Aveti Lumina La Butucul De Cheia De Contact?
Esti sigur ca pentru a scoate ceasurile, este nevoie sa scoti grila centrala? Eu tin minte ca, cupola ceasurilor are sus 2 suruburi. Le desfaci apoi scoti rama de plastic din jurul geamului ceasurilor. Dupa care ai acces la partea cu ceasuri, care este prinsa cu niste suruburi. Nu am desfacut-o niciodata, dar cred ca e normal sa se desfaca asa.
Vezi ca nu ai sanse sa pui leduri in locul becurilor, pentru ca becurile lumineaza o folie colorata. Leduri se pot pune peste tot in afara de ceasuri.
Vezi ca nu ai sanse sa pui leduri in locul becurilor, pentru ca becurile lumineaza o folie colorata. Leduri se pot pune peste tot in afara de ceasuri.
- gic_trucker
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Apr 17, 2011 9:19 pm
QUOTE (2dor @ Oct 22 2009, 09:18 AM) Deci am verificat ieri si cu toate ca in jurul butucului de la cheia de contact exista un plastic transparent, eu nu am nici un soclu de bec sau chiar un bec. Sunt curios cine are lumina la butuc. Un coleg cu Lancer 1.6 spune ca a avut lumina dar s-a ars becul si sunt curios de ce unele masini au iar altele nu.
salut, eu am lumina la contact,dar sti ce curiozitate am eu? nu cumva aveam si martor la bord pentru lipsa lichidului de parbriz?
salut, eu am lumina la contact,dar sti ce curiozitate am eu? nu cumva aveam si martor la bord pentru lipsa lichidului de parbriz?
QUOTE (2dor @ Dec 20 2012, 03:05 PM) Esti sigur ca pentru a scoate ceasurile, este nevoie sa scoti grila centrala? Eu tin minte ca, cupola ceasurilor are sus 2 suruburi. Le desfaci apoi scoti rama de plastic din jurul geamului ceasurilor. Dupa care ai acces la partea cu ceasuri, care este prinsa cu niste suruburi. Nu am desfacut-o niciodata, dar cred ca e normal sa se desfaca asa.
Vezi ca nu ai sanse sa pui leduri in locul becurilor, pentru ca becurile lumineaza o folie colorata. Leduri se pot pune peste tot in afara de ceasuri.
am descoperit
becurile se pot schimba fara probleme cu niste leduri albe frumoase... numai ca ai nevoie de leduri clasice...
am desfacut tot bordul si nu este greu deloc , este tinut in multe cleme
ceasurile le poti da jos numai daca desfaci panoul din stanga bordului , cel cu comanda pt oglinzi si grila care este situata in partea dreapta
cele doua leduri care sunt puse acum la ceasuri au fost acoperite cu un cauciuc rosu, pe care eu nu il mai am acum , era topit si atata nasol
am pus un led smd la dispaly-ul electronic unde iti arata KM si este cam galben dar am sa il mai dau odata jos sa curat folia galbena de pe acel display.
am sa schimb si lumina de la ceasuri cu o lumina alba de led sau le las asa ca arata mult mai bine, acum tin intesitatea luminii undeva la jumatate pt ca este prea puternica, inainte nu puteam sa vad noaptea nici daca era la maxim.
so, va pot ajuta cu info despre desfacerea bordului /plasticelor de pe bord
Vezi ca nu ai sanse sa pui leduri in locul becurilor, pentru ca becurile lumineaza o folie colorata. Leduri se pot pune peste tot in afara de ceasuri.
am descoperit
becurile se pot schimba fara probleme cu niste leduri albe frumoase... numai ca ai nevoie de leduri clasice...
am desfacut tot bordul si nu este greu deloc , este tinut in multe cleme
ceasurile le poti da jos numai daca desfaci panoul din stanga bordului , cel cu comanda pt oglinzi si grila care este situata in partea dreapta
cele doua leduri care sunt puse acum la ceasuri au fost acoperite cu un cauciuc rosu, pe care eu nu il mai am acum , era topit si atata nasol
am pus un led smd la dispaly-ul electronic unde iti arata KM si este cam galben dar am sa il mai dau odata jos sa curat folia galbena de pe acel display.
am sa schimb si lumina de la ceasuri cu o lumina alba de led sau le las asa ca arata mult mai bine, acum tin intesitatea luminii undeva la jumatate pt ca este prea puternica, inainte nu puteam sa vad noaptea nici daca era la maxim.
so, va pot ajuta cu info despre desfacerea bordului /plasticelor de pe bord
QUOTE (gabivdo @ May 19 2011, 12:19 PM) Salut.
Tocmai am constatat ca am ramas fara becuri pe scrumiera, bricheta, avarii si butuc contact( unde daca nu ma insel nu aveam de la inceput)...Asa ca in prima faza am schimbat becurile de scrumiera si bricheta urmand ca ulterior sa ma ocup si de celelalte 2. Au mers la fix becuri T5 de 1.2W.
Oricum nu vor tine nici cele noi prea mult din simplul motiv ca se vor distruge termic, neavand suficient spatiu in jurul lor sa se raceasca corespunzator. O solutie ar fi ledurile.
ma ajuti si pe mine , te rog cu o idee de a desface pasajul pt a schimba becul de la bricheta?
am incercat sa il schimb dar nu am mai putu sa pun becul la loc, spatiul este foarte strans si am pierdut si mufa prin pasaj:))
parca am fost un copil ....
Tocmai am constatat ca am ramas fara becuri pe scrumiera, bricheta, avarii si butuc contact( unde daca nu ma insel nu aveam de la inceput)...Asa ca in prima faza am schimbat becurile de scrumiera si bricheta urmand ca ulterior sa ma ocup si de celelalte 2. Au mers la fix becuri T5 de 1.2W.
Oricum nu vor tine nici cele noi prea mult din simplul motiv ca se vor distruge termic, neavand suficient spatiu in jurul lor sa se raceasca corespunzator. O solutie ar fi ledurile.
ma ajuti si pe mine , te rog cu o idee de a desface pasajul pt a schimba becul de la bricheta?
am incercat sa il schimb dar nu am mai putu sa pun becul la loc, spatiul este foarte strans si am pierdut si mufa prin pasaj:))
parca am fost un copil ....
QUOTE ma ajuti si pe mine , te rog cu o idee de a desface pasajul pt a schimba becul de la bricheta?
E un pic de munca, dupa cum urmeaza:
- scos scrumiera si apoi nuca schimbatorului de viteze prin desurubare spre stanga;
- cu o surubelnita cu cap drept si varful invelit in material textil incepi de desfaci plansa gri (incepe de sub bord, acolo imbinarea e mai flexibila). Nu-ti fie teama sa tragi un pic de ea, nu se va rupe fiind plastic moale.
Practic toata partea continand scrumiera, priza si mansonul schimbatorului va iesi destul de usor, se tin doar in cleme care nu ar trebui sa se rupa.
- dupa ce ai desfacut plansa din cleme, o ridici usor fiindca trebuie sa ajungi cumva cu mana sub priza brichetei si scoti cele doua fire (sunt cu conectori clasici de dimensiuni diferite deci nu-i poti pune la loc invers). Ai grija si la becul de la scrumiera, soclul se desface prin rotire si la fel are cablul foarte scurt.
-acum ar trebui sa poti inlatura complet plansa si sa inlocuiesti becul, care e pe corpul prizei din cate imi amintesc.
-pentru a fixa la loc plansa, faci operatiunile de mai sus in ordine inversa, dar incepi fixarea tot de sub bord.
Cam asta e. Spor.
E un pic de munca, dupa cum urmeaza:
- scos scrumiera si apoi nuca schimbatorului de viteze prin desurubare spre stanga;
- cu o surubelnita cu cap drept si varful invelit in material textil incepi de desfaci plansa gri (incepe de sub bord, acolo imbinarea e mai flexibila). Nu-ti fie teama sa tragi un pic de ea, nu se va rupe fiind plastic moale.
Practic toata partea continand scrumiera, priza si mansonul schimbatorului va iesi destul de usor, se tin doar in cleme care nu ar trebui sa se rupa.
- dupa ce ai desfacut plansa din cleme, o ridici usor fiindca trebuie sa ajungi cumva cu mana sub priza brichetei si scoti cele doua fire (sunt cu conectori clasici de dimensiuni diferite deci nu-i poti pune la loc invers). Ai grija si la becul de la scrumiera, soclul se desface prin rotire si la fel are cablul foarte scurt.
-acum ar trebui sa poti inlatura complet plansa si sa inlocuiesti becul, care e pe corpul prizei din cate imi amintesc.
-pentru a fixa la loc plansa, faci operatiunile de mai sus in ordine inversa, dar incepi fixarea tot de sub bord.
Cam asta e. Spor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori