Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel
QUOTE (tazmaniaccg)Asa ca i-mi cer scuze daca am plictisit lumea cu romanele mele si astept un raspuns sau niste scuze de la tine daca esti in stare sa recunosti cand gresesti.
Cu respect si multumiri anticipate.
Tu cum te-ai trezit, ai citit pe forum si ai raspuns, nu ?
Ma intrebi pe mine ce ar fi trebuit sa-ti iei ?
Scuze public ca ai facut o afacere proasta ?
Nu pricep...
Ti-am spus ca strict la banii astia 15.500 DDP ai facut cea mai buna achizitie si chiar daca nu ar fi asa nu vad de ce ti-ai cere scuze, chiar si in gluma.
De fapt daca e sa stau bine sa ma gandesc...in cazul unui model nou, cea mai buna achizitie sau nu, se va putea spune peste 1 an sau mai mult in functie de numarul de km parcursi si plusurile/minusurile care vor apare pe masura ce se acumuleaza km.
Dar asa comparandu-le ... lancerul de 1.5 15.500DDP este solutia cea buna raport pret/dotari, samd.
De fapt pi tini te-a deranjat altseva )
"...insa nu prea o vad potrivita ca masina de familie, o familie cu copii"
"O vad potrivita pentru gagii care vor sa fie COOL dar nu prea au cu ce... "
Aceste doua opinii de-ale mele nu iti erau adresate in mod expres, daca te-ai simtit cu musca pe caciula, te-ai simtit jignit si vrei scuze, iti recomand sa mai iesi un pic pe afara, sa iei aer, sa te relaxezi...
Da, eu nu o vad potrivita pentru o masina de familie, una cu copii.
Nu are legatura cu pretul sau siguranta. Nu m-am gandit asa departe...Cred ca nici tu.
Daca nu avea 20 de airbaguri nu o mai luai ?
Recunoaste ca o luai si cu doua iarbag-uri...
Uite de ce am afirmat asta "...insa nu prea o vad potrivita ca masina de familie, o familie cu copii"
1. Zgomotul deranjant al motorului la drum lung. E unul dintre cele mai zgomotoase benzinare pe care le-am auzit. Si acum e noua, zgomotul asta se mai schimba in timp. E normal.
2. Nu imi face impresia ca ar fi foarte bine insonorizata.
3. Zgomotul suspensiei pe drumuri proaste.
4. 1 tona 300kg + Bagaje, persoane, concediu...cuplu mic 147 Nm...rezulta situatii critice si stres in depasiri mai lungi, panta, etc. Motor turat peste 4000, zgomot, consum pe masura...
Daca mai dai drumu' si la AC atunci chiar e naspa.
Motorul ala trage de pe la 3500 - 4000 rpm in sus, turatii la care in habitaclu, sunetul motorului, sport sau nu (asta iarasi e chestie de gusturi si imaginatie)...sunetul motorului este puternic si muzica data tare nu rezolva problema cand in spate sunt copii.
1,2,3,4 ar fi doar o parte dar sunt suficiente.
Stabilitatea foarte buna nu prea are nici o relevanta la 1.5 doar daca posesorul viseaza la volan si se trezeste in timp util sau daca doreste sa faca un logan pe curba. Praf il face. )
Uite si de ce "O vad potrivita pentru gagii care vor sa fie COOL dar nu prea au cu ce... "
Tazma nu e cazul tau. Tu din cate am inteles esti familist, om serios.
Sunt masini care arata sport, agresiv si nu duc lipsa de asta nici sub capota si altele care doar arata.
Nu e critica asta, nu am nimic imptriva acestui fapt.
Vroiam sa spun ca o mare parte tinerilor nu isi permit prima categorie de masini si o aleg pe a doua, care doar arata...
Nu mai spun de ce ca intram in alte polemici.
Si eu mi-as fi dorit pe la 18 ani un BMW si atat. In rest nu mai conta.
Acum iti dai seama ca asta cu scuzele e cam deplasata in cazul tau.
Am cerut scuze cuiva de pe forum cand a fost cazul. Bine ca nu ai vrut si un martisor. )
La tine nu e.
Cu respect si multumiri anticipate.
Tu cum te-ai trezit, ai citit pe forum si ai raspuns, nu ?
Ma intrebi pe mine ce ar fi trebuit sa-ti iei ?
Scuze public ca ai facut o afacere proasta ?
Nu pricep...
Ti-am spus ca strict la banii astia 15.500 DDP ai facut cea mai buna achizitie si chiar daca nu ar fi asa nu vad de ce ti-ai cere scuze, chiar si in gluma.
De fapt daca e sa stau bine sa ma gandesc...in cazul unui model nou, cea mai buna achizitie sau nu, se va putea spune peste 1 an sau mai mult in functie de numarul de km parcursi si plusurile/minusurile care vor apare pe masura ce se acumuleaza km.
Dar asa comparandu-le ... lancerul de 1.5 15.500DDP este solutia cea buna raport pret/dotari, samd.
De fapt pi tini te-a deranjat altseva )
"...insa nu prea o vad potrivita ca masina de familie, o familie cu copii"
"O vad potrivita pentru gagii care vor sa fie COOL dar nu prea au cu ce... "
Aceste doua opinii de-ale mele nu iti erau adresate in mod expres, daca te-ai simtit cu musca pe caciula, te-ai simtit jignit si vrei scuze, iti recomand sa mai iesi un pic pe afara, sa iei aer, sa te relaxezi...
Da, eu nu o vad potrivita pentru o masina de familie, una cu copii.
Nu are legatura cu pretul sau siguranta. Nu m-am gandit asa departe...Cred ca nici tu.
Daca nu avea 20 de airbaguri nu o mai luai ?
Recunoaste ca o luai si cu doua iarbag-uri...
Uite de ce am afirmat asta "...insa nu prea o vad potrivita ca masina de familie, o familie cu copii"
1. Zgomotul deranjant al motorului la drum lung. E unul dintre cele mai zgomotoase benzinare pe care le-am auzit. Si acum e noua, zgomotul asta se mai schimba in timp. E normal.
2. Nu imi face impresia ca ar fi foarte bine insonorizata.
3. Zgomotul suspensiei pe drumuri proaste.
4. 1 tona 300kg + Bagaje, persoane, concediu...cuplu mic 147 Nm...rezulta situatii critice si stres in depasiri mai lungi, panta, etc. Motor turat peste 4000, zgomot, consum pe masura...
Daca mai dai drumu' si la AC atunci chiar e naspa.
Motorul ala trage de pe la 3500 - 4000 rpm in sus, turatii la care in habitaclu, sunetul motorului, sport sau nu (asta iarasi e chestie de gusturi si imaginatie)...sunetul motorului este puternic si muzica data tare nu rezolva problema cand in spate sunt copii.
1,2,3,4 ar fi doar o parte dar sunt suficiente.
Stabilitatea foarte buna nu prea are nici o relevanta la 1.5 doar daca posesorul viseaza la volan si se trezeste in timp util sau daca doreste sa faca un logan pe curba. Praf il face. )
Uite si de ce "O vad potrivita pentru gagii care vor sa fie COOL dar nu prea au cu ce... "
Tazma nu e cazul tau. Tu din cate am inteles esti familist, om serios.
Sunt masini care arata sport, agresiv si nu duc lipsa de asta nici sub capota si altele care doar arata.
Nu e critica asta, nu am nimic imptriva acestui fapt.
Vroiam sa spun ca o mare parte tinerilor nu isi permit prima categorie de masini si o aleg pe a doua, care doar arata...
Nu mai spun de ce ca intram in alte polemici.
Si eu mi-as fi dorit pe la 18 ani un BMW si atat. In rest nu mai conta.
Acum iti dai seama ca asta cu scuzele e cam deplasata in cazul tau.
Am cerut scuze cuiva de pe forum cand a fost cazul. Bine ca nu ai vrut si un martisor. )
La tine nu e.
...si ca sa merg in continuare cu precizarea...in cazul in care pretul este acela....atunci Lancerul se poate compara cu marci din alta liga....spre exemplu.....
1.Seat altea...motor 1,4 tfsi ..125 cp....echipare stylance.....18500 ddp
2.Seat Toledo...motor 1,6....102cp...benzinar...18000 ddp
3.Peugeot 407...benzinar...
4.Toyota Avensis....benzinar...1,8...127 cp...dar asta este 19500 ddp....
5.Ford Focus C-max....1.8 tdci..116cp...trend....18700 ddp...asta e masina de familie....si este si ultima varianta facelift...2008
6.Citroen C4 Picasso....variante pe benzina.....de HDI nu te atingi sub 20 mii.....la fel ..masina de familie....
.....cam astea sunt demne de luat in seama....le studiez de vreo luna......de ma doare capu'.....concluzii...
....Altea...Toledo....Avensis....desi au avantajul unei...se pare...traditionale fiabilitati....nu au dotarile lui Lancer....plus ca sunt masini aproape iesite din uz...vin modelele noi...si astea o sa scada drastic la revanzare....in timp ce Lancer cred ca 3-4 ani nu o sa suporte modificari semnificative....
...Peugeot 407....desi arata frumos...am aflat ca nu sunt prea grozavi la capitolul motoare benzina...si ei se apropie de schimbare....plus ca...personal nu am incredere in masinile frantuzesti....
...C-max-ul a fost o masina pe care am lut-o serios in calcul....dar nu are dotarile de pe Lancer...si am vrut o varianta de masina mai apropiata de sport...e o masina fiabila...va spun din experienta mea cu Focusul inca in dotare....pe care il vand acum...
...Picasso....nu prea l-am studiat din motive ...altele decat tehnice....nu vreau sa-i bag bani in buzunar lui Tariceanu ....care a bagat taxa aia aberanta tocmai ca nu se mai satura sa isi umple conturile....
1.Seat altea...motor 1,4 tfsi ..125 cp....echipare stylance.....18500 ddp
2.Seat Toledo...motor 1,6....102cp...benzinar...18000 ddp
3.Peugeot 407...benzinar...
4.Toyota Avensis....benzinar...1,8...127 cp...dar asta este 19500 ddp....
5.Ford Focus C-max....1.8 tdci..116cp...trend....18700 ddp...asta e masina de familie....si este si ultima varianta facelift...2008
6.Citroen C4 Picasso....variante pe benzina.....de HDI nu te atingi sub 20 mii.....la fel ..masina de familie....
.....cam astea sunt demne de luat in seama....le studiez de vreo luna......de ma doare capu'.....concluzii...
....Altea...Toledo....Avensis....desi au avantajul unei...se pare...traditionale fiabilitati....nu au dotarile lui Lancer....plus ca sunt masini aproape iesite din uz...vin modelele noi...si astea o sa scada drastic la revanzare....in timp ce Lancer cred ca 3-4 ani nu o sa suporte modificari semnificative....
...Peugeot 407....desi arata frumos...am aflat ca nu sunt prea grozavi la capitolul motoare benzina...si ei se apropie de schimbare....plus ca...personal nu am incredere in masinile frantuzesti....
...C-max-ul a fost o masina pe care am lut-o serios in calcul....dar nu are dotarile de pe Lancer...si am vrut o varianta de masina mai apropiata de sport...e o masina fiabila...va spun din experienta mea cu Focusul inca in dotare....pe care il vand acum...
...Picasso....nu prea l-am studiat din motive ...altele decat tehnice....nu vreau sa-i bag bani in buzunar lui Tariceanu ....care a bagat taxa aia aberanta tocmai ca nu se mai satura sa isi umple conturile....
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
tocmai m-am uitat la accord.Motorul de 2.2 litri are un timp cu 0.3 secunde mai bun.Dar este un motor de 2204 cmc, macar daca era 2199.Taxele pt motorul asta si costurile de intretinere sunt considerabil mai mari decat pt unul de 2 L, si 0.3 secunde e putin pt 200 cmc in plus si un cuplu de 30 Nm in plus.Totul la un pret mult mai mare.Singurul avantaj ar fi faptul ca e mai rafinat, mai silentios.(va spun lucrurile astea ca ma tot batea gandul sa arunc un ochi si la concurenta.Stiu ca nu fac parte dn aceeasi clasa, dar pe mine civicul ma lasa rece, la fel ca seaturile)
QUOTE (paul.todea)0.3 secunde e putin pt 200 cmc in plus si un cuplu de 30 Nm in plus.Totul la un pret mult mai mare.Singurul avantaj ar fi faptul ca e mai rafinat, mai silentios
Pretul mult mai mare nu este datorat numai motorul mult mai rafinat, mai silentios si mai fiabil, ci intregii masini per ansamblu. Nu intru in detalii pentru ca cele doua masini, lancer si accord nu prea pot fi comparate.
Ala a fost motorul anului 2005 si nu numai datorita performantelor...
Per total pretul mult mai mare pentru Accord e de fapt foarte corect.
Daca ma sui in Accord nici nu mai vad diferenta aia de pret fata de Lancer care numai mare nu e.
Ca tot veni vorba de masini de familie, Accordu' este foarte OK, de exemplu.
Incepand cu luna Iulie 2008 se va comercializa in RO, noul Accord.
Si tot anul asta vor apare mai multe modele asa ca vom avea cu ce sa comparam lancerul si vor fi comparatii mult mai juste, deoarece modele respective vor fi toate NOI.
Zvonuri desrpe noul Accord diesel
"Sub denumirea de i-DTEC, acest motor cu blocul din aluminiu in turnat in stare semisolida, dispune de pompa de injectie common-rail, turbina cu geometrie variabila, injectoarele sunt piezo-electrice ce realizeaza mai multe injectii pilot pe ciclu, un nou sistem de recirculare a gazelor arse (EGR) si un filtru de particule mai eficient. Rezultatul? Putere marita, consum redus si emisii poluante mai mici, acest motor indeplinand normele de poluare Euro V si, daca nu ma insel, este primul Diesel din lume care corespunde acestor norme. Puterea si momentul motor au crescut fata de vechiul motor (i-CTDi) cu 10 cai putere, la 150 cai putere si 4000 rot/min si respectiv 10 Nm, la 350 Nm si 2000 rot/min.
Motoarele pe benzina au fost si ele revizuite si optimizate, au puteri crescute si spre deosebire de cele vechi ce echipau predecesorul Accord, acum ele indeplinesc normle de poluare Euro V. Cel mai mic este de 2.0 litri i-VTEC, dezvolta 156 de cai putere la 6300 rot/min. Imbunatatirile constau in supape de admisie cu diametru marit, i-VTEC optimizat si galeriile de admisie si evacuare modificate pentru a permite cresterea debitelor gazelor. Motorizarea de top ramane cunoscutul 2.4 i-VTEC ce dezvolta acum 200 cai putere la 7000 rot/min. Si acest motor a fost in continuare optimizat, are un raport de comprimare crescut de la 10.5 la 11:1, i-VTEC imbunatatit, supape cu diametru usor marit si reducerea presiunii la evacuare.
Toate aceste motoare vor avea cutii de viteze manuale cu 6 rapoarte, in timp ce cutia automata va avea doar 5. O cutie automata pentru motorul Diesel i-DTEC isi va face aparitia abia incepand cu anul 2009. Modelele echipate avand cutii de viteze manuale vor dispune de sistemul ‘Shift Indicator Light’ (SIL) care avertizeaza in mod continuu soferul cand sa schimbe treapta de viteza, prin aprinderea unui LED de culoare verde. Mai mult, atunci cand turatia nu este corespunzatoate unui consum cat mai mic de benzina, in bord se va indica “UP respectiv “DOWN” pentru a schimba treapta de viteza. Testele niponilor au demonstrat ca daca se schimba treptele la indicatia acestui sistem, consumul de benzina scade cu pana la 5%.
La capitolul siguranta, noul Accord este mai dotat ca niciodata cu fel si fel de sisteme electronice printre care Vehicle Stability Assist (VSA), Motion Adaptive Electric Power Steering (EPS), Advanced Driving Assist System (ADAS), Adaptive Cruise Control (ACC), Collision Mitigation Brake System (CMBS), sau Compatibility Engineering (ACE) Body Structure . "
Viitorul suna bine!
Pretul mult mai mare nu este datorat numai motorul mult mai rafinat, mai silentios si mai fiabil, ci intregii masini per ansamblu. Nu intru in detalii pentru ca cele doua masini, lancer si accord nu prea pot fi comparate.
Ala a fost motorul anului 2005 si nu numai datorita performantelor...
Per total pretul mult mai mare pentru Accord e de fapt foarte corect.
Daca ma sui in Accord nici nu mai vad diferenta aia de pret fata de Lancer care numai mare nu e.
Ca tot veni vorba de masini de familie, Accordu' este foarte OK, de exemplu.
Incepand cu luna Iulie 2008 se va comercializa in RO, noul Accord.
Si tot anul asta vor apare mai multe modele asa ca vom avea cu ce sa comparam lancerul si vor fi comparatii mult mai juste, deoarece modele respective vor fi toate NOI.
Zvonuri desrpe noul Accord diesel
"Sub denumirea de i-DTEC, acest motor cu blocul din aluminiu in turnat in stare semisolida, dispune de pompa de injectie common-rail, turbina cu geometrie variabila, injectoarele sunt piezo-electrice ce realizeaza mai multe injectii pilot pe ciclu, un nou sistem de recirculare a gazelor arse (EGR) si un filtru de particule mai eficient. Rezultatul? Putere marita, consum redus si emisii poluante mai mici, acest motor indeplinand normele de poluare Euro V si, daca nu ma insel, este primul Diesel din lume care corespunde acestor norme. Puterea si momentul motor au crescut fata de vechiul motor (i-CTDi) cu 10 cai putere, la 150 cai putere si 4000 rot/min si respectiv 10 Nm, la 350 Nm si 2000 rot/min.
Motoarele pe benzina au fost si ele revizuite si optimizate, au puteri crescute si spre deosebire de cele vechi ce echipau predecesorul Accord, acum ele indeplinesc normle de poluare Euro V. Cel mai mic este de 2.0 litri i-VTEC, dezvolta 156 de cai putere la 6300 rot/min. Imbunatatirile constau in supape de admisie cu diametru marit, i-VTEC optimizat si galeriile de admisie si evacuare modificate pentru a permite cresterea debitelor gazelor. Motorizarea de top ramane cunoscutul 2.4 i-VTEC ce dezvolta acum 200 cai putere la 7000 rot/min. Si acest motor a fost in continuare optimizat, are un raport de comprimare crescut de la 10.5 la 11:1, i-VTEC imbunatatit, supape cu diametru usor marit si reducerea presiunii la evacuare.
Toate aceste motoare vor avea cutii de viteze manuale cu 6 rapoarte, in timp ce cutia automata va avea doar 5. O cutie automata pentru motorul Diesel i-DTEC isi va face aparitia abia incepand cu anul 2009. Modelele echipate avand cutii de viteze manuale vor dispune de sistemul ‘Shift Indicator Light’ (SIL) care avertizeaza in mod continuu soferul cand sa schimbe treapta de viteza, prin aprinderea unui LED de culoare verde. Mai mult, atunci cand turatia nu este corespunzatoate unui consum cat mai mic de benzina, in bord se va indica “UP respectiv “DOWN” pentru a schimba treapta de viteza. Testele niponilor au demonstrat ca daca se schimba treptele la indicatia acestui sistem, consumul de benzina scade cu pana la 5%.
La capitolul siguranta, noul Accord este mai dotat ca niciodata cu fel si fel de sisteme electronice printre care Vehicle Stability Assist (VSA), Motion Adaptive Electric Power Steering (EPS), Advanced Driving Assist System (ADAS), Adaptive Cruise Control (ACC), Collision Mitigation Brake System (CMBS), sau Compatibility Engineering (ACE) Body Structure . "
Viitorul suna bine!
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
cristi chiar tu ziceai ca cu putina imaginatie poti compara orice.Stiu f bine ca pretul mai mare al accordului se datoreaza mai multor factori, aproape ca m-am simtit jignit de afirmatia ta(intr-un fel glumesc), stiu si ca iese noul accord f curand.Iti sugerezi sa te uiti un pic pe forumul honda si sa vezi cam ce parere au fanii honda despre aceasta noua masina care dupa parerea mea e o porcarie.Cei mai multi au declarat ca nu vor schimba actualul accord pt cel nou.Mie mi se pare ca seamana extrem de mult cu chevrolet.Sa stii ca am facut aceasta comparatie cu accordul pt ca imi place actualul model, nicidecum cel nou.Ca sa te bag un pic in ceata si la capitolul motoare, pot sa iti spun ca VW are de mult un diesel de 2L de 170 cp care il lasa intr-un nor de praf pe cel de 150 cp de la honda, chiar daca nu e la fel de silentios ca acela.Sunt 100% convins ca si tie ti-ar placea mai mult 170 cp VW decat cel de 150 Honda, si chiar daca ma contrazici nu te cred.Cat despre benzinar, VW are un fsi de 2L si 150 cp de ffff mult timp, care nu e mult inferior celui de 156 de la honda.Iar despre cel de 200 cp nu pot sa zic decat ca este aprox la fel cu tfsi-ul VW de 200 cp care a castigat de vreo 3 ori consecutiv premiul de cel mai bun motor din lume la categoria 2 litri(asta ca ma iei si tu cu premii ).Acuma comparativ cu tfsi-ul de 240 si 260 de cai VW pot doar sa zic ca cel de 200 cp de la honda e un rahat pe bat si nimic mai mult,un cacat cu mac euro 5 care pe mine ma lasa extrem de rece sau daca vrei pot sa il compar si cu cel de 240 sau 295 cp de la mitsubishi, asa pt placerea de a te contrazice.Sincer nu ma intereseaza deloc, dar absolut deloc norma de poluare(euro 4 sau 5)Ei ce zici?La fel ca si fanii honda pot sa iti spun sigur ca viitorul nu mai suna la fel de bine pt Honda.Dupa marile porcarii CR-V, Civic, a aparut si aceasta porcarie de Accord.Despre Mitsubishi nu pot decat sa iti spun ca au dat lovitura cu acest nou model Lancer
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
stiu ca sunt multr in afara subiectului si imi cer scuze, dar nu ma pot abtine.Sincer honda si ale ei mult laudate motoare sa se ascunda:
Sistemul Twincharger c??tig? premiul TechnoBest, pentru Europa central? ?i de est, pentru combina?ia dintre compresor mecanic ?i turbina de supraalimentare
• La Istanbul, un juriu format din reprezentantii a 15 na?iuni a acordat locul 1 motoarelor TSI
Bucuresti, 27 februarie 2008 - Concernul Volkswagen a fost premiat la Istanbul, cu renumitul premiu pentru tehnologie „TechnoBest”. Premiul a fost decernat de Uniunea Pie?elor de Automobile din Europa Central? ?i de Est. Pentru membrii juriului, TSI reprezint? un progres considerabil ?n domeniul motoarelor pe benzin?.
Motoarele TSI cu compresor mecanic ?i turbina de supra-alimentare ating puteri ?ntre 103 kW / 140 CP ?i 125 kW /170 CP. Sistemul „Twincharger” este utilizat pentru seriile Golf, Golf Plus, Golf Variant, Jetta, Touran ?i Tiguan. Pentru a exprima avantajele TSI, este suficient? o singur? fraz?: „Putere maxim? la un consum minim!” ?n ?ntreaga lume, circul? aproximativ 127.000 de automobile Volkswagen dotate cu motoare TSI.
Din punct de vedere tehnic, ?n cazul motoarelor de serie mare, combina?ia dintre compresor mecanic ?i turbina de supra-alimentare este nemai?nt?lnit? p?n? ?n prezent. Compresorul realizeaz? putere la tura?ii reduse ?i asigur? o pornire rapid?.
Deoarece motoarele TSI au o capacitate cilindric? mic?, se reduc semnificativ consumul de carburant ?i emisiile de CO2. Toate modelele TSI de pe pia?? pot fi combinate, alternativ, ?i cu transmisie cu dublu ambreiaj DSG. Motoarele TSI au putut, astfel, ?nc? de la debutul lor, s? c??tige premii renumite ?n ?ntreaga lume. ?n 2006 ?i 2007, acestea au c??tigat premiul „Motorul anului”.
Sistemul Twincharger c??tig? premiul TechnoBest, pentru Europa central? ?i de est, pentru combina?ia dintre compresor mecanic ?i turbina de supraalimentare
• La Istanbul, un juriu format din reprezentantii a 15 na?iuni a acordat locul 1 motoarelor TSI
Bucuresti, 27 februarie 2008 - Concernul Volkswagen a fost premiat la Istanbul, cu renumitul premiu pentru tehnologie „TechnoBest”. Premiul a fost decernat de Uniunea Pie?elor de Automobile din Europa Central? ?i de Est. Pentru membrii juriului, TSI reprezint? un progres considerabil ?n domeniul motoarelor pe benzin?.
Motoarele TSI cu compresor mecanic ?i turbina de supra-alimentare ating puteri ?ntre 103 kW / 140 CP ?i 125 kW /170 CP. Sistemul „Twincharger” este utilizat pentru seriile Golf, Golf Plus, Golf Variant, Jetta, Touran ?i Tiguan. Pentru a exprima avantajele TSI, este suficient? o singur? fraz?: „Putere maxim? la un consum minim!” ?n ?ntreaga lume, circul? aproximativ 127.000 de automobile Volkswagen dotate cu motoare TSI.
Din punct de vedere tehnic, ?n cazul motoarelor de serie mare, combina?ia dintre compresor mecanic ?i turbina de supra-alimentare este nemai?nt?lnit? p?n? ?n prezent. Compresorul realizeaz? putere la tura?ii reduse ?i asigur? o pornire rapid?.
Deoarece motoarele TSI au o capacitate cilindric? mic?, se reduc semnificativ consumul de carburant ?i emisiile de CO2. Toate modelele TSI de pe pia?? pot fi combinate, alternativ, ?i cu transmisie cu dublu ambreiaj DSG. Motoarele TSI au putut, astfel, ?nc? de la debutul lor, s? c??tige premii renumite ?n ?ntreaga lume. ?n 2006 ?i 2007, acestea au c??tigat premiul „Motorul anului”.
[quote=paul.todea]cristi chiar tu ziceai ca cu putina imaginatie poti compara orice.[/quote]
da, d-asta nici nu am pornit vr-un versus ca nu e tocmai potrivit.
[quote=paul.todea]
Stiu f bine ca pretul mai mare al accordului se datoreaza mai multor factori, aproape ca m-am simtit jignit de afirmatia ta
[/quote]
Nu mai pune si tu asa la suflet, pana la urma sunt niste masini si nu sunt facute nici de tine, nici de mine.
[quote=paul.todea]
(intr-un fel glumesc), stiu si ca iese noul accord f curand.Iti sugerezi sa te uiti un pic pe forumul honda si sa vezi cam ce parere au fanii honda despre aceasta noua masina care dupa parerea mea e o porcarie.Cei mai multi au declarat ca nu vor schimba actualul accord pt cel nou.
[/quote]
Posibil sa fie o porcarie, nu-i contrazic pe fanii Honda, oricum am impresia ca in Japonia se intampla ceva pentru ca daca e sa aiba dreptate fanii honda, mai citesc si impresiile fanilor subaru despre noua impreza...e clar ca Honda si Subaru sunt terminate conform celor sugerate de tine. :-D
De Mazda ce zic fanii ? )
Se pare ca nu va ramane decat Mitsubishi cu precizarea ca succesul unei masini japoneze se bazeaza pe tehnologie germana sau franceza sau oricare ar fi. )
Nu cumva fanii Honda spun si ca vor schimba marca si isi vor lua vw ?
[quote=paul.todea]
Mie mi se pare ca seamana extrem de mult cu chevrolet.
[/quote]
Posteriorul da, seamana cu cel de la chevrolet.
Aceeasi impresie am avut-o si cand am vazut posteriorul de Lancer hatchback care chiar e leit cu cel de la chevy.
Asa e, e naspa, daca nu seamana cu Alfa Romeo nu poate sa arate bine. )
[quote=paul.todea]
Sa stii ca am facut aceasta comparatie cu accordul pt ca imi place actualul model, nicidecum cel nou.
[/quote]
Scump asta vechi si nu se merita. Dincolo era mai ieftin.
[quote=paul.todea]
Ca sa te bag un pic in ceata si la capitolul motoare, pot sa iti spun ca VW are de mult un diesel de 2L de 170 cp care il lasa intr-un nor de praf pe cel de 150 cp de la honda, chiar daca nu e la fel de silentios ca acela.
[/quote]
Adevarul e ca chiar mi-ai spus ceva nou. )
M-ai cam bagat in ceata, nene.
[quote=paul.todea]
Sunt 100% convins ca si tie ti-ar placea mai mult 170 cp VW decat cel de 150 Honda, si chiar daca ma contrazici nu te cred.
[/quote]
Stiu ca vw e tare in motoare pe benzina si asta dintotdeauna.
Da, clar, un motor de 170Cp e de preferat in locul unuia de 150CP insa nu as putea acum sa spun ca de la VW, Honda sau Dacia by Reno.
Un motor nu se alege numai dupa putere, mai e vorba de curba de cuplu, la ce turatie are cuplul maxim, cat de mult ramane la valoare maxima, samd...intr-un cuvant de comportamentul masinii.
Puterea maxima este oferita la turatia maxima si pana acolo e cale lunga sau scurta.
[quote=paul.todea]
Cat despre benzinar, VW are un fsi de 2L si 150 cp de ffff mult timp, care nu e mult inferior celui de 156 de la honda.
[/quote]
Asa si ?
world engine-ul de 2 litri are tot 156CP, sunt identice ca putere...numai ca nu e decat in poze pentru noi.
[quote=paul.todea]
Iar despre cel de 200 cp nu pot sa zic decat ca este aprox la fel cu tfsi-ul VW de 200 cp care a castigat de vreo 3 ori consecutiv premiul de cel mai bun motor din lume la categoria 2 litri(asta ca ma iei si tu cu premii ).
Acuma comparativ cu tfsi-ul de 240 si 260 de cai VW pot doar sa zic ca cel de 200 cp de la honda e un rahat pe bat si nimic mai mult,un cacat cu mac euro 5 care pe mine ma lasa extrem de rece sau daca vrei pot sa il compar si cu cel de 240 sau 295 cp de la mitsubishi, asa pt placerea de a te contrazice.
[/quote]
De Porsche, Ferrari, Lamborgini nu zici nimic ?
Daca nu ai incheiat cu primul zbor pe luna nu ai spus nimic.
Vad ca ai trecut la Evo si Ralliart, insa nu cred ca era cazul.
Imi place cand ma contrazici, uite asa mai aflu si eu niste lucruri noi. )
[quote=paul.todea]
Sincer nu ma intereseaza deloc, dar absolut deloc norma de poluare(euro 4 sau 5)
[/quote]
Nici pe mine, desi pe unii mai civilizati s-ar putea sa-i intereseze.
Ideea e ca pana la urma noile generatii de mototoare vor trebui sa se alinieze celor mai noi reglementari euro.
Fiecare noua reglementare Euro "sugruma" motoarele si mai mult si astfel necesita noi investitii din partea producatorului pentru a creste performantele motorului la loc si chiar si peste. Un 200 CP Euro 5 de fapt tehnic vorbind inseamna mai mult decat 200CP Euro 4.
Incalzirea globala nu este datorata gazelor emanate de masini dar oricum respect pentru cei care aplica din timp normele de poluare.
[quote=paul.todea]
Ei ce zici?
[/quote]
Ce sa mai zic, esti toba de carte. )
Pana mai ieri nu stiai mai nimic despre noile motorizari pe benzina de la Mitsubishi dar acum la un articol despre acest Accord de kkt ) imi dai cu puteri din Evo si Ralliart.
Impresionat, nici nu mai vad sa scriu de ceata in care sunt. )
[quote=paul.todea]
La fel ca si fanii honda pot sa iti spun sigur ca viitorul nu mai suna la fel de bine pt Honda.Dupa marile porcarii CR-V, Civic, a aparut si aceasta porcarie de Accord.
[/quote]
Adauga si Subaru ca si fanii acestei marci comenteaza la fel despre porcaria Impreza.
Asta inseamna ca nici Subaru nu o mai duce mult, nu ?
Eh, lasa ca e bine, ramane VW cu motoarele si Mitsubishi cu caroseriile.
Asa si posesorii de EVO IX intr-o proportie mare comenteaza negativ la adresa lu' EVO X.
Asta inseamna ca EVO X e o porcarie ? :-D
...
Ce logica ai frate. )
[quote=paul.todea]
Despre Mitsubishi nu pot decat sa iti spun ca au dat lovitura cu acest nou model Lancer[/quote]
Da, fara nici o gluma chiar au dat lovitura.
Inginerii de la Mitsubishi sunt foarte buni oameni de afaceri pentru ca au investit in EVO si Pajero, bani si tehnologie proprie, in rest au creat masini de consum. Oricum o masina se tine 3-4 ani timp in care nici un logan nu ramane fara motor deci ce kkt atata bataie de cap cu R&D, investitii, teste, samd. Chiar nu avea sens.
Primul lucru care te atrage la o masina e designul si apoi restul.
Pe bune, chiar au dat lovitura si ar bine ca "lovitura asta sa fie cat mai puternica pentru e ultimul tren pentru Mitsubishi
altfel ciao ciao.
Acum sa nu abordeze toti producatorii strategia asta ca o sa ajungem sa avem motoare chinezesti pe masini. )
da, d-asta nici nu am pornit vr-un versus ca nu e tocmai potrivit.
[quote=paul.todea]
Stiu f bine ca pretul mai mare al accordului se datoreaza mai multor factori, aproape ca m-am simtit jignit de afirmatia ta
[/quote]
Nu mai pune si tu asa la suflet, pana la urma sunt niste masini si nu sunt facute nici de tine, nici de mine.
[quote=paul.todea]
(intr-un fel glumesc), stiu si ca iese noul accord f curand.Iti sugerezi sa te uiti un pic pe forumul honda si sa vezi cam ce parere au fanii honda despre aceasta noua masina care dupa parerea mea e o porcarie.Cei mai multi au declarat ca nu vor schimba actualul accord pt cel nou.
[/quote]
Posibil sa fie o porcarie, nu-i contrazic pe fanii Honda, oricum am impresia ca in Japonia se intampla ceva pentru ca daca e sa aiba dreptate fanii honda, mai citesc si impresiile fanilor subaru despre noua impreza...e clar ca Honda si Subaru sunt terminate conform celor sugerate de tine. :-D
De Mazda ce zic fanii ? )
Se pare ca nu va ramane decat Mitsubishi cu precizarea ca succesul unei masini japoneze se bazeaza pe tehnologie germana sau franceza sau oricare ar fi. )
Nu cumva fanii Honda spun si ca vor schimba marca si isi vor lua vw ?
[quote=paul.todea]
Mie mi se pare ca seamana extrem de mult cu chevrolet.
[/quote]
Posteriorul da, seamana cu cel de la chevrolet.
Aceeasi impresie am avut-o si cand am vazut posteriorul de Lancer hatchback care chiar e leit cu cel de la chevy.
Asa e, e naspa, daca nu seamana cu Alfa Romeo nu poate sa arate bine. )
[quote=paul.todea]
Sa stii ca am facut aceasta comparatie cu accordul pt ca imi place actualul model, nicidecum cel nou.
[/quote]
Scump asta vechi si nu se merita. Dincolo era mai ieftin.
[quote=paul.todea]
Ca sa te bag un pic in ceata si la capitolul motoare, pot sa iti spun ca VW are de mult un diesel de 2L de 170 cp care il lasa intr-un nor de praf pe cel de 150 cp de la honda, chiar daca nu e la fel de silentios ca acela.
[/quote]
Adevarul e ca chiar mi-ai spus ceva nou. )
M-ai cam bagat in ceata, nene.
[quote=paul.todea]
Sunt 100% convins ca si tie ti-ar placea mai mult 170 cp VW decat cel de 150 Honda, si chiar daca ma contrazici nu te cred.
[/quote]
Stiu ca vw e tare in motoare pe benzina si asta dintotdeauna.
Da, clar, un motor de 170Cp e de preferat in locul unuia de 150CP insa nu as putea acum sa spun ca de la VW, Honda sau Dacia by Reno.
Un motor nu se alege numai dupa putere, mai e vorba de curba de cuplu, la ce turatie are cuplul maxim, cat de mult ramane la valoare maxima, samd...intr-un cuvant de comportamentul masinii.
Puterea maxima este oferita la turatia maxima si pana acolo e cale lunga sau scurta.
[quote=paul.todea]
Cat despre benzinar, VW are un fsi de 2L si 150 cp de ffff mult timp, care nu e mult inferior celui de 156 de la honda.
[/quote]
Asa si ?
world engine-ul de 2 litri are tot 156CP, sunt identice ca putere...numai ca nu e decat in poze pentru noi.
[quote=paul.todea]
Iar despre cel de 200 cp nu pot sa zic decat ca este aprox la fel cu tfsi-ul VW de 200 cp care a castigat de vreo 3 ori consecutiv premiul de cel mai bun motor din lume la categoria 2 litri(asta ca ma iei si tu cu premii ).
Acuma comparativ cu tfsi-ul de 240 si 260 de cai VW pot doar sa zic ca cel de 200 cp de la honda e un rahat pe bat si nimic mai mult,un cacat cu mac euro 5 care pe mine ma lasa extrem de rece sau daca vrei pot sa il compar si cu cel de 240 sau 295 cp de la mitsubishi, asa pt placerea de a te contrazice.
[/quote]
De Porsche, Ferrari, Lamborgini nu zici nimic ?
Daca nu ai incheiat cu primul zbor pe luna nu ai spus nimic.
Vad ca ai trecut la Evo si Ralliart, insa nu cred ca era cazul.
Imi place cand ma contrazici, uite asa mai aflu si eu niste lucruri noi. )
[quote=paul.todea]
Sincer nu ma intereseaza deloc, dar absolut deloc norma de poluare(euro 4 sau 5)
[/quote]
Nici pe mine, desi pe unii mai civilizati s-ar putea sa-i intereseze.
Ideea e ca pana la urma noile generatii de mototoare vor trebui sa se alinieze celor mai noi reglementari euro.
Fiecare noua reglementare Euro "sugruma" motoarele si mai mult si astfel necesita noi investitii din partea producatorului pentru a creste performantele motorului la loc si chiar si peste. Un 200 CP Euro 5 de fapt tehnic vorbind inseamna mai mult decat 200CP Euro 4.
Incalzirea globala nu este datorata gazelor emanate de masini dar oricum respect pentru cei care aplica din timp normele de poluare.
[quote=paul.todea]
Ei ce zici?
[/quote]
Ce sa mai zic, esti toba de carte. )
Pana mai ieri nu stiai mai nimic despre noile motorizari pe benzina de la Mitsubishi dar acum la un articol despre acest Accord de kkt ) imi dai cu puteri din Evo si Ralliart.
Impresionat, nici nu mai vad sa scriu de ceata in care sunt. )
[quote=paul.todea]
La fel ca si fanii honda pot sa iti spun sigur ca viitorul nu mai suna la fel de bine pt Honda.Dupa marile porcarii CR-V, Civic, a aparut si aceasta porcarie de Accord.
[/quote]
Adauga si Subaru ca si fanii acestei marci comenteaza la fel despre porcaria Impreza.
Asta inseamna ca nici Subaru nu o mai duce mult, nu ?
Eh, lasa ca e bine, ramane VW cu motoarele si Mitsubishi cu caroseriile.
Asa si posesorii de EVO IX intr-o proportie mare comenteaza negativ la adresa lu' EVO X.
Asta inseamna ca EVO X e o porcarie ? :-D
...
Ce logica ai frate. )
[quote=paul.todea]
Despre Mitsubishi nu pot decat sa iti spun ca au dat lovitura cu acest nou model Lancer[/quote]
Da, fara nici o gluma chiar au dat lovitura.
Inginerii de la Mitsubishi sunt foarte buni oameni de afaceri pentru ca au investit in EVO si Pajero, bani si tehnologie proprie, in rest au creat masini de consum. Oricum o masina se tine 3-4 ani timp in care nici un logan nu ramane fara motor deci ce kkt atata bataie de cap cu R&D, investitii, teste, samd. Chiar nu avea sens.
Primul lucru care te atrage la o masina e designul si apoi restul.
Pe bune, chiar au dat lovitura si ar bine ca "lovitura asta sa fie cat mai puternica pentru e ultimul tren pentru Mitsubishi
altfel ciao ciao.
Acum sa nu abordeze toti producatorii strategia asta ca o sa ajungem sa avem motoare chinezesti pe masini. )
QUOTE (paul.todea)stiu ca sunt multr in afara subiectului si imi cer scuze, dar nu ma pot abtine.
Te inteleg, esti scuzat.
Ai fi bun de vanzator la vr-un dealer din Bucuresti.
Sau chiar in Turda.
QUOTE (paul.todea)Sincer honda si ale ei mult laudate motoare sa se ascunda:
Paulicaa, iarta-i frate, ti s-a pus pata pe ei ? )
Pana una alta Honda isi concepe/produce motoarele proprii ceea ce spune multe si intr-un fel e de apreciat.
Toate companiile au si perioade proaste, insa Honda se descurca prin propriile forte si inca face masini apreciate, in state chiar mult mai apreciate decat oricare alta japoneza.
Cum am pronuntat Honda Accord si al ei diesel care este mai bun decat cel de la VW de pe lancer ai si luat foc. Numai faptul ca e mai rafinat/silentios si e suficient, iar vechiul accord nu este deloc scump pentru ceea ce ofera masina asta.
Degeaba te agiti, eu nu contest valoarea VW, stiu ca au si motoare mult mai performante decat cele de la Honda.
In aceste conditii nu ar fi stricat si un TSI pe Lancer dar probabil nu au avut ce sa le mai dea la schimb celor de la VW.
Oricum e trist...
QUOTE (paul.todea)Sistemul Twincharger c??tig? premiul TechnoBest, pentru Europa central? ?i de est, pentru combina?ia dintre compresor mecanic ?i turbina de supraalimentare
Da, nu stiam de premiul TechnoBest de la Istambul dar stiam de TSI, DSG, puteri extraordinar de mari la o cilindree foarte mica.
Acum ca stiu si de premiul asta pot sa dorm linistit, WV munceste pentru noi. Pentru noi posesorii de Mitsu ca sa avem motoare performante. )
Cand am citit acum ceva timp, din intamplare ca nu ma intereseaza VW....datele tehnice de pe la niste modele de VW am crezut ca nu vad bine.
Asta da progres tehnologic.
Tot respectul pentru VW si de altfel pentru toti producatorii care investesc in cercetare, dezvoltare pentru a scoate motoare, masini noi cat mai fiabile si cat mai performante.
PS. Ai un stil foarte cunoscut. Am impresia ca am mai vorbit cu tine dar nu te chema Paul.Todea...
Te inteleg, esti scuzat.
Ai fi bun de vanzator la vr-un dealer din Bucuresti.
Sau chiar in Turda.
QUOTE (paul.todea)Sincer honda si ale ei mult laudate motoare sa se ascunda:
Paulicaa, iarta-i frate, ti s-a pus pata pe ei ? )
Pana una alta Honda isi concepe/produce motoarele proprii ceea ce spune multe si intr-un fel e de apreciat.
Toate companiile au si perioade proaste, insa Honda se descurca prin propriile forte si inca face masini apreciate, in state chiar mult mai apreciate decat oricare alta japoneza.
Cum am pronuntat Honda Accord si al ei diesel care este mai bun decat cel de la VW de pe lancer ai si luat foc. Numai faptul ca e mai rafinat/silentios si e suficient, iar vechiul accord nu este deloc scump pentru ceea ce ofera masina asta.
Degeaba te agiti, eu nu contest valoarea VW, stiu ca au si motoare mult mai performante decat cele de la Honda.
In aceste conditii nu ar fi stricat si un TSI pe Lancer dar probabil nu au avut ce sa le mai dea la schimb celor de la VW.
Oricum e trist...
QUOTE (paul.todea)Sistemul Twincharger c??tig? premiul TechnoBest, pentru Europa central? ?i de est, pentru combina?ia dintre compresor mecanic ?i turbina de supraalimentare
Da, nu stiam de premiul TechnoBest de la Istambul dar stiam de TSI, DSG, puteri extraordinar de mari la o cilindree foarte mica.
Acum ca stiu si de premiul asta pot sa dorm linistit, WV munceste pentru noi. Pentru noi posesorii de Mitsu ca sa avem motoare performante. )
Cand am citit acum ceva timp, din intamplare ca nu ma intereseaza VW....datele tehnice de pe la niste modele de VW am crezut ca nu vad bine.
Asta da progres tehnologic.
Tot respectul pentru VW si de altfel pentru toti producatorii care investesc in cercetare, dezvoltare pentru a scoate motoare, masini noi cat mai fiabile si cat mai performante.
PS. Ai un stil foarte cunoscut. Am impresia ca am mai vorbit cu tine dar nu te chema Paul.Todea...
- tazmaniaccg
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 17, 2008 8:41 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori