale concurente mult mai noi, iar portbagajul sau variabil incepe de la un volum de 406 litri si poate sa depaseasca 1.300 litri in total cu bancheta rabatata.


Adica, ASX ofera o versatilitate de top pentru cine doreste o masina cu dimensiuni compacte, precum un VW Golf, insa si echipare cu o transmisie integrala veritabila si o garda la sol mult peste oferta SUV-urilor compacte direct concurente.


CARE SUNT SCHIMBARILE LUI ASX 2020?


CONTINUAREA AICI:

http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... cutie-cvt6
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2649
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 16, 2020 9:36 am

Cel mai bun SUV PHEV din lume are acum un discount in Romania de 10.000 euro
Mitsubishi Outlander PHEV 2020 ramane si in acest an cel mai bun SUV din categoria PHEV electric din Romania.



De fapt vorbim de un Outlander 2020 PHEV care are acum un nou sistem de management al celor doua motoare, iar pentru fanii Mitsubishi propulsorul pe benzina are o cilindree marita pana la un nivel de 2.4 litri fara turbo! Adica avem o putere maxima combinata de 240 CP.



10.000 euro discount pe piata din Romania!

Acum de la 29.453 € (tva inclus)Valoare obtinuta prin scaderea din pretul de oferta a reducerii comerciale de 1.785 € TVA inclus, oferite de M Car Trading, sub denumirea de ECO Tichet Mitsubishi, calculata in euro si a contravalorii primei de casare de 6.500 RON, disponibila in PSIPAN, derulat de catre Administratia Fondului pentru Mediu si finantat din Fondul pentru Mediu, respectiv a unui ecobonus de 20.000 RON, pentru autovehiculele cu emisii CO2 sub 105 g/ km.


Pretul nu include echipamente, accesorii sau dotari optionale. Imaginile sunt cu titlu de prezentare. Contravalorea exemplificativă a primei de casare: 1.354 eur TVA inclus (6.500 RON, estimata conform Program Rabla 2020), a fost calculată la un curs de schimb de 4.8000 RON / 1 EUR.


Valoarea finală de achiziție poate varia în functie de cursul de schimb RON/EURO la data tranzacției și/ sau la data emiterii documentației de finanțare/ achiziție.

Pretul de 29.453 € tva inclus, pentru modelul MY20 Outlander PHEV 4WD Invite, a fost calculat astfel: din pretul de oferta de 36.759 €, au fost scazute urmatoarele:


- 1.785 € ECO Tichet Mitsubishi;


- 1.354 € Contravaloarea primei de casare (prin Rabla 2020);


- 4.167 € Ecobonus Rabla 2020;

CITESTE TESTUL AUTOLATEST AICI!
http://www.autolatest.ro/teste-auto/tes ... elift-2019
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2649
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Articole Drive-test Mitsubishi

Mesaj de radu-lancer » Mie Sep 23, 2020 11:33 am

TEST DRIVE: Mitsubishi Eclipse Cross


De multă vreme japonezii de la Mitsubishi n-au scos ceva cu adevărat nou în segmentul SUV-urilor mai „civile”. Au creat offroadere bune în ultimii ani, precum Pajero Sport şi pick-up-ul L200, mai devreme au lansat şi un Space Star interesant pentru unele pieţe, dar miezul gamei, format din SUV-uri şi cândva din Lancer, a rămas un pic... eclipsat.Şi iată că, paradoxal, cei de la Mitsubishi au anunţat că vor lansat un nou SUV în gamă, botezat cu un nume derivat dintr-o legendă a mărcii. Cândva Mitsubishi Eclipse era visul unei sportivităţi accesibile, iar modelul ăla a creat o întreagă cultură în jurul nou. Noul SUV, numit Eclipse Cross, n-are, fireşte, nimic în comun cu acea cultură şi filosofie, ba chiar riscă să-i supere pe fanii de demult ai acelui model. Şi totuşi, e poate cea mai importantă lansare a celor de la Mitsubishi din ultimii mulţi ani. E un SUV, care nu doar marchează apariţia unui nou model în gamă, fără un predecesor, ci şi păşirea producătorului nipon în liga celor ce oferă motoare turboaspirate pe benzină în acest segment „civil”.Dar aici trebuie să fim corecţi până la urmă şi să spunem că, deşi gama Mitsubishi n-a prea avut demult motoare turbo în afara liniei EVO, compania-soră, Mitsubishi Tubocharger and Engines, e unul din cei mai mari furnizori de turbine pentru producătorii auto din lume, livrând turbine unor producători precum BMW, Porsche, Volkswagen, Ford, Fiat şi chiar unor mărci exclusiviste precum Bentley şi Bugatti! Niponii livrează cam 3.5 milioane de turbocompresoare anual în prezent! Deci, o asemenea stare de lucruri risipeşte orice posibilă îndoială despre „primul” motor turbo din era modernă de sub capota unui Mitsubishi şi ne face, dimpotrivă, şi mai curioşi să vedem cum se conduce noul Mitsubishi Eclipse Cross!

Design şi forme, pe scurt

O arăta modelul ăsta un pic neobişnuit, dar noi zicem că are integritatea unui model destul de inspirat în forme. Ne place. Şi silueta lui de SUV Coupe e aşa, o chestie nedeclarată foarte oficial şi pe care nu se pune mare accent, dar care îl face să arate dinamic. Gardă la sol generoasă, geometrie bună pentru unghiuri de atac şi degajare şi un profil de aventurier – exact ingredientele pe care ţi le doreşti de la un SUV modern.La interior, Mitsubishi Eclipse Cross te face să descoperi noi laturi ale acestei siluete, pe care nu le intuieşti pe dinafară. Hayonul se vede foarte ciudat în oglindă, pentru că de fapt zona aia neagră de sub linia roşie a felinarelor e tot geam, iar dinăutru ai impresia unui geam mare, întrerupt un pic stângaci de linia aia pe centru. Dar te obişnuieşti cu această viziune fragmentată a spatelui.Designul planşei de bord arată foarte bine, fiind etajat şi punând un accent mare pe display-ul central de dimensiuni foarte mari, aşa cum e cazul la modelele noi. Planşa e realizată din polimer moale, iar materialele prin tot habitaclul sunt mult mai bune decât ne aminteam de pe ultimele SUV-uri Mitsubishi. Apropo, noi am exploatat timp de 6 ani un Mitsubishi Lancer X redacţional, aşa că evoluţia acestui nou model, faţă de ceea ce se simţea mai mulţi ani într-un model Mitsubishi, se simte şi mai gigantică pentru noi. Mai important pentru un cumpărător de astăzi, care alege între acest model şi altele, este că această calitate a materialelor din Eclipse Cross se încadrează în standardele actuale.Există şi mici ciudăţenii. Panourile interioare ale uşilor faţă sunt foarte flexibile şi când le atingi cu picioarele, spre exemplu, ele se mişcă flexibil. O jumătate de volan are inserţii de piano black, acest material fiind renumit pentru memorarea rapidă a amprentelor şi zgârâieturilor de la unghii, iar pe volan mâinile tale se află taman cel mai frecvent. Scaunele faţă sunt cu mult mai anatomic profilate, însă, decât erau anterior modelele Mitsubishi, astfel încât condusul la distanţe lungi va fi, în sfârşit, o plăcere de durată.
adranele de bord au un design relativ simplu, dar eficient, cu un ecran central color, dar cu o logică de amplasare a elementelor informative similară celei de pe modelele anterioare. Sistemul multimedia e unul absolut nou şi vrea să ne amintească, parcă, de cel de pe ultimele modele BMW, având o logică similară a amplasării itemilor din meniul principal.Similarităţile se opresc aici, însă, pentru că mai departe logica de funcţionare e mult mai simplistă, iar posibilităţile oferite de el şi calitatea grafică a afişajului sunt mult mai modeste. Sistemul oferă conectivitate Apple CarPlay, spre exemplu, însă, paradoxal, dacă-ţi laşi telefonul să se conecteze aşa, nu poţi răspunde la apeluri cu ajutorul butonului de pe volan, spre exemplu, pentru că el nu reacţionează la această interfaţă, doar la interfaţa Bluetooth.Există şi un touchpad central nou, dar operarea lui nu e tocmai foarte intuitivă, culisarea între itemi trebuind să se facă prin mişcări repetitive. Dotarea maximă poate avea şi sistem audio mai bun, dar navigaţia va rămâne oricum cea reflectată de telefon prin Apple CarPlay.Bancheta spate e neaşteptat de spaţioasă, dacă luăm în considerare profilul maşinii, şi echivalează un SUV cu siluetă standard din acelaşi segment, fără vreun sacrificiu dureros pe înălţime. Există şi spaţiu mult pentru genunchi şi se simte că cei de la Mitsubishi au pus un accent mare pe spaţiul şi confortul oferit aici. Nu există, însă, guri de ventilare dedicate din tunelul central, însă e disponibilă opţiunea încălzirii scaunelor spate.Portbagajul a fost un pic mai neglijat, fiind ceva mai mic, fiind redus şi din cauza roţii de rezervă, montate pentru pieţele mai specifice.Noul motor 1.5 litri turbo, benzină.

Niponii pun mare accent pe fiabilitate, se zice. Niponii nu prea agreează revoluţiile, ci evoluţiile bine calculate, tot din aceeaşi cauză, se zice. Iar noul motor de 1.5 litri turbo e o demonstraţie a unei evoluţii foarte atent calculate, făcute pentru că piaţa şi consumatorii vor motoare turbo în epoca modernă, nu neapărat că ele ar aduce avantaje uriaşe în viaţa reală.

Astfel, noul motor 1.5 turbo a fost dezvoltat pe baza unui motor existent de mult timp în gama Mitsubishi, încă de prin 2004, de pe Colt şi Lancer X. Are tot 16 valve şi acelaşi sistem verificat în timp de acţionare variabilă a valvelor, MIVEC. A fost însă modernizat puternic şi a primit şi injecţie directă, în locul celei multipoint de demult. Şi, cel mai important, a primit o turbină ce promite reacţii prompte pe întreaga plajă de turaţii, iar astfel noul motor 1.5 turbo vine să-l înlocuiască pe cel de 2.0 litri, aspirat natural, din gama Mitsubishi.


IN CONTINUARE AICI:

https://piataauto.md/Teste-drive/2018/M ... pse-Cross/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Auto / Moto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori