Focus Vs Lancer
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
QUOTE (Scottishman @ Jul 27 2015, 03:11 PM) Inainte de Lancer, am avut Focus 1.6 150 hp, luat de nou.
In primul rand, nu are distributie pe curea, dupa cum se inflacarau niste voinici prin paginile din urme. Are pe lant.
Cureaua e prezenta la Ecoboostul de 1l.
L-am vandut in pierdere mare dupa 20.000 de km si un an jumatate, am zis bogdaproste ca am scapat de el.
Motivele?
- batea un piston ingrozitor la relanti= am fost trimis la plimbare de catre toate reprezentantele lor de rahat. Dupa perioada de garantie, as fi umblat ca bezmeticul sa-mi cumpar motor nou. Pretul motorului? aprox.6000 de euro, m-am interesat.
Vreti dovada video? daca doreste cineva, pun linkul de pe YT.
- garantie ordinara, de doar 2 ani.
- sistem start-stop nefunctional in ciuda reclamarii defectului de cateva ori.
-unitatea audio schimbata in garantie de 2 ori.
- nichelul de pe volan exfoliat si accidentare prin taiere sotie la mana. )
-bateria schimbata pe garantie.
Inca mai am toate fisele de intrare in service cu toate problemele mentionate.
- performante? fata de Lancerul de 1.6, recunosc ca era doar PUTIN mai rapid, ajungea la 200 / h cam cu 20-25 de secunde mai repede decat Lancerul si se limita cam pe la 205. Nu ma intereseaza cifrele oficiale, stiu ce vorbesc din experienta personala.
A fost un GUNOI execrabil de masina de care sunt multumit ca am scapat. Motivul alegerii Lancerului e simplu. Model matur, fara probleme, lucru pe care il confirm acum dupa 6000 km. Nu se compara.
Interesant ce spui tu. Si mai interesant este cum in timpul garantiei nu au miscat un deget. Cred ca trebuia sa te pui cu "parul" pe ei. Sa ii ameninti cu protectia consumatorului sau sa iei legatura cu Ford din Germania. Bataia unui piston este inacceptabila si pentru o masina cu peste 300000 de km. Defapt in general este inaccpetabila.
Iar comparatia cu Lancer... sa nu uitam totusi ca Lancer este cu o generatie in urma. A fost proiectat prin 2004-2005. ori Focus 3 prin 2007-2008. La fel si motorul. Eu am condus asa ceva cu 1.0 125 CP si mi-a placut. Mie Lancer mi se pare un best buy prin prista pretului, fiabilitatii, designului si spatiului. Ca si confort sau insonorizare... e nevoie de o noua generatie.
In primul rand, nu are distributie pe curea, dupa cum se inflacarau niste voinici prin paginile din urme. Are pe lant.
Cureaua e prezenta la Ecoboostul de 1l.
L-am vandut in pierdere mare dupa 20.000 de km si un an jumatate, am zis bogdaproste ca am scapat de el.
Motivele?
- batea un piston ingrozitor la relanti= am fost trimis la plimbare de catre toate reprezentantele lor de rahat. Dupa perioada de garantie, as fi umblat ca bezmeticul sa-mi cumpar motor nou. Pretul motorului? aprox.6000 de euro, m-am interesat.
Vreti dovada video? daca doreste cineva, pun linkul de pe YT.
- garantie ordinara, de doar 2 ani.
- sistem start-stop nefunctional in ciuda reclamarii defectului de cateva ori.
-unitatea audio schimbata in garantie de 2 ori.
- nichelul de pe volan exfoliat si accidentare prin taiere sotie la mana. )
-bateria schimbata pe garantie.
Inca mai am toate fisele de intrare in service cu toate problemele mentionate.
- performante? fata de Lancerul de 1.6, recunosc ca era doar PUTIN mai rapid, ajungea la 200 / h cam cu 20-25 de secunde mai repede decat Lancerul si se limita cam pe la 205. Nu ma intereseaza cifrele oficiale, stiu ce vorbesc din experienta personala.
A fost un GUNOI execrabil de masina de care sunt multumit ca am scapat. Motivul alegerii Lancerului e simplu. Model matur, fara probleme, lucru pe care il confirm acum dupa 6000 km. Nu se compara.
Interesant ce spui tu. Si mai interesant este cum in timpul garantiei nu au miscat un deget. Cred ca trebuia sa te pui cu "parul" pe ei. Sa ii ameninti cu protectia consumatorului sau sa iei legatura cu Ford din Germania. Bataia unui piston este inacceptabila si pentru o masina cu peste 300000 de km. Defapt in general este inaccpetabila.
Iar comparatia cu Lancer... sa nu uitam totusi ca Lancer este cu o generatie in urma. A fost proiectat prin 2004-2005. ori Focus 3 prin 2007-2008. La fel si motorul. Eu am condus asa ceva cu 1.0 125 CP si mi-a placut. Mie Lancer mi se pare un best buy prin prista pretului, fiabilitatii, designului si spatiului. Ca si confort sau insonorizare... e nevoie de o noua generatie.
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Am scris la Ford Europe, la Ford Romania- de ajunsesem sa ma tutuiesc cu persoana de contact de acolo. Deci...de zeci de ori. NIMIC. Amenintari, rugaminti, NIMIC. Sunt niste nesimtiti ordinari. A fost mult prea mare consumul psihic incat sa continui la nesfarsit seria incursiunilor inutile. Am vandut cotetul si gata. Nu ma intereseaza ca e generatie noua atata vreme cat e o porcarie.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Am luat-o cu 18 mii, cash, si ABIA am vandut-o un an jumatate mai tarziu cu 13 mii. Era varianta Sport, intre Ttitanium si aia de baza ( nu mai stiu cum pana mea se numea) cu suspensii sport din fabrica si roti pe 17. Am impresia ca s-a renuntat apoi la aceasta echipare, existand doar cea de top si basic.
Ma intreb ce as fi facut daca era in leasing...cred ca nu as mai fi platit ratele si as fi lasat banca sa mi-o ia, nu stiu exact care e sistemul, dar banuiesc ca nu sunt departe de adevar.
Ma intreb ce as fi facut daca era in leasing...cred ca nu as mai fi platit ratele si as fi lasat banca sa mi-o ia, nu stiu exact care e sistemul, dar banuiesc ca nu sunt departe de adevar.
Eu vad asa versusul asta.
La fiabilitate, Lancer castiga.
La toate celelalte, Focusul castiga. E o masina mai moderna, mai dotata etc.
Eu am decis sa nu iau Focus, din cauza problemelor de fiabilitate si in special cele legate de cutia Powershift.
Nu ma pot intoarce la Lancer acum dupa ce am avut unul in urma cu vreo 4-5 ani parca. E aceeasi masina, fiabila, economica, bine facuta, insa nu-mi ofera nimic nou mie.
Asa ca ma uit la alte variante, poate un seria 3.
La fiabilitate, Lancer castiga.
La toate celelalte, Focusul castiga. E o masina mai moderna, mai dotata etc.
Eu am decis sa nu iau Focus, din cauza problemelor de fiabilitate si in special cele legate de cutia Powershift.
Nu ma pot intoarce la Lancer acum dupa ce am avut unul in urma cu vreo 4-5 ani parca. E aceeasi masina, fiabila, economica, bine facuta, insa nu-mi ofera nimic nou mie.
Asa ca ma uit la alte variante, poate un seria 3.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori