Evo X - Softuri,piese, Pachete De Putere
A avut poate ceva noroc ca a reusit sa invinga acel evo 8 iar cunoascatorii stiu de ce.
Poti sa-l provoci si tu daca ai masina standard sau chipuita si cred ca te va invinge cu cca 50-100m diferenta la limia de 402,3m.
Evoul x alb inca nu e f perfrmant insa e f eficient si poate sa termine turatia maxima in treapta 5 pe sosea.
Incercati sa calculati sa vedeti cat e viteza si cam care este puterea necesara sa invingi greutatea, frecarea cu aerul, rezistenta la rumare, pierderile in transmisie ca sa ajungi la cap.
Poti sa-l provoci si tu daca ai masina standard sau chipuita si cred ca te va invinge cu cca 50-100m diferenta la limia de 402,3m.
Evoul x alb inca nu e f perfrmant insa e f eficient si poate sa termine turatia maxima in treapta 5 pe sosea.
Incercati sa calculati sa vedeti cat e viteza si cam care este puterea necesara sa invingi greutatea, frecarea cu aerul, rezistenta la rumare, pierderile in transmisie ca sa ajungi la cap.
Masina aia e o fiara si a gresit la schimbare altfel musca rau acel evo 8 rosu, insa oricare ar fi fost deznodamantul prestatia a fost mai mult decat onorabila.
Intamplator am un filmulet de la setarea ei in care se vede un zero 7000rpm in treapta 5, nu are 6.
http://www.youtube.com/watch?v=pntTs4NRs3w
Intamplator am un filmulet de la setarea ei in care se vede un zero 7000rpm in treapta 5, nu are 6.
http://www.youtube.com/watch?v=pntTs4NRs3w
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Asta e, daca e musai atunci repet: Evo X GSR termina treapta 5 in configuratie stock, indiferent de drum (ca sa nu zica "cineva" ca a fost panta si vant din fata, spate si lateral). Trece si de redline si in functie de conditii ajunge si la ~270 in aceeasi configuratie.
Bag sama Sebastian ca lauzi mai mult decat proprietarii victoriile de genul asta, eu personal nu cred ca as fi asa de incantat. Vrei sa ne transmiti cumva ca masinile setate de RacingCode castiga in conditii incerte cand adversarul greseste si au modificari nedeclarate pentru cunoscatori?
Bag sama Sebastian ca lauzi mai mult decat proprietarii victoriile de genul asta, eu personal nu cred ca as fi asa de incantat. Vrei sa ne transmiti cumva ca masinile setate de RacingCode castiga in conditii incerte cand adversarul greseste si au modificari nedeclarate pentru cunoscatori?
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Ori nu pricepi romana ori n-ai nici cea mai vaga idee despre ce vorbesti. Ai atins vreodata vreun EvoX?
Eu inchei aici din respect pentru oamenii ce se ocupa de acest forum, ca asa ai tu obiceiul sa te duci repede sa parasti ca te supala folumistii lai care nitsi macal n-ale Evo, retine insa ca ma abtin cu mare greutate sa zic ce ar mai fi de zis.
Asadar imi pare rau, stimate domn Sandu nu m-ati convins sa apelez la serviciile firmei dvs., mai mult decat atat, m-ati jignit si ati incercat sa dezinformati, comportament pe care il consider inacceptabil.
Sanatate, numai bine.
Eu inchei aici din respect pentru oamenii ce se ocupa de acest forum, ca asa ai tu obiceiul sa te duci repede sa parasti ca te supala folumistii lai care nitsi macal n-ale Evo, retine insa ca ma abtin cu mare greutate sa zic ce ar mai fi de zis.
Asadar imi pare rau, stimate domn Sandu nu m-ati convins sa apelez la serviciile firmei dvs., mai mult decat atat, m-ati jignit si ati incercat sa dezinformati, comportament pe care il consider inacceptabil.
Sanatate, numai bine.
QUOTE (fastcarjunkie @ Apr 16 2009, 10:53 PM) q. e. d.
Observ ca nici macar cea ce spui nu respecti ... esti amuzant priveste putin mai sus si reciteste paragraful asta:
" Eu inchei aici din respect pentru oamenii ce se ocupa de acest forum"
Exact, tot timpul avea senzatia ca vorbesti in numele altcuiva. Nu sunt convins de asta, era un dubiusubliniat de faptul ca vorbesti despre evo ultimul model, in acceptiunea ta notat cu x, fara sa cunosti particularitatile de care orice posesor s-a lovit:
- sistemul de plecare de pe loc cu LC
- viteza maxima dezvoltata
- turatia maxima de serie fiind la 7600, din cate-mi amintesc rosu incepe de pe la 7000 iar puterea de serie e declarata la 7000. Totusi sa nu confundam turatia de putere maxima cu puterea maxima.
Under the Hood
The Evo X's all-new aluminum-block 1,998cc 4B11 engine weighs 28 pounds less than the beloved iron-block 4G63 and makes more peak power: 291 horsepower at 6,500 rpm and 300 pound-feet of torque at 4,000 rpm. But it doesn't have the same high-rpm kick as the 4G63, and honestly we miss it.
Instead, the intercooled and turbocharged 4B11 builds boost cleanly and in a linear manner even from low engine speeds, where it has the 4G covered. It's also a much smoother engine, happy to live up around its 7,600-rpm fuel cutoff.
Am sa atasez si un dialog privat unde subliniez o scapare de a ta.
Acolo nu apare "noi" dar se subantelege citind atent ca noi nu facem, asta imi intareste suspiciunea care ma facea sa cred ca vorbesti in numele altcuiva stimabile domn. E urat sa pretinzi ca esti ceea ce nu esti.
NU AM CUM SA TE CONVING, IAR TU NU AI CUM SA VI LA RESOFTAT PENTRU CA NU AI CU CE!
Nici macar userul tau nu reflecta identitatea ta.
Imi cer scuze pentru derapajul de la subiect dar totusi cred ca am subliniat carentrle unui user despre care pot sa spun ca : nu tot cee ce pare ca este este ceea ce pare ca este ...
Hai sa discutam serios si cu omani seriosi care chiar au tangenta cu ca aceste masinute sau sunt cu adevarat pasionati.
Observ ca nici macar cea ce spui nu respecti ... esti amuzant priveste putin mai sus si reciteste paragraful asta:
" Eu inchei aici din respect pentru oamenii ce se ocupa de acest forum"
Exact, tot timpul avea senzatia ca vorbesti in numele altcuiva. Nu sunt convins de asta, era un dubiusubliniat de faptul ca vorbesti despre evo ultimul model, in acceptiunea ta notat cu x, fara sa cunosti particularitatile de care orice posesor s-a lovit:
- sistemul de plecare de pe loc cu LC
- viteza maxima dezvoltata
- turatia maxima de serie fiind la 7600, din cate-mi amintesc rosu incepe de pe la 7000 iar puterea de serie e declarata la 7000. Totusi sa nu confundam turatia de putere maxima cu puterea maxima.
Under the Hood
The Evo X's all-new aluminum-block 1,998cc 4B11 engine weighs 28 pounds less than the beloved iron-block 4G63 and makes more peak power: 291 horsepower at 6,500 rpm and 300 pound-feet of torque at 4,000 rpm. But it doesn't have the same high-rpm kick as the 4G63, and honestly we miss it.
Instead, the intercooled and turbocharged 4B11 builds boost cleanly and in a linear manner even from low engine speeds, where it has the 4G covered. It's also a much smoother engine, happy to live up around its 7,600-rpm fuel cutoff.
Am sa atasez si un dialog privat unde subliniez o scapare de a ta.
Acolo nu apare "noi" dar se subantelege citind atent ca noi nu facem, asta imi intareste suspiciunea care ma facea sa cred ca vorbesti in numele altcuiva stimabile domn. E urat sa pretinzi ca esti ceea ce nu esti.
NU AM CUM SA TE CONVING, IAR TU NU AI CUM SA VI LA RESOFTAT PENTRU CA NU AI CU CE!
Nici macar userul tau nu reflecta identitatea ta.
Imi cer scuze pentru derapajul de la subiect dar totusi cred ca am subliniat carentrle unui user despre care pot sa spun ca : nu tot cee ce pare ca este este ceea ce pare ca este ...
Hai sa discutam serios si cu omani seriosi care chiar au tangenta cu ca aceste masinute sau sunt cu adevarat pasionati.
- Fişiere ataşate
-
- fastsub.JPG (159.96 KiB) Vizualizat de 7700 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori