2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Mt Intense, Orient Red
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Sincer iti zic mi se pare ca masina arata mai bine cu astea decat cu alea originale. Am probat si capacele originale si intre ele le-as pune pe astea. E doar o parere personala
1. ramane zapada intre Capac si roata = > dezechilibrare grava
2. se pastreaza mai multa umezeala pe janta = >deteriorare janta
De asta le-am luat cu gaurile alea cat mai mici ca sa evit situatiile expuse de tine. Janta sa fie cat mai imbracata.
1. ramane zapada intre Capac si roata = > dezechilibrare grava
2. se pastreaza mai multa umezeala pe janta = >deteriorare janta
De asta le-am luat cu gaurile alea cat mai mici ca sa evit situatiile expuse de tine. Janta sa fie cat mai imbracata.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Va mai aduceti aminte muscatura de caine din pozele de mai sus? In acest weekend am rezolvat-o si mai jos aveti cateva poze din timpul operatiunii.
Lucrarea a iesit de note 10.
Lucrarea a iesit de note 10.
- Fişiere ataşate
-
- 20131117_100614.jpg (509.52 KiB) Vizualizat de 1937 ori
-
- 20131116_171320.jpg (557.9 KiB) Vizualizat de 1921 ori
-
- 20131116_155147.jpg (523.99 KiB) Vizualizat de 1921 ori
-
- 20131116_142807.jpg (497.27 KiB) Vizualizat de 1928 ori
salut !..am citit ca ai auzit un zgomot anormal de la motor...bazaitul ala nu cumva dispare si cand apesi ambreiajul?...am si eu un zgomot ciudat care apare cand pun diferite agregate`n fuctiune dar dispare instant cand apas putin ambreiajul dupa care reapare la o viteza de ~20km ora si dispare ca magaru`n ceata
Mai nene...a drk carpeala... a iesit cam bine. Nu stiu cum se vede pe viu, dar din poze arata foarte bine. Cred ca ideea asta a si fost (fara suparare) sa carpeasca stricaciunea facuta de javrele flamande.
Intrebare la subiect: (banuiesc ca vopseaua este la spray) de unde ai luat vopseaua? De la reprezentanta sau de la vreun magazin de vopseluri auto care prepara dupa codul de culoare? Intreb pentru ca am si eu nevoie de un spray cu vopsea facuta dupa codul de culoare si ar fi binevenita o recomandare...ceva. Banuiesc ca ai dat si cu lac peste vopsea...corect?
Intrebare la subiect: (banuiesc ca vopseaua este la spray) de unde ai luat vopseaua? De la reprezentanta sau de la vreun magazin de vopseluri auto care prepara dupa codul de culoare? Intreb pentru ca am si eu nevoie de un spray cu vopsea facuta dupa codul de culoare si ar fi binevenita o recomandare...ceva. Banuiesc ca ai dat si cu lac peste vopsea...corect?
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (cojack @ Dec 19 2013, 08:01 PM) salut !..am citit ca ai auzit un zgomot anormal de la motor...bazaitul ala nu cumva dispare si cand apesi ambreiajul?...am si eu un zgomot ciudat care apare cand pun diferite agregate`n fuctiune dar dispare instant cand apas putin ambreiajul dupa care reapare la o viteza de ~20km ora si dispare ca magaru`n ceata
Nu a mai aparut de mult dar nu disparea la apasatul ambreiajului, am testat atunci pentru ca stiam ca poate avea o legatura dar nu a avut.
QUOTE Nu te supara, dar eu consider ca ai cam facut carpeala la reaparatia aceea. In mod normal se demonta bara complet, se dezechipa de accesorii si se vopsea integral. Aripa se vopsea si ea integral dar fara sa o demontezi de pe masina si toata masina se izola cu folie de plastic.
Daca tu vrei sa ii spui carpeala este ok, nu am nimic impotriva . Tocmai asta am vrut sa evit, demontarea spoiler-ului si cat mai putin deranj. Pentru o portiune de 10 cm cu 10 cm nu cred ca se impunea vopsirea in intregime a elementului tocmai pentru a nu aparea diferenta de culoare.
Acum doar daca te uiti foarte atent vei vedea o mica diferenta, daca vopseam totul diferenta de culoare era notabila Eu sunt foarte multumit de cum a iesit.
QUOTE Intrebare la subiect: (banuiesc ca vopseaua este la spray) de unde ai luat vopseaua? De la reprezentanta sau de la vreun magazin de vopseluri auto care prepara dupa codul de culoare? Intreb pentru ca am si eu nevoie de un spray cu vopsea facuta dupa codul de culoare si ar fi binevenita o recomandare...ceva. Banuiesc ca ai dat si cu lac peste vopsea...corect?
Lucrarea a fost facuta ca la carte. Vopseaua a fost de la reprezentanta iar vopsirea s-a facut cu pistolul. Dupa aceea s-a dat peste cu lac, s-a polishat si s-a dat cu ceara de carnauba pe supfata unde s-a lucrat. Am asistat personal la toata operatiunea iar durata de lucru a fost de aprox 9 ore.
Daca vrei te pun in legatura cu cel care a efectuat aceasta lucrare.
Nu a mai aparut de mult dar nu disparea la apasatul ambreiajului, am testat atunci pentru ca stiam ca poate avea o legatura dar nu a avut.
QUOTE Nu te supara, dar eu consider ca ai cam facut carpeala la reaparatia aceea. In mod normal se demonta bara complet, se dezechipa de accesorii si se vopsea integral. Aripa se vopsea si ea integral dar fara sa o demontezi de pe masina si toata masina se izola cu folie de plastic.
Daca tu vrei sa ii spui carpeala este ok, nu am nimic impotriva . Tocmai asta am vrut sa evit, demontarea spoiler-ului si cat mai putin deranj. Pentru o portiune de 10 cm cu 10 cm nu cred ca se impunea vopsirea in intregime a elementului tocmai pentru a nu aparea diferenta de culoare.
Acum doar daca te uiti foarte atent vei vedea o mica diferenta, daca vopseam totul diferenta de culoare era notabila Eu sunt foarte multumit de cum a iesit.
QUOTE Intrebare la subiect: (banuiesc ca vopseaua este la spray) de unde ai luat vopseaua? De la reprezentanta sau de la vreun magazin de vopseluri auto care prepara dupa codul de culoare? Intreb pentru ca am si eu nevoie de un spray cu vopsea facuta dupa codul de culoare si ar fi binevenita o recomandare...ceva. Banuiesc ca ai dat si cu lac peste vopsea...corect?
Lucrarea a fost facuta ca la carte. Vopseaua a fost de la reprezentanta iar vopsirea s-a facut cu pistolul. Dupa aceea s-a dat peste cu lac, s-a polishat si s-a dat cu ceara de carnauba pe supfata unde s-a lucrat. Am asistat personal la toata operatiunea iar durata de lucru a fost de aprox 9 ore.
Daca vrei te pun in legatura cu cel care a efectuat aceasta lucrare.
Multumesc de informatii. Eu aveam bara spate "carpita" in urma unei patanii datorate lipsei mele de neatentie si arata cam urat (se vedea diferenta de nuanta in zona reparata fata de restul barei), dar intre timp am rezolvat altfel problema: am schimbat bara cu totul. Motivul: m-a lovit o pitzy exact in locul unde era carpita bara (nu foarte tare, dar suficient cat sa sparga bara unde fusese reparata) si am schimbat-o la reprezentanta cu una noua.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (moro @ Dec 22 2013, 04:03 PM) Multumesc de informatii. Eu aveam bara spate "carpita" in urma unei patanii datorate lipsei mele de neatentie si arata cam urat (se vedea diferenta de nuanta in zona reparata fata de restul barei), dar intre timp am rezolvat altfel problema: am schimbat bara cu totul. Motivul: m-a lovit o pitzy exact in locul unde era carpita bara (nu foarte tare, dar suficient cat sa sparga bara unde fusese reparata) si am schimbat-o la reprezentanta cu una noua.
Am inteles. Acum eu am o vopsea de retus dar este la un flacon mic, de 12 ml daca nu ma insel, vopsea originala.
Cred ca exista si magazine care fac vopsea pe baza codului, o sa vb cu tipul asta care a facut lucrarea si poate imi da ceva informatii. El ia in mare parte vopseaua din reprezentata dar zicea ca exista si anumite magazine care o pot fabrica dar problema este ca e putin diferita fata de nuanta originala.
Am inteles. Acum eu am o vopsea de retus dar este la un flacon mic, de 12 ml daca nu ma insel, vopsea originala.
Cred ca exista si magazine care fac vopsea pe baza codului, o sa vb cu tipul asta care a facut lucrarea si poate imi da ceva informatii. El ia in mare parte vopseaua din reprezentata dar zicea ca exista si anumite magazine care o pot fabrica dar problema este ca e putin diferita fata de nuanta originala.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Hristos a Inviat!
Tocmai m-am intors dintr-o excursie facuta in Austria cu mitsu.
Ca si impresie, masina s-a comportat impecabil, consumul cu patru persoane si bagaje gramada a fost de 8.4l/100 pe toata durata traseului (Romania, Ungaria, Austria) + AC pornit. Viteza a fost de 135 pe toate autostrazile, pe celelalte drumuri am respectat cu strictete limitele de viteza.
Pentru cei interesati de traseu:
La dus, am plecat Duminica dimineata la 6:45 din Bucuresti, zona Militari si am mers prin Rm Valcea, Sibiu, Deva, Arad, Nadlac. Exista si cateva portiuni mici de autostrada.
Mai multe opriri pe drum, o oprire mai mare pentru masa la Miercurea Sibiului (mancarea nu este grozava). Am ajus la Nadlac in jurul orei 16:00. Dupa care am plecat spre Budapesta unde aveam o noapte de cazare. Am ajuns la 17:09 ora lor 18:09 ora noastra.
In Ungaria autostrazile sunt IMPECABILE, am mers pe M43 si M5 pana la Budapesta.
Luni la 16:30 am plecat spre Austria folosind M1 si A4 la intrarea in Austria. Repet inca o data autostrada impecabila in Ungaria, A4 din Austria mai slaba calitativ dar cred ca este ffff circulata. In orice caz nu exista nicio groapa, doar asfaltul mai slab calitativ ca cel din Ungaria.
In Viena am ajuns la 19:30.
La intors, am plecat din Viena la 8:40 Sambata, am urmat acelasi traseu, am ajus la Nadlac in 4 ore si 30 min. Viteza medie cand am ajus la Nadlac a fost de 110km/h si consumul de 8.4. Am stat cam 20 de minute (plin + relaxare)
De la Nadlac pana la Bucuresti am facut aprox 11 ore, an ajus la 00:10 dar am mers sa iau lumina!!!
In total am facut in 5 zile 2220 km si am consumat 4.2 plinuri de benzina din care unul singur in Austria la benzinaria Shell, imediat cum intri in Austria, in rest totul in tara.
Ca si concluzii, drumuri proaste in RO, pe o singura banda, in schimb situatia de schimba radical de cum treci granita. O saptamana este foarte putin si nu se merita sa pleci cu masina, dar una peste alta a fost o experienta placuta!
Tocmai m-am intors dintr-o excursie facuta in Austria cu mitsu.
Ca si impresie, masina s-a comportat impecabil, consumul cu patru persoane si bagaje gramada a fost de 8.4l/100 pe toata durata traseului (Romania, Ungaria, Austria) + AC pornit. Viteza a fost de 135 pe toate autostrazile, pe celelalte drumuri am respectat cu strictete limitele de viteza.
Pentru cei interesati de traseu:
La dus, am plecat Duminica dimineata la 6:45 din Bucuresti, zona Militari si am mers prin Rm Valcea, Sibiu, Deva, Arad, Nadlac. Exista si cateva portiuni mici de autostrada.
Mai multe opriri pe drum, o oprire mai mare pentru masa la Miercurea Sibiului (mancarea nu este grozava). Am ajus la Nadlac in jurul orei 16:00. Dupa care am plecat spre Budapesta unde aveam o noapte de cazare. Am ajuns la 17:09 ora lor 18:09 ora noastra.
In Ungaria autostrazile sunt IMPECABILE, am mers pe M43 si M5 pana la Budapesta.
Luni la 16:30 am plecat spre Austria folosind M1 si A4 la intrarea in Austria. Repet inca o data autostrada impecabila in Ungaria, A4 din Austria mai slaba calitativ dar cred ca este ffff circulata. In orice caz nu exista nicio groapa, doar asfaltul mai slab calitativ ca cel din Ungaria.
In Viena am ajuns la 19:30.
La intors, am plecat din Viena la 8:40 Sambata, am urmat acelasi traseu, am ajus la Nadlac in 4 ore si 30 min. Viteza medie cand am ajus la Nadlac a fost de 110km/h si consumul de 8.4. Am stat cam 20 de minute (plin + relaxare)
De la Nadlac pana la Bucuresti am facut aprox 11 ore, an ajus la 00:10 dar am mers sa iau lumina!!!
In total am facut in 5 zile 2220 km si am consumat 4.2 plinuri de benzina din care unul singur in Austria la benzinaria Shell, imediat cum intri in Austria, in rest totul in tara.
Ca si concluzii, drumuri proaste in RO, pe o singura banda, in schimb situatia de schimba radical de cum treci granita. O saptamana este foarte putin si nu se merita sa pleci cu masina, dar una peste alta a fost o experienta placuta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori