Consum Lancer
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
QUOTE (spatciuk @ Dec 11 2008, 11:52 PM) mi se pare normal ca daca nu are ce sa iti arate: sa nu iti arate nimik, adica zero.
Gandindu-ma mai bine, le dau dreptate celor de la mitsu. Ei calculeaza consumul instantaneu la 100 de km. Tu practic stai pe loc, deci consumi ceva cu motorul la relanti (chiar daca infim), dar nu vei ajunge in veci la cei 100 de km...practic consumi infinit la 100 de km. Matematic vorbind, e corect.
Gandindu-ma mai bine, le dau dreptate celor de la mitsu. Ei calculeaza consumul instantaneu la 100 de km. Tu practic stai pe loc, deci consumi ceva cu motorul la relanti (chiar daca infim), dar nu vei ajunge in veci la cei 100 de km...practic consumi infinit la 100 de km. Matematic vorbind, e corect.
QUOTE (Prime @ Dec 12 2008, 12:09 PM) Gandindu-ma mai bine, le dau dreptate celor de la mitsu. Ei calculeaza consumul instantaneu la 100 de km. Tu practic stai pe loc, deci consumi ceva cu motorul la relanti (chiar daca infim), dar nu vei ajunge in veci la cei 100 de km...practic consumi infinit la 100 de km. Matematic vorbind, e corect.
consumul cand stai pe loc se calculeaza la ora, litri pe ora, corect? pentru ca stand pe loc nu faci nici un kilometru.
bun, deci stand pe loc el nu are ce sa iti arate din punct de vedere al litrilor pe km, corect?
daca nu are ce sa iti arate...de ce iti arata infinit in loc de zero?
dar nu asta era problema, problema este ca aratandu-ti infinit, atunci consumul indicat de CB este cu atat mai mare cu cat tu stai mai mult pe loc.
gandeste-te ca mergi la un drum de 1000 km. faci o pauza la mijloc si dormi 5 ore in masina. consumul real raportat la nr de km facuti ar fi sa zicem 10% insa pentru ca ai stat cu motorul pornit 5 ore, CB iti indica 40%.
asta cat de logic este dpdv matematic?
consumul cand stai pe loc se calculeaza la ora, litri pe ora, corect? pentru ca stand pe loc nu faci nici un kilometru.
bun, deci stand pe loc el nu are ce sa iti arate din punct de vedere al litrilor pe km, corect?
daca nu are ce sa iti arate...de ce iti arata infinit in loc de zero?
dar nu asta era problema, problema este ca aratandu-ti infinit, atunci consumul indicat de CB este cu atat mai mare cu cat tu stai mai mult pe loc.
gandeste-te ca mergi la un drum de 1000 km. faci o pauza la mijloc si dormi 5 ore in masina. consumul real raportat la nr de km facuti ar fi sa zicem 10% insa pentru ca ai stat cu motorul pornit 5 ore, CB iti indica 40%.
asta cat de logic este dpdv matematic?
probabil vorbim chestii diferite.
eu zic asa: CB ar trebui sa indice zero sau sa nu indice nimic cand masina e oprita, sa nu ia in calcul un consum infinit pe km cand face calculul mediei.
cand stai pe loc, consumul tinde catre zero, nu tinde catre infinit.
de asta am zis ca probabil CB indica destul de gresit consumul mediu, nu prea este cel real, mai ales daca stai cu masina in trafic intens.
eu zic asa: CB ar trebui sa indice zero sau sa nu indice nimic cand masina e oprita, sa nu ia in calcul un consum infinit pe km cand face calculul mediei.
cand stai pe loc, consumul tinde catre zero, nu tinde catre infinit.
de asta am zis ca probabil CB indica destul de gresit consumul mediu, nu prea este cel real, mai ales daca stai cu masina in trafic intens.
Daca faci un drum de 1000km si la mijlocul lui faci o pauza si lasi masina pornita pe loc 5 ore, e normal ca el sa iti arate tot combustibilul pe care il consuma masina in acei 1000km. Daca ar fi aratat mai putin ai fi zis: "pai trebuia sa mai am combustibil in rezervor".
La fel si in oras, daca stai la semafor acel combustibil consumat se adauga la cel consumat in timpul mersului.
La fel si in oras, daca stai la semafor acel combustibil consumat se adauga la cel consumat in timpul mersului.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori