Noile Radare Mph Bee Iii
@conchistadorul,sigur e in banda K si nu KA,asa e omologat la noi.Cu POP doar iti ''verifica'' viteza,inainte de a da drumul la constant-on pt cateva secunde.
@hyp,eu momentan nici nu ma gandesc sa-mi schimb vechiul detector,Bel 995 pana nu se lamureste clar treaba cu radarele astea noi.Vezi ca si al tau,940 stie POP.
Valentine one stie si pop si ramane ''the best'',la concurenta mare cu escort redline,ambele au insa preturi prohibitive.
LE,cu citat de pe Softpedia :
''doar ce am ajuns acasa....am venit de la ALESD spre ORADEA...pe dist de 10 KM , am avut 3 radare MCV ( avand statia deschisa stiam demult de radare)
- unul era in afara localitatii la COCA COLA ( Sacadat - pt cunoscatorii zonei) pe contra sens orientat cu fata spre mine( ALESD ) acolo este limita de 50 KM si linie continua !!!...cert este ca detectorul a piuit in " POP " cca 2-3 sec dupa care sa oprit timp de 1-2 sec si apoi din nou a piuit in " POP ".....tot cca 2-3 sec....si deja eram aproape de radar,dupa ce am trecut de ei sa oprit piuitul....mentionez ca redline-ul a piuit destul de tarziu ...cu cca 250m (radarul fiind cu fata spre mine) distanta destul de mica zic eu avand in vedere ca te ia si de la 400 m
- al doilea era la intrarea in loc OSORHEI tot cu fata spre mine cert este ca pe asta la mirosit cu cca 800-900 m inainte de a ajunge la el si emitea continuu
- al treilea era tot in loc OSORHEI, chiar in centru localitatii ,cu spatele la mine pe acesta detectorul nu la mirosit DELOC !!! sa fi fost oprit radarul??? nush ca erau 2 " mascarici" in masina si radarul a TACUT chiar si cand eram langa ei sau dupa ce am trecut de radar...Redline-ul tot MUT a ramas.''
''Cineva de la circulatie mi-a zis ca mai stau ziua in trafic cu ele inchise tocmai pt a nu putea fi depistate de detectoarele radar ( logic daca sunt inchise ) pt ai face pe soferi sa renunte la detectoare ,in ideea ca RADARELE lor sunt de ultima generatie si detectoarele ieftine pot fi aruncate la gunoi pt ca nu detecteaza radarul nou..FALS zic eu pt ca daca radarele emit continuu sunt mirosite de majoritaea radarelor, distanta fiind discutabila de la model la mode , cond meteo...etc.Sincer sa fiu joaca asta ma cam face sa ma indoiesc de detectorul meu profesional....dar cel ce are un detector mai ieftin......???''
''Ieri, pe un drum Bucuresti - Iasi am intalnit in mai multe randuri MCV-uri la treaba.
Unul l-am nimerit functionand CO, era asezat pe sensul opus, cu antena orientata spre sensul meu de deplasare. Din spate XTR695 l-a detectat de la vreo 250 metri, asa cum detecteaza si Python-ul, iar dupa ce am trecut de el, am intors detectorul spre radar si l-a mai semnalizat inca vreo 600 de metri, pana cand am intrat in prima curba. Dupa ce am trecut de curba l-am pierdut.
Un altul l-am prins pe sensul meu de mers, in deplasare, functionand pe IO. Dupa ce am trecut de el, detectorul l-a semnalizat de cateva ori, cate 2-3 secunde in banda K la semnal mare spre maxim. Doar de doua ori mi-a afisat POP in rest doar K.
Am toate benzile activate si ieri am activat si POP. La detectarea in functionare CO eram cu POP off.''
In concluzie,2 detectoare de preturi diferite,Redlineul ''nu zice nimic'',Whistlerul il ia lejer......ciudat.
@hyp,eu momentan nici nu ma gandesc sa-mi schimb vechiul detector,Bel 995 pana nu se lamureste clar treaba cu radarele astea noi.Vezi ca si al tau,940 stie POP.
Valentine one stie si pop si ramane ''the best'',la concurenta mare cu escort redline,ambele au insa preturi prohibitive.
LE,cu citat de pe Softpedia :
''doar ce am ajuns acasa....am venit de la ALESD spre ORADEA...pe dist de 10 KM , am avut 3 radare MCV ( avand statia deschisa stiam demult de radare)
- unul era in afara localitatii la COCA COLA ( Sacadat - pt cunoscatorii zonei) pe contra sens orientat cu fata spre mine( ALESD ) acolo este limita de 50 KM si linie continua !!!...cert este ca detectorul a piuit in " POP " cca 2-3 sec dupa care sa oprit timp de 1-2 sec si apoi din nou a piuit in " POP ".....tot cca 2-3 sec....si deja eram aproape de radar,dupa ce am trecut de ei sa oprit piuitul....mentionez ca redline-ul a piuit destul de tarziu ...cu cca 250m (radarul fiind cu fata spre mine) distanta destul de mica zic eu avand in vedere ca te ia si de la 400 m
- al doilea era la intrarea in loc OSORHEI tot cu fata spre mine cert este ca pe asta la mirosit cu cca 800-900 m inainte de a ajunge la el si emitea continuu
- al treilea era tot in loc OSORHEI, chiar in centru localitatii ,cu spatele la mine pe acesta detectorul nu la mirosit DELOC !!! sa fi fost oprit radarul??? nush ca erau 2 " mascarici" in masina si radarul a TACUT chiar si cand eram langa ei sau dupa ce am trecut de radar...Redline-ul tot MUT a ramas.''
''Cineva de la circulatie mi-a zis ca mai stau ziua in trafic cu ele inchise tocmai pt a nu putea fi depistate de detectoarele radar ( logic daca sunt inchise ) pt ai face pe soferi sa renunte la detectoare ,in ideea ca RADARELE lor sunt de ultima generatie si detectoarele ieftine pot fi aruncate la gunoi pt ca nu detecteaza radarul nou..FALS zic eu pt ca daca radarele emit continuu sunt mirosite de majoritaea radarelor, distanta fiind discutabila de la model la mode , cond meteo...etc.Sincer sa fiu joaca asta ma cam face sa ma indoiesc de detectorul meu profesional....dar cel ce are un detector mai ieftin......???''
''Ieri, pe un drum Bucuresti - Iasi am intalnit in mai multe randuri MCV-uri la treaba.
Unul l-am nimerit functionand CO, era asezat pe sensul opus, cu antena orientata spre sensul meu de deplasare. Din spate XTR695 l-a detectat de la vreo 250 metri, asa cum detecteaza si Python-ul, iar dupa ce am trecut de el, am intors detectorul spre radar si l-a mai semnalizat inca vreo 600 de metri, pana cand am intrat in prima curba. Dupa ce am trecut de curba l-am pierdut.
Un altul l-am prins pe sensul meu de mers, in deplasare, functionand pe IO. Dupa ce am trecut de el, detectorul l-a semnalizat de cateva ori, cate 2-3 secunde in banda K la semnal mare spre maxim. Doar de doua ori mi-a afisat POP in rest doar K.
Am toate benzile activate si ieri am activat si POP. La detectarea in functionare CO eram cu POP off.''
In concluzie,2 detectoare de preturi diferite,Redlineul ''nu zice nimic'',Whistlerul il ia lejer......ciudat.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
ce scrie despre ele intr-un newsletter de la 4tuning:
http://www.4tuning.ro/auto-6/legislatie ... etter_6049
http://www.4tuning.ro/auto-6/legislatie ... etter_6049
Ati vazut reportajul de astazi de pe Antena 3 , este si pe site-ul lor. Au ajuns 3 detectoare sa coste 2000 de euro...astia sunt paranoia nene cu panaramele astea noi de la Politie. Am un prieten care lucreaza pe asa ceva si mi-a zis ca un detector mai bun il i-a lejer ca astia mananca rahat peste tot sa ii sperie pe soferii slabi de ingeri asa ca ne vedem de ale noastre.
QUOTE (cristibna @ Feb 12 2010, 09:16 AM) Acesta est eun mail pe care l-am primit si eu ieri.... situatia se anunta naspa pentru cei cu viteza in sange...
E vorba de noi radare, care ne pot descoperi fără probleme chiar de la 1.200 de metri, inclusiv noaptea, şi nu pot fi detectate.
Zece maşini de poliţie echipate cu radare mobile nou-nouţe vor acţiona de luna aceasta pe străzile din Romania . Ele fac parte dintr-un lot de 2.000 de autovehicule cu care Ministerul de Interne vrea să dea o adevărată lovitură de imagine. Achiziţionate cu fonduri europene la preţuri, probabil, mult peste cei 70.000 de euro plătiţi pe actualele Loganuri de un fost guvern, noile maşini au ?n dotare aparate ce pretind a face parte din ultimele generaţii utilizate de poliţie ?n Europa.
Loganuri break cu aer conndiţionat
O primă noutate o constituie maşinile pe care vor fi montate aceste radare.. Toate vor fi Dacii Logan break, cu motoare 1,5 dci de 85 CP, dotate ?nsă cu geamuri electrice, ABS şi... aer condiţionat, pentru ca poliţiştii care stau vara la p?ndă să nu mai moară de cald ?n maşini. Blocurile optice de pe capotă - echipate cu sirenă, girofar şi proiectoare - includ şi difuzoare de 100 W, astfel ?nc?t şoferii din trafic să nu mai poată susţine că n-au auzit c?nd au fost somaţi să tragă pe dreapta.
Fiecare astfel de maşină va avea ?n dotare etilotest, staţie de emisie-recepţie fixă şi mobilă (astfel ?nc?t un membru al echipajului să poată să discute cu colegul său din maşină), dar şi un set de cauciucuri de vară şi altul de iarnă.
Camere video mai performante
Noutatea absolută o constituie ?nsă dispozitivele radar. Fabricate ?n Marea Britanie, acestea au camere video mult mai performante, ce au ?ncorporate nu doar antenă radar, ci şi un dispozitiv GPS care menţionează precis unde acţiona aparatul. Şoferii vitezomani nu mai pot să susţină că viteza ?nregistrată de aparat era a maşinii de pe celălalt sens, pentru că noile camere au posibilitatea de a urmări separat fiecare sens de circulaţie.
Camerele video au nu doar o optică performantă (26x, faţă de numai 18x, c?t au cele actuale), dar sunt dotate şi cu sistem de filmare ?n ?ntuneric (cu infraroşii), astfel că poliţiştii nu mai au nevoie sa acţioneze noaptea doar ?n zone bine iluminate, pentru a putea observa numerele de ?nmatriculare ale maşinilor filmate.
Detectoare inutile
Coşmarul şoferilor ?l reprezintă ?nsă faptul că noile aparate radar acţionează ?n regim de stand-by. Mai precis, camera video merge tot timpul, fără a emite unde radar. Atunci c?nd poliţistul observă o maşină care pare să ruleze cu viteză peste limita legală, apasă butonul care porneşte emiţătorul radar, stabilind instantaneu viteza maşinii privite pe monitor. Pentru şoferul vizat, e deja prea t?rziu să calce fr?na ?n momentul ?n care aude semnalul detectorului de radar. A fost deja prins.
Computerul aparatului ?nregistrează pe hard-disk nu doar ?nregistrarea video din perioada ?n care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde ?nainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat m?na de pe buton.
De cand am auzit aceasta stire mi s-a parut hilara. 1. Nici englezii, nici americanii sau altii n-au scos radare care sa nu fie detectate de detectoare scoase e iata lavreo 3 luni dupa aparitia radarelor. 2. Eram curios daca Cobra meu 9850 le detecteaza, asa ca in BV am cautat si am gasit vreo 5 echipaje postate in locuri noi. Mi-am activat toate benzile posibile, inclusiv POP si ..... surprizaaa. L-a detectat de la vreun kilometru in linie dreapta, folosind frecventa KA, nici gand POP. Chestia cu standby si altele inventii sunt pt. cei trei micuti ai mei de 1,4,6 ani. Cum sa detecteze viteza daca el e in stand by? De pe camera?Putin probabil, pt ca proba trebuie inreg de cinemometru nu de camera al carei soft nu este sigur dpdv legal. Proba am facut-o si la alte echipaje, rezultatul fiind acelasi. Concluzia? Povesti de adormit copiii. Daca vreti filmez apropierea de radar si semnalizarea de catre detector. Mentionez ca nu sunt vitezoman, dar cand stau ca neispravitii la toate colturile si iesirile din oras unde o mai isti un pic, ti se aprinde un pic flama in tine de ce neoameni sunt.
E vorba de noi radare, care ne pot descoperi fără probleme chiar de la 1.200 de metri, inclusiv noaptea, şi nu pot fi detectate.
Zece maşini de poliţie echipate cu radare mobile nou-nouţe vor acţiona de luna aceasta pe străzile din Romania . Ele fac parte dintr-un lot de 2.000 de autovehicule cu care Ministerul de Interne vrea să dea o adevărată lovitură de imagine. Achiziţionate cu fonduri europene la preţuri, probabil, mult peste cei 70.000 de euro plătiţi pe actualele Loganuri de un fost guvern, noile maşini au ?n dotare aparate ce pretind a face parte din ultimele generaţii utilizate de poliţie ?n Europa.
Loganuri break cu aer conndiţionat
O primă noutate o constituie maşinile pe care vor fi montate aceste radare.. Toate vor fi Dacii Logan break, cu motoare 1,5 dci de 85 CP, dotate ?nsă cu geamuri electrice, ABS şi... aer condiţionat, pentru ca poliţiştii care stau vara la p?ndă să nu mai moară de cald ?n maşini. Blocurile optice de pe capotă - echipate cu sirenă, girofar şi proiectoare - includ şi difuzoare de 100 W, astfel ?nc?t şoferii din trafic să nu mai poată susţine că n-au auzit c?nd au fost somaţi să tragă pe dreapta.
Fiecare astfel de maşină va avea ?n dotare etilotest, staţie de emisie-recepţie fixă şi mobilă (astfel ?nc?t un membru al echipajului să poată să discute cu colegul său din maşină), dar şi un set de cauciucuri de vară şi altul de iarnă.
Camere video mai performante
Noutatea absolută o constituie ?nsă dispozitivele radar. Fabricate ?n Marea Britanie, acestea au camere video mult mai performante, ce au ?ncorporate nu doar antenă radar, ci şi un dispozitiv GPS care menţionează precis unde acţiona aparatul. Şoferii vitezomani nu mai pot să susţină că viteza ?nregistrată de aparat era a maşinii de pe celălalt sens, pentru că noile camere au posibilitatea de a urmări separat fiecare sens de circulaţie.
Camerele video au nu doar o optică performantă (26x, faţă de numai 18x, c?t au cele actuale), dar sunt dotate şi cu sistem de filmare ?n ?ntuneric (cu infraroşii), astfel că poliţiştii nu mai au nevoie sa acţioneze noaptea doar ?n zone bine iluminate, pentru a putea observa numerele de ?nmatriculare ale maşinilor filmate.
Detectoare inutile
Coşmarul şoferilor ?l reprezintă ?nsă faptul că noile aparate radar acţionează ?n regim de stand-by. Mai precis, camera video merge tot timpul, fără a emite unde radar. Atunci c?nd poliţistul observă o maşină care pare să ruleze cu viteză peste limita legală, apasă butonul care porneşte emiţătorul radar, stabilind instantaneu viteza maşinii privite pe monitor. Pentru şoferul vizat, e deja prea t?rziu să calce fr?na ?n momentul ?n care aude semnalul detectorului de radar. A fost deja prins.
Computerul aparatului ?nregistrează pe hard-disk nu doar ?nregistrarea video din perioada ?n care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde ?nainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat m?na de pe buton.
De cand am auzit aceasta stire mi s-a parut hilara. 1. Nici englezii, nici americanii sau altii n-au scos radare care sa nu fie detectate de detectoare scoase e iata lavreo 3 luni dupa aparitia radarelor. 2. Eram curios daca Cobra meu 9850 le detecteaza, asa ca in BV am cautat si am gasit vreo 5 echipaje postate in locuri noi. Mi-am activat toate benzile posibile, inclusiv POP si ..... surprizaaa. L-a detectat de la vreun kilometru in linie dreapta, folosind frecventa KA, nici gand POP. Chestia cu standby si altele inventii sunt pt. cei trei micuti ai mei de 1,4,6 ani. Cum sa detecteze viteza daca el e in stand by? De pe camera?Putin probabil, pt ca proba trebuie inreg de cinemometru nu de camera al carei soft nu este sigur dpdv legal. Proba am facut-o si la alte echipaje, rezultatul fiind acelasi. Concluzia? Povesti de adormit copiii. Daca vreti filmez apropierea de radar si semnalizarea de catre detector. Mentionez ca nu sunt vitezoman, dar cand stau ca neispravitii la toate colturile si iesirile din oras unde o mai isti un pic, ti se aprinde un pic flama in tine de ce neoameni sunt.
Strategie de adormit copii, oricum ei nu au zis ca sunt indetectabile , au zis ca nu se pot detecta in timp util de catre aparatele detectoare de pe piata, doar pentru faptul ca bat mai mult fata de cele vechi, astfel detectoarele de radar mai slabe care nu au raza asa de mare nu vor detecta `` in timp util``. Trebuie sa emita ceva ca sa vada ce viteza ai . Asta e ca povestea aceea care a aparut dupa montarea radarelor fixe de pe DN1 cum ca iti calculeaza viteza cu care ai mers intre cele doua radare ) . Toate cele bune.
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
QUOTE (cfvd13 @ Mar 2 2010, 12:14 AM) De cand am auzit aceasta stire mi s-a parut hilara. 1. Nici englezii, nici americanii sau altii n-au scos radare care sa nu fie detectate de detectoare scoase e iata lavreo 3 luni dupa aparitia radarelor. 2. Eram curios daca Cobra meu 9850 le detecteaza, asa ca in BV am cautat si am gasit vreo 5 echipaje postate in locuri noi. Mi-am activat toate benzile posibile, inclusiv POP si ..... surprizaaa. L-a detectat de la vreun kilometru in linie dreapta, folosind frecventa KA, nici gand POP. Chestia cu standby si altele inventii sunt pt. cei trei micuti ai mei de 1,4,6 ani. Cum sa detecteze viteza daca el e in stand by? De pe camera?Putin probabil, pt ca proba trebuie inreg de cinemometru nu de camera al carei soft nu este sigur dpdv legal. Proba am facut-o si la alte echipaje, rezultatul fiind acelasi. Concluzia? Povesti de adormit copiii. Daca vreti filmez apropierea de radar si semnalizarea de catre detector. Mentionez ca nu sunt vitezoman, dar cand stau ca neispravitii la toate colturile si iesirile din oras unde o mai isti un pic, ti se aprinde un pic flama in tine de ce neoameni sunt.
Eu chiar te rog.
Eu chiar te rog.
chestia cu stand-by nu este vrajeala. Pana acuma le-au lasat pe constant-on. Radarele noi au si functia de stand-by, in stand-by nu emit nimic nici macar POP ( 0 emisii => nu pot fi detectate), cand garcea te vede ca vi putin mai tare , apasa pe buton si radarul incepe sa emita ( detectorul incepe sa tipe unele mai devreme altele mai tarziu depinde de detector), timpul de citire al vitezei este instant, chestie testata fata in fata cu noul logan mcv si cu cineva in masina de politie pentru confirmarea modului de lucru al radarului. (detectoarele folosite: redline, v1, 8500 euro, bytrex ). In momentul pornirii radarului redline a tipat pop si apoi a trecut in semnal ful k, restul direct k full.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori