SAAB
Ar fi mai potrivit intr-o sectiune de stiri, noutati auto, etc...
"General Motors a semnat un acord marti pentru a vinde compania Saab unui mic producator suedez de masini de lux, prima vanzare intr-o serie pe care producatorul american o pregateste pentru a-si reduce activitate. Acordul vine dupa saptamani de incertitudine legate de gradul de sustinere al companiilor din spatele firmei Koenigsegg, precum si a guvernului suedez, dupa ce un contract preliminar a fost semnat ?n iunie.
Putin cunoscuta in afara cercului masinilor sport de lux, Koenigsegg este o mica companie suedeza cu 45 de angajati. Aceasta produce autovehicule sport de inalta perfomanta ce se vsnd cu circa un milion de dolari.
Cu toate acestea, ramsn inca intrebari legate de latura financiara a contractului, comunicatul GM neclarific?nd aceasta chestiune.
GM mai doreste sa v?nda brandurile Saturn si Hummer, precum si operatiunile din Europa, grupate ?n jurul Opel.
Directorul Saab, Jan Ake Jonsson, a calificat acordul ca fiind o "piatra de hotar" pentru companie, dar a adaugat ca mai ram?n unele chestiuni de rezolvat.
Guvernul suedez ?nca negociaza cu Koenigsegg despre o posibila garantie pentru un ?mprumut catre Saab de la Banca Europeana de Investitii, o preconditie a contractului.
Ministerul suedez al Industriei arata ca mai sunt pasi de facut ?nainte de ?ncheierea unei tranzactii.
Cotidianul suedez Dagens Industri scrie ca presedintele Koenigsegg, Augie Fabela, a precizat ca mai este nevoie de 413.6 milioane dolari pe l?nga ?mprumutul BEI.
Purtatorul de cuv?nt al Koenigsegg, Halldora von Koenigsegg, a declarat pentru Reuters ca firma se asteapta la un acord final ?n maximum o luna."
"General Motors a semnat un acord marti pentru a vinde compania Saab unui mic producator suedez de masini de lux, prima vanzare intr-o serie pe care producatorul american o pregateste pentru a-si reduce activitate. Acordul vine dupa saptamani de incertitudine legate de gradul de sustinere al companiilor din spatele firmei Koenigsegg, precum si a guvernului suedez, dupa ce un contract preliminar a fost semnat ?n iunie.
Putin cunoscuta in afara cercului masinilor sport de lux, Koenigsegg este o mica companie suedeza cu 45 de angajati. Aceasta produce autovehicule sport de inalta perfomanta ce se vsnd cu circa un milion de dolari.
Cu toate acestea, ramsn inca intrebari legate de latura financiara a contractului, comunicatul GM neclarific?nd aceasta chestiune.
GM mai doreste sa v?nda brandurile Saturn si Hummer, precum si operatiunile din Europa, grupate ?n jurul Opel.
Directorul Saab, Jan Ake Jonsson, a calificat acordul ca fiind o "piatra de hotar" pentru companie, dar a adaugat ca mai ram?n unele chestiuni de rezolvat.
Guvernul suedez ?nca negociaza cu Koenigsegg despre o posibila garantie pentru un ?mprumut catre Saab de la Banca Europeana de Investitii, o preconditie a contractului.
Ministerul suedez al Industriei arata ca mai sunt pasi de facut ?nainte de ?ncheierea unei tranzactii.
Cotidianul suedez Dagens Industri scrie ca presedintele Koenigsegg, Augie Fabela, a precizat ca mai este nevoie de 413.6 milioane dolari pe l?nga ?mprumutul BEI.
Purtatorul de cuv?nt al Koenigsegg, Halldora von Koenigsegg, a declarat pentru Reuters ca firma se asteapta la un acord final ?n maximum o luna."
- Fişiere ataşate
-
- Stiri_Noutati_GM_si_Koenigsegg_au_semnat_un_acord_de_achizitie_al_Saab_698_large.jpg (45.61 KiB) Vizualizat de 2019 ori
QUOTE (Tanaka @ Jul 28 2009, 06:51 PM) Noul SAAB 9-5
Modelul va fi lansat in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
Ne aşteptăm ca ?n cur?nd constructorul suedez să dea publicităţii toate detaliile.
Si detaliile au inceput sa apara..
In primul rand, Saab 9-5, din punct de vedere al designului, este pur şi simplu altceva. Suedezii joaca o carte interesanta, dar care ar putea da rezultate.
In ceea ce priveste partea tehnica, patru motorizari vor fi dipsonibile:
Diesel 2.0 - 160 CP şi 350 Nm si trei benzinare, toate turbo:
1.6 - 180 CP; 2.0 - 220 CP disponibil si intr-o varianta BioPower si 2.8 - 300 CP si 6 cilindri.
Transmisia integrala va fi rezervată pentru versiunile supraalimentate de 2.0T şi 2.8, toate modelele putand fi comandate in trei niveluri de echipare: Linear, Vector şi Aero.
Modelul va fi lansat in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
Ne aşteptăm ca ?n cur?nd constructorul suedez să dea publicităţii toate detaliile.
Si detaliile au inceput sa apara..
In primul rand, Saab 9-5, din punct de vedere al designului, este pur şi simplu altceva. Suedezii joaca o carte interesanta, dar care ar putea da rezultate.
In ceea ce priveste partea tehnica, patru motorizari vor fi dipsonibile:
Diesel 2.0 - 160 CP şi 350 Nm si trei benzinare, toate turbo:
1.6 - 180 CP; 2.0 - 220 CP disponibil si intr-o varianta BioPower si 2.8 - 300 CP si 6 cilindri.
Transmisia integrala va fi rezervată pentru versiunile supraalimentate de 2.0T şi 2.8, toate modelele putand fi comandate in trei niveluri de echipare: Linear, Vector şi Aero.
- Fişiere ataşate
-
- saab_9_5_18.jpg (31.43 KiB) Vizualizat de 2026 ori
-
- 2010_saab_9_5_1.jpg (41.23 KiB) Vizualizat de 2030 ori
Saab vrea sa deschida noi reprezentante in Romania.
Extinderea retelei de dealeri a Saab in Romania va continua, iar vanzarea marci suedeze detinuta de General Motors, catre grupul Koenigsegg va fi finalizata in urmatoarele saptamani, au declarat oficialii Saab, citati de Mediafax.
Andrew Prest, directorul general al Polar Mobil, importatorul regional al Saab pentru opt state din Europa Centrala si de Est, inclusiv Romania, a declarat ca extinderea in Romania va continua si anul viitor, deoarece acoperirea marcii la nivel national este inca redusa. "Vrem sa ne extindem in orase precum Cluj, Iasi si Craiova anul viitor. Chiar si in aceste conditii, numarul punctelor de vanzare Saab din Romania, la fel ca peste tot in Europa, va fi mai redus decat cel al concurentilor. Acum, mai mult ca oricand, Saab vrea sa-si construiasca o imagine mai exclusivista, dat fiind si noul proprietar Koenigsegg, care face masini sport de lux", a explicat Prest. Pe de alta parte, directorul de comunicare al Saab, Eric Geers a precizat ca in cazul Saab, General Motors nu poate face la fel ca si cu Opel. "GM nu se mai poate razgandi in privinta vanzarii Saab deoarece ar pierde foarte multi bani. Acum asteptam acordul Comisiei Europene pentru tranzactie si, dupa modul in care decurg discutiile, suntem convinsi ca vanzarea va fi perfectata in cateva saptamani", a spus directorul de comunicare al Saab, Eric Geers.
Reteaua de dealeri a Saab in Romania cuprinde sase unitati (doua in Bucuresti si cate una in Brasov, Oradea, Timisoara, Oradea), urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa fie inaugurat inca un complex auto (in Constanta).
Extinderea retelei de dealeri a Saab in Romania va continua, iar vanzarea marci suedeze detinuta de General Motors, catre grupul Koenigsegg va fi finalizata in urmatoarele saptamani, au declarat oficialii Saab, citati de Mediafax.
Andrew Prest, directorul general al Polar Mobil, importatorul regional al Saab pentru opt state din Europa Centrala si de Est, inclusiv Romania, a declarat ca extinderea in Romania va continua si anul viitor, deoarece acoperirea marcii la nivel national este inca redusa. "Vrem sa ne extindem in orase precum Cluj, Iasi si Craiova anul viitor. Chiar si in aceste conditii, numarul punctelor de vanzare Saab din Romania, la fel ca peste tot in Europa, va fi mai redus decat cel al concurentilor. Acum, mai mult ca oricand, Saab vrea sa-si construiasca o imagine mai exclusivista, dat fiind si noul proprietar Koenigsegg, care face masini sport de lux", a explicat Prest. Pe de alta parte, directorul de comunicare al Saab, Eric Geers a precizat ca in cazul Saab, General Motors nu poate face la fel ca si cu Opel. "GM nu se mai poate razgandi in privinta vanzarii Saab deoarece ar pierde foarte multi bani. Acum asteptam acordul Comisiei Europene pentru tranzactie si, dupa modul in care decurg discutiile, suntem convinsi ca vanzarea va fi perfectata in cateva saptamani", a spus directorul de comunicare al Saab, Eric Geers.
Reteaua de dealeri a Saab in Romania cuprinde sase unitati (doua in Bucuresti si cate una in Brasov, Oradea, Timisoara, Oradea), urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa fie inaugurat inca un complex auto (in Constanta).
Saab a demarat productia noului 9-5
Constructorul suedez Saab a demarat productia noii generatii a lui 9-5.
Modelul a fost prezentat pentru prima data publicului in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
In ciuda situatiei grele in care se afla, constructorul suedez Saab a demarat productia noii generatii a lui 9-5.
Primul exemplar care a parasit linia de productie a uzinii din Trollhattan a fost un Saab 9-5 Turbo care dispune de
un propulsor pe benzina.
Modelul a fost prezentat pentru prima data publicului in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, care a avut loc in
luna sptembrie a acestui an. Noul Saab 9-5 preia numeroase elemente de design inaugurate de conceptul Aero X, iar la
interior suedezii au montat o multime de gadget-uri de ultima generatie, care fac din acest model un concurent
serios in segmentul premium.
In ceea ce priveste motorizarile, noul Saab 9-5 va dispune de un propulsor diesel care livreaza 160 de cai putere
si un motor pe benzina de 2.0 litri si 220 de cai putere. Varful de gama va fi reprezentat de un V6 de 2.8 litri
capabil sa ofere 300 CP si un cuplu motor de 400 Nm. Noua generatie a lui Saab 9-5 reprezinta punctul de plecare
pentru o revenire a constructorului suedez, acesta fiind un semn clar ca Saab mai are de aratat inca multe in
lumea auto.
Constructorul suedez Saab a demarat productia noii generatii a lui 9-5.
Modelul a fost prezentat pentru prima data publicului in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
In ciuda situatiei grele in care se afla, constructorul suedez Saab a demarat productia noii generatii a lui 9-5.
Primul exemplar care a parasit linia de productie a uzinii din Trollhattan a fost un Saab 9-5 Turbo care dispune de
un propulsor pe benzina.
Modelul a fost prezentat pentru prima data publicului in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, care a avut loc in
luna sptembrie a acestui an. Noul Saab 9-5 preia numeroase elemente de design inaugurate de conceptul Aero X, iar la
interior suedezii au montat o multime de gadget-uri de ultima generatie, care fac din acest model un concurent
serios in segmentul premium.
In ceea ce priveste motorizarile, noul Saab 9-5 va dispune de un propulsor diesel care livreaza 160 de cai putere
si un motor pe benzina de 2.0 litri si 220 de cai putere. Varful de gama va fi reprezentat de un V6 de 2.8 litri
capabil sa ofere 300 CP si un cuplu motor de 400 Nm. Noua generatie a lui Saab 9-5 reprezinta punctul de plecare
pentru o revenire a constructorului suedez, acesta fiind un semn clar ca Saab mai are de aratat inca multe in
lumea auto.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator